Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 12 van 29
Pagina 12 van 29 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 29
Re: Cambridge dieet
Zou idd je consulent bellen om om te ruilen! Zou zelf pas maandag bellen
Je had beter een shake kunnen nemen!
Ik vin de kip Champion heeeerlijk! Met 500ml water en veel kruiden
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Zou idd je consulent bellen om om te ruilen! Zou zelf pas maandag bellen
Ik denk dat ik maandag gelijk ga bellen ja, ik zit te twijfelen of ik ze om zal ruilen voor zo'n pap, maar ik ben bang dat ik die ook niet lekker ga vinden, dus ik denk dat ik shakes neem en één pap om uit te proberen.
Ik baal nu wel enorm van mezelf dat ik op dag 2 nota bene(!) al gezondigd heb. Ik hoop dat dit geen gevolgen heeft voor mijn weegmoment op vrijdag.
Hoe gaat het bij jullie?
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Je zal waarschijnlijk wat later in ketose zijn!
Ik zorg altijd voor extra producten voor het geval dat!
Hier verder alles goed :-)
Ik zorg altijd voor extra producten voor het geval dat!
Hier verder alles goed :-)
Inge- Ratel
Ladies, nog even wat vragen:
- hebben jullie veel last van haaruitval (ik heb namelijk al dun haar en ben bang dat ik anders niets meer over hou)?
- ik ga over 2 maandjes op vakantie en heb halfpension geboekt, kan ik dan 10 daagjes zondigen, dwz wel opletten maar niet 3x per dag aan de cambridge-shit?
- voel je je energieker of futlozer de eerste weken, ik ga namelijk de komende weken verhuizen en de hele mikmak dus wil er niet futlozer van worden.
Kennen jullie iemand in de buurt van Utrecht die dit verkoopt?
- hebben jullie veel last van haaruitval (ik heb namelijk al dun haar en ben bang dat ik anders niets meer over hou)?
- ik ga over 2 maandjes op vakantie en heb halfpension geboekt, kan ik dan 10 daagjes zondigen, dwz wel opletten maar niet 3x per dag aan de cambridge-shit?
- voel je je energieker of futlozer de eerste weken, ik ga namelijk de komende weken verhuizen en de hele mikmak dus wil er niet futlozer van worden.
Gast- Gast
Valt mee! Niet extreem meer dan anders! Heb ook dun haar
Je kan voor je vakantie versneld af en opbouwen zodat je tijdens vakantie kan eten en na je vakantie weer op kan pakken
Ik heb mij geen moment futloos gevoeld maar sommige voelen zich de eerste dagen futloos en daarna energieker!
Ik voel mij energieker als ik shake
Een familielid van mijn vriend doet dit in Utrecht of omgeving (Anita heet ze)
Zie het Cambridge forum voor adres en contactgegevens
Valt mee! Niet extreem meer dan anders! Heb ook dun haar
Je kan voor je vakantie versneld af en opbouwen zodat je tijdens vakantie kan eten en na je vakantie weer op kan pakken
Ik heb mij geen moment futloos gevoeld maar sommige voelen zich de eerste dagen futloos en daarna energieker!
Ik voel mij energieker als ik shake
Een familielid van mijn vriend doet dit in Utrecht of omgeving (Anita heet ze)
Zie het Cambridge forum voor adres en contactgegevens
Inge- Ratel
Net de muffin gemaakt.... tsja wel leuk maar kan niet zeggen dat ik onwijs heb zitten smullen...
Het begint mij nu op te vallen dat ik wat haaruitval krijg. (na 11 weken). Niet heel extreem maar wel meer dan anders. Het moet niet erger worden want dat ga ik niet leuk vinden...
Zou dit gewoon even tijdig met je consulente bespreken. Wel zoveel mogelijk aan CB producten proberen te houden. Misschien een iets verlengde eetweek ofzo?
De eerste 3 dagen futloos, daarna juist meer energie! (maar ik ging tegelijkertijd met de start van CB ook starten met bepaalde medicatie dus weet niet of dat meehelpt)
Kijk even op de CB site zou ik zeggen. Kun je zelf zoeken.
Het begint mij nu op te vallen dat ik wat haaruitval krijg. (na 11 weken). Niet heel extreem maar wel meer dan anders. Het moet niet erger worden want dat ga ik niet leuk vinden...
Zou dit gewoon even tijdig met je consulente bespreken. Wel zoveel mogelijk aan CB producten proberen te houden. Misschien een iets verlengde eetweek ofzo?
De eerste 3 dagen futloos, daarna juist meer energie! (maar ik ging tegelijkertijd met de start van CB ook starten met bepaalde medicatie dus weet niet of dat meehelpt)
Kijk even op de CB site zou ik zeggen. Kun je zelf zoeken.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
@Shoesdontlie:
Ik heb nu af en toe wat last van haaruitval (na 15 wk CB), maar niet schrikbarend ofzo
Ik denk dat je dat het beste even kan overleggen met je consulente. Misschien de week voor de vakantie versneld afbouwen en dan na de vakantie weer verder?
Ik voelde me eigenlijk prima en energieker dan voorheen Het verschilt natuurlijk per persoon, maar ik voel me er super bij. Ik ben een maand voor het dieet wel begonnen met nieuwe medicijnen, dus misschien zorgen die er ook wel voor dat ik me minder moe voel (is nml ook mogelijk)
Op de site kan je zoeken waar bij jou in de buurt een consulent zit. Weet je al of je wilt beginnen of twijfel je nog?
@Inge: ik las op het CB-forum dat je moet stoppen van de internist? Hoe vind je het nu, beetje tevreden mee dat het nu écht moet? Heb je inmiddels al een plan van aanpak gekregen van je consulent? En moet je nu in 1 week helemaal afgebouwd zijn of heb je langer de tijd? Succes!!
Ik heb nu af en toe wat last van haaruitval (na 15 wk CB), maar niet schrikbarend ofzo
Ik denk dat je dat het beste even kan overleggen met je consulente. Misschien de week voor de vakantie versneld afbouwen en dan na de vakantie weer verder?
Ik voelde me eigenlijk prima en energieker dan voorheen Het verschilt natuurlijk per persoon, maar ik voel me er super bij. Ik ben een maand voor het dieet wel begonnen met nieuwe medicijnen, dus misschien zorgen die er ook wel voor dat ik me minder moe voel (is nml ook mogelijk)
Op de site kan je zoeken waar bij jou in de buurt een consulent zit. Weet je al of je wilt beginnen of twijfel je nog?
@Inge: ik las op het CB-forum dat je moet stoppen van de internist? Hoe vind je het nu, beetje tevreden mee dat het nu écht moet? Heb je inmiddels al een plan van aanpak gekregen van je consulent? En moet je nu in 1 week helemaal afgebouwd zijn of heb je langer de tijd? Succes!!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
yupz klopt. Moet afbouwen en stoppen met cambridge ivm onderzoeken die ik 1x in de 5 jaar moet ondergaan.
Moet volgende week afgebouwd zijn. Zou vandaag naar consulente gaan maar consulente was er niet, dus ik zie wel. Ga in iedergeval verder met gezond eetpatroon en ga beginnen met hardlopen
Moet volgende week afgebouwd zijn. Zou vandaag naar consulente gaan maar consulente was er niet, dus ik zie wel. Ga in iedergeval verder met gezond eetpatroon en ga beginnen met hardlopen
Inge- Ratel
Moet morgen naar mijn "oude" dietiste, ben echt benieuwd wat ze zegt als ze me ziet! Laatste keer dat ik daar was was in december, voordat ik met Cb begon. Word morgen dan ook gewogen, ben benieuwd wat de weegschaal daar aangeeft!
Thuis geeft ie -20 aan maar ik durf het zelf niet echt te geloven. Ook heb ik deze week een (vr) eetweek dus ik moet maar afwachten wat dat met mijn gewicht gedaan heeft als ik a.s. dinsdag weer een officieel weegmoment heb!
(vreetweek omdat ik deze week jarig ben, 2 dagen verjaardag heb en ook nog koninginnedag. Ik zal wel blijven opletten maar ik ga ook gewoon lekker genieten van een wijntje en een stukje taart!)
En dan vanaf 1 mei gaan k kijken wat ik er nog af wil hebben en of ik dit met Cb500 of 800 wil gaan doen.
Thuis geeft ie -20 aan maar ik durf het zelf niet echt te geloven. Ook heb ik deze week een (vr) eetweek dus ik moet maar afwachten wat dat met mijn gewicht gedaan heeft als ik a.s. dinsdag weer een officieel weegmoment heb!
(vreetweek omdat ik deze week jarig ben, 2 dagen verjaardag heb en ook nog koninginnedag. Ik zal wel blijven opletten maar ik ga ook gewoon lekker genieten van een wijntje en een stukje taart!)
En dan vanaf 1 mei gaan k kijken wat ik er nog af wil hebben en of ik dit met Cb500 of 800 wil gaan doen.
Beachgirl- Kletskop
Ik ga opbouwen!!
Ben nog niet op mijn streefgewicht helaas, maar begin CB echt zat te worden, en dan niet eens zozeer de shakes maar de bijwerkingen. Heb flink last van haaruitval, obstipatie, onregelmatige menstruatie (ondanks de pil) en voel me de laatste tijd zo slap! Ik ben echt toe aan een break van Cambridge.
Heb in overleg met mijn consulente besloten op te gaan bouwen, beginnende met 3 weken 3 CB producten per dan en een koolhydraatarme maaltijd van max. 300 cal. (zoals je in een tussenweek ook doet)
Na de zomer wil ik kijken hoe ik ervoor sta qua gewicht, of ik tevreden ben met mijn lijf of dat ik toch die laatste kilo's nog kwijt wil en dan ga ik in het najaar eventueel nog een maand of 2 Cambridge doen.
Heb me vorige week in een broek maat 40 gehesen en toen was ik zo blij!! Had uberhaupt nooit verwacht dat Cambridge voor mij zou werken en dat ik ooit onder die 95 kilo zou komen. Dus ben al heel blij met wat ik nu bereikt heb, en alles wat ik nu nog afval met opbouwen is alleen maar heel mooi meegenomen!
Ben nog niet op mijn streefgewicht helaas, maar begin CB echt zat te worden, en dan niet eens zozeer de shakes maar de bijwerkingen. Heb flink last van haaruitval, obstipatie, onregelmatige menstruatie (ondanks de pil) en voel me de laatste tijd zo slap! Ik ben echt toe aan een break van Cambridge.
Heb in overleg met mijn consulente besloten op te gaan bouwen, beginnende met 3 weken 3 CB producten per dan en een koolhydraatarme maaltijd van max. 300 cal. (zoals je in een tussenweek ook doet)
Na de zomer wil ik kijken hoe ik ervoor sta qua gewicht, of ik tevreden ben met mijn lijf of dat ik toch die laatste kilo's nog kwijt wil en dan ga ik in het najaar eventueel nog een maand of 2 Cambridge doen.
Heb me vorige week in een broek maat 40 gehesen en toen was ik zo blij!! Had uberhaupt nooit verwacht dat Cambridge voor mij zou werken en dat ik ooit onder die 95 kilo zou komen. Dus ben al heel blij met wat ik nu bereikt heb, en alles wat ik nu nog afval met opbouwen is alleen maar heel mooi meegenomen!
Beachgirl- Kletskop
Hoe gaat het met alle andere Cambridgers??
T is zo stil hier...
T is zo stil hier...
Beachgirl- Kletskop
Beachgirl_24 schreef:Hoe gaat het met alle andere Cambridgers??
T is zo stil hier...
Hier gaat het goed. Ben sinds 1 mei begonnen met afbouwen, doe elke periode dubbel. In 4 weken tijd ben ik nog 3kg afgevallen en zit ik nu op mijn streefgewicht!! Ik doe nu nog 1 week de laatste afbouwperiode en dan start ik met opbouwen
Hoe gaat het met jou en het af-/opbouwen??
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
blauwwitrood schreef:Beachgirl_24 schreef:Hoe gaat het met alle andere Cambridgers??
T is zo stil hier...
Hier gaat het goed. Ben sinds 1 mei begonnen met afbouwen, doe elke periode dubbel. In 4 weken tijd ben ik nog 3kg afgevallen en zit ik nu op mijn streefgewicht!! Ik doe nu nog 1 week de laatste afbouwperiode en dan start ik met opbouwen
Hoe gaat het met jou en het af-/opbouwen??
gaat ook goed hier! Heb nu 1 week afbouwweek 2 achter de rug (dus +in boterham en 50gr aardappelen) en het bevalt me goed. Heb soms zelfs nog moeite om alles weg te krijgen omdat ik zo snel vol zit.
Ik val nog met kleine beetjes af... moet vanavond weer wegen dus ik ben benieuwd.
Beachgirl- Kletskop
Even een upje!
Lees zulke goede resultaten!
Ga a.s. donderdag in gesprek met de consulente en hoogstwaarschijnlijk vrijdag starten.
Ben erg benieuwd hoe en wat. In totaal wil ik er zo`n 10 kilo af, en daarna kijk ik nog hoeveel energie ik over heb. Het is in schril contrast met velen van jullie, maar toch..
Ik ben alleen best een moeilijke eter, maar ook wel weer een doorbijter, wat vonden jullie het lekkerst?
Lees zulke goede resultaten!
Ga a.s. donderdag in gesprek met de consulente en hoogstwaarschijnlijk vrijdag starten.
Ben erg benieuwd hoe en wat. In totaal wil ik er zo`n 10 kilo af, en daarna kijk ik nog hoeveel energie ik over heb. Het is in schril contrast met velen van jullie, maar toch..
Ik ben alleen best een moeilijke eter, maar ook wel weer een doorbijter, wat vonden jullie het lekkerst?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Succes
Smaken verschillen heel erg
Mijn favo shake was choco mint, mijn favo soep kip Champion en mijn favo reep peanut
Door de soep deed ik altijd kruiden (zwarte peper, chilipoeder, kerrie, italiaanse kruiden, paprikapoeder etc... Als er maar geen zout in zit)
Door de shake deed ik nog wel eens kaneel
Tomatensoep vond ik niet lekker, normaal ben ik er gek op, chilisoep en groente wel oke
Mango, bosvruchten, cappucino shake vond ik niet lekker
Banaan aardbei vanille vond ik wel lekker, rest wel oke
Van de kant en klare pakjes is chocomel erg lekker
Smaken verschillen heel erg
Mijn favo shake was choco mint, mijn favo soep kip Champion en mijn favo reep peanut
Door de soep deed ik altijd kruiden (zwarte peper, chilipoeder, kerrie, italiaanse kruiden, paprikapoeder etc... Als er maar geen zout in zit)
Door de shake deed ik nog wel eens kaneel
Tomatensoep vond ik niet lekker, normaal ben ik er gek op, chilisoep en groente wel oke
Mango, bosvruchten, cappucino shake vond ik niet lekker
Banaan aardbei vanille vond ik wel lekker, rest wel oke
Van de kant en klare pakjes is chocomel erg lekker
Inge- Ratel
Dank je wel voor je antwoord Inge!
Die kip champion klinkt ook echt lekker haha
Hoop dat ik dat volgende week nog zeg!
Heb me inmiddels ook aangemeld op het forum daar, is toch wat specifieker!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel heel veel succes
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
sterkte sgattie;-)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Daar heb ook lang meegeschrevenParel schreef:Dank je wel voor je antwoord Inge!
Heb in tips ook een receptentopic staan voor de tussenweek
Succes
Inge- Ratel
Ik ben nu anderhalve week bezig met het 800 programma (de tussenweek zeg maar...)
Ik mag in de ochtend een shake (favo hier zijn de choco, vanille, banaan en bosvruchten), in de middag een shake (de soepen vond ik echt heel erg vies), dan rond 15.00/15.30uur een halve reep (aardbei met appel) en 's avonds zo'n 250gram groente en een stukje vlees.... dan rond 19.30uur nog een halve reep.
Persoonlijk vind ik het tot nu toe nog erg goed te doen. Ik was de eerste week 1,6kg kwijt ondanks dat ik wel 1 avondje ben gaan bbq-en.
Succes meiden die ermee bezig zijn, en succes Parel.
Ik mag in de ochtend een shake (favo hier zijn de choco, vanille, banaan en bosvruchten), in de middag een shake (de soepen vond ik echt heel erg vies), dan rond 15.00/15.30uur een halve reep (aardbei met appel) en 's avonds zo'n 250gram groente en een stukje vlees.... dan rond 19.30uur nog een halve reep.
Persoonlijk vind ik het tot nu toe nog erg goed te doen. Ik was de eerste week 1,6kg kwijt ondanks dat ik wel 1 avondje ben gaan bbq-en.
Succes meiden die ermee bezig zijn, en succes Parel.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Succes allemaal!
Ik ben sinds een maand opgebouwd en weer normaal aan het eten. Lekker aan het sporten erbij, en ik blijf qua gewicht stabiel, dus ben tevreden!
De soepen kreeg ik niet weg dus die heb ik maar een paar dagen gebruikt.
Van de repen waren bij mij de choco en de peanut crunch favoriet. De caramel gaat wel, de sinaasappel vond ik niet lekker.
Van de shakes waren bij mij chocolade en cappuchino favoriet, daar leefde ik echt op de laatste maand. Butterscotch is ook wel aardig maar wel heel erg zoet.
Heb verder ook de bosvruchten, aarbei, banaan en mango gehad maar die gingen me snel tegen staan. De vanille en choco mint vond ik echt vreselijk vies.
Ik ben sinds een maand opgebouwd en weer normaal aan het eten. Lekker aan het sporten erbij, en ik blijf qua gewicht stabiel, dus ben tevreden!
De soepen kreeg ik niet weg dus die heb ik maar een paar dagen gebruikt.
Van de repen waren bij mij de choco en de peanut crunch favoriet. De caramel gaat wel, de sinaasappel vond ik niet lekker.
Van de shakes waren bij mij chocolade en cappuchino favoriet, daar leefde ik echt op de laatste maand. Butterscotch is ook wel aardig maar wel heel erg zoet.
Heb verder ook de bosvruchten, aarbei, banaan en mango gehad maar die gingen me snel tegen staan. De vanille en choco mint vond ik echt vreselijk vies.
Beachgirl- Kletskop
vind trouwens wel dat je de shakes echt ijskoud moet drinken hoor... Dan lijkt het nog ergens op, geloof dat het me anders ook al snel tegen zou staan.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
MissD schreef:vind trouwens wel dat je de shakes echt ijskoud moet drinken hoor... Dan lijkt het nog ergens op, geloof dat het me anders ook al snel tegen zou staan.
Klopt... lekker veel ijsblokjes erin.
De chocoshake nam ik ook vaak warm 's avonds. Klein laagje koud water erbij, goed shaken en dan gekookt water erop gieten en goed roeren (niet shaken met heet water!!!!!!)
Beachgirl- Kletskop
Beachgirl, mag ik vragen waarom jij bent gestopt als je nog niet op streefgewicht bent?
Gast- Gast
Reva schreef:Beachgirl, mag ik vragen waarom jij bent gestopt als je nog niet op streefgewicht bent?
Omdat ik de bijwerkingen te heftig vond worden op een bepaald moment. (vreselijke haaruitval, onregelmatige menstruatie ondanks pil) En ik begon het na 3 maanden een beetje zat te worden, kreeg steeds meer de verleiding om te zondigen.
Ben nu stabiel en lekker aan het sporten en ik kijk in het najaar even of ik de laatste 6 kilo er ook nog af wil hebben mbv Cambridge of dat ik het zo laat.
Beachgirl- Kletskop
Pagina 12 van 29 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 29
Pagina 12 van 29
Permissies van dit forum: