Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 18 van 29
Pagina 18 van 29 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 29
Re: Cambridge dieet
Dan zou ik voor tappas oid gaan. In ieder geval iets waar je zelf goed kan beslissen wat je wil.
En die paar kg kan al een enorm verschil zijn hoor als je foto wil zien moet je ff een gil geven
En die paar kg kan al een enorm verschil zijn hoor als je foto wil zien moet je ff een gil geven
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ssssssst, ik wil niet doen alsof ik nu mezelf al 6kg visueel resultaat door de neus heb geboord, dus wijs me er even niet op..
En jah, ik wil wel foto's zien! PMMMMM!!! =D
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
schuddebuikje schreef:hier zit ik in me 4de week alweer. ik heb nog steeds elke dag honger en dat is wel vervelend. me stoelgang is ook slecht. ook al slik ik vezeltabletten en drink ik 4 liter op een dag. afvallen gaat wel heel goed.
1ste week -2,8.
2de week -2,3
3de week -2,5
dus een totaal van -7,6. ik ben van 91,6 kg naar 84 kg. Hopen dat ik deze dalende lijn blijf houden
Wauw, wat een resultaten zeg, supergoed!! En dat na drie weken joh, wauw!! Wel jammer dat het nog steeds zo zwaar is, maar heel knap dat je dat dus alsnog wel volhoudt en als het te lastig wordt kun je altijd overstappen naar CB800 toch? Gewoon doorzetten!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Ssssssst, ik wil niet doen alsof ik nu mezelf al 6kg visueel resultaat door de neus heb geboord, dus wijs me er even niet op..
done
Minx- Lady Post-a-lot
Nou, vanochtend ben ik begonnen.
De eerste shake was toch wel lastig. Rook lekker maar de smaak/structuur was minder. Het was banaan smaak.
Vanmiddag nog een chocolade shake en vanavond groentesoep.
De eerste shake was toch wel lastig. Rook lekker maar de smaak/structuur was minder. Het was banaan smaak.
Vanmiddag nog een chocolade shake en vanavond groentesoep.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Banaan is een van mijn favorieten. Maar wel met 300ml kouddd (uit koelkast) water en evt. wat crushed ice.
Antibes- Ratel
Banaan is een smaak die mij totaal niet trekt. Haha zal vanmiddag wel zien wat ik allemaal mee neem.l
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Banaan is een smaak die mij totaal niet trekt. Haha zal vanmiddag wel zien wat ik allemaal mee neem.l
Ik houd het bij vanille, banaan en chocola.. De andere vind ik echt té kunstmatig/chemisch en zoet, deze zijn wat neutraler..
Hier is de 91 al in beeld gekomen, ongelooflijk.. Misschien lukt het nog wel om in januari onder de 90 te komen!
Antibes- Ratel
Nou de chocolade heb ik net op.. die was nog verschrikkelijker. Ik ben meer een hartig mens denk ik.
Als de rest van de week mij net zo zwaar valt als deze eerste halve dag denk ik niet dat ik het vol houd.
Ik wil heel graag afvallen, maar niet door een hongergevoel, kokhalzen boven de gootsteen en een vieze smaak in mijn mond.
Ik voel mij net een zanikerd maar zo voel ik het echt.
Normaal heb ik echt wel doorzettingsvermogen, maar dat is nu ver te zoeken.
Net al even mijn coach gesmst.....
Als de rest van de week mij net zo zwaar valt als deze eerste halve dag denk ik niet dat ik het vol houd.
Ik wil heel graag afvallen, maar niet door een hongergevoel, kokhalzen boven de gootsteen en een vieze smaak in mijn mond.
Ik voel mij net een zanikerd maar zo voel ik het echt.
Normaal heb ik echt wel doorzettingsvermogen, maar dat is nu ver te zoeken.
Net al even mijn coach gesmst.....
Penny Blossom- Prater
Hoeveel water heb je bij de shakes gedaan? En anders zou ik CB800 misschien nog een kans geven.
En heb je de soepen ook meegenomen?
En heb je de soepen ook meegenomen?
Antibes- Ratel
Bij banaan 250 ml. maar die was toch wat dikkig. Dus bij chocolade had ik 300 ml. gedaan.
Penny Blossom- Prater
Hmm, ok, ik doe er ook 300 ml bij inderdaad. En koud water, uit de koelkast, lauw vind ik ze ook echt vies.. Verder weet ik ook niet wat je kunt proberen dan. Geef vanille nog een kans zou ik zeggen, die is het meest neutraal qua chemische zoetheid.. Oh, en met de staafmixer en niet met zo'n shakebeker..
En verder geen tips vrees ik..
En verder geen tips vrees ik..
Antibes- Ratel
Ik probeer nog even door te zetten. Ik heb nog wat soepen die ik kan proberen (tomaat, kip en groente) en nog repen.
Daarnaast heb ik idd nog andere smaken shakes.
Werkt een staafmixer zoveel beter dan die beker? Ik merkte nu weinig aan die beker, geen klonten enzo.
Daarnaast heb ik idd nog andere smaken shakes.
Werkt een staafmixer zoveel beter dan die beker? Ik merkte nu weinig aan die beker, geen klonten enzo.
Penny Blossom- Prater
Oh, als je geen klonten hebt is het prima hoor. Ik had sowieso al klontjes, maar ik vind hem met staafmixer ook net wat egaler en ik mix even lekker door, dan wordt hij wat lichter/luchtiger.. Ik vind het lekkerder, maar wie weet is het persoonlijk.
Antibes- Ratel
Net een berichtje terug van mijn coach. Het duurt ongeveer drie dagen voordat je aan de smaak begint te wennen. Dus even afwachten nog.
Penny Blossom- Prater
Nou heb mijn intake gehad, ik begin met de 500. Heb allerlei smaken om een beetje af te wisselen en te proeven.
Op zich vielen mijn meetresultaten me mee. Mijn vetpercentage moet minimaal zo'n 10% omlaag. Mijn vochtpercentage e.d. Was wel allemaal goed. Morgen nog en dan woensdag knallen . Kan wel zeggen heb er zin in maar das ook niet waar.
Op zich vielen mijn meetresultaten me mee. Mijn vetpercentage moet minimaal zo'n 10% omlaag. Mijn vochtpercentage e.d. Was wel allemaal goed. Morgen nog en dan woensdag knallen . Kan wel zeggen heb er zin in maar das ook niet waar.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ben nu een week bezig met dit dieet. Ik moet zeggen. Het is zwaar maar het lukt me aardig. Je moet voldoende afleiding zoeken en niet aan eten denken. Ik ben goed in Ketose (nummertje 4). Maar mijn hormonen zijn erg van de rel.. Ben al een hele week ongesteld.
Vanavond weer naar de consulente voor de eerste weging. Heel benieuwd hoeveel kg er af is! Laten we duimen voor de eerste 5?
Vanavond weer naar de consulente voor de eerste weging. Heel benieuwd hoeveel kg er af is! Laten we duimen voor de eerste 5?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Minx schreef:Nou heb mijn intake gehad, ik begin met de 500. Heb allerlei smaken om een beetje af te wisselen en te proeven.
Minx, heel veel succes! Grappig. Mijn vochtpercentage was echt veeeel te laag!
Shopelle- Fluisteraar
Die moest tussen de 40 en 60 zijn en zat op 42 dus niet ruim maar wel goed en ik had echt weinig gedronken dus normaal wss wat hoger.
Minx- Lady Post-a-lot
Tip voor de chocoladeshake: probeer die eens warm! Daar heb ik de laatste weken op geleefd, heerlijk!!
Wel even uitkijken met het openen van de deksel na het schudden ivm de druk. (En de deksel goed vasthouden bij het shaken)
Wel even uitkijken met het openen van de deksel na het schudden ivm de druk. (En de deksel goed vasthouden bij het shaken)
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi_ schreef:Tip voor de chocoladeshake: probeer die eens warm! Daar heb ik de laatste weken op geleefd, heerlijk!!
Wat ik deed was de choco shake maken met een klein laagje water, goed schudden. En dan koken water erop gieten en dan roeren met een kleine garde of lepel.
Ik deed NOOOOIT Heet water in de shake beker. Wilde het risico van openspatten niet nemen.
Ik heb zojuist mijn intake weer gehad. Leuk om de consulente weer te zien en spreken na een jaar. Ik ga toch weer aan de CB500. Ga het gewoon proberen en valt het me tegen of komen de bijwerkingen weer erg snel dan ga ik over op de 800.
Heb vooral choco shakes meegenomen maar ook banaan, bosvruchten, cappuchino en aardbeien. De rest vind ik niet zo geweldig. Ik ga woensdag starten, heb nu nog brood e.d. in huis dus dat ga ik morgen ff opmaken.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik ben net terug van de consulente. In een week is er bij mij 6,1 KG af!
Shopelle- Fluisteraar
Shopelle schreef:Ik ben net terug van de consulente. In een week is er bij mij 6,1 KG af!
Woow! Dat is echt wel heel veel! Goed hoor, dit is wel motivatie om door te gaan he!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Shopelle schreef:Ik ben net terug van de consulente. In een week is er bij mij 6,1 KG af!
Gast- Gast
Zo, inderdaad! 6,1 kilo in 1 week is enorm veel.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 18 van 29 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 29
Pagina 18 van 29
Permissies van dit forum: