UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
+16
sonly
Sterre
Monte
Serena
Butterfly78
Suus
Lotus
lieke89
Qiara
Zwerver
Pannetoet
Lejow
Chocolate Cookie
Lynn_
Roze25
Burn
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
Pfoe!
Ik moet even wat van me aflullen..
Ik was vanmiddag bij mijn vriend thuis, belt m'n moeder me: Niet schrikken, maar papa wordt overgebracht naar het ziekenhuis. Hij is voorover gevallen, ze denken aan een hartstilstand..
Ze hadden een oude-lullen-korfbaltoernooi, en ze hadden 1 wedstrijd gespeelt, en waren even aan het uitpuffen.
Nouja, ik ben uiteraard gelijk in de auto gestapt, en naar mn moeder toe gegaan.
Kwam ik daar, hielden ze papa slapende, want hij was in de sporthal zo wild geworden, dat ze hem met 4 man niet aankonden, en ze hebben hem toen iets rustgevends gegeven. Hij zag er erg slecht uit, heb hem nog nooit zo slecht toe zien kijken. Blijkt dat hij een beginnend hartinfarct heeft gehad, hij had geen hartslag en ademhaling meer. Gelukkig is een teamgenoot gelijk gaan beademen en reanimeren samen met een AED. Hiermee kwam (gelukkig!) de ademhaling en hartslag weer terug. Inmiddels was de ambulance ook aangekomen.
Hij is toen overgebracht naar de IC, zodat ze hem daar goed in e gaten kon houden. Het wachten was dat hij wakker zou worden.
Mama wou graag even naar huis, dus zijn we even naar huis gegaan, zodat ze kon douchen.
Zijn 3 kwartier thuis geweest, en toen gelijk weer terug gegaan.
We stonden nog in de lift, werden we gebeld door iemand van de IC, dat papa was bijgekomen en het goed met hem ging.
Gelukkig mochten we gelijk naar hem toe.
Hij maakte alweer grapjes en praatte gelukkig alweer heel veel.
Maar hij was het hele verhaal kwijt, leek net een demente bejaarde. Vroeg om de minuut hoe laat het was, waar hij was en wat er gebeurt was?
Hij meende ook dat ze een grapje maakten toen ze zeiden dat hij in ieder geval tot maandag op de IC moet blijven liggen. Hij had verwacht zo met ons mee naar huis te kunnen.
Waarschijnlijk staat dit niet in een logische volgorde, sorry daarvoor! Maar ik moet het even van me aftypen!
Update: 20/2:
Even een update:
Hij heeft vannacht erg weinig geslapen, lag de hele nacht door te piekeren, en na te denken etc.
Vanmorgen is mijn moeder samen met mijn broer en schoonzus heen geweest. Hij wist niet meer te vertellen over gister. Hij wist niet dat miijn moeder, of mijn broer/(schoon)zusje zijn geweest. Ook dat ik ben geweest samen met mijn vriend kon hij 's avonds al niet meer vertellen.
Hij vertelde aan mijn moeder dat hij had gedroomd dat zijn moeder (mijn oma) en zijn oudste broer + vrouw langs waren geweest. Dit heeft hij niet gedroomd, zij waren echt langsgeweest. Dus dit kon hij zich wel weer herinneren..
Nu is afwachten op morgen, dan wordt zijn kransslagader (ofzoiets) onderzocht, waardoor dit heeft kunnen gebeuren? En wat ze er aan kunnen doen dat het niet weer gebeurd.
Ik ga vanavond weer heen, dan laat ik het jullie weten.
Liefs,.
UPDATE 22/2:
Ik typ nu maar even snel een berichtje, voor dat ik al weer ontzettend veel telefoon heb gehad en ik hier voor de belangstellenden geen informatie meer heb.
Papa wordt morgen overgebracht naar het ziekenhuis in Zwolle, en wordt hier donderdag geopereerd. Waarschijnlijk moet hij dan 4/5 dagen in Zwolle blijven, en wordt dan weer overgebracht naar het ziekenhuis waar hij nu ook ligt.
Dit was het weer voor nu!
Liefs,
Ik moet even wat van me aflullen..
Ik was vanmiddag bij mijn vriend thuis, belt m'n moeder me: Niet schrikken, maar papa wordt overgebracht naar het ziekenhuis. Hij is voorover gevallen, ze denken aan een hartstilstand..
Ze hadden een oude-lullen-korfbaltoernooi, en ze hadden 1 wedstrijd gespeelt, en waren even aan het uitpuffen.
Nouja, ik ben uiteraard gelijk in de auto gestapt, en naar mn moeder toe gegaan.
Kwam ik daar, hielden ze papa slapende, want hij was in de sporthal zo wild geworden, dat ze hem met 4 man niet aankonden, en ze hebben hem toen iets rustgevends gegeven. Hij zag er erg slecht uit, heb hem nog nooit zo slecht toe zien kijken. Blijkt dat hij een beginnend hartinfarct heeft gehad, hij had geen hartslag en ademhaling meer. Gelukkig is een teamgenoot gelijk gaan beademen en reanimeren samen met een AED. Hiermee kwam (gelukkig!) de ademhaling en hartslag weer terug. Inmiddels was de ambulance ook aangekomen.
Hij is toen overgebracht naar de IC, zodat ze hem daar goed in e gaten kon houden. Het wachten was dat hij wakker zou worden.
Mama wou graag even naar huis, dus zijn we even naar huis gegaan, zodat ze kon douchen.
Zijn 3 kwartier thuis geweest, en toen gelijk weer terug gegaan.
We stonden nog in de lift, werden we gebeld door iemand van de IC, dat papa was bijgekomen en het goed met hem ging.
Gelukkig mochten we gelijk naar hem toe.
Hij maakte alweer grapjes en praatte gelukkig alweer heel veel.
Maar hij was het hele verhaal kwijt, leek net een demente bejaarde. Vroeg om de minuut hoe laat het was, waar hij was en wat er gebeurt was?
Hij meende ook dat ze een grapje maakten toen ze zeiden dat hij in ieder geval tot maandag op de IC moet blijven liggen. Hij had verwacht zo met ons mee naar huis te kunnen.
Waarschijnlijk staat dit niet in een logische volgorde, sorry daarvoor! Maar ik moet het even van me aftypen!
Update: 20/2:
Even een update:
Hij heeft vannacht erg weinig geslapen, lag de hele nacht door te piekeren, en na te denken etc.
Vanmorgen is mijn moeder samen met mijn broer en schoonzus heen geweest. Hij wist niet meer te vertellen over gister. Hij wist niet dat miijn moeder, of mijn broer/(schoon)zusje zijn geweest. Ook dat ik ben geweest samen met mijn vriend kon hij 's avonds al niet meer vertellen.
Hij vertelde aan mijn moeder dat hij had gedroomd dat zijn moeder (mijn oma) en zijn oudste broer + vrouw langs waren geweest. Dit heeft hij niet gedroomd, zij waren echt langsgeweest. Dus dit kon hij zich wel weer herinneren..
Nu is afwachten op morgen, dan wordt zijn kransslagader (ofzoiets) onderzocht, waardoor dit heeft kunnen gebeuren? En wat ze er aan kunnen doen dat het niet weer gebeurd.
Liefs,.
UPDATE 22/2:
Ik typ nu maar even snel een berichtje, voor dat ik al weer ontzettend veel telefoon heb gehad en ik hier voor de belangstellenden geen informatie meer heb.
Papa wordt morgen overgebracht naar het ziekenhuis in Zwolle, en wordt hier donderdag geopereerd. Waarschijnlijk moet hij dan 4/5 dagen in Zwolle blijven, en wordt dan weer overgebracht naar het ziekenhuis waar hij nu ook ligt.
Dit was het weer voor nu!
Liefs,
Laatst aangepast door Burn op di 22 feb 2011 - 6:39; in totaal 3 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
Jeetje, wat ontzettend heftig hee. En dat hij zich niks meer herinnerd, is dat iets dat logisch is na zo'n gebeurtenis? Heel veel sterkte dit weekend. Hopelijk blijft hij praatjes houden en gaat het goed met hem!!
Roze25- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 40
Registratiedatum : 21-01-11
Roze25 schreef:Jeetje, wat ontzettend heftig hee. En dat hij zich niks meer herinnerd, is dat iets dat logisch is na zo'n gebeurtenis? Heel veel sterkte dit weekend. Hopelijk blijft hij praatjes houden en gaat het goed met hem!!
Ze hadden ons hier op voorbereid, omdat hij eigenlijk echt een (klein) poosje levenloos op de grond heeft gelegen. En door de medicijnen kan hij ook een heel deel kwijt zijn..
Burn- Lady Post-a-lot
Wow heftig! Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel weer beter met je vader .
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Jeetje wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte meid!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt lieve allemaal!
Burn- Lady Post-a-lot
Jeetje, wat een schrik! Gelukkig gaat het, naar omstandigheden, okee en wordt hij goed in de gaten gehouden.
Gast- Gast
Jeetje wat heftig.. Dan loopt een dag ineens heel anders zeg
Veel sterkte voor de komende tijd!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jee wat schrikken zeg!
Heel veel sterkte..
Heel veel sterkte..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
+1Lejow schreef:Jeetje wat heftig.. Dan loopt een dag ineens heel anders zeg
sterkte!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, wat is dat schrikken, zeg! Sterkte!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jeetje wat heftig zeg! en wat een geluk dat hij meteen gereanimeerd kon worden! Ik heb pas een reanimatie cursus met AED gehad maar door zulke verhalen realiseer ik me juist weer hoe belangrijk het is als je dat ook kan toepassen. Ik ben blij dat jouw pap z'n leven hierdoor is gered!
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind het ook heftig. Heel veel sterkte!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Herkenbaar, zo moeilijk om je vader ineens zo oud te zien he? Ik kan me goed voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Sterkte .
Gast- Gast
Wat heftig zeg! Hopelijk komt je vader er snel weer bovenop. Sterkte!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet wat je doormaakt meis.
Mijn vader is dan in het zieknhuis onwel geworden en heeft een stil infarct mee gemaakt. Twee dagen later is hij als nog overleden...
Hoop dat jou vader er wel bovenop komt. Sterkte.
Mijn vader is dan in het zieknhuis onwel geworden en heeft een stil infarct mee gemaakt. Twee dagen later is hij als nog overleden...
Hoop dat jou vader er wel bovenop komt. Sterkte.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Jeetje dat is heftig! Gelukkig dat hij inmiddels weer wakker is en met jullie heeft gesproken.
Gast- Gast
Jeetje wat heftig, daar schrik je echt van he.
Gelukkig is hij alweer wakker geweest en wordt hij nog even goed in de gaten gehouden! sterkte ermee!
Gelukkig is hij alweer wakker geweest en wordt hij nog even goed in de gaten gehouden! sterkte ermee!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Even een update:
Liefs,
Liefs,
Burn- Lady Post-a-lot
Jeetje, lijkt me heel moeilijk dat je zulke dingen niet hebt onthouden, maar na de situatie niet zo heel gek dus. Gelukkig onderzoeken ze hem goed en houden ze hem goed in de gaten, zodat het, hopelijk, helemaal niet meer gebeurd.
Gast- Gast
Jeetje wat naar. Hopelijk komt hij er weer boven op. Heel veel sterkte!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Jeetje meid, dat is heftig! Hopelijk komt je vader er weer bovenop! Sterkte de komende tijd.
Gast- Gast
Jeetje dat is schrikken! Hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop! Heel veel sterkte!
Gast- Gast
Wat een nare situatie! Veel sterkte
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» mijn leven: hoe moet ik verder?
» mijn paps is overleden...
» Zorgen om mijn paps
» Ik kreeg net oude foto's van mijn paps
» Mijn leven in puin / RTL4
» mijn paps is overleden...