Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 21 van 29
Pagina 21 van 29 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 29
Re: Cambridge dieet
jjeeaaaaahhh -10 kilo in 5 weken tijd....
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
schuddebuikje schreef:jjeeaaaaahhh -10 kilo in 5 weken tijd....
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
jeetje wat had ik het moeilijk gisteren en vandaag. vandaag was het 5 jaar terug dat mijn zus op 23 jarige leeftijd overleed door de STOMME ziekte. vandaag gingen we naar de plek waar ze is uitgestrooid in een groot bos. bij thuis komst aten ze stokbrood met filet american en roomkaas. en me zusje had broodjes met verse knoflook olie van de grill en daarboven op rucolasla, advocado, sjalotjes, tomaat, olijfolie,zout, peper... dat rook zooooooo lekker. ik had chocoladereep er van wheigt care in mini stukjes gesneden en gegeten. in de avond hadden ze hachee met verse rode kool met appeltjes en aardappelen en vla na.... mmhhh moeilijk moeilijk maar ik heb het weeer doorstaan met me shakes en 3 liter water
schuddebuikje- Prater
Heel goed Schuddebuikje! Mijn weekend was minder geslaagd... heb lopen snaaien
Maar ondanks dat alsnog -1,2 kg dus mag niet klagen!
-4,2 nu in totaal in 2 weken.
Maar ondanks dat alsnog -1,2 kg dus mag niet klagen!
-4,2 nu in totaal in 2 weken.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
ohw oeps dat is niet zo heel slim natuurlijk zit je er nu wel weer helemaal in?
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:ohw oeps dat is niet zo heel slim natuurlijk zit je er nu wel weer helemaal in?
Was vandaag nog vrij dus het ritme is nog niet helemaal terug. Vanaf morgen weer lekker werken, dus hopelijk meer regelmaat. Vrije dagen zijn bij mij echt niet handig tijdens CB.
Beachgirl- Kletskop
Maar zou het echt niet meer doen het is zo slecht voor je lichaam om ineens weer wat binnen te krijgen zonder opbouw
Minx- Lady Post-a-lot
was 2,3 kwijt bij de consulent. Zit nu op een totaal van 5,8 bij hem en 6,4 bij mezelf. en als ik kijk ik zit nog maar 0,8 af van de 10 kg die ik in totaal kwijt ben vanaf de zomer. En die moet ik ook gewoon mee tellen. Heb vast een klein cadeautje voor mezelf gekocht. Namelijk amber beantwoord en 100% gifvrij van julia kang.
Minx- Lady Post-a-lot
Jeej...wat gaan jullie allemaal lekker zeg!
Ik heb volgens mij de smaak ook weer een beetje te pakken, vanochtend thuis gewogen omdat mijn consulente deze week met vakantie is. De weegschaal ga 88/89 aan (ik heb zo'n ouderwetse dus niet exact af te lezen) dus ik ben best wel blij. Afgelopen donderdag gaf'ie nog ruim 90 aan dus ik ben flink afgevallen! En dat tijdens mijn eetweek! Denk toch echt dat het er ook mee te maken had dat ik vorige week grieperig was.
Nu weer voor 3 weken streng met 3 producten op een dag, zal wel moeten afkicken ben ik bang want ik heb echt heerlijk gegeten afgelopen week....
Maarja, ik wil graag slank de zomer in dus we zetten nog maar even door!
Hoe gaat het bij jullie? Allemaal nog wat gemotiveerd en is het nog wat vol te houden? Ik heb het weekend weer twee verjaardagen, daar kijk ik echt wel tegenop. Neem mijn zakje soep maar weer mee
Vanavond mezelf even lekker belonen, ga even naar de zonnebank en daarna een heerlijke beauty behandeling!
Ik heb volgens mij de smaak ook weer een beetje te pakken, vanochtend thuis gewogen omdat mijn consulente deze week met vakantie is. De weegschaal ga 88/89 aan (ik heb zo'n ouderwetse dus niet exact af te lezen) dus ik ben best wel blij. Afgelopen donderdag gaf'ie nog ruim 90 aan dus ik ben flink afgevallen! En dat tijdens mijn eetweek! Denk toch echt dat het er ook mee te maken had dat ik vorige week grieperig was.
Nu weer voor 3 weken streng met 3 producten op een dag, zal wel moeten afkicken ben ik bang want ik heb echt heerlijk gegeten afgelopen week....
Maarja, ik wil graag slank de zomer in dus we zetten nog maar even door!
Hoe gaat het bij jullie? Allemaal nog wat gemotiveerd en is het nog wat vol te houden? Ik heb het weekend weer twee verjaardagen, daar kijk ik echt wel tegenop. Neem mijn zakje soep maar weer mee
Vanavond mezelf even lekker belonen, ga even naar de zonnebank en daarna een heerlijke beauty behandeling!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Hoe lang ben jij ook alweer bezig? Ik vrijdag precies 4 weken en als ik even van mijn eigen weegschaal uitga zal ik dan denk ik zo'n 8 kilo kwijt zijn. Eerst ging het niet zo snel bij mij maar ik ben nu echt wel tevreden met het resulaat, dat geeft ook weer motivatie om door te gaan!Minx schreef: was 2,3 kwijt bij de consulent. Zit nu op een totaal van 5,8 bij hem en 6,4 bij mezelf. en als ik kijk ik zit nog maar 0,8 af van de 10 kg die ik in totaal kwijt ben vanaf de zomer. En die moet ik ook gewoon mee tellen. Heb vast een klein cadeautje voor mezelf gekocht. Namelijk amber beantwoord en 100% gifvrij van julia kang.
Bij de consulente ben ik altijd iets zwaarder en weeg ik daar met kleding dus ben benieuwd wat de weegschaal daar woensdag aan zal geven...
Pandora- Prater
Ik ben vandaag precies 2 weken bezig en op mijn eigen weegschaal dus 6,8 kwijt. Jij gaat inmiddels ook lekker zeg fijn. En die verjaardagen zijn alleen maar een goede test. Ik had in de eerste week 3 verjaardagen. En dit weekend weer 1.
Minx- Lady Post-a-lot
vandaag mijn weegdag en ik zit nu op 79,5. er is in totaal 12,1 kilo af in 6 weken tijd
vandaag start ik met mijn eetweek. heb 7 menu's in word uitgeprint en ga zo boodschappen doen :
bladspinazie
champignons
tomaat
eieren
courgette
spruitjes
portobello's
cherrytomaatjes
witvis
kruiden
forel
peterselie
bieslook
knoflook
kipfilet
vandaag start ik met mijn eetweek. heb 7 menu's in word uitgeprint en ga zo boodschappen doen :
bladspinazie
champignons
tomaat
eieren
courgette
spruitjes
portobello's
cherrytomaatjes
witvis
kruiden
forel
peterselie
bieslook
knoflook
kipfilet
schuddebuikje- Prater
Wow mocht je hem zo lang uitstellen? Ik moet echt volgende week met mijn eetweek beginnen en vind het ook wel prima .
Minx- Lady Post-a-lot
ja ik mocht 6 weken shaken en dan de 7de week me eetweek. ik dacht altijd dat je een eetweek MOEST houden in week 6.
officieel moet je hem houden na 3 weken maar je mag in overleg met huisarts voor 6 weken gaan ( maar voor gezonde mensen is dit niet van toepassing )
officieel moet je hem houden na 3 weken maar je mag in overleg met huisarts voor 6 weken gaan ( maar voor gezonde mensen is dit niet van toepassing )
schuddebuikje- Prater
Mijn tweede eetweek gaat ook na 4 weken worden, dat komt gewoon net iets lekkerder uit. Moet het de consulent alleen nog gaan vertellen haha.
wat is de reden dan dat jij het na 6 weken mocht.
wat is de reden dan dat jij het na 6 weken mocht.
Minx- Lady Post-a-lot
nou geen idee... ik mocht het zelf bepalen. vanmorgen vroeg ze nog : '' en wanneer hou je je eetweek ''.
als ik had gezegd over 2 weken dan was ik wel benieuwd wat ze zou zeggen.
als ik had gezegd over 2 weken dan was ik wel benieuwd wat ze zou zeggen.
schuddebuikje- Prater
Hoi dames,
Hoe gaat het bij jullie? Is het nog wat vol te houden?
Hier gaat het wel oké... merk wel dat ik steeds meer trek krijg in eten maar ik heb niet gezondigd. Dit weekend weer twee verjaardagen, dat maakt het ook niet makkelijker...
Ik heb me trouwens opgegeven voor een beginnerscursus hardlopen, start 5 maart en hoop voor die tijd nog 8 kilo kwijt te zijn maar of me dat gaat lukken???....
Hoe gaat het bij jullie? Is het nog wat vol te houden?
Hier gaat het wel oké... merk wel dat ik steeds meer trek krijg in eten maar ik heb niet gezondigd. Dit weekend weer twee verjaardagen, dat maakt het ook niet makkelijker...
Ik heb me trouwens opgegeven voor een beginnerscursus hardlopen, start 5 maart en hoop voor die tijd nog 8 kilo kwijt te zijn maar of me dat gaat lukken???....
Pandora- Prater
Hier ff een klein dipje, heb hoofdpijn en het gaat ff wat langzamer. Maar ja ook de afgelopen dagen best lopen stressen slecht geslapen dus het valt te verklaren.
Minx- Lady Post-a-lot
Schuddebuikje, netjes :-)
Ik heb mijn eetweek toen ook na 6 weken shaken gedaan
Je mag na 3 weken eetweek, je moet na 6 weken een eetweekMinx schreef:Wow mocht je hem zo lang uitstellen? Ik moet echt volgende week met mijn eetweek beginnen en vind het ook wel prima .
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Volgens mij is het wettelijk zo dat het na 3 weken moet en in overleg met een arts mag je het langer uitstellen. Ach vind het wel prima, heb de hele tijd al zo'n zin in een eitje en een stukje witvis. Kijk er al helemaal naar uit
Minx- Lady Post-a-lot
Hé Inge!Inge schreef:Schuddebuikje, netjes :-)Je mag na 3 weken eetweek, je moet na 6 weken een eetweekMinx schreef:Wow mocht je hem zo lang uitstellen? Ik moet echt volgende week met mijn eetweek beginnen en vind het ook wel prima .
Hoe is het met jou? Heb je al een besluit genomen over wat je wilt gaan doen?? Wordt het weer cambridge of toch maar niet?
Zat trouwens op het CB forum je dagboekje te lezen, leuk en inspirerend! Jammer dat het nu weg is... Heb in de eetweek nog veel aan je recepten gehad, heb heerlijk gegeten en kan niet wachten totdat het weer zover is!
Hoeveel weeg je nu en hoeveel wil je er nog af?
Veel succes meiden! Hier gaat het wel goed, het weekend weer twee verjaardagen gehad maar ik heb niet gezondigd, had het gisteren wel even zwaar toen iedereen aan de chinees en patat (kids) ging maar ik heb braaf mijn soepje opgegeten.... Woensdag weer wegen, ben zo benieuwd. Mijn broeken beginnen nu echt wel lekker ruim te zitten dus heb er wel een goed gevoel over.
Zaterdag en zondag trouwens nog een flink stuk gelopen dus ik heb een goed weekend gehad, nu kijken of het iets heeft opgeleverd!
Pandora- Prater
Spannend, ik mag vandaag ook weer wegen, normaal op dinsdag maar dan kon hij niet dus nu maar maandag. Op mijn eigen weegschaal ben ik in tussentijd 1,3 afgevallen :S. Valt toch een beetje tegen. Gelukkig deze week mijn eetweek. Dus vandaag en morgen nog puur shaken en dan vanaf woensdag een weekje eten.
Minx- Lady Post-a-lot
Pandora schreef:Hé Inge!Inge schreef:Schuddebuikje, netjes :-)Je mag na 3 weken eetweek, je moet na 6 weken een eetweekMinx schreef:Wow mocht je hem zo lang uitstellen? Ik moet echt volgende week met mijn eetweek beginnen en vind het ook wel prima .
Hoe is het met jou? Heb je al een besluit genomen over wat je wilt gaan doen?? Wordt het weer cambridge of toch maar niet?
Zat trouwens op het CB forum je dagboekje te lezen, leuk en inspirerend! Jammer dat het nu weg is... Heb in de eetweek nog veel aan je recepten gehad, heb heerlijk gegeten en kan niet wachten totdat het weer zover is!
Veel succes meiden! Hier gaat het wel goed, het weekend weer twee verjaardagen gehad maar ik heb niet gezondigd, had het gisteren wel even zwaar toen iedereen aan de chinees en patat (kids) ging maar ik heb braaf mijn soepje opgegeten.... Woensdag weer wegen, ben zo benieuwd. Mijn broeken beginnen nu echt wel lekker ruim te zitten dus heb er wel een goed gevoel over.
Zaterdag en zondag trouwens nog een flink stuk gelopen dus ik heb een goed weekend gehad, nu kijken of het iets heeft opgeleverd!
Hey,
Ja opzich alles wel goed hier maar nog geen besluit genomen haha :-) Ik twijfel zo erg of ik het weer wil gaan doen, aan de andere kant vond ik het zo'n fijne manier. Misschien niet gezond maar vond het echt easy toen.
Leuk om te lezen dat je wat aan mijn recepten hebt gehad, ik heb mijn 1e 6 weken met shaken mij uit kunnen leven op het verzinnen en aanpassen van recepten toen haha :-)
Ik weeg rond de 85 nu, schommel een beetje rond dat gewicht, zou er nog wel graag 10 kilo af willen eigenlijk
Super goed bezig :-D Dat zijn op het moment vaak moeilijke momenten maar als je ze doorstaan heb ben je zo trots op jezelf.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Pandora schreef:Hé Inge!Inge schreef:Schuddebuikje, netjes :-)Je mag na 3 weken eetweek, je moet na 6 weken een eetweekMinx schreef:Wow mocht je hem zo lang uitstellen? Ik moet echt volgende week met mijn eetweek beginnen en vind het ook wel prima .
Hey,
Ja opzich alles wel goed hier maar nog geen besluit genomen haha :-) Ik twijfel zo erg of ik het weer wil gaan doen, aan de andere kant vond ik het zo'n fijne manier. Misschien niet gezond maar vond het echt easy toen.
Leuk om te lezen dat je wat aan mijn recepten hebt gehad, ik heb mijn 1e 6 weken met shaken mij uit kunnen leven op het verzinnen en aanpassen van recepten toen haha :-)
Ik weeg rond de 85 nu, schommel een beetje rond dat gewicht, zou er nog wel graag 10 kilo af willen eigenlijk
Super goed bezig :-D Dat zijn op het moment vaak moeilijke momenten maar als je ze doorstaan heb ben je zo trots op jezelf.
Tja... die keuze zal je toch echt zelf moet en maken... misschien moet je je eens afvragen hoe graag je eigenlijk die 10kg kwijt wilt.....(?)
Ik heb vanochtend weer gewogen bij de consulente en woog 88,6, we gaan lekker dus. Niet super snel maar als het er maar af gaat en blijft. Ik ben (gelukkig al iets minder dan een paar weken terug) echt doodongelukkig met dit gewicht en zit niet lekker in mijn vel mede daardoor. Dat is voor mij de reden dat ik Straight Away doe want ik wil absoluut niet zo blijven en wil gewoon weer net als voor mijn zwangerschappen zijn (of liever nog een paar kg. lichter).
Speelt denk ik ook mee dat ons gezin compleet is en ik dus nooit meer dik "hoef" te worden, jullie hebben nog wel een kinderwens toch?
Maar ik kan me ook voorstellen dat je zo tevreden bent, je hebt al zoveel bereikt, en als je zo gelukkig bent... waarom dan nog zoveel moeite doen voor die laatste 10 kg. ?
Pandora- Prater
Pandora schreef:Inge schreef:Pandora schreef:Hé Inge!Inge schreef:Schuddebuikje, netjes :-)Je mag na 3 weken eetweek, je moet na 6 weken een eetweekMinx schreef:Wow mocht je hem zo lang uitstellen? Ik moet echt volgende week met mijn eetweek beginnen en vind het ook wel prima .
Hey,
Tja... die keuze zal je toch echt zelf moet en maken... misschien moet je je eens afvragen hoe graag je eigenlijk die 10kg kwijt wilt.....(?)
Ik heb vanochtend weer gewogen bij de consulente en woog 88,6, we gaan lekker dus. Niet super snel maar als het er maar af gaat en blijft. Ik ben (gelukkig al iets minder dan een paar weken terug) echt doodongelukkig met dit gewicht en zit niet lekker in mijn vel mede daardoor. Dat is voor mij de reden dat ik Straight Away doe want ik wil absoluut niet zo blijven en wil gewoon weer net als voor mijn zwangerschappen zijn (of liever nog een paar kg. lichter).
Speelt denk ik ook mee dat ons gezin compleet is en ik dus nooit meer dik "hoef" te worden, jullie hebben nog wel een kinderwens toch?
Maar ik kan me ook voorstellen dat je zo tevreden bent, je hebt al zoveel bereikt, en als je zo gelukkig bent... waarom dan nog zoveel moeite doen voor die laatste 10 kg. ?
Hier ongeveer hetzelfde als Inge. Vorig jaar CB gedaan met als eindresultaat -23kg.
Nu voor de tweede keer begonnen om de "laatste" 10 kilo er nog af te krijgen. Moet zeggen dat het me nu een stuk zwaarder valt dan vorig jaar. Hier waarschuwde de consulente me ook al voor. Ik zondig sneller omdat ik denk: ahh kan best, ik krijg alsnog maar **** cal binnen en weinig koolhydraten dus ik zal heus nog wel afvallen.
Is ook wel zo. Zit nu na 3 weken op -5,5 kg, maar toch.
Het hoeft van mij nu ook niet heel snel te gaan. En ik ging erin met de instelling: Als die 10kg er nog af kunnen zou dat helemaal super zijn, maar lukt het niet dan is het geen ramp want ben nu ook al heel erg tevreden met mijn maatje 40.
Beachgirl- Kletskop
Pagina 21 van 29 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 29
Pagina 21 van 29
Permissies van dit forum: