Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cambridge dieet

+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers

Pagina 22 van 29 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 25 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 22 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Pandora zo 17 feb 2013 - 0:22

Oké... ik heb even steun nodig volgens mij.... Cry
Ik heb het even zwaar, ben niet te genieten, slecht geslapen, en verlang gewoon naar ETEN!!! Niet eens naar snoep of wat dan ook, maar gewoon naar lekkere gezonde bruin boterhammen en/of crakers e.d.
Tot "overmaat van ramp" is mijn man vandaag ook nog jarig dus man en dochter vanochtend aan de taart.... zometeen gaan ze aan de vers gebakken broodjes...
Goed, genoeg geklaagd... We gaan gewoon door. Gisterochtend woog ik thuis 86,2 dus dat motiveert gelukkig dan weer wel.
Mijn man vroeg zich trouwens af of je ook blokjes van twee weken mag/kunt doen zeg maar. Dus twee weken de 3 producten en dan een eetweek. Op die manier is het denk ik wat beter/langer vol te houden voor mij want ik vind 3 weken achterelkaar op de 3 prodcuten gewoon heel erg lang. Heeft iemand hier ervaring mee?
Als ik me gewoon aan de regels houd moet ik nu nog een ruime week op de totaalvoeding, kan niet wachten tot mijn eetweek!
Hoe gaat het bij jullie?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Minx zo 17 feb 2013 - 0:53

Hier gaat het prima zat vanochtend op 84,5 dus dat gaat lekker nog een dikke kilo en ik zit op de -10. Verjaardagen zijn inderdaad zwaar zeker als ze in je eigen huis gegeven worden. Zag net de foto's van de bruiloft van mijn tante en dat was toch echt wel een stukje mooier. Straks maar eens kijken of ik die broek al weer pas. Wel apart om te zien dat een groot deel van de familie in 5,5 jaar tijd toch behoorlijk wat dikker is geworden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  schuddebuikje di 19 feb 2013 - 3:36

pandora : heb je de verleiding kunnen weerstaan ? nog even volhouden hoor. het gaat je vast lukken

minx : jeetje -10 alweer. jij gaat ook lekker. en past de broek ?

vrijdag mocht ik weer wegen na mijn eetweek en er was toch nog 1,1 af en woog 78,4 KG.
dat is een totaal van -13,2 Cambridge dieet - Pagina 22 281626781Cambridge dieet - Pagina 22 281626781Cambridge dieet - Pagina 22 281626781 en gisteren op maandag woog ik al 77 KG
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Minx di 19 feb 2013 - 3:43

Netjes, de broek wil dicht maar is nog echt geen porum haha. Die zat het mooiste met 76 kg dus nog een kg of 8 te gaan.

Mijn doel is nog steeds op 10 maart 80 kg. Dat is nog 4,3 kg in 19 dagen, dat is dus iets meer dan 2 ons per dag.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Beachgirl di 19 feb 2013 - 10:29

Ladies even een vraag... Weet natuurlijk niet of jullie het antwoord weten maargoed.

Ben nu een week of 4 bezig met CB en inmiddels wordt ik weer zéér onregelmatig ongesteld ondanks de pil. Moet nu nog ruim een halve strip en was vanochtend ineens ongesteld. Ik begrijp dat dit met hormonen e.d. te maken heeft, maar kan ik ondanks dat nog wel 100% op de pil vertrouwen?

Vorig jaar had ik precies hetzelfde maar toen was ik vrijgezel, nu niet Wink. Dus ben nu licht ongerust dat die pil misschien zijn werk ook niet lekker doet.

Weet iemand dit?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Minx di 19 feb 2013 - 10:31

Dat weet ik zo niet, ik denk het wel maar weet het niet zeker. Ik heb daar trouwens ook last van maar ben idd vrijgezel dus dat is in dat opzicht makkelijk. Zou het denk ik even aan de HA vragen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  schuddebuikje di 19 feb 2013 - 11:51

een pil verlies toch alleen zijn werking door overgeven, diaree of antibiotica ? dat is mij altijd geleerd
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Minx di 19 feb 2013 - 11:55

Ja, maar er veranderd natuurlijk ook het een en ander op gebied van hormonen. Dus kan me zo voorstellen dat de pil dan te licht kan zijn. Volgens mij kan het weinig kwaad maar zou zelf het risico niet willen lopen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora wo 20 feb 2013 - 1:55

Ik doe dus Straight Away, maar mijn consulente waarschuwt wel altijd om toch maar een beetje op te passen met de pil....
Ik heb sinds eind december een spiraaltje maar zolang (sinds 11 januari) ik met dit dieet bezig ben heb ik bijna iedere dag wel bloedverlies. Of het nu heeft te maken met het spiraaltje of het dieet weet ik dus niet....
Verder gaat het wel goed hier, verlang wel enorm naar mijn eetweek. Mijn consulente gaf me nog de tip om anders alleen weekends een avondmaaltijd te nemen maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik moet officieel nog tot en met dinsdag voordat mijn eetweek start, eens even kijken of ik het zolang red Laughing
Ik denk dat ik na mijn eetweek in "blokjes" van twee weken ga werken, dus twee weken op de totaalvoeding en dan één week eetweek enz. enz. Ik denk dat ik het op die manier iets langer vol ga houden.
Ik woog vanochtend bij mijn consulente 86,9 (thuis 85,4 naakt en nuchter) dus er moet nog ruim 16 kilo af....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Beachgirl wo 20 feb 2013 - 3:33

Heb zojuist de assistente vd huisarts even gebeld, en moet over een uurtje terugbellen. Ze gaat het navragen bij mijn huisarts.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl wo 20 feb 2013 - 7:32

Heb even contact gehad met mijn huisarts en die zei het volgende:
Zo lang je geen diarree hebt of moet overgeven is de pil gewoon betrouwbaar.
Dus eventuele doorbraakbloedingen tijdens Cambridge kunnen geen kwaad, maar houden ze langer aan dan m'n normale menstruatie dan moet ik wel even contact opnemen met mijn huisarts. En dat is niet het geval. Ze duren vaak maar 2 dagen ofzo... maar wel elke keer om de week.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pandora zo 24 feb 2013 - 7:34

Wat is het hier rustig dames! Hoe gaat het met dieeten?
Ik ga wel goed, stond een beetje stil de afgelopen dagen maar er was gisteren weer wat af. Woog gisterochtend 84,9 dus nog maar zo'n 7 kilo en dan zit ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap... en dan nog 8 kilootjes tot mijn streef. We gaan dus nog maar ff door...
Zit nu in mijn (iets vervroegde) eetweek maar da's wel lekker!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx zo 24 feb 2013 - 7:37

Ah lekker smile, zit zelf ook op het cb forum dus dat scheelt denk ik ook en ik weet dat ik niet de enige ben die daar ook zit Wink

lekker he die eetweek smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora zo 24 feb 2013 - 19:42

Minx schreef:Ah lekker Cambridge dieet - Pagina 22 561177, zit zelf ook op het cb forum dus dat scheelt denk ik ook en ik weet dat ik niet de enige ben die daar ook zit Wink

lekker he die eetweek Cambridge dieet - Pagina 22 561177
Haha Cambridge dieet - Pagina 22 253468018
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  schuddebuikje za 2 maa 2013 - 21:20

hoe gaat hier met iedereen ? hier gaat het goed. vrijdag woog ik 75,7. dat is in totaal -15,9.
we gaan tot de 70 en dan afbouwen en opbouwen.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  schuddebuikje za 2 maa 2013 - 21:24

DatumGewichtVerschilCumalatiefBMI
Cambridge dieet - Pagina 22 Stalledvrijdag 21 december 201291,6 kg0,0 kg0,0 kg31,7
Cambridge dieet - Pagina 22 Downvrijdag 4 januari 201388,8 kg-2,8 kg-2,8 kg30,7
Cambridge dieet - Pagina 22 Downvrijdag 11 januari 201386,5 kg-2,3 kg-5,1 kg29,9
Cambridge dieet - Pagina 22 Downvrijdag 18 januari 201384,0 kg-2,5 kg-7,6 kg29,1
Cambridge dieet - Pagina 22 Downvrijdag 25 januari 201382,9 kg-1,1 kg-8,7 kg28,7
Cambridge dieet - Pagina 22 Downvrijdag 1 februari 201381,6 kg-1,3 kg-10,0 kg28,2
Cambridge dieet - Pagina 22 Downvrijdag 8 februari 201379,5 kg-2,1 kg-12,1 kg27,5
Cambridge dieet - Pagina 22 Downvrijdag 15 februari 201378,4 kg-1,1 kg-13,2 kg27,1
Cambridge dieet - Pagina 22 Downvrijdag 22 februari 201376,5 kg-1,9 kg-15,1 kg26,5
Cambridge dieet - Pagina 22 Downvrijdag 1 maart 201375,7 kg-0,8 kg-15,9 kg26,2
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Pandora za 2 maa 2013 - 22:08

Hier gaat het ook goed, net een eetweek gehad en sinds gisteren weer over op de 3 producten. Dat ging ook goed, weinig moeite mee gehad eigenlijk.
Ik woog donderdagochtend (naakt en nuchter) 84,2. Dus een gewichtsverlies van ruim 12 kilo in 7 weken. Ik hoop morgen de 83 kilo op de weegschaal te zien.
Voordat ik zwanger werd van Y. woog ik zo'n 78 kilo dus met een paar weekjes hoop ik weer op het gewicht van voor mijn zwangerschap te zitten. Mijn streefgewicht is eigenlijk 69 maar of dat haalbaar is??? Ik wil in iedergeval 73 kilo halen want dan heb ik een gezond BMI volgens de cambridge website.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Pandora za 2 maa 2013 - 22:09

Ps. vanaf komende dinsdag ga ik beginnen met hardlopen, ik ga een beginnerscursus volgen bij de sportschool. Hoop dat ik dit wat leuk vind en vol kan houden en het mijn afvallen natuurlijk ten goede komt!
Mijn consulente adviseerde om voor het hardlopen een gekookt eitje te gaan eten.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx za 2 maa 2013 - 22:46

Ik ben enthousiast begonnen en weer gestopt bij mij werkte het tegen.
Ik ga zo weer even wegen de badkamer is nu nog bezet. Gister was het 81.2 dus bijna de 80 in zicht.

Jullie gaan ook lekker zeg smile. Dat opbouwen lijkt me heerlijk weer eens normaal eten.

Pandora waarom zou een gezond BMI niet mogelijk zijn?

Edit: vandaag 80,9
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora zo 3 maa 2013 - 1:21

Minx schreef:Ik ben enthousiast begonnen en weer gestopt bij mij werkte het tegen.
Ik ga zo weer even wegen de badkamer is nu nog bezet. Gister was het 81.2 dus bijna de 80 in zicht.

Jullie gaan ook lekker zeg Cambridge dieet - Pagina 22 561177. Dat opbouwen lijkt me heerlijk weer eens normaal eten.

Pandora waarom zou een gezond BMI niet mogelijk zijn?

Edit: vandaag 80,9
Ben je echt helemaal gestopt??? Of ga je nu af-/opbouwen?
Bij 73 geeft de BMI meter een groen lichtje, dat moet ook wel haalbaar zijn want een jaar na de zwangerschap van F. woog ik 74. Maar dan nog 5 kilo er af...? Weet gewoon niet of me dat gaat lukken en bovendien lijk ik met 73 kilo best wel slank, ik ben breed gebouwd dus misschien dat dat gewoon mooier is dan 69 kilo. Maar we zullen het zien...

Wat ga jij nu doen dan? En hoeveel wil je er nog af?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx zo 3 maa 2013 - 1:31

met hardlopen ben ik nu weer gestopt Wink haha stond er een beetje vaag. Daar ga ik straks weer mee beginnen als ik helemaal afgebouwd ben. Maar eerst nog even 10 kg afvallen. Dan ben ik ook echt wel slank gelukkig. Ook al is bmi dan 24,8 ofzo
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora zo 3 maa 2013 - 1:55

Minx schreef:met hardlopen ben ik nu weer gestopt Wink haha stond er een beetje vaag. Daar ga ik straks weer mee beginnen als ik helemaal afgebouwd ben. Maar eerst nog even 10 kg afvallen. Dan ben ik ook echt wel slank gelukkig. Ook al is bmi dan 24,8 ofzo

Ooohh... gelukkig maar, ik schrok al een beetje want je ging juist zo goed en om dan plotseling te stoppen... Cambridge dieet - Pagina 22 878948377

Ik ben ook heel benieuwd hoe me het zal bevallen, ben een keer eerder voor mezelf (met Evy) gaan lopen maar toen kreeg ik beenvliesontsteking dus moest ik stoppen. Nu dus onder begeleiding, heb er zin in maar kijk er ook tegen op!

Als ik 73 kilo weeg is mijn BMI 24,7 en dan zien we dan wel weer verder of ik nog gemotiveerd ben of niet.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx zo 3 maa 2013 - 2:04

Ja inderdaad dat is het bij mij met 70 kg. Nee wil die 10 kg er echt af hebben. Heb nu nog een week voor 9 ons om mijn subdoel gehaald te hebben. Zou heel erg blij zijn als dat lukt. Denk dat ik zo toch even naar de h&m rij om te kijken of ik daar goedkoop nog wat basics kan halen. Want het is wel fijn om toch iets van kleding te hebben die je aan kan trekken en die niet veel te groot is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora zo 3 maa 2013 - 2:12

Mijn subdoel is 78 kilo op 29 maart maar betwijfel echt of dat gaat lukken. Dat betekent dat ik nog 6 kilo af moet vallen in een kleine 4 weken.... moet kunnen zou je zeggen maar of mijn lichaam daar ook zo over denkt??
Ik mag voorlopig nog niet shoppen van mezelf, bovendien hangt mijn kledingkast vol met allemaal kleinere kleding van voor mijn zwangerschap. Zo heel langzaam aan begin ik weer wat te passen. Zojuist weer even twee spijkerbroeken gepast, ze passen maar ik kan ze met goed fatsoen eigenlijk nog niet aan naar mijn werk want daarvoor vind ik ze echt nog wat te strak zitten. Binnenkort dus maar weer even passen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx zo 3 maa 2013 - 2:21

Ja dat ken ik dat heb ik ook alleen truien en vestjes gewoon niet. En die zijn toch ook wel vrij essentieel nu. Daar past echt nog iemand bij in. Dus die koop ik gewoon een beetje op de krimp denk ik.
Broeken heb ik inderdaad ook nog. Dus dat is het probleem niet. T-shirts ook niet alleen om even een trui aan te trekken is soms wel lekker smile

en subdoel daarvan dacht ik eerst ga ik halen toen dacht ik ga ik niet halen. Had namelijk een rekenfout gemaakt. Toen viel ik ineens 2,4 af in 1 week toen dacht ik ga ik halen. Toen stond ik ineens een soort van stil en nu denk ik nog geen kg in 1 week dat moet te doen zijn Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud