Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 17 van 29
Pagina 17 van 29 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 29
Re: Cambridge dieet
Naar aanleiding van jullie positieve verhalen, heb ik net contact gezocht met een coach van Straight Away hier in de buurt. Ben benieuwd!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Zooo...de eerste dag zit er op, het viel me mee. Gistermiddag kreeg ik wat last van hongergevoel, heb toen een glas lauw water gedronken dat hielp wel iets. Gisteravond kreeg ik ook wel trek maar toen ben ik lekker vroeg naar bed gegaan
Vandaag heb (en ga) ik mijn "maaltijden" opsplitsen zodat ik wat meer eetmomenten heb en dus hopenlijk wat minder last krijg van dat hongergevoel. Gelukkig niet naar geworden ofzo en ook geen last van hoofdpijn zoals de meesten wel hebben. Vond het wel even moeilijk om voor mijn gezin gewoon eten klaar te maken (pizza!) maar ik ben sterk geweest en heb keurig mijn champignonsoep gegeten die trouwens erg lekker was! Vanochtend had ik de chocolade shake, heb hem opgesplits in twee shakes en beide keren met 200 ml aangemaakt. Was ook goed in te nemen, volgende keer doe ik er wat cacao poeder door. Straks een stukje reep en dan vanavond weer soep, we hebben vanmiddag nog een verjaardag dus ik neem een stukje reep mee voor "noodgevallen"
Vandaag heb (en ga) ik mijn "maaltijden" opsplitsen zodat ik wat meer eetmomenten heb en dus hopenlijk wat minder last krijg van dat hongergevoel. Gelukkig niet naar geworden ofzo en ook geen last van hoofdpijn zoals de meesten wel hebben. Vond het wel even moeilijk om voor mijn gezin gewoon eten klaar te maken (pizza!) maar ik ben sterk geweest en heb keurig mijn champignonsoep gegeten die trouwens erg lekker was! Vanochtend had ik de chocolade shake, heb hem opgesplits in twee shakes en beide keren met 200 ml aangemaakt. Was ook goed in te nemen, volgende keer doe ik er wat cacao poeder door. Straks een stukje reep en dan vanavond weer soep, we hebben vanmiddag nog een verjaardag dus ik neem een stukje reep mee voor "noodgevallen"
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Woensdag om 17:30u heb ik een afspraak. Ben benieuwd!
Penny Blossom- Prater
Sayuri schreef:Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom mag je geen fruit? Dat heb je toch gewoon nodig of waar haal je anders je vitamientjes vandaan?
Én in fruit zitten fruitzuren en die kunnen geloof ik je ketose beinvloeden.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Beachgirl schreef:Sayuri schreef:Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom mag je geen fruit? Dat heb je toch gewoon nodig of waar haal je anders je vitamientjes vandaan?
Maar ik doe de variant zonder ketose..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Penny Blossom schreef:Woensdag om 17:30u heb ik een afspraak. Ben benieuwd!
Heel veel succes alvast! Wat wil je gaan doen?
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Beachgirl schreef:Sayuri schreef:Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom mag je geen fruit? Dat heb je toch gewoon nodig of waar haal je anders je vitamientjes vandaan?
Maar ik doe de variant zonder ketose..
De 800 dus?
Heb je dan 's avond niet te verleiding om te gaan zondigen bij je maaltijd? Daar ben ik zo bang voor.
Ik heb de 21ste mn intake. Heb vorig jaar met succes CB500 gedaan. Dus het is nu het makelijkste om te zeggen ik ga weer de 500 doen, al vond ik het wel erg heftig. Kreeg best wel bijwerkingen e.d.
En nu hoeft er nog maar een kilo of 10 af, dus heb zoiets van ik kan ook de 800 gaan doen.
Al lijken de shakes (en vooral de repen) van CB 800 me een stuk minder lekker.
Beachgirl- Kletskop
Yup, de 800 inderdaad.. En wat betreft je overige vragen:
1. Nee, helemaal niet juist. En ik vind mijn andere maaltijdvervangers veel beter weg te werken met in mijn achterhoofd de gedachte dat ik eens per dag gewoon lekker mag eten. Heb afgelopen week bijv. een tartaartje met sperzieboontjes en aardappel gegeten. Zalm met broccoli en pasta. Allemaal hartstikke lekker en goed vol te houden zo. Van de week een lange dag op school lekker twee volkorenboterhammen met omelet met paprika/ui en een hoop rauwkost meegenomen. Dan gewoon 's avonds een shake. I-de-aal! En ik mag door de dag heen gewoon best wat groente snacken, eet ik iets minder bij mijn avondeten. Ik vind het veel haalbaarder, zeker ook met gewoon een drukke studie met lange dagen. Ik kan niet ziek/zwak misselijk worden of uit mijn mond gaan stinken.
2. Shakes vind ik hartstikke goed te doen, soepen ook. Repen niet, maar ik heb nu een chocolate reep van CB500 geprobeerd en die vind ik ook niet te doen, dus misschien zijn die repen gewoon helemaal niets voor mij.
Moet die 10 kg er nog steeds af, of zit die er alweer aan sinds je CB van vorig jaar?
1. Nee, helemaal niet juist. En ik vind mijn andere maaltijdvervangers veel beter weg te werken met in mijn achterhoofd de gedachte dat ik eens per dag gewoon lekker mag eten. Heb afgelopen week bijv. een tartaartje met sperzieboontjes en aardappel gegeten. Zalm met broccoli en pasta. Allemaal hartstikke lekker en goed vol te houden zo. Van de week een lange dag op school lekker twee volkorenboterhammen met omelet met paprika/ui en een hoop rauwkost meegenomen. Dan gewoon 's avonds een shake. I-de-aal! En ik mag door de dag heen gewoon best wat groente snacken, eet ik iets minder bij mijn avondeten. Ik vind het veel haalbaarder, zeker ook met gewoon een drukke studie met lange dagen. Ik kan niet ziek/zwak misselijk worden of uit mijn mond gaan stinken.
2. Shakes vind ik hartstikke goed te doen, soepen ook. Repen niet, maar ik heb nu een chocolate reep van CB500 geprobeerd en die vind ik ook niet te doen, dus misschien zijn die repen gewoon helemaal niets voor mij.
Moet die 10 kg er nog steeds af, of zit die er alweer aan sinds je CB van vorig jaar?
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Yup, de 800 inderdaad.. En wat betreft je overige vragen:
Ow je mag dus wel aardappelen en pasta e.d. tijdens de CB800. Ik dacht dat dat niet mocht.
Ik vond bij CB500 de soepen vreselijk smerig, die heb ik dus ook nooit genomen. De repen wel, vond de chocola en de peanut crunch het lekkerste.
Die 10 kilo moet er nog steeds af. Ben vorig jaar na 3 maanden shakes gaan opbouwen omdat ik teveel last kreeg van de bijwerkingen. Sinds CB vorig jaar is er ongeveer 4 kilo bij gekomen. Vind ik zelf reuze meevallen.
CB800 zou voor mij wel beter zijn omdat ik nu 3 keer per week sport, en ik weet niet of ik dat op alleen shakes ook ga volhouden.
Beachgirl- Kletskop
Beachgirl schreef:Antibes schreef:Yup, de 800 inderdaad.. En wat betreft je overige vragen:
Ow je mag dus wel aardappelen en pasta e.d. tijdens de CB800. Ik dacht dat dat niet mocht.
Ik vond bij CB500 de soepen vreselijk smerig, die heb ik dus ook nooit genomen. De repen wel, vond de chocola en de peanut crunch het lekkerste.
Die 10 kilo moet er nog steeds af. Ben vorig jaar na 3 maanden shakes gaan opbouwen omdat ik teveel last kreeg van de bijwerkingen. Sinds CB vorig jaar is er ongeveer 4 kilo bij gekomen. Vind ik zelf reuze meevallen.
CB800 zou voor mij wel beter zijn omdat ik nu 3 keer per week sport, en ik weet niet of ik dat op alleen shakes ook ga volhouden.
Ja, je eet een "normale" avondmaaltijd. Dat is dan 175g aardappels/2 volkorenboterhammen/50g (drooggewicht) volkorenpasta/rijst. De aardappels haal ik de 175 gram meestal niet van, tenzij ik ze bak, dus vaak eet ik iets minder. En dan 250g groenten en iets van eiwit (mager vlees/vis-af en toe vette vis/twee eieren). En je mag 1 eetl. olie. Soms grill ik mijn vlees en dan heb ik een eetlepel olie om mijn aardappeltjes in te bakken. En ik vind het ook wel prettig dat je gelijk al aanwent om zo ongeveer de belangrijkste maaltijd van je dag (qua calorien) goed in te gaan vullen. Vind het echt héél goed vol te houden, absoluut geen bijwerkingen, maar ook geen ketose natuurlijk. En ook nauwelijks honger, af en toe snaai-trek..
Vier kilo erbij vind ik inderdaad ook reuze meevallen, hoeveel was je destijds afgevallen? Jammer dat je toen zo'n last kreeg van de bijwerkingen, dat zou met CB800 wel veel minder moeten zijn. Maar goed, het gaat ook wel wat minder hard natuurlijk. Edit: nvm, zie het al, 23 kg.. Wat knap zeg! Had jij last van slappe huid daarbij? Dat is iets waar ik zo bang voor ben haha.
Die peanut crunch zou ik ook graag willen proberen, ik kan gewoon niet zoveel met dat hele taaie, vreemde, mierzoete van die maltose repen..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Beachgirl schreef:Antibes schreef:Yup, de 800 inderdaad.. En wat betreft je overige vragen:
Ja, je eet een "normale" avondmaaltijd. Dat is dan 175g aardappels/2 volkorenboterhammen/50g (drooggewicht) volkorenpasta/rijst. De aardappels haal ik de 175 gram meestal niet van, tenzij ik ze bak, dus vaak eet ik iets minder. En dan 250g groenten en iets van eiwit (mager vlees/vis-af en toe vette vis/twee eieren). En je mag 1 eetl. olie. Soms grill ik mijn vlees en dan heb ik een eetlepel olie om mijn aardappeltjes in te bakken. En ik vind het ook wel prettig dat je gelijk al aanwent om zo ongeveer de belangrijkste maaltijd van je dag (qua calorien) goed in te gaan vullen. Vind het echt héél goed vol te houden, absoluut geen bijwerkingen, maar ook geen ketose natuurlijk. En ook nauwelijks honger, af en toe snaai-trek..
Vier kilo erbij vind ik inderdaad ook reuze meevallen, hoeveel was je destijds afgevallen? Jammer dat je toen zo'n last kreeg van de bijwerkingen, dat zou met CB800 wel veel minder moeten zijn. Maar goed, het gaat ook wel wat minder hard natuurlijk. Edit: nvm, zie het al, 23 kg.. Wat knap zeg! Had jij last van slappe huid daarbij? Dat is iets waar ik zo bang voor ben haha.
Die peanut crunch zou ik ook graag willen proberen, ik kan gewoon niet zoveel met dat hele taaie, vreemde, mierzoete van die maltose repen..
Slappe huid valt op zicht wel mee. Mijn borsten zijn wel een cupmaat geslonken... merk wel dat die wat slapper zijn geworden maar heb alsnog cup C/D dus mag niet klagen. En verder had ik best een buik, dus nu is mijn onderbuik wel wat slapper ja. Zit iets minder vulling (lees vet) onder die huid.
Merk wel dat sporten flink geholpen heeft om wat strakker te wroden. Het uitrekken door het aankomen gaat natuurlijk makkelijk (rekt vanzelf) maar het terugkrimpen duurt gewoon wat langer. Het is niet dat ik een hele lap los vel heb hangen ofzo... nee dat niet.
Beachgirl- Kletskop
Ik heb besloten er toch mee te beginnen nog niets gehoord van mijn sollicitatie dus ik denk dat dat hem niet meer word. En anders kan ik altijd de 800 gaan doen. Wil denk ik met de 500 starten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Antibes schreef:Penny Blossom schreef:Woensdag om 17:30u heb ik een afspraak. Ben benieuwd!
Ik wil Straight away gaan doen. Ik heb niet duidelijk wat ik dan allemaal kan kiezen. Ik hoop dat dat morgen duidelijk wordt.
Penny Blossom- Prater
Penny Blossom schreef:Antibes schreef:Penny Blossom schreef:Woensdag om 17:30u heb ik een afspraak. Ben benieuwd!
Ik wil Straight away gaan doen. Ik heb niet duidelijk wat ik dan allemaal kan kiezen. Ik hoop dat dat morgen duidelijk wordt.
Straight away heeft volgens mij een 600, 800, 1000 en 1200 variant. Iedere maaltijdvervanger is 200 calorien, bij de 1000 en 1200 mag je er volgens mij 's avonds bij eten maar ik weet het niet exact want ik doe de 600 versie en neem dus 3 producten op een dag.
Ben benieuwd wat je van je intake vindt en welke vorm je wilt gaan doen. Ik heb morgen mijn eerste weegmoment! Ben zo nieuwsgierig, heb goed mijn best gedaan en totaal niet gezondigd. Heb wel het idee dat ik iets afgevallen ben....
Pandora- Prater
Hoera, hoera! Bijna 2 kilo er af! Ik ben blij!! Nu lekker door voor de rest van de kilo's.
Ik voel me goed vandaag, gelukkig niet meer zo steenkoud, geen hongergevoel en ook geen hoofdpijn meer, maandag en dinsdag had ik het echt even zwaar maar als ik me zo blijf voelen hou ik het nog wel even vol denk ik.
Hoe gaat het met jullie??
Ik voel me goed vandaag, gelukkig niet meer zo steenkoud, geen hongergevoel en ook geen hoofdpijn meer, maandag en dinsdag had ik het echt even zwaar maar als ik me zo blijf voelen hou ik het nog wel even vol denk ik.
Hoe gaat het met jullie??
Pandora- Prater
Ik verwacht vandaag wat te horen . Ik heb eergisteravond gemaild en er stond in dat je binnen 24 uur wat zou horen. Nu had ik er ook bij gezet dat ik gister moeilijk te bereiken zou zijn.
edit: heb as maandag om 15.00 uur intake
edit: heb as maandag om 15.00 uur intake
Minx- Lady Post-a-lot
Vandaag een intake gehad voor straight away. Ik ga de 600 variant doen. 3 maaltijd vervangers en 2,5 liter water per dag. Ben heel benieuwd, denk wel dat het zwaar gaat worden.
Ik begin maandag en de maandag erop meteen een eerste weegmoment.
Penny Blossom- Prater
Penny Blossom schreef:Vandaag een intake gehad voor straight away. Ik ga de 600 variant doen. 3 maaltijd vervangers en 2,5 liter water per dag. Ben heel benieuwd, denk wel dat het zwaar gaat worden.
Dat doe ik ook, de eerste 5 dagen vond ik echt het zwaarst. Kwam denk ik mede ook doordat ik op dag 4 en 5 weer mijn eerste werkdagen had na mijn zwangerschapsverlof en meteen een flinke tegenslag op het werk te verduren kreeg.
Ik zit nu op dag 7 en nu gaat het hartstikke goed, bijna geen hongergevoel al blijft de verleiding natuurlijk groot..... Ik had gisteren op dag 6 mijn eerste weegmoment en was 2 kilo afgevallen.
Houd je ons op de hoogte?
Pandora- Prater
Zeker houd ik jullie op de hoogte!
Ik verwacht dat mijn zwaarte momenten op het werk zullen zijn. Ik werk op een woongroep met jongeren. De bedoeling is dat we daar mee eten, maar dat kan natuurlijk niet. Ik denk dat het moeilijk is als ik de jongeren een lekkere maaltijd zie eten en ik daar met mijn soepje o.i.d. zit.. afwachten en doorzetten. Ik ga het vier weken doen, en dan weer opbouwen.
Ik verwacht dat mijn zwaarte momenten op het werk zullen zijn. Ik werk op een woongroep met jongeren. De bedoeling is dat we daar mee eten, maar dat kan natuurlijk niet. Ik denk dat het moeilijk is als ik de jongeren een lekkere maaltijd zie eten en ik daar met mijn soepje o.i.d. zit.. afwachten en doorzetten. Ik ga het vier weken doen, en dan weer opbouwen.
Penny Blossom- Prater
Penny Blossom schreef:Zeker houd ik jullie op de hoogte!
Ik werk met dezelfde doelgroep en dat leek mij ook heel moeilijk, maar vond het alles meevallen
Ik kookte graag de maaltijden en moest aan het begin heel erg oppassen dat ik niet perongeluk ging proeven door bv je vinger af te likken
Succes
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hoe gaat het dames? Hier wel oké, af en toe wel trek in 'normaal' eten maar ik blijf sterk.
Ben benieuwd hoeveel er woensdag weer vanaf is.
Ben benieuwd hoeveel er woensdag weer vanaf is.
Pandora- Prater
hier zit ik in me 4de week alweer. ik heb nog steeds elke dag honger en dat is wel vervelend. me stoelgang is ook slecht. ook al slik ik vezeltabletten en drink ik 4 liter op een dag. afvallen gaat wel heel goed.
1ste week -2,8.
2de week -2,3
3de week -2,5
dus een totaal van -7,6. ik ben van 91,6 kg naar 84 kg. Hopen dat ik deze dalende lijn blijf houden
1ste week -2,8.
2de week -2,3
3de week -2,5
dus een totaal van -7,6. ik ben van 91,6 kg naar 84 kg. Hopen dat ik deze dalende lijn blijf houden
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Nou ik ben nu nog even aan het genieten, vanaf maandag ga ik beginnen.
wow, mooie dalende lijn hoor schuddebuikje.
wow, mooie dalende lijn hoor schuddebuikje.
Penny Blossom- Prater
Hier ook nog even genieten. Ik begin denk ik woensdag. Dinsdag heb ik nog een meeting met eten erbij. Dus dan begin ik woensdag .
Hebben jullie nog tips voor welke shake wel en welke niet?
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Hier ook nog even genieten. Ik begin denk ik woensdag. Dinsdag heb ik nog een meeting met eten erbij. Dus dan begin ik woensdag .
Toi toi toi! Jij ging 500 doen toch? Dan heb je natuurlijk niet dezelfde producten als ik. Maar ik vind van de shakes banaan en vanille het best te doen. Chocola ben ik nu weer vergeten te halen, moet ik volgende week even nog een keer proberen. Die zijn het meest neutraal, vind ik het best te doen. Met een beetje crushed ice zijn het gewoon lekker milkshakes!
Ik sta inmiddels op -4,3 in maar 2 weken, echt top gewoon! Ik ga weer vol goede moed mijn derde week in. Gisteren was een goede dag, 's ochtends shake en 's middags soep (wel met maggi, maar ik blijf gewoon zout eten). Tussendoor een halve paprika onder mijn tentamen. 's Avonds heb ik zalm met spinazie en twee aardappeltjes gegeten. Verder gesmokkeld in de avond met één mandarijntje en een klein crackertje. Maar al met al als je het mij vraagt een hele goede dag.
Vanochtend (of eigenlijk om een uur of twaalf) weer een vanilleshake op. Ga zo even met en zonder kleding (ondergoed) foto's maken op jouw advies. Dan douchen een soepje en de stad in en boodschappen doen. Vanavond met vriendinnen een film kijken, één van de meiden had brownies gemaakt, maar ik ga sterk zijn en alleen thee drinken!
Morgen met zus naar kunstbeurs, bios en dan moeten we ergens in de stad wat eten. Waar zou je nou het beste gezond kunnen eten? Dus mijn aardappeltjes-groente-vlees idee, maar niet te vet of te veel koolhydraten? Sushi is teveel rijst natuurlijk, italiaans teveel deeg/kaas.. Ik zit nu te denken aan V&D, daar kun je gewoon vis met spinazie eten.. Maar dat heb ik gisteren ook al op en eigenlijk wil ik echt uit eten..
Antibes- Ratel
Pagina 17 van 29 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 29
Pagina 17 van 29
Permissies van dit forum: