Mijn nachtemerrie is uitgekomen
+23
missmarm
PiP
shadow
sheila123
Guus
Susan
Inge
Pien
Thary
Nana
Annemie
RYW
VeryCherry
Bruintje Beer
Julia
Meeko
MamaCa
maiadebij
Coccinelle
Monte
Famke
mauwmauw
Monnie
27 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mijn nachtemerrie is uitgekomen
Annemie schreef:Storm schreef:Annemie, ik heb je bericht goed gelezen en ik snap je ook wel, maar heb je dan niet het idee dat jouw hond beter past bij mensen die geen kleine kindjes hebben? Ik snap gewoon nog steeds niet waarom je dat risico zou nemen, als jullie hond je nu al aanvalt..
Tuurlijk denk ik dat weleens, maar het is niet zo makkelijk als jullie denken, het is geen beslissing die je zo 1,2 3 neemt.
Als het kalf verdronken is dempt men de put... zoiets?
Ik snap het ook niet. Maar ik hou ook niet van honden, dus ik kan er inderdaad niet zo naar kijken als jij blijkbaar doet. Ik hou wel van baby's en die zou ik (ten koste van alles denk ik) beschermen.
Gast- Gast
Minneke schreef:Annemie schreef:Storm schreef:Annemie, ik heb je bericht goed gelezen en ik snap je ook wel, maar heb je dan niet het idee dat jouw hond beter past bij mensen die geen kleine kindjes hebben? Ik snap gewoon nog steeds niet waarom je dat risico zou nemen, als jullie hond je nu al aanvalt..
Tuurlijk denk ik dat weleens, maar het is niet zo makkelijk als jullie denken, het is geen beslissing die je zo 1,2 3 neemt.
Als het kalf verdronken is dempt men de put... zoiets?
Ik snap het ook niet. Maar ik hou ook niet van honden, dus ik kan er inderdaad niet zo naar kijken als jij blijkbaar doet. Ik hou wel van baby's en die zou ik (ten koste van alles denk ik) beschermen.
Dat word het idd een beetje lastig om mij te begrijpen
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Een hond doe je niet zomaar weg dus ik begrijp je wel Annemie. Alhoewel ik het wel heel erg zou overwegen wanneer een hond regelmatig doet aanvallen. Want de kans dat het dan 1x fout gaat is vele male groter dan bij een hond die nog nooit wat heeft gedaan. En zelfs dan kan het fout gaan kijk maar bij mij nu.
Maar goed ook nu. De hond heeft gebeten maar ik ben dol op dat beest. Ze is ontzettend lief en luistert super goed. En hier is dus wel iets aan vooraf gegaan waardoor ze dit gedaan heeft.
Maar om nu tegen de eigenaar te zeggen "doe de hond maar weg" nee dat zou ik niet over mijn hart verkrijgen. Dat komt omdat ik weet hoe lief ze is. Ze heeft totaal geen kwaad in zich. De hond is er letterlijk nu nog van slag door dus dat zegt ook wel wat.
Nu heeft ze ook niet doorgebeten en die kans had ze wel. Had ze dit wel gedaan, weet ik niet of ik dan ook nog zo dacht natuurlijk.
Ik ga ook nog gewoon op bezoek met mijn zoon maar vertrouwen heb ik niet meer in haar. Dus dan houd ik ze wel gescheiden.
Maar goed ook nu. De hond heeft gebeten maar ik ben dol op dat beest. Ze is ontzettend lief en luistert super goed. En hier is dus wel iets aan vooraf gegaan waardoor ze dit gedaan heeft.
Maar om nu tegen de eigenaar te zeggen "doe de hond maar weg" nee dat zou ik niet over mijn hart verkrijgen. Dat komt omdat ik weet hoe lief ze is. Ze heeft totaal geen kwaad in zich. De hond is er letterlijk nu nog van slag door dus dat zegt ook wel wat.
Nu heeft ze ook niet doorgebeten en die kans had ze wel. Had ze dit wel gedaan, weet ik niet of ik dan ook nog zo dacht natuurlijk.
Ik ga ook nog gewoon op bezoek met mijn zoon maar vertrouwen heb ik niet meer in haar. Dus dan houd ik ze wel gescheiden.
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Een hond doe je niet zomaar weg dus ik begrijp je wel Annemie. Alhoewel ik het wel heel erg zou overwegen wanneer een hond regelmatig doet aanvallen. Want de kans dat het dan 1x fout gaat is vele male groter dan bij een hond die nog nooit wat heeft gedaan. En zelfs dan kan het fout gaan kijk maar bij mij nu.
Dat begrijp ik en vind het wel lief van je dat je niet zegt dat ze de hond weg moeten doen. Onze hond is verder ook hartstikke lief, dat maakt het nou juist zo moeilijk...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie, niemand zegt dat het makkelijk is om je hond weg te doen. Ik heb ook 2 katten waar ik stapeldol op ben dus ik snap dat gevoel echt wel. Alleen het gevoel wat ik voor mijn dochter heb is onbeschrijfelijk veel groter. En bovendien is het niet alleen het gevoel, maar ook de verantwoordelijkheid die je hebt over je dochter. Ik hou er verder over op, dit wou ik alleen nog even kwijt.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn wens is echt uitgekomen!
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: