Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 23 van 29
Pagina 23 van 29 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29
Re: Cambridge dieet
Vanochtend 83,1!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ohw netjes op naar de 80
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa... en dan door naar de 70, al moet ik van mijn consulente in stapjes van 5 kg. denken.... dus dan eerst 75
Pandora- Prater
haha ja inderdaad dat is ook beter. Ik denk dat ik rond de 72 af ga bouwen of misschien 70 even kijken hoe hard het gaat komende weken.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ben vanavond bij de consulent geweest en ik start morgen met Cambridge 800.
Ik doe 2 vervangende maaltijden en de avond maaltijd eet ik "gewoon" mee met de pot.
Ik doe 2 vervangende maaltijden en de avond maaltijd eet ik "gewoon" mee met de pot.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
succes komt vast helemaal goed.
Minx- Lady Post-a-lot
Tnx;)
Mijn familie weet het niet, en dat wil ik ook even zo houden, omdat ik geen zin heb in "gezeik".
Mijn familie weet het niet, en dat wil ik ook even zo houden, omdat ik geen zin heb in "gezeik".
xxjojootjexx- Kletskop
snap ik en je gaat de 800 doen dus in dat opzicht is het wel makkelijk. Gewoon ff knallen en 's avonds lekker mee eten. Hier is er morgen wss weer iets van 4 ons af dus weer ff een mini knaller.
Mijn moeder zei vandaag al je gaat toch niet te ver door he. Ergens snap ik het ook wel want trok vandaag 2 rokjes aan maat 38 en kreeg ze vrij gemakkelijk dicht. Zit nu echt op maat 40/42 qua kleding denk ik. Geen idee waar ik uiteindelijk op uit kom, maar wil iig laag in de 7 eindigen. Ben nu ook echt aan het aftellen tot mijn eetweek. Dan gaat het weer even hard haha.
Mijn moeder zei vandaag al je gaat toch niet te ver door he. Ergens snap ik het ook wel want trok vandaag 2 rokjes aan maat 38 en kreeg ze vrij gemakkelijk dicht. Zit nu echt op maat 40/42 qua kleding denk ik. Geen idee waar ik uiteindelijk op uit kom, maar wil iig laag in de 7 eindigen. Ben nu ook echt aan het aftellen tot mijn eetweek. Dan gaat het weer even hard haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Hoe komt het dat het in de eet week even hard gaat?
Ja snap je moeder wel, maar jou ook. Gezond BMI hebben jij en ik tussen de 60 en 73 kilo ongeveer, nou als ik 60 zou wegen heb ik echt het idee dat er niks van mij over is;)
Tof dat je maat 38 aan kon;)
Nou mijn eerste shake zit erin. Wat een vreemde structuur zeg. Moet er echt behoorlijk aan wennen. Nu heb ik een enorm vol gevoel, terwijl ik dat normaal niet heb na het ontbijt. Maar eens zien hoe dit gaat;)
Ja snap je moeder wel, maar jou ook. Gezond BMI hebben jij en ik tussen de 60 en 73 kilo ongeveer, nou als ik 60 zou wegen heb ik echt het idee dat er niks van mij over is;)
Tof dat je maat 38 aan kon;)
Nou mijn eerste shake zit erin. Wat een vreemde structuur zeg. Moet er echt behoorlijk aan wennen. Nu heb ik een enorm vol gevoel, terwijl ik dat normaal niet heb na het ontbijt. Maar eens zien hoe dit gaat;)
xxjojootjexx- Kletskop
Geen idee, vorige eetweek was het die week er voor 1,1 en eetweek 1,4 en die week erna 2,4 net alsof mijn lichaam dat zetje ff nodig heeft.
Geen idee hoe de 800 Shakes zijn schijnt wel verschil in te zitten ook qua smaak. Ik ben inmiddels volledig over op de chocola en maar 1 smaak reep ook haha.
Geen idee hoe de 800 Shakes zijn schijnt wel verschil in te zitten ook qua smaak. Ik ben inmiddels volledig over op de chocola en maar 1 smaak reep ook haha.
Minx- Lady Post-a-lot
@jojootje; wat goed dat je de stap ook gezet hebt om de laatste kilo's er af te krijgen! En leuk dat je hier mee komt kletsen Hoeveel wil je er nog af hebben?
Ik doe er niet geheimzinnig over tegen mijn vrienden, familie en collega's. Ik ga het natuurlijk niet aan de grote klok hangen maar als ze er naar vragen zeg ik het gewoon. Ik ben nu gewoon niet gelukkig met mijn lijf (wordt gelukkig wel steeds beter hoor) en zo wil ik niet blijven. Vaak begrijpen ze dat wel en hebben ze er ook wel respect voor dat ik dit doe.
Ik doe Straight Away, dat is te vergelijken met cambridge, alleen de producten/smaken zijn wat anders. Ik ben vrijdag precies 8 weken bezig en bijna 14 kilo kwijt. Ik moet er nog ruim 12 voor mijn streefgewicht maar met 8 à 10 ben ik ook al tevreden. Ik kijk wel hoe het gaat en hoelang ik het nog vol kan houden.
Ik woog vanonchtend 82,7! Dus ik ben ook weer lekker aan het afvallen, bij mij lijkt het de week na de eetweek plotseling ook veel sneller te gaan. Geen idee hoe dat precies komt...
Nog "maar" 5 kilo en dan ben ik weer op het gewicht van voor mijn zwangerschap!
Gisteravond mijn eerste hardlooptraining gehad, had van te voren een gekookt eitje (mocht van consulente) genomen en nog een halve shake. Na de tijd mijn soepje genomen.
Het bewegen was wel lekker maar ik moet zeggen dat het me ook een beetje tegenviel. Ik heb gewoon echt geen conditie, het was zelfs nog slechter dan ik al dacht....
We hebben een trainingsschema meegekregen voor deze week, moet nog 2x trainen deze week en dan dinsdag weer de looptraining met de groep. Ik zal flink aan de bak moeten wil ik over 8 weken 5 km. kunnen hardlopen achterelkaar (dat is het doel van de cursus). Nu licht spierpijn in mijn kuiten en bovenbenen, hoop dat het morgen wat beter is want dan wil/moet ik eigenlijk weer lopen. Ben nog wel gemotiveerd dus hoop dat het zo blijft!
Ik doe er niet geheimzinnig over tegen mijn vrienden, familie en collega's. Ik ga het natuurlijk niet aan de grote klok hangen maar als ze er naar vragen zeg ik het gewoon. Ik ben nu gewoon niet gelukkig met mijn lijf (wordt gelukkig wel steeds beter hoor) en zo wil ik niet blijven. Vaak begrijpen ze dat wel en hebben ze er ook wel respect voor dat ik dit doe.
Ik doe Straight Away, dat is te vergelijken met cambridge, alleen de producten/smaken zijn wat anders. Ik ben vrijdag precies 8 weken bezig en bijna 14 kilo kwijt. Ik moet er nog ruim 12 voor mijn streefgewicht maar met 8 à 10 ben ik ook al tevreden. Ik kijk wel hoe het gaat en hoelang ik het nog vol kan houden.
Ik woog vanonchtend 82,7! Dus ik ben ook weer lekker aan het afvallen, bij mij lijkt het de week na de eetweek plotseling ook veel sneller te gaan. Geen idee hoe dat precies komt...
Nog "maar" 5 kilo en dan ben ik weer op het gewicht van voor mijn zwangerschap!
Gisteravond mijn eerste hardlooptraining gehad, had van te voren een gekookt eitje (mocht van consulente) genomen en nog een halve shake. Na de tijd mijn soepje genomen.
Het bewegen was wel lekker maar ik moet zeggen dat het me ook een beetje tegenviel. Ik heb gewoon echt geen conditie, het was zelfs nog slechter dan ik al dacht....
We hebben een trainingsschema meegekregen voor deze week, moet nog 2x trainen deze week en dan dinsdag weer de looptraining met de groep. Ik zal flink aan de bak moeten wil ik over 8 weken 5 km. kunnen hardlopen achterelkaar (dat is het doel van de cursus). Nu licht spierpijn in mijn kuiten en bovenbenen, hoop dat het morgen wat beter is want dan wil/moet ik eigenlijk weer lopen. Ben nog wel gemotiveerd dus hoop dat het zo blijft!
Pandora- Prater
Gaat lekker pandora!
Ik doe ook niet geheimzinnig, maar het hoeft ook niet uitgebreid op fb te staan;)
Ik weet niet precies hoeveel ik eraf wil. Ik wil iig onder de 80 komen, dat probeer ik al jaren, maar lukt steeds niet, dus vandaar nu dit, hopen dat het wel lukt.
Een gezond BMI heb ik bij 73 en stiekem hoop ik dat te gaan halen.
Pff de eerste dag is zwaar! Ik heb continue honger. Boodschappen doen was een ware kwelling, maar ook weer goedkoop, want ik mag gewoon niks anders eten, dus heb ook niks gekocht qua lekker eten. Allen groente en vis;)
Ik doe ook niet geheimzinnig, maar het hoeft ook niet uitgebreid op fb te staan;)
Ik weet niet precies hoeveel ik eraf wil. Ik wil iig onder de 80 komen, dat probeer ik al jaren, maar lukt steeds niet, dus vandaar nu dit, hopen dat het wel lukt.
Pff de eerste dag is zwaar! Ik heb continue honger. Boodschappen doen was een ware kwelling, maar ook weer goedkoop, want ik mag gewoon niks anders eten, dus heb ook niks gekocht qua lekker eten. Allen groente en vis;)
xxjojootjexx- Kletskop
De eerste drie dagen zijn echt een ramp.
Dag 1 moest ik werken stond ik daar te koken voor 10 mensen
Dag 2 heb ik niets gedaan
Dag 3 moest ik werken en dus weer koken en heb ik 's avonds een taart gemaakt
Dag 4 had ik 3 verjaardagen. Nou ja als je hier allemaal door heen komt moet het goed komen dacht ik bij mezelf. En dat doet het dus ook
Ik ga zo denk ik wel ff een foto op fb plaatsen haha.
edit: krijg het niet voor elkaar zoals ik wil, dus ik wacht nog ff
Dag 4 had ik 3 verjaardagen. Nou ja als je hier allemaal door heen komt moet het goed komen dacht ik bij mezelf. En dat doet het dus ook
Minx- Lady Post-a-lot
Wij willen die foto ook wel zien Minx!Minx schreef:De eerste drie dagen zijn echt een ramp.
Pandora- Prater
Kom maar op met die foto!
Ik heb gelukkig dit weekend geen verjaardagen of feestjes
Ik heb gelukkig dit weekend geen verjaardagen of feestjes
xxjojootjexx- Kletskop
Ik heb een vergelijk die ik zeker weten niet op facebook ga gooien maar pm je we ff
Minx- Lady Post-a-lot
Nee, ik zet het inderdaad ook niet op facebook hoor. Des te leuker is het straks als ik weer slanke foto's plaatsxxjojootjexx schreef:Gaat lekker pandora!
Ik vond de eerste vijf dagen het moeilijkst! Maar je moet echt doorzetten hoor!! Niet opgeven, straks na een dag of 4/5 ga je je opeens stukken beter voelen en heb je (bijna) geen honger meer.
Dan ben jij zeker, net als ik, ook 1.72 lang? Ik heb namelijk ook een gezond BMI bij 73 kilo of lichter, dat wil ik dus ook minimaal gaan wegen. Alles eronder is mooi meegenomen.
Ga je vanavond wel koolhydraten eten of doe je zonder? Op het forum op cambridgeweightplan.nl staan lekkere recepten, misschien heb je daar wat aan. Ze zijn afkomstig van Inge hier van het forum, zij is ook heel veel afgevallen met cambridge.
Heel veel succes!!!
Pandora- Prater
Klopt, ik ben 172
Ik ga wel koolhydraten eten, want ik ga vanavond bodypumpen en wil niet omvallen.
Zal eens kijken op het forum. Ik kook alleen op woensdag, op de andere dagen ben ik afhankelijk van wat mijn man kookt. Dat is niet altijd even verantwoord, maar so be it.
Ik wil hem niet opleggen om ook ineens gezond te moeten eten. Hij mag mee doen, maar ik verplicht hem niet tot anders koken.
Ik ga wel koolhydraten eten, want ik ga vanavond bodypumpen en wil niet omvallen.
Zal eens kijken op het forum. Ik kook alleen op woensdag, op de andere dagen ben ik afhankelijk van wat mijn man kookt. Dat is niet altijd even verantwoord, maar so be it.
Ik wil hem niet opleggen om ook ineens gezond te moeten eten. Hij mag mee doen, maar ik verplicht hem niet tot anders koken.
xxjojootjexx- Kletskop
Jullie hebben pm
haha dat forum staan inderdaad lekkere recepten op. Alleen zijn sommige mensen zo aan het kloten met het dieet. Die gaan het ook echt niet volhouden uiteindelijk.
edit: ik heb inge haar recepten ook op pdf
haha dat forum staan inderdaad lekkere recepten op. Alleen zijn sommige mensen zo aan het kloten met het dieet. Die gaan het ook echt niet volhouden uiteindelijk.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Jullie hebben pm
Stuur dan maar even door;)
xxjojootjexx- Kletskop
ik heb besloten om per 5 april af te gaan bouwen omdat ik minder ben gaan werken en we geen geld meer over hebben voor dit dieet. ik hoop dan 70 kilo te wegen.
ik heb voormezelf een schema gemaakt voor de duidelijkheid
8 t/m 15 maart eetweek
15 maart tot 5 april shaken ( 3 weken )
5 t/m 12 april afbouwweek 1
12 t/m 19 april afbouwweek 2
19 t/m 26 april afbouwweek 3
dan rustig calorieen opbouwen. ik wil graag naar de 65 kilo maar zo ben ik ook tevreden. er is dan in totaal 22 kf af
ik heb voormezelf een schema gemaakt voor de duidelijkheid
8 t/m 15 maart eetweek
15 maart tot 5 april shaken ( 3 weken )
5 t/m 12 april afbouwweek 1
12 t/m 19 april afbouwweek 2
19 t/m 26 april afbouwweek 3
dan rustig calorieen opbouwen. ik wil graag naar de 65 kilo maar zo ben ik ook tevreden. er is dan in totaal 22 kf af
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
prima toch en wie weet val je tijdens het op en afbouwen nog wel wat af
Minx- Lady Post-a-lot
Wel rekening mee houden dat je in de afbouwweken 1-3 ook nog geld kwijt bent aan shakies...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
ja dat weet ik...de aankomende 4 weken x 50 €. afbouwweek 1 ook € 50. afbouwweek 2 €33 en afbouwweek 3 is ongeveer € 17. ik wil het wel gewoon netjes afmaken en niet meteen nu stoppen dat vind ik zonde.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt en kan 20 maart komen! De knop is nu om, wil echt heel graag veel kilo's kwijt.
Ik ben erg benieuwd naar het intake gesprek, hoop echt een stok achter de deur te hebben met de consulente.
Ik ben erg benieuwd naar het intake gesprek, hoop echt een stok achter de deur te hebben met de consulente.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Pagina 23 van 29 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29
Pagina 23 van 29
Permissies van dit forum: