Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cambridge dieet

+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers

Pagina 11 van 29 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 11 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Sanne_86 ma 16 apr 2012 - 8:56

Beachgirl_24 schreef:
Sanne_86 schreef:@ Inge. Dat is inderdaad wel slim, om het ontbijt zo lang mogelijk uit te stellen. Ik denk dat ik dat ook zo ga doen, want ik ben sowieso niet zo'n grote ontbijter op de vroege ochtend.

@ Beachgirl. Ik kan het me voorstellen als je 's avonds juist wél avondeten mag, dat je dan sneller in de verleiding om toch net weer wat meer te eten, (dat ene stukje kip kan er nog wel bij en ach, wat maakt dat beetje extra groente nou uit), dat is voor mij ook een van de redenen om voor 500 in plaats van de 800 variant te gaan. Ik moet er niet teveel bij na hoeven denken, anders word ik gek.

Mag je trouwens, naast water, ook iets anders kouds drinken? Ik ben namelijk niet zo dol op water en aangezien je daar 2.5 liter van op een dag moet drinken, zal dat wel moeilijk worden.

Ik vond, en vind het water drinken ook nog steeds lastig. Helaas mag je niks anders (ja spa rood Cambridge dieet - Pagina 11 394967 ) maar ik heb wel een potje poeder bij mijn consulente gekocht wat je door je water kunt doen en dan lijkt het op limonade/cristal clear.

Bij mij gaat het drinken daardoor zeker makkelijker! Het potje is niet goedkoop maar doe er nu al 3 maanden mee en hij is net op de helft.

Dat is wel een goede tip! Ik ga dat onthouden als ik donderdag mijn intakegesprek heb. Ik zal mezelf er wel echt toe moeten zetten om zoveel te drinken, want normaal gesproken kom ik al niet eens aan 1 liter per dag.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Liz ma 16 apr 2012 - 9:15

Ik heb vandaag mijn eerste dag 1200 gedaan maar ik vind dit al pittig. Heb honger als een paard nu maar heb me overal netjes aan gehouden. Ik moet dus 4 producten + 2 fruit + avond maaltijd (vlees/vis/vleesvervanger) + groente.

Water drinken vond ik echt reuze meevallen, heb een literfles gekocht. ' s Ochtends drink ik normaal al 1,5 liter thee maar en thee en dan ook nog 3 liter water vind ik echt een beetje te veel. Vanochtend had ik dus gewoon water gekookt en daarbij een klein beetje van dat cambridge poeder gedaan en gedronken alsof het thee was. Appeltje eitje Very Happy. Vandaag zit ik op 3 liter, zonder echt veel moeite wel met veel wc bezoekjes.

Ik merk dat ik ook last heb van mijn buik, rommelt heel erg. Ook heb ik hoofdpijn maar dat is gewoon afkicken van de suiker. Ik weet dat ik dit moet doorzetten dus dat houdt me bezig. Jullie zullen wel denken wat een mietje met dr 1200 calorieen Wink. Vandaag ook begonnen met start to run, ik kon gewoon al 3 minuten achter elkaar rennen, ik was in shock!

Ik kreeg bij mijn consulente trouwens 4 potjes mee met probeersels. 2 potjes met dat poeder wat je door je water kan doen (jammie!) en een mix a mousse of zoiets en een bouillon. Mag je trouwens gewone opkikker bouillon of mag dat ook niet?

@ Beachgirl, je kunt toch ook de 800 doen met 4 producten (en dus niet avondeten)?

Ik was deze week 65 euro kwijt en dat vond ik echt veel aangezien ik ook nog moet avondeten, de 1200 variant ga ik dus echt niet langer dan een week doen.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Inge ma 16 apr 2012 - 9:47

is 1200,- met een avondmaaltijd met koolhydraten of zonder?

Ik drink trouwens niet altijd 2,5 liter water hoor, ligt net aan het weer. Ik krijg elke dag wel rond de 4 L vocht binnen maar vaak is dit kruidenthee, water en soms spa rood.
Ik drink soms 2,5 liter water maar er zijn ook dagen dat ik 1,5 l water drink en verder 1,5 l thee. Thee mocht ik van mijn consulente ook meerekenen als vocht
Ik heb die poedertjes nog nooit door mijn water gedaan, wil geen heel potje komen en er achter komen dat ik het niks vind

Fairy, die in zwolle is sowieso niet goed :-) maar je hebt er 2 toch?

De bouillonpoeder gebruik ik wel soms, die vind ik wel lekker. Sommige zeggen dat je geen opkikker mag andere staan dit wel toe. Als je opkikker neemt dan de tuinkruiden en een half zakje. Voor dat Cb eigen bouillon had mocht je namelijk ook opkikker ;-)

De nieuwe start met cb500 gaat goed, niks geen last van honger verder. donderdag weer wegen bij consulente

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Minx ma 16 apr 2012 - 20:18

Inge schreef:

Fairy, die in zwolle is sowieso niet goed :-) maar je hebt er 2 toch?

Ja klopt zag ik ook die ene zit er sinds kort. Vraag me af waar zij zelf geweest is kan namelijk bij die van jou en bij die andere zijn. Zit ze namelijk qua plek precies tussenin maar eerst maar eens goed eten weer op pijl krijgen en een goed ritme. Wat op zich wel moet lukken ben morgen vrij dan 11 dagen werken 1 vrij dan 16 dagen 4 vrij en dan 5 dagen 3 vrij en daarna krijg ik weer een wat normaler ritme.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Liz di 17 apr 2012 - 7:58

@ Inge De 1200 versie avondeten is zonder koolhydraten, ik ben dus nu ook nog aan het afkicken. Knap dat je weer op de 500 zit, ik zou dat ook echt niet trekken denk ik. Ben benieuwd of je nu wat meer gewicht aan het verliezen bent. Ik mocht thee niet meerekenen, terwijl ik wel alleen kruidenthee drink. Ik denk dat ik daar dan maar een klein beetje mee ga smokkelen. Kun je niet die poedertjes een keer proberen, vooral de sinaasappelsmaak is echt lekker!

@ beachgirl, ik heb het even opgezocht (ik heb de 800 versie boekjes) en je kunt ook de 800 versie volgen met 4 producten, dan heb je dus wat meer calorieen binnen en ben je wat minder flauw?

Ik heb vandaag de mix a mousse geprobeerd, echt gatverdamme! Zo vies, met mn neus dicht opgegeten en nu mag ik nog 2 kiwi's, jeej smile.
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Inge di 17 apr 2012 - 8:05

Ik vind het zonde om die poedertjes te kopen, opzich vind ik water en spa rood best lekker namelijk. alleen reken ik dus wel mijn thee mee omdat ik altijd al veel thee dronk en consulente gaf aan dat ik dan te veel vocht binnen krijg en dat is ook niet goed

Ik heb wel voor mijzelf besloten dat ik eind deze maand ga af en opbouwen :-) het shaken gaat goed maar ben het helemaal zat
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Liz di 17 apr 2012 - 9:44

Inge schreef:Ik vind het zonde om die poedertjes te kopen, opzich vind ik water en spa rood best lekker namelijk. alleen reken ik dus wel mijn thee mee omdat ik altijd al veel thee dronk en consulente gaf aan dat ik dan te veel vocht binnen krijg en dat is ook niet goed

Ik heb wel voor mijzelf besloten dat ik eind deze maand ga af en opbouwen :-) het shaken gaat goed maar ben het helemaal zat

Ik zat net op het CB forum te lezen, zag 1 reactie en kon die meteen bij jou plaatsen, je bent wel echt een succesverhaal!
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Inge di 17 apr 2012 - 9:58

:-D
Ik forum daar idd ook! Heb in de pijler tips mijn eigen receptentopic :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne_86 vr 20 apr 2012 - 5:07

Nou, ik ben vanndaag dan ook begonnen en ik moet wel zeggen dat ik het wel zwaar vind. Ineens zie ik overal eten en heb ik overal zin in. Ik heb net een soepje uitgeprobeerd (oriental chili) maar ik vond hem écht niet lekker, dus ik heb er nog niet eens de helft van gegeten.

En nu staat mijn vriend in de keuken chicken tonight te maken en het ruikt allemaal zo lekker:( Hopelijk zijn de andere soepen lekkerder en gaat dat hongergevoel binnenkort weg.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Beachgirl vr 20 apr 2012 - 5:10

Sanne_86 schreef:Nou, ik ben vanndaag dan ook begonnen en ik moet wel zeggen dat ik het wel zwaar vind. Ineens zie ik overal eten en heb ik overal zin in. Ik heb net een soepje uitgeprobeerd (oriental chili) maar ik vond hem écht niet lekker, dus ik heb er nog niet eens de helft van gegeten.

En nu staat mijn vriend in de keuken chicken tonight te maken en het ruikt allemaal zo lekker:( Hopelijk zijn de andere soepen lekkerder en gaat dat hongergevoel binnenkort weg.

Succes met de soepjes.... ik kreeg ze ook echt niet weg en was heel errug blij dat ik na een aantal weken aan de repen mocht!

Zet em op! Hier moet je gewoon ff doorheen, de eerste paar dagen zijn t moeilijkst.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Inge vr 20 apr 2012 - 7:12

Succes Sanne!
Ik vind de kip Champion erg lekker! Wel met meer water en kruiden

Heb je ook de bouillon van cb?
Kop pepermunt thee of zoethoutthee of water helpt bij trek
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Liz vr 20 apr 2012 - 7:43

Succes Sanne!

Ik heb inmiddels overleg gehad met de neuroloog en ik ga volgende week beginnen met de 800. Op het cb forum lees ik ook veel 'negatieve' verhalen over de 800 maar ik vind het juist erg makkelijk om maat te houden. Deze week moet ik nog de 1200 doen maar ik krijg het gewoon niet op. Ik vind de shakes ook echt te ranzig, de repen overigens ook. Al met al maakt het dat heel lastig. Ik heb nu de 500 shakes besteld maar wel de 800 repen, ik hoop dat de consulent daar niet moeilijk over doet. Hebben jullie favorieten? Ik ben trouwens op mijn eigen weegschaal sinds maandag al 4,5 kilo kwijt :shock:. Vooral vocht maar toch, stimuleert wel op de weegschaal van de consulent zal het wel wat minder zijn.. Inge heb jij alweer een weegmoment gehad?
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Beachgirl vr 20 apr 2012 - 7:55

Mijn favoriete shakes zijn: choco, cappuchino, butterscotch, aardbei, bosvruchten en mango

Maar ik leef nu sinds 3 weken alleen nog maar op cappuchino en chocolade. Cappuchino in de ochtend en de choco warm in de avond.

Favo repen zijn: chocolade en peanut crunch

Ik denk dat er in de shakes van de 500 variant minder cal. zitten dan in de shakes van de 800, dus ben bang dat het wel een probleem is. Waarom zouden er anders zijn voor de 500 en de 800.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Liz vr 20 apr 2012 - 8:11

Beachgirl_24 schreef:
Ik denk dat er in de shakes van de 500 variant minder cal. zitten dan in de shakes van de 800, dus ben bang dat het wel een probleem is. Waarom zouden er anders zijn voor de 500 en de 800.

Klopt, het zal zo'n 33 calorieen per keer schelen. Maar het is of dit proberen, of ik stop ermee want ik krijg die 800 shakes echt niet weg.
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Sanne_86 vr 20 apr 2012 - 8:48

Bedankt voor de succes wensen! Ik zal het vast nog nodig hebben ;-) want ik verga nu al van de honger. Maar ik denk er maar aan dat dat hongergevoel weg zal gaan.

@Beachgirl: jij vond de soepen dus ook niet erg lekker? Heb je de pap ook geprobeerd en was die wel te eten? Ik zit er namelijk over te denken om de soepen in de ruilen voor de pap, maar als dat nou ook niet al te best is, dan ben ik nog verder van huis :-P

@Inge: de kip champignon variant ga ik morgen proberen. Ik ben benieuwd of ik die wel lekker vind. Er moet er vást een tussen zitten die ik wel lust. De bouillon heb ik trouwens niet, maar ik ben wel van plan wat extra kruiden er doorheen te doen. Welke kruiden zijn lekker daarvoor?

@Liz: Wauw, ruim 4 kilo, dat is hartstikke mooi toch? Dan ben je goed bezig en ik kan me voorstellen dat dat stimuleert om door door te gaan. Ik ben zelf ook best wel bang dat er op mijn weegmoment voor mijn gevoel "te weinig" af is en dat ik mijn motivatie daardoor verlies.

Ik heb vanavond trouwens de chocolademuffin gemaakt en ik vond hem erg lekker! Net of ik een soort brownie zat te eten! Ik weet niet of je dat al te vaak mag maken, maar één keer in de week ga ik hem toch zeker wel maken!

Succes iedereen!
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Beachgirl vr 20 apr 2012 - 8:59

De pap heb ik 1x geprobeerd en die vond ik ook smerig. Ben sowieso geen fan van brinta e.d. en dit leek er op. Heel erg vies!!!

Hoe maak je een muffin dan?? confused
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge vr 20 apr 2012 - 9:08

Ik durf de pap niet te gebruiken ik gruwel van brinta etc

Ik mocht de shakes en repen van 500 absoluut niet gebruiken tijdens de 800, andere samenstelling etc

De choco mint is mijn favo van de 500
Van de 800 heb ik alleen choco mint geprobeerd en die vond ik ook lekker
Van de 500 lust ik alle shakes wel hoewel ik bosvruchten mango en cappuccino minder vind
Van de 500 vind ik kip Champion heerlijk ook de Chili vind ik oke de soepen van 800 vond ik niet zo
Qua repen ben ik de laatste tijd gek op de chocola orange en de peanut vind ik ook nog steeds lekker! Van de 800 vond ik de appel aardbei oke
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne_86 vr 20 apr 2012 - 9:14

Beachgirl_24 schreef:De pap heb ik 1x geprobeerd en die vond ik ook smerig. Ben sowieso geen fan van brinta e.d. en dit leek er op. Heel erg vies!!!

Normaal gesproken ben ik ook niet echt dol op pap, maar de soepen vind ik niet zo lekker en ik wil 's avonds toch iets warms eten, dus misschien toch maar een keer proberen. Maar bij jou was het dus niet zo'n succes? Heb je de naturel of de appel/kaneel versie geprobeerd?

Dat chocolademuffin recept heb ik van het cambridge forum gehaald. Het is best makkelijk te maken: je doet de chocoladeshakemix in een mok, doet daar 3 eetlepels kokend water en een zoetje bij en dat roer je tot je een dikke pasta krijgt. Het moet echt dik zijn. Dan zet je het een minuut in de magnetron (ik heb anderhalve minuut aangehouden) en dan heb je een soort chocolademuffin. Ik vond het erg lekker en je hebt dan tenminste iets wat een bite heeft.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Beachgirl vr 20 apr 2012 - 9:15

Sanne_86 schreef:
Beachgirl_24 schreef:De pap heb ik 1x geprobeerd en die vond ik ook smerig. Ben sowieso geen fan van brinta e.d. en dit leek er op. Heel erg vies!!!

Normaal gesproken ben ik ook niet echt dol op pap, maar de soepen vind ik niet zo lekker en ik wil 's avonds toch iets warms eten, dus misschien toch maar een keer proberen. Maar bij jou was het dus niet zo'n succes? Heb je de naturel of de appel/kaneel versie geprobeerd?

Dat chocolademuffin recept heb ik van het cambridge forum gehaald. Het is best makkelijk te maken: je doet de chocoladeshakemix in een mok, doet daar 3 eetlepels kokend water en een zoetje bij en dat roer je tot je een dikke pasta krijgt. Het moet echt dik zijn. Dan zet je het een minuut in de magnetron (ik heb anderhalve minuut aangehouden) en dan heb je een soort chocolademuffin. Ik vond het erg lekker en je hebt dan tenminste iets wat een bite heeft.

Grappig! Ga k ook es proberen!

Ik had de naturel pap, maar zelfs met kaneel en wat zoetstof vond ik hem smerig.

Ik neem nu vaak mijn choco shake warm. Ik doe em in mn shakebeker, 50cc water erbij, goed shaken en dan kokend water erop gieten en goed roeren (niet shaken met warm water!!). Is net warme chocolademelk, lekker!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sanne_86 vr 20 apr 2012 - 9:20

Beachgirl_24 schreef:
Sanne_86 schreef:

Grappig! Ga k ook es proberen!

Ik had de naturel pap, maar zelfs met kaneel en wat zoetstof vond ik hem smerig.

Ik neem nu vaak mijn choco shake warm. Ik doe em in mn shakebeker, 50cc water erbij, goed shaken en dan kokend water erop gieten en goed roeren (niet shaken met warm water!!). Is net warme chocolademelk, lekker!

Dat klinkt ook erg lekker! Ik krijg nu spontaan zin in warme chocolademelk, maar vanavond mag ik niks meer. En juist dán schuift op tv de reclame voorbij van de McBacon. Topchef en Jamie Oliver's 30 minute meals kijken is dan ook niet echt verstandig. Ik krijg er alleen maar honger van!Laughing
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Inge vr 20 apr 2012 - 9:36

de chocomuffin vond ik ook helemaal niks :-p

Ik vind de choco mint op alle manieren lekker; ijskoud met ijsblokjes, gewoon met water, met heet water (eerst shaken met koud water en dan heet water erdoor) eventueel met een zoetje.

Ook doe ik er vaak wat kaneel door
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Liz vr 20 apr 2012 - 9:41

Sanne_86 schreef:

Dat klinkt ook erg lekker! Ik krijg nu spontaan zin in warme chocolademelk, maar vanavond mag ik niks meer. En juist dán schuift op tv de reclame voorbij van de McBacon. Topchef en Jamie Oliver's 30 minute meals kijken is dan ook niet echt verstandig. Ik krijg er alleen maar honger van!Laughing

Ik had dat (zelfs met mn 1200 calorieen) ook de eerste 3 dagen. Ik had honger en het water liep me echt in de mond tijdens topchef en al die andere lekkere dingen. Maar echt, nu heb ik alles behalve honger meer dus het is echt even doorzetten! Ik ging gewoon vroeg naar bed, dan kon ik ook niet aan eten denken. Wat een leuk idee die muffin. Van de 800 kan ik wel een keer proberen om de choco warm te maken. Ik vond de choco mint van de 800 ook gruwelijk, ik ben gewoon lastig denk ik Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Sanne_86 za 21 apr 2012 - 6:09

Even een vraagje aan de Cambidge veteranen onder ons. Ik ben bang dat ik heb afgeweken van het dieet :-( Ik heb vandaag de tweede soep geprobeerd (groente) en ik krijg het dus écht niet weg. Ik ga ervan kokhalzen dus no way dat ik die soep binnenkrijg. Nu heb ik dus alle ingrediënten van een klein blikje worteltjes zitten vergelijken met één zo'n Cambridge soep en van alles (koolhydraten, zout, eiwitten etc.) zat er véél minder in dan in een Cambridge soep. Nu heb ik dus net die worteltjes zitten eten omdat ik anders aan veel te weinig calorieën zou komen. Zou dat kwaad kunnen, denken jullie?
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Beachgirl za 21 apr 2012 - 6:16

Sanne_86 schreef:Even een vraagje aan de Cambidge veteranen onder ons. Ik ben bang dat ik heb afgeweken van het dieet :-( Ik heb vandaag de tweede soep geprobeerd (groente) en ik krijg het dus écht niet weg. Ik ga ervan kokhalzen dus no way dat ik die soep binnenkrijg. Nu heb ik dus alle ingrediënten van een klein blikje worteltjes zitten vergelijken met één zo'n Cambridge soep en van alles (koolhydraten, zout, eiwitten etc.) zat er véél minder in dan in een Cambridge soep. Nu heb ik dus net die worteltjes zitten eten omdat ik anders aan veel te weinig calorieën zou komen. Zou dat kwaad kunnen, denken jullie?

Ja want worteltjes mag je in je tussenweek ook niet. En in de soep zitten de voedingsstoffen en vitamines die je nodig hebt (samen met je 2 andere CB producten) , en in worteltjes niet.

Niet lullig bedoeld hoor, maar waarom ga je nu al uitwegen "verzinnen" tijdens dit dieet? Je bent toch net begonnen?? Je mag gewoon 3 CB producten, klaar. Vind je de soepen niks, bel dan je consulente desnoods of je een shake mag ipv van een soep. Dat heb ik ook gedaan.

Als je nu al dit soort misstappen gaat maken ben ik bang dat je het niet lang vol gaat houden. Kom op meid, als je écht af wil vallen moet je nu gewoon ff doorzetten!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sanne_86 za 21 apr 2012 - 6:20

Beachgirl_24 schreef:
Sanne_86 schreef:Even een vraagje aan de Cambidge veteranen onder ons. Ik ben bang dat ik heb afgeweken van het dieet :-( Ik heb vandaag de tweede soep geprobeerd (groente) en ik krijg het dus écht niet weg. Ik ga ervan kokhalzen dus no way dat ik die soep binnenkrijg. Nu heb ik dus alle ingrediënten van een klein blikje worteltjes zitten vergelijken met één zo'n Cambridge soep en van alles (koolhydraten, zout, eiwitten etc.) zat er véél minder in dan in een Cambridge soep. Nu heb ik dus net die worteltjes zitten eten omdat ik anders aan veel te weinig calorieën zou komen. Zou dat kwaad kunnen, denken jullie?

Ja want worteltjes mag je in je tussenweek ook absoluut niet.

Niet lullig bedoeld hoor, maar waarom ga je nu al uitwegen "verzinnen" tijdens dit dieet? Je mag gewoon 3 producten, klaar. Vind je de soepen niks, bel dan je consulente desnoods of je een shake mag ipv van een soep.

Als je nu al dit soort misstappen gaat maken ben ik bang dat je het niet lang vol gaat houden. Kom op meid, als je écht af wil vallen moet je nu gewoon ff doorzetten!

Je hebt helemaal gelijk en ik was ook helemaal niet van plan om ervan af te wijken, maar ik kreeg die soepen echt niet weg, en toen heb ik die worteltjes dus gepakt met het idee van: er zit minder in dan in zo'n soep, dus dat moet voor één keer we kunnen. Maar dat ga ik vanaf nu toch maar niet meer doen, want het voelt toch ook niet goed. Ik denk dat ik maandag de consulente dan toch maar ga bellen of ik die soepen om mag ruilen. Of zou ik al eerder kunnen bellen, denk je?
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud