Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cambridge dieet

+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers

Pagina 24 van 29 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 24 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  xxjojootjexx wo 6 maa 2013 - 10:12

Dat duurt nog 2 weken, jammer dat ze niet eerder tijd hebben.
Maar top dat je het gaat doen!
Hoeveel wil je kwijt?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Minx wo 6 maa 2013 - 10:40

jojo hoe was je eerste dag smile

@troela je kan al wel vast met de voorbereiding beginnen natuurlijk smile dus vast alle lekkere dingen uit huis doen en vast wat koolhydraten minderen. Wel jammer dat je pas dan terecht kan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  *Troela* wo 6 maa 2013 - 19:39

Ze had aankomende week vakantie dus vandaar. Ik vind het wel fijn, zo kan ik inderdaad de aankomende week al gaan voorbereiden door minder koolhydraten, lekkere dingen te eten en natuurlijk veel water want daar zal ik ook echt aan moeten wennen zoveel drinken.
Ik wil graag 30-40 kilo kwijt, dus nog een lange weg te gaan. Maar de knop is nu echt om.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Pandora wo 6 maa 2013 - 21:12

Potver.... 7 ons zwaarder!!!! :shock:
Kan dit te maken hebben met de eerste hardlooptraining van dinsdagavond?? Moet zeggen dat ik nu ook wel meer spierpijn heb dan gisteren.... Hoop het maar want heb verder echt geen gekke dingen gedaan. Alleen dinsdag een gekookt eitje en gisteren een opkikker tussendoor, dus misschien iets teveel zout binnengekregen want heb ook 2 soepen genomen.
Maar dit is wel even balen, was zo mooi op weg....

@Troela; goed dat je ook gaat beginnen! Ben benieuwd hoe je afvalreis zal verlopen, blijf je hier meeschrijven? Succes!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  xxjojootjexx wo 6 maa 2013 - 21:22

Ik woog vanmorgen maar 85,5:P Heerlijk om te zien, maar niet reeel.

Mijn eerste dag ging eigenlijk wel goed. De morgen had ik het erg zwaar, moest toen ook boodschappen doen.
's middags was makkelijk, ben lekker ramen gaan lappen, buiten spelen met de kids etc. Om 4 uur had ik een dipje, ben toen weer buiten gaan zitten met mijn flesje water en de ipad, spelletjes doen Razz
Om half 5 kon ik al beginnen met eten koken. Lekker gewokte spinazie, scholfilet en een paar aardappeltjes.
Gisteravond gebodypumped/t (geen idee hoe ik dat moet schrijven) normaal kom ik dan thuis en heb ik honger, had ik nu helemaal geen last van.
Vandaag een dag op het werk, plus het moment dat ik aan anderen(mijn ouders) moet vertellen dat ik dit dieet doe. Zal wel een bak met ellende over mij heen krijgen, maar dat zie ik straks met middageten wel.
Heb express een soepje meegenomen, misschien vinden ze dat minder "erg" dan een shake.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx wo 6 maa 2013 - 23:38

Waarschijnlijk houd je vocht vast. En dat kan zeker te maken hebben met de eerste training. Je krijgt voor spieropbouw eigenlijk te weinig binnen.

Jojo ik was ook een beetje bang voor de reactie van collega's, ligt bij jou natuurlijk ook weer iets anders. Maar eigenlijk waren ze vrij positief. Snoer ze gewoon vrij snel de mond door te zeggen dat het natuurlijk niet het gezondste is maar dat overgewicht dat ook niet is.

Hier kon ik de weegschaal vanochtend wel wat aan doen. Wat geeft dat ding aan 80.0 ik dacht dom ding lieg er dan een onsje van af. Maar ja mag niet klagen de afgelopen 2 dagen was het 7 ons. haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx wo 6 maa 2013 - 23:56

Minx schreef:Waarschijnlijk houd je vocht vast. En dat kan zeker te maken hebben met de eerste training. Je krijgt voor spieropbouw eigenlijk te weinig binnen.

Jojo ik was ook een beetje bang voor de reactie van collega's, ligt bij jou natuurlijk ook weer iets anders. Maar eigenlijk waren ze vrij positief. Snoer ze gewoon vrij snel de mond door te zeggen dat het natuurlijk niet het gezondste is maar dat overgewicht dat ook niet is.

Hier kon ik de weegschaal vanochtend wel wat aan doen. Wat geeft dat ding aan 80.0 ik dacht dom ding lieg er dan een onsje van af. Maar ja mag niet klagen de afgelopen 2 dagen was het 7 ons. haha

Je sub streef gehaald!!!
Trots op je.
En dit weekend weer bijeenkomst van R.oparun.. Kun je mooi complimentjes vangen :cheering:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx do 7 maa 2013 - 0:06

Ja inderdaad nu op maar de 75 en dan ben ik er al bijna smile. Beetje jammer dat het zulk slecht weer word dit weekend. Vorig jaar hadden we zon is toch leuker en is ook beter voor onze actie.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora do 7 maa 2013 - 0:16

Hebben jullie trouwens ook last van haaruitval?
Sinds een week of 2 verlies ik echt behoorlijk veel haar, ik vraag me af of dit door het dieet komt of dat het misschien met ontzwangeren te maken heeft. Ik slik gedurende dit dieet wel aanvullende vitamines voor o.a. haaruitval maar ik geloof niet dat het helpt....
Ik heb gelukkig veel haren maar begin me toch wel een klein beetje zorgen te maken, dit moet zo niet al te lang doorgaan.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx do 7 maa 2013 - 0:19

Is een bijwerking hebben veel mensen last van. Ik heb er gelukkig niet zo veel last van. Alleen kan het ook nog komen op het moment dat ik ga opbouwen. Ach ja we zullen het zien smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Laced do 7 maa 2013 - 0:24

Pandora: Vraagje, jij doet ook SA he? Ik ben nu ongeveer 9 dagen bezig en ik ben zo ontzettend moe. Ik heb totaal geen energie en ben futloos, wat niet echt fijn is nu ik aan het werk ben. Herkenbaar? Ik denk erover om vandaag 4 producten te pakken.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxjojootjexx do 7 maa 2013 - 0:28

Minx schreef:Is een bijwerking hebben veel mensen last van. Ik heb er gelukkig niet zo veel last van. Alleen kan het ook nog komen op het moment dat ik ga opbouwen. Ach ja we zullen het zien smile
Oh jee.. dit wist ik niet.. Hoop niet dat ik dat krijg, dan stop ik direct. Ik heb al heel weinig haar en enigzins kalende plekken Sad

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx do 7 maa 2013 - 1:00

Ik heb ook een flut bosje. De een heeft het wel en de ander heeft het niet. Jij hebt natuurlijk wel dat je de 800 doet. En je kan er gewoon geen pijl op trekken. De een heeft het wel de ander heeft het niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora do 7 maa 2013 - 1:39

Laced schreef:Pandora: Vraagje, jij doet ook SA he? Ik ben nu ongeveer 9 dagen bezig en ik ben zo ontzettend moe. Ik heb totaal geen energie en ben futloos, wat niet echt fijn is nu ik aan het werk ben. Herkenbaar? Ik denk erover om vandaag 4 producten te pakken.
Nee, valt opzich wel mee. Ik heb wel vaker dan voorheen een dag dat ik niet helemaal fit ben maar over het algemeen voel ik me prima. Wel ga ik 's avonds vroeger naar bed maar dat komt ook omdat ik dan niet in de verleiding kom om te gaan snaaien.

Misschien kun je anders een gekookt eitje eten? En doe je zwaar lichamelijk werk? Ik heb een zittend beroep en werk parttime, denk dat dat ook wel scheelt.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Pandora do 7 maa 2013 - 1:40

xxjojootjexx schreef:
Minx schreef:Is een bijwerking hebben veel mensen last van. Ik heb er gelukkig niet zo veel last van. Alleen kan het ook nog komen op het moment dat ik ga opbouwen. Ach ja we zullen het zien Cambridge dieet - Pagina 24 561177
Oh jee.. dit wist ik niet.. Hoop niet dat ik dat krijg, dan stop ik direct. Ik heb al heel weinig haar en enigzins kalende plekken Cambridge dieet - Pagina 24 1371890812

Ik zou uit voorzorg in ieder geval wel een goede vitamine pil er bij gaan slikken!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  *Troela* do 7 maa 2013 - 6:19

Pandora schreef:
xxjojootjexx schreef:
Minx schreef:Is een bijwerking hebben veel mensen last van. Ik heb er gelukkig niet zo veel last van. Alleen kan het ook nog komen op het moment dat ik ga opbouwen. Ach ja we zullen het zien Cambridge dieet - Pagina 24 561177
Oh jee.. dit wist ik niet.. Hoop niet dat ik dat krijg, dan stop ik direct. Ik heb al heel weinig haar en enigzins kalende plekken Cambridge dieet - Pagina 24 1371890812

Ik zou uit voorzorg in ieder geval wel een goede vitamine pil er bij gaan slikken!
Fijne tip, ga ik dus ook meteen doen!
Ik wil zeker hier mee gaan schrijven, heb vandaag ook op het werk verteld dat ik vanaf 20 maart ga beginnen dus nog een extra stok! Merk dat ik nu ook echt gemotiveerd ben. Ik moet alleen eerst nog even langs de huisarts omdat ik antidepressiva slik.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  xxjojootjexx do 7 maa 2013 - 9:44

Is het normaal dat ik enorm dorst heb?

Normaal dronk ik 1,5 liter water per dag, maar daar moest ik mij echt toe zetten. Nu drink ik met elk gemak 2,5 liter weg en ik blijf dorst houden.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx do 7 maa 2013 - 10:27

Had ik de eerste paar weken ook. Normaal zit er natuurlijk ook nog vocht door je eten. Inmiddels heb ik er weer wat meer moeite mee. Maar nog steeds wel met gemak 2,5 liter
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx do 7 maa 2013 - 19:54

Heb nu al weer een liter op. Een halve voor het hardlopen en een halve erna

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx do 7 maa 2013 - 22:42

Dat tel ik als een halve liter hoor Wink. Want met sporten verlies je ook vocht natuurlijk.

Hier 79.9 maar ben niet helemaal fit en mijn oor zit dicht dus heel vervelend. Dus hoef nu geen 10 kg meer af te vallen. Kan ook weer rilloos zitten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora vr 8 maa 2013 - 8:00

Vreselijk hè, ik ben de laatste dagen ook zo vreselijk rillerig... Ik slaap nog steeds in trainingsbroek, shirt met lange mouwen en sokken aan Cambridge dieet - Pagina 24 253468018 maar ik heb me inderdaad ook wel eens fitter gevoeld.
Ik moet in iedergeval nog 10 kg. daarna zien we wel weer verder.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx vr 8 maa 2013 - 22:36

Ik was de laatste maanden ook ontzettend koud, maar nu ik bijna dagelijks sport, sinds 3 weken, is het eigenlijk bijna over.

Aiaiai.. Vanavond gaan we wokken. Ik ga alleen groente laten wokken, met eventueel een beetje vis erdoor en dan hoop ik dat ze het zonder saus kunnen doen.
Maar jee wat zal ik de gegrilde garnalen missen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx vr 8 maa 2013 - 23:52

Lekker smile ja hoor dat kun je gewoon vragen of het zonder saus kan je kan zelfs vragen of ze het alleen in het water even willen doen. En gewoon lekker dingen van de grill en flink wat groentes dan moet het helemaal goed komen. Zelf ga ik over 2 weken uit eten smile ben benieuwd. Nog een weekje volledig shaken en dan eetweek smile.

Vanochtend was er weer 2 ons af. Dus nu bijna 14 kg in 7 wkn.

Zit nu here comes honey boo boo te kijken en wil die moeder echt door elkaar rammelen van ga je dochter eens gezond eten geven.
Edit: haha dochter besluit nu ineens af te willen vallen, een van de ouderen dan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx ma 11 maa 2013 - 8:21

Hoe gaat het hier??

Hier gaat het goed, shakes smaken prima, soepen ook. Morgen weer naar de consulent.
Mijn weegschaal spoort echt niet. Gisteravond stond er 82 voor de komma, vanmorgen 85 en net weer 87. Raar ding. Nog even en ik gooi hem weg, want zo heb ik er ook niks aan.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx ma 11 maa 2013 - 11:05

Dan zou ik hem weggooien,dat is toch wel een te grote schommel.

Ik heb weer te veel gedaan haha en nu heb ik honger ben denk ik op 95% gegaan met spinnen. Hele slimme actie....
Morgen nog een dag volledig shaken en dan begint mijn eet tiendaagse. Besloten om 3 dagen langer te eten ipv 3 dagen later starten, merk dat mijn lichaam er aan toe is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud