Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cambridge dieet

+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers

Pagina 20 van 29 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 20 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Antibes do 24 jan 2013 - 7:27

Oh, jullie mogen natuurlijk eerste paar weken geen repen he? Ik heb de repen officieel opgegeven. Allemaal geproefd en allemaal oneetbaar. No
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Minx do 24 jan 2013 - 7:32

klopt de eerste weken alleen soepen shakes en pap,
Heb net door mijn tweede deel soep een halve pot chili gegooid dan is ie redelijk te doen haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pandora do 24 jan 2013 - 7:41

Bij Straight Away mag je dus wel meteen repen. Er zijn drie soorten, namelijk hazelnoot, caramel en cranberrie. De cranberrie is met een laagje witte chocola maar de binnenkant van deze reep vind ik wat smakeloos. Ik heb 'm dus ook niet weer gekocht.
De hazelnoot en caramel vind ik wel lekker. Met een beetje fantasie komen ze wel een beetje in de buurt van een mars Very Happy

De soepen, en dan met name champignon en tomaat (deze zijn iets gebonden) vind ik ook erg lekker. Vaak doe ik nog wat peper, kerrie of italiaanse kruiden door de soep.

Ook heeft Straight Away een lekkere havermoutpap, deze neem ik vaak 's ochtends met een zoetje en wat kaneel erdoor. Ik vind 'm heerlijk. Heb van vanochtend nog een halfje over dus die neem ik straks nog even lekker met een kopje thee.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Minx do 24 jan 2013 - 7:47

JA dat heb ik gister wel gemerkt dat het niet slim is om maar 3 eetmomenten te hebben. Ik knorde nog al toen ik ging slapen maar ja het was ook al half 2 en had om kwart voor 7 een soepje gehad.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora do 24 jan 2013 - 7:49

Minx schreef:JA dat heb ik gister wel gemerkt dat het niet slim is om maar 3 eetmomenten te hebben. Ik knorde nog al toen ik ging slapen maar ja het was ook al half 2 en had om kwart voor 7 een soepje gehad.

Daarom deel ik inderdaad mijn "maaltijden" op. Gelukkig ben ik niet zo'n avond eter dus heb ik daar tot nu toe weinig last van gehad. Bovendien ga ik eigenlijk nooit heel erg laat naar bed en dat scheelt natuurlijk ook al.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Penny Blossom vr 25 jan 2013 - 0:59

Ik ben dus officieel gestopt.

Nu heb ik nog heel wat repen, soepen en schakes over. Ik wil deze best door verkopen, maar ik weet niet of er interesse in is. Voordat ik een heel topic aan ga maken.....
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Minx vr 25 jan 2013 - 1:52

Wil je consulent ze niet terug nemen dan? maar wat is de reden dat je bent gestopt?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes vr 25 jan 2013 - 1:56

Hey, wat jammer, zag je 800 ook niet zitten? Je consulent kan de producten terugnemen idd.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Penny Blossom vr 25 jan 2013 - 2:09

Ik ben tot de conclusie gekomen dat het voor mij niet werkt.

Ik wil eigenlijk leren volgens een gezond voedingspatroon te eten. Ik eet al jaren maar rond de 1400/1500 kcal. Eigenlijk wil ik gaan eten rond de 2100kcal (wat mijn lichaam nodig heeft). Misschien komt mijn lichaam dan eens uit spaarstand, en misschien gaat het afvallen dan uiteindelijk beter.

Ik denk niet dat de consulente mijn zakje terug neemt. Ik heb ik een organisatorische bui op de zakjes geschreven wanneer ik ze wilde gaan eten. Niet slim achteraf.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Minx vr 25 jan 2013 - 2:42

Maar dat leer je toch aan het eind, het begin is inderdaad loeizwaar.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes za 26 jan 2013 - 1:23

Dan zou je al jaren af moeten vallen. Het is een fabeltje dat je van te weinig calorien eten dik blijft. Je lichaam is vrij simpel daarin, zelfs als je in de spaarstand gaat heb je nog aardig wat dat je verbrandt. Ik denk dat je ongemerkt toch meer binnenkrijgt dan je denkt. Kijk voor de grap eens naar secret eaters op TLC.

Verder is dat CB500 echt loeizwaar, ik zou het ook niet kunnen. Je zou 800 kunnen proberen, ik val er ontzettend goed mee af en ik vind het goed vol te houden + ik leer al normaal avondeten weer aanwennen. Maar hoe je het ook gaat doen, veel succes en toitoitoi! smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Minx za 26 jan 2013 - 11:43

Het is ook zwaar, zal het zeker niet ontkennen. Zit nu op een verjaardag, verjaardag 2 van vandaag. Maar dinsdag is de weegschaal als het goed is lief smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx zo 27 jan 2013 - 8:18

hahaha werd net geappt door de consulent over hoe het ging.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Beachgirl ma 28 jan 2013 - 7:52

Eerste weegmoment gehad hier! -3kg!

Ben stomverbaasd want het ging totaal niet. Vind het 10x zwaarder dan vorig jaar, en zit op t moment ook nog es in de nachtdienst. Ik neem smiddags als ik uit bed kom 1 shake, en dan in de nacht 1 shake en dan "vergeet" ik vaak de 3e. Hou dus shakes over. Totaal niet goed nee, maar ben echt kotsmisselijk snachts en dan een shake wegwerken valt me erg zwaar.

Daarnaast heb ik de afgelopen dagen kaas en tomaat lopen snoepen, en vd week zelfs een boterham omdat ik oproepdienst had en midden in de nacht mn bed uit gebeld werd.

Had dit resultaat dus totaal niet verwacht na de eerste baggerweek. Motiveert wel heel erg!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Minx ma 28 jan 2013 - 8:07

fijn dat er toch behoorlijk wat af is smile alleen als het zo zwaar valt zou je de 800 dan niet gaan doen?

Ik mag morgen wegen. Ben benieuwd, ga dan wel mijn laatste soep omruilen want die vind ik echt niet lekker haha. Heb nu nog een mango en aardbei shake niet helemaal handig gepland haha had vandaag choco en walnoot. Dus niet de fruitsmaken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Beachgirl ma 28 jan 2013 - 8:10

Minx schreef:fijn dat er toch behoorlijk wat af is Cambridge dieet - Pagina 20 561177 alleen als het zo zwaar valt zou je de 800 dan niet gaan doen?

Ik mag morgen wegen. Ben benieuwd, ga dan wel mijn laatste soep omruilen want die vind ik echt niet lekker haha. Heb nu nog een mango en aardbei shake niet helemaal handig gepland haha had vandaag choco en walnoot. Dus niet de fruitsmaken.

Het is puur de motivatie die nog ontbreekt bij me hoor, want de shakes gaan op zich prima. Weet precies welke ik wel en niet lekker vind doordat ik vorig jaar al CB heb gedaan. En het feit dat k nu snachts werk is niet zo handig, mis gewoon een stukje regelmaat. Dus ga er vanuit dat het wel goedkomt, en zo niet dan ga ik idd de 800 doen maar ben bang dat ik dan juist extra ga zondigen omdat je meer "mag".
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx ma 28 jan 2013 - 8:12

Dat is ook zo smile, daarom doe ik de 500 ook en het valt me eigenlijk heel erg mee. Alleen de thee vind ik moeilijk, ik hou gewoon heel erg van rooibos mango/perzik en van groene thee cranberry.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora do 31 jan 2013 - 1:39

Hoi hoi,

Hier gaat het niet zo goed....ben afgelopen week slechts 4 ons afgevallen!! Cry En dat terwijl ik me echt strikt aan mijn dieet heb gehouden, snap er niks van. Mijn consulente vond het ook vreemd... maar we gaan stug door!
Ben gisteren aan mijn eetweek begonnen, 1 dag vervroegd omdat ik harstikke grieperig ben dus op aanraden van de consulente daar mee gestart, gisteravond heerlijk roergebakken kipfilet, knoflook, tomaat en spinazie gegeten Very Happy Zometeen nog iets lekkers verzinnen voor vanavond, ik denk dat het iets met vis en kerriekruiden gaat worden.

Weten jullie ook of er in neusspray ook zout zit? Ik heb namelijk de afgelopen dagen wel een neusspray gebruikt dus misschien dat ik daardoor iets ben aangekomen (vocht vast gaan houden).
En hoe is het bij jullie met de stoelgang? Ik was al bijna een week niet naar het toilet geweest en kreeg echt last van mijn buik, gebruik nu kruiden thee van Jacob Hooy voor een goede stoelgang en ben gisteren wel 3 of 4 keer heen geweest Embarassed dus als je het zo bekijkt ben ik dan misschien toch nog wel iets meer afgevallen....Cambridge dieet - Pagina 20 1578173417

Morgen ben ik 3 weken bezig en ben dus 4,5 kilo afgevallen, ik had meer verwacht (en gehoopt) maar goed, het begin is er.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx do 31 jan 2013 - 1:49

Met wat voor weegschaal word je gewogen? mijn consulent geeft namelijk aan dat het kan dat het lijkt alsof je niets afvalt maar dat je wel vet kwijt raakt en je dan gewoon vocht vasthoud. Ongesteld oid of wat je zegt grieperig. Neusspray kan nooit heel veel zijn. Misschien volgende week wel weer een klapper ondanks je eetweek. Ik kijk er nu al naar uit. Kan me voorstellen dat die 4,5 tegen valt.

Mijn stoelgang is zoals verwacht niet zoals het hoort maar nog steeds wel elke dag. Melkproducten werken bij mij laxerend dus ik had ook niet verwacht dat ik verstopping zou krijgen Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora do 31 jan 2013 - 3:07

Mijn vetpercentage was inderdaad wel gezakt, weet niet precies hoeveel.

Over twee weken word ik weer gewogen omdat mijn consulente volgende week met vakantie is, ben nu wel begonnen om mezelf ook thuis te wegen zodat ik toch iets van controle heb de komende weken. Dat deed ik niet maar wil het nu toch wel graag weten.

Ik blijf die thee gewoon drinken, 1 à 2 kopjes per dag.

Heb het menu voor vanavond ook al klaar; blokjes pangasius filet gemarineerd in olijfolie, paprikapoeder, knoflook en wat peper en dat wokken met blokjes courgette, champignongs en tomaat. Eventueel nog wat op smaak brengen met kruiden. Ben benieuwd!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Antibes do 31 jan 2013 - 4:41

Ah kijk, nu voel ik me opeens hélemaal geweldig met mijn -5 ons deze week Pandora.. Wink Het valt tegen, maar we moeten gewoon even doorzetten. Vast gaat het volgende week weer beter! Ik heb echt de neiging om een mars en een zak chips te halen "als ik toch niet afval", maar ik doe het niets! Klinkt trouwens lekker dat eten wat jij vanavond in de planning hebt staan! Ga ik ook een keertje maken.. smile

Verder geen nieuws hier dus. We gaan vrolijk verder, nog steeds onderweg naar de 90.. Yes
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl do 31 jan 2013 - 4:53

Niet te panisch reageren hoor als het resultaat een keer tegenvalt. Ik viel tijdens al mijn eetweken gemiddeld maar 4 ons af, en een van mijn laatste eetweken ineens 2 kilo! Is dus echt geen pijl op te trekken!

Mijn consulente heeft wel eens gezegd dat je soms pas na 2 weken resultaat ziet van een goede of slechte week.

@ Pandora

Ik denk niet dat neusspray zoveel invloed kan hebben op het vasthouden van vocht, dus daar zou ik me niet te druk om maken. Gewoon doorzetten en de goede resultaten komen echt wel weer!

Ik eet zelf nog gewoon zout (eigenwijs), wel met mate maar dat deed ik al. Ik drink ook opkikker en soms zondig ik zelfs met Cup a soup. Embarassed

Mijn weegschaal geeft vergeleken met maandag nu alweer -2kg aan, dus dat zou -5 in totaal betekenen, maargoed.... eerst het weekend nog overleven! Maandag (mijn weegdag) kan het weer totaal anders zijn.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes do 31 jan 2013 - 5:00

Ik eet gewoon zout haha, doe ook maggi in mijn Cambridge soepen.. angel

Niet zout eten is toch vooral voor het vocht houden en zoveel mogelijk afvallen. Dan val ik liever iets minder af, maar dat ik mijn eten wel lekkerder vind. Plus dat ik niet van plan ben de rest van mijn leven zoutvrij te eten, dus anders komt het er dan wel weer bij.. angel
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl do 31 jan 2013 - 5:04

Antibes schreef:Ik eet gewoon zout haha, doe ook maggi in mijn Cambridge soepen.. Cambridge dieet - Pagina 20 2474380249

Niet zout eten is toch vooral voor het vocht houden en zoveel mogelijk afvallen. Dan val ik liever iets minder af, maar dat ik mijn eten wel lekkerder vind. Plus dat ik niet van plan ben de rest van mijn leven zoutvrij te eten, dus anders komt het er dan wel weer bij.. Cambridge dieet - Pagina 20 2474380249

En het vocht vasthouden valt met deze (koude) dagen echt wel mee. In de zomer met 30 graden is het een ander verhaal.

Betekent niet dat je niet veel moet drinken tijdens het CB dieet, dat is wel heel belangrijk, ook voor je stoelgang. Ik merk het vaak meteen, drink nu ook nog slecht en mijn stoelgang is verschrikkelijk.Cambridge dieet - Pagina 20 394967
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes do 31 jan 2013 - 5:12

Ik eet natuurlijk een normale maaltijd per dag, en zelfs nog wat fruit ofzo tussendoor. Dus ik merk niet zoveel effect wat dat betreft gelukkig. Drink wel veel inderdaad! smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud