Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 19 van 29
Pagina 19 van 29 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 29
Re: Cambridge dieet
Ja, mijn consulente zei ook al dat het wel heel veel was. Ze had het nog niet eerder bij een vrouw gezien. Eerder bij mannen. Maar ik ben er natuurlijk heel erg blij mee. Zeker een stimulans voor mij om verder te gaan. Consulente gaf wel aan dat het de tweede week waarschijnlijk niet weer 6 kg zal zijn. Maar dat het realistisch zou zijn om nu 3 kg af te vallen.. Dus ik ga lekker bewegen deze week en dan hoop ik dat ik volgende week 10 KG lichter ben!
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Ik deed met de vanille én choco shakes muffins maken.
Het poeder in een mok, 4 eetlepels kokend water erbij, roeren tot het een dik pakje wordt, een minuut in de magnetron en je kon hem zo weg-eten ipv opdrinken! Heerlijk!
Ook kan je de helft van een choco shake en de helft van een vanille shake samen doen, en dan heb je de mars smaak.
Het poeder in een mok, 4 eetlepels kokend water erbij, roeren tot het een dik pakje wordt, een minuut in de magnetron en je kon hem zo weg-eten ipv opdrinken! Heerlijk!
Ook kan je de helft van een choco shake en de helft van een vanille shake samen doen, en dan heb je de mars smaak.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
wow 6,1 dat is echt heel veel.
Toen ik bij de consulente liep een vrouw gesproken die was in de eerste week 10,1 kilo afgevallen maar diegene woog wel rond de 150 kilo
Ik vond choco mint altijd de lekkerste, die schudde ik met koud water en daarna deed ik er kokend heet water bij en wat kaneel. Heerlijk.
Vaak deed ik mijn shakes in 2en verdelen, 1/2e shake met 200 ml water en later nog een halve shake met 200 ml water
Toen ik bij de consulente liep een vrouw gesproken die was in de eerste week 10,1 kilo afgevallen maar diegene woog wel rond de 150 kilo
Ik vond choco mint altijd de lekkerste, die schudde ik met koud water en daarna deed ik er kokend heet water bij en wat kaneel. Heerlijk.
Vaak deed ik mijn shakes in 2en verdelen, 1/2e shake met 200 ml water en later nog een halve shake met 200 ml water
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe 's ochtends altijd mijn shake door de helft. Ik krijg een hele zo vroeg niet weg, dus om 7 uur een halve, en om 10 uur de andere helft. En altijd met meer water dan "normaal" is anders vind ik ze veels te zoet.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Inge schreef:wow 6,1 dat is echt heel veel.
Ja, ik ben er ook erg blij mee. Ik ben benieuwd hoe het me de tweede week af gaat.. Laten we hopen dat we in dit tempo lekker door kunnen gaan.. Maar 10,1 KG is helemaal veel.. Ik kom dan ook niet van de 150 KG af... Voor die vrouw wel een boost om door te gaan..
Ik verdeelde de shakes eerst ook.. maar ik sta voor de groep dus dan gaat dat shaken niet zo eenvoudig.. (continu rooster)
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
holy shit.... 6,1 kg in 1 week. Dat is echt bizar. Heb je wel shakes genomen?? 10,1 is ook al zo bizar.
Ik vond het wel grappig mijn intake de consulent zou je echt omschrijven als zo'n hele populaire kerel die vroeger alle meiden achter zich aan had. Een beetje zo'n gladjakker haha en die zit dan doodleuk te vertellen ja ik heb zelf ook de shakes gedaan haha. Gewoon een beetje ouwehoeren e.d. Ben heel benieuwd wat mijn weegschaal volgende week zegt.
Vandaag voor het laatst gesport, mag nu 2 weken niet dus ook mijn spinning les maar overgeslagen en een lesje body balance gedaan. Wat voelt dat toch goed . Over twee weken mag ik wel weer voorzichtig sporten. Dus ben benieuwd
Ik vond het wel grappig mijn intake de consulent zou je echt omschrijven als zo'n hele populaire kerel die vroeger alle meiden achter zich aan had. Een beetje zo'n gladjakker haha en die zit dan doodleuk te vertellen ja ik heb zelf ook de shakes gedaan haha. Gewoon een beetje ouwehoeren e.d. Ben heel benieuwd wat mijn weegschaal volgende week zegt.
Vandaag voor het laatst gesport, mag nu 2 weken niet dus ook mijn spinning les maar overgeslagen en een lesje body balance gedaan. Wat voelt dat toch goed . Over twee weken mag ik wel weer voorzichtig sporten. Dus ben benieuwd
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:holy shit.... 6,1 kg in 1 week. Dat is echt bizar. Heb je wel shakes genomen?? 10,1 is ook al zo bizar.
Waarom mag je dan niet sporten?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Te heftig, ik krijg maar 500 kcal op een dag binnen en het word eigenlijk afgeraden om te sporten. Nu sport ik maar 1 keer in de week dus moeten echt kijken hoe ik er op reageer. Je wilt je eigen spieren ook niet gaan verbranden. Dat is een beetje het gevaar wat er in zit. Als je fanatiek sport mag je de 500 ook niet doen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb morgen mijn tweede weegmoment! Aan mijn kleding te merken is er denk ik wel weer wat af, ik hoop weer zo'n kilo maar we zullen het morgen zien.
Verder gaat het hier wel goed, had het net even zwaar, het is al de tweede avond achtereen dat mijn man niet thuis is en ik alleen met de kindjes ben en moet koken voor mijn man en dochter. Heb zonet tijdens het koken twee glazen lauw water gedronken en daarna mijn soepje gegeten, nu gaat het gelukkig wel weer en is mijn hongergevoel grotendeels weg. Straks een paar lekkere kopjes thee en dan maar vroeg onder de wol, ik heb afgelopen nacht slechts een paar uurtjes geslapen.
Hoe gaat het bij jullie? Is het allemaal nog wat vol te houden? Hoe is het met jullie hongergevoel en hebben jullie ook een slechte adem? (teken dat je lichaam in ketose is). Ik gebruik regelmatig een paar druppels tocotholin op mijn tong voor de frisse smaak en adem, ben zo bang dat collega's me ruiken...
Verder gaat het hier wel goed, had het net even zwaar, het is al de tweede avond achtereen dat mijn man niet thuis is en ik alleen met de kindjes ben en moet koken voor mijn man en dochter. Heb zonet tijdens het koken twee glazen lauw water gedronken en daarna mijn soepje gegeten, nu gaat het gelukkig wel weer en is mijn hongergevoel grotendeels weg. Straks een paar lekkere kopjes thee en dan maar vroeg onder de wol, ik heb afgelopen nacht slechts een paar uurtjes geslapen.
Hoe gaat het bij jullie? Is het allemaal nog wat vol te houden? Hoe is het met jullie hongergevoel en hebben jullie ook een slechte adem? (teken dat je lichaam in ketose is). Ik gebruik regelmatig een paar druppels tocotholin op mijn tong voor de frisse smaak en adem, ben zo bang dat collega's me ruiken...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Shopelle schreef:Ik ben net terug van de consulente. In een week is er bij mij 6,1 KG af!
:O:O Mag ik heel brutaal vragen hoeveel je woog bij aanvang? Ik ben "slechts" 2 kilo kwijtgeraakt in 1 week... maar ben daar wel blij mee hoor!
Heerlijk voor je dat de eerste kilo's er af zijn! Succes!
Pandora- Prater
Nou ik ben gestart, het is nu woensdag en volgende week dinsdag ga ik weer wegen . Wil proberen elke dinsdag te wegen. Ik ben begonnen met de smaak die me het minst lekker leek namelijk de pap. Echt heel vies was het niet maar dat ik nou zeg joepie ik ga lekker pap eten, nee. Gelukkig had ik maar 1 pap en moest ik die van mezelf proberen. Straks de butterscotch die leek me ook niet heel denderend. Dus dan ben ik daar maar van af.
Minx- Lady Post-a-lot
Net wezen wegen en er is weer 1,8 kilo af. Mooi resultaat maar ik had stiekem meer gehoopt en ook wel een beetje verwacht....
Ik heb het dieet precies gevolgd en niet gezondigd dus blijkbaar kan mijn lichaam niet sneller, deze week toch maar proberen er iets bij gaan te bewegen. Misschien dat het dan nog iets sneller gaat.
Nog een dikke week en dan heb ik mijn eetweek, daar kijk ik nu al naar uit!
Ik heb het dieet precies gevolgd en niet gezondigd dus blijkbaar kan mijn lichaam niet sneller, deze week toch maar proberen er iets bij gaan te bewegen. Misschien dat het dan nog iets sneller gaat.
Nog een dikke week en dan heb ik mijn eetweek, daar kijk ik nu al naar uit!
Pandora- Prater
maar bijna 2 kg is toch een prima resultaat. Met de meeste dieeten bereik je dat niet.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:maar bijna 2 kg is toch een prima resultaat. Met de meeste dieeten bereik je dat niet.
Ja, dat is ook zo hoor maar ik had misschien stiekem toch meer verwacht....
Pandora- Prater
Jeeejj, sinds vrijdag gewoon 2,1 kg eraf! Wel niet helemaal eerlijk, want voelde me niet zo goed en heb veel uitgeslapen en niet al mijn shakes genomen. Maar goed, dat kan ik niet meer veranderen en nu ben ik gewoon blij hiermee. Officieel -5 kg rond! De eerste 5 kg eraf in drie weken, top!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Oh, en ik heb trouwens cappuccino shakes mee.. Iemand daar ervaring mee? Lekker?
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Oh, en ik heb trouwens cappuccino shakes mee.. Iemand daar ervaring mee? Lekker?
Erg lekker!
Gast- Gast
Geen idee, ik houd niet van koffie dus heb die maar niet mee genomen. Mooi trouwens dat je al op -5 zit
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Geen idee, ik houd niet van koffie dus heb die maar niet mee genomen.
Ah, dat zou ik ook niet doen dan inderdaad haha.. Ik zit te twijfelen of ik ze juist met warm of met koud water wil proberen..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Minx schreef:Geen idee, ik houd niet van koffie dus heb die maar niet mee genomen.
Ah, dat zou ik ook niet doen dan inderdaad haha.. Ik zit te twijfelen of ik ze juist met warm of met koud water wil proberen..
De cappucino shakes van Straight Away vind ik wel lekker, ik doe mijn shakes altijd in tweeen en maak ze aan met zo'n 200 ml water. Vaak doe ik er ook nog wat cacao poeder boven op.
Pandora- Prater
Pandora schreef:Antibes schreef:Minx schreef:Geen idee, ik houd niet van koffie dus heb die maar niet mee genomen.
De cappucino shakes van Straight Away vind ik wel lekker, ik doe mijn shakes altijd in tweeen en maak ze aan met zo'n 200 ml water. Vaak doe ik er ook nog wat cacao poeder boven op.
Maar koud of warm water?
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Pandora schreef:Antibes schreef:Minx schreef:Geen idee, ik houd niet van koffie dus heb die maar niet mee genomen.
Maar koud of warm water?
Ik maak de shakes klaar met koud water maar moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit met warm water heb geprobeerd dus geen idee of dat een aanrader is. Je kunt je shake ook opdelen en één met warm en één met koud water maken.
Pandora- Prater
Ok, morgen even kijken.. Ik vind ze tot nu toe met koud water en een beetje gecrushte ijsklontjes het lekkerst, milkshaaaaaakes!
Antibes- Ratel
Ik moest trouwens wel heel erg wennen aan de shakes, vond ze eerst echt niet lekker maar nu vind ik ze toch prima in te nemen.
Pandora- Prater
Heb ik met de soepen, de shakes gaan eigenlijk prima.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 19 van 29 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 29
Pagina 19 van 29
Permissies van dit forum: