Mijn nachtemerrie is uitgekomen
+23
missmarm
PiP
shadow
sheila123
Guus
Susan
Inge
Pien
Thary
Nana
Annemie
RYW
VeryCherry
Bruintje Beer
Julia
Meeko
MamaCa
maiadebij
Coccinelle
Monte
Famke
mauwmauw
Monnie
27 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Mijn nachtemerrie is uitgekomen
Waar ik altijd al bang voor was is vandaag uit gekomen. En godzijdank valt het al met al nog mee.
Maar mijn zoontje is vandaag door een hond in zijn gezicht gebeten. Het was niet door maar ze liet ook niet los. Ik heb de hond met volle kracht aan het nekvel van hem af moeten trekken terwijl mijn kleine mannetje hulpeloos lag te krijsen van de pijn.
De tranen springen me nu weer in de ogen dat me dit is overkomen.
Deze hond heeft echt nog nooit wat gedaan en we komen al anderhalf jaar bij ze op bezoek en ze was altijd heel lief voor S. En nu opeens.....
Er is ook niks aan vooraf gegaan. S heeft hem geen pijn gedaan of wat dan ook. Zelfs eigenlijk genegeerd en lekker gespeeld.
Ik ben samen met mijn nicht en vriend in de auto gesprongen en naar de ehbo gereden. Hij was echt helemaal van de kaart af en het bloed zat echt door zijn hele gezicht. Doods en doods bang was ik.
Nadat het schoongemaakt is geworden bleek het gelukkig mee te vallen. Hij heeft wel de hele rechter kant van zijn gezicht beschadigd, maar het is niet door gebeten. Hij heeft nu een antibiotica gekregen voor de ontsteking tegen te gaan en ik heb net wat pleisters erop geplakt omdat het blijft bloeden.
Ik voel me zo kut en zo ellendig dat dit gebeurd is recht voor mijn voeten. Ik heb hem niet kunnen beschermen op dat moment en dat doet me zo'n pijn !
Had ik maar.... gaat er steeds door mijn hoofd.
Vreselijk. Hij slaapt nu met een zetpil en ik hoop dat hij een beetje nacht rust kan pakken. Want op die kant slapen gaat niet dat doet hem erg veel pijn.
Ik moest het even kwijt. Ik voel me nu zo enorm rot !
Maar mijn zoontje is vandaag door een hond in zijn gezicht gebeten. Het was niet door maar ze liet ook niet los. Ik heb de hond met volle kracht aan het nekvel van hem af moeten trekken terwijl mijn kleine mannetje hulpeloos lag te krijsen van de pijn.
De tranen springen me nu weer in de ogen dat me dit is overkomen.
Deze hond heeft echt nog nooit wat gedaan en we komen al anderhalf jaar bij ze op bezoek en ze was altijd heel lief voor S. En nu opeens.....
Er is ook niks aan vooraf gegaan. S heeft hem geen pijn gedaan of wat dan ook. Zelfs eigenlijk genegeerd en lekker gespeeld.
Ik ben samen met mijn nicht en vriend in de auto gesprongen en naar de ehbo gereden. Hij was echt helemaal van de kaart af en het bloed zat echt door zijn hele gezicht. Doods en doods bang was ik.
Nadat het schoongemaakt is geworden bleek het gelukkig mee te vallen. Hij heeft wel de hele rechter kant van zijn gezicht beschadigd, maar het is niet door gebeten. Hij heeft nu een antibiotica gekregen voor de ontsteking tegen te gaan en ik heb net wat pleisters erop geplakt omdat het blijft bloeden.
Ik voel me zo kut en zo ellendig dat dit gebeurd is recht voor mijn voeten. Ik heb hem niet kunnen beschermen op dat moment en dat doet me zo'n pijn !
Had ik maar.... gaat er steeds door mijn hoofd.
Vreselijk. Hij slaapt nu met een zetpil en ik hoop dat hij een beetje nacht rust kan pakken. Want op die kant slapen gaat niet dat doet hem erg veel pijn.
Ik moest het even kwijt. Ik voel me nu zo enorm rot !
Gast- Gast
Re: Mijn nachtemerrie is uitgekomen
O wat verschrikkelijk! Dat lijkt me inderdaad een grote nachtmerrie om mee te maken. Denk je dat hij er last van zal gaan houden?
Wat voor hond was het?
Heel veel sterkte voor jou en je kleine manneke!
Wat voor hond was het?
Heel veel sterkte voor jou en je kleine manneke!
Gast- Gast
Ow wat erg! Heel veel sterkte gewenst..hoop niet dat onze Bello of 1 van de 4katten dat bij Yente zou doen, gebeurd het wel gaat het DIRECT het huis uit..
Gast- Gast
wat verschrikkelijk, wat zul jij geschrokken zijn! Dit is ook één van mijn grote angsten, dat onze dochter door een/onze hond gegrepen wordt.
Gast- Gast
Oh hemeltje wat schrik hier van zeg!
Wat ontzettend naar! Ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal zit te shaken en je ervan overstuur bent!
En wat zullen jullie vrienden zich oo kschuldig voelen!
Hopelijk houd S er niet teveel aan over!
Wat ontzettend naar! Ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal zit te shaken en je ervan overstuur bent!
En wat zullen jullie vrienden zich oo kschuldig voelen!
Hopelijk houd S er niet teveel aan over!
Gast- Gast
Jeetje wat schrikken zeg! Moet er echt niet aan denken dat zoiets met mijn zoontje gebeurd, bah wat eng.
Sterkte voor jullie!
Sterkte voor jullie!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
heel veel sterkte,en geef je zoontje een dikke knuffel.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Zo dat is schrikken zeg! Sterkte ermee!
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Oh wat verschrikkelijk voor zo'n klein ventje. Hopelijk houdt hij er niet veel aan over.
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
De hond is een border collie. Ze is normaal heel lief ik neem mijn nicht en haar vriend ook helemaal niks kwalijk. Zij voelen zich enorm schuldig maar ze kunnen er ook niks aan doen. Dit verwacht je gewoon niet.
Ik hoop zo dat hij er geen blijvend litteken aan over houd. Het zijn allemaal kleine sneetjes zeg maar dus hopelijk geneest dat heel mooi. Hij zal nu alleen een flink blauw gezicht gaan krijgen. Het doet hem nu wel heel veel pijn en dat zal ook nog wel even zo blijven. Maar ik ben zo blij dat het niet erger is dan dit.
Ik hoop zo dat hij er geen blijvend litteken aan over houd. Het zijn allemaal kleine sneetjes zeg maar dus hopelijk geneest dat heel mooi. Hij zal nu alleen een flink blauw gezicht gaan krijgen. Het doet hem nu wel heel veel pijn en dat zal ook nog wel even zo blijven. Maar ik ben zo blij dat het niet erger is dan dit.
Gast- Gast
Oh wat erg! Hopelijk knapt je zoontje snel op.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
jeetje wat vreselijk voor je zoontje maar ook voor jou!!
Mijn oom heeft 3 honden, als we ergens zijn waar de honden ook zijn laat ik mijn zoontje niet lopen. Ze kunnen mijn 100x vertellen dat ze niks doen, ik vertrouw honden niet. En dit absoluut niet ten nadele van jou hoor, het kan echt iedereen overkomen. Er was voor jou geen aanleiding om in te grijpen en die dingen gebeuren in een fractie van een seconde, maar ik ben er zelf ook zo bang voor!
Mijn oom heeft 3 honden, als we ergens zijn waar de honden ook zijn laat ik mijn zoontje niet lopen. Ze kunnen mijn 100x vertellen dat ze niks doen, ik vertrouw honden niet. En dit absoluut niet ten nadele van jou hoor, het kan echt iedereen overkomen. Er was voor jou geen aanleiding om in te grijpen en die dingen gebeuren in een fractie van een seconde, maar ik ben er zelf ook zo bang voor!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Jeetje dat is schrikken zeg! Veel sterkte hopelijk geneest het snel.
Gast- Gast
Nonnevot schreef:De hond is een border collie. Ze is normaal heel lief ik neem mijn nicht en haar vriend ook helemaal niks kwalijk. Zij voelen zich enorm schuldig maar ze kunnen er ook niks aan doen. Dit verwacht je gewoon niet.
Mijn nichtje is dit jaar ook gebeten (is 4 jaar geloof ik). Zij is wel gehecht.
Zaak is dat je goed blijft smeren met een speciale crème. 'voordeel' is dat hij nog zo jong is, en de huid goed / beter hersteld tov volwassen huid.
Lijkt me idd vreselijk, vooral als je er zo dichtbij zit. Heel veel beterschap voor jullie kleine ventje.
Gast- Gast
je hebt helemaal gelijk maia. Ik vertrouw vanaf nu ook niet meer erop. Ik heb altijd wel blindelings vertrouwen gehad maar alleen als ik de hond goed kon en dat was zo. Dit was zo snel gebeurd dit verwacht je ook niet. Maar ik laat S. niet meer los lopen waar grote honden zijn. Dat vertrouwen ben ik kwijt.
Gast- Gast
@ivax: wat erg van je nichtje. Was het een erge bijtwond?
Ik heb sowieso al de blauwe plekken creme omdat het dadelijk behoorlijk blauw gaat worden. En ik kreeg net de tip om met de zalf te smeren wat voor littekens is. Die ga ik me morgen meteen halen. Nu zijn de wonden nog open dus kan ik nog niet smeren. Ik hoop dat het morgen dicht is.
Ik heb sowieso al de blauwe plekken creme omdat het dadelijk behoorlijk blauw gaat worden. En ik kreeg net de tip om met de zalf te smeren wat voor littekens is. Die ga ik me morgen meteen halen. Nu zijn de wonden nog open dus kan ik nog niet smeren. Ik hoop dat het morgen dicht is.
Gast- Gast
maiadebij schreef:jeetje wat vreselijk voor je zoontje maar ook voor jou!!
Ik ook niet. Mijn schoonouders hebben ook een hond, en ik wil absoluut niet dat wanneer X daar is (en wij niet), dat die hond daar is. Het is een rottweiler, dus ook niet een klein hondje. Deze heeft al eens gebeten. Dan moet die hond maar in de garage, hij komt niet in de buurt van X.
Gast- Gast
Nonnevot schreef:@ivax: wat erg van je nichtje. Was het een erge bijtwond?
Klopt, littekencreme.
Het is een tweeling, en lijken erg veel op elkaar. Alleen heeft 1 van hen dus een litteken op de wang. Best sneu wanneer ze ouder zijn, dan krijg je toch een beetje "welk van de 2?" "die met dat litteken". Het was een redelijke wond, heb het niet gezien toen het open lag, pas half jaar later. Helaas heeft haar moeder geen creme gebruikt
Gast- Gast
Ja dat is zeker schrikken!!! gelukkig valt het mee en krijgt ie geen littekens. Sterkte!
Wat gaan die mensen met hun hond doen?
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
MamaCa schreef:Ja dat is zeker schrikken!!! gelukkig valt het mee en krijgt ie geen littekens. Sterkte!
Idd, hebben zij zelf ook kindjes?
Heb weleens gehoord dat wanneer een hond bloed heeft geproefd, het naar meer smaakt....
Maar kan ook onzin zijn hoor, heb maar 'van horen zeggen'.
Gast- Gast
Geen idee voor mij hoeven ze de hond echt niet weg te doen. Ik ben zelf een honden gek en dit was uit een bepaalde jaloerse reactie gebeurd.
Ik ken de hond al zo lang en ze is echt een lief beest. Mijn nicht en vriend zelf voelen zich zo enorm kut eronder en zo schuldig. Zou ik ook hebben natuurlijk.
Ik neem hun ook echt totaal niks kwalijk en de hond ook niet.
Ik ken de hond al zo lang en ze is echt een lief beest. Mijn nicht en vriend zelf voelen zich zo enorm kut eronder en zo schuldig. Zou ik ook hebben natuurlijk.
Ik neem hun ook echt totaal niks kwalijk en de hond ook niet.
Gast- Gast
ivax schreef:MamaCa schreef:Ja dat is zeker schrikken!!! gelukkig valt het mee en krijgt ie geen littekens. Sterkte!
Idd, hebben zij zelf ook kindjes?
Heb weleens gehoord dat wanneer een hond bloed heeft geproefd, het naar meer smaakt....
Maar kan ook onzin zijn hoor, heb maar 'van horen zeggen'.
´Nee ze hebben geen kinderen. Ik heb het ook gehoord idd maar of het ook echt zo is ? Ik laat mijn zoon uit voorzorg niet meer bij die hond in de buurt. Maar ze zullen zelf de hond al apart zetten wanneer en kinderen komen.
Gast- Gast
Oooh jeetje, meid toch! Wat erg! Ik schrik me rot van dit bericht, arme S.! Hopelijk houdt hij er geen grote littekens aan over ... Sterkte met je mannetje!
Gast- Gast
Dit is ook echt 1 van mijn grootste nachtmerries.
We hebben zelf een Jack Russel, en ik hou ze constant in de gaten als ze bijv aan t spelen zijn. Ze mag ook absoluut niet bij z'n mand of etensbak komen. Ze is 1 keer bij hem in zijn mand gevallen en hij heeft toen gekrabt in haar gezicht, dat was ook enorm schrikken maar viel heel erg mee gelukkig. Wel een litteken aan overgehouden. Hoe lief hij ook voor mensen is, het is en blijft een hond die onverwachte dingen kan doen. Mijn ouders hebben een labrador, ook dat vind ik altijd maar eng want als die staat dan is t op ooghoogte van Senna ongeveer, dus dan hapt ie haar ook zo in t gezicht. Zij is ook echt super lief en doet geen vlieg kwaad, maar ik kan er echt niet op vertrouwen dat ze nooit wat zal doen.
Bio-oil schijnt super spul te zijn trouwens, heb t bij haar ook gesmeerd, maar dat was pas veel later, dus je ziet t nog steeds wel.
We hebben zelf een Jack Russel, en ik hou ze constant in de gaten als ze bijv aan t spelen zijn. Ze mag ook absoluut niet bij z'n mand of etensbak komen. Ze is 1 keer bij hem in zijn mand gevallen en hij heeft toen gekrabt in haar gezicht, dat was ook enorm schrikken maar viel heel erg mee gelukkig. Wel een litteken aan overgehouden. Hoe lief hij ook voor mensen is, het is en blijft een hond die onverwachte dingen kan doen. Mijn ouders hebben een labrador, ook dat vind ik altijd maar eng want als die staat dan is t op ooghoogte van Senna ongeveer, dus dan hapt ie haar ook zo in t gezicht. Zij is ook echt super lief en doet geen vlieg kwaad, maar ik kan er echt niet op vertrouwen dat ze nooit wat zal doen.
Bio-oil schijnt super spul te zijn trouwens, heb t bij haar ook gesmeerd, maar dat was pas veel later, dus je ziet t nog steeds wel.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Bah, wat naar zeg! Gelukkig heeft hij er in ieder geval geen diepe wonden in zij gezicht aan overgehouden. Ik was altijd al voorzichtig als D. bij een hond in de buurt kwam, maar nu ik dit gelezen heb, ga ik haar er nog meer bij uit de buurt houden.
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn wens is echt uitgekomen!
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: