Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 13 van 29
Pagina 13 van 29 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 29
Re: Cambridge dieet
Oke, Thanks! Voor die bijwerkingen ben ik ook bang idd, dat houd me tegen eraan te beginnen, al blijft het verleidelijk. Drie maanden shaken vind ik sowieso al een prestatie!
Gast- Gast
Reva schreef:Oke, Thanks! Voor die bijwerkingen ben ik ook bang idd, dat houd me tegen eraan te beginnen, al blijft het verleidelijk. Drie maanden shaken vind ik sowieso al een prestatie!
Bij mij duurde het ongeveer 1,5 a 2 maanden voordat de bijwerkingen echt begonnen en ze namen toen best wel snel toe.
Ben van maat 46 naar maat 40 gegaan dus stiekem ben ik al heel erg tevreden nu maar voor mijn gezondheid zou ik toch wel heel graag die 75 kilo willen halen. Al is mijn bouw wel stevig dus de vraag is of ik er dan nog wel redelijk gezond uit blijf zien
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beachgirl, echt knap zeg zoveel kilo's eraf. Kan me voorstellen dat het shaken na 3 maanden niet echt leuk meer is.
Mijn consulente zei dat ik wanneer ik 4 a 5 weken het dieet volg ik zo'n 8 kilo kwijt kan zijn.
Hier trouwens nog geen bijwerkingen. Wel voelde ik me de 3e dag echt hartstikke ziek. Alles deed zeer, hoofdpijn, geen licht verdragen, moe en misselijk.. was zomaar 1 dagje en daarna weer over.
Mijn buurvrouw haar haren zijn ook enorm uitgevallen, daar ben ik wel een beetje bang voor eigenlijk!
Mijn consulente zei dat ik wanneer ik 4 a 5 weken het dieet volg ik zo'n 8 kilo kwijt kan zijn.
Hier trouwens nog geen bijwerkingen. Wel voelde ik me de 3e dag echt hartstikke ziek. Alles deed zeer, hoofdpijn, geen licht verdragen, moe en misselijk.. was zomaar 1 dagje en daarna weer over.
Mijn buurvrouw haar haren zijn ook enorm uitgevallen, daar ben ik wel een beetje bang voor eigenlijk!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Hier vielen de bijwerkingen wel mee!
Maar je leest veel mensen die last van haaruitval hebben!
Ik was het na 3,5 e maand shaken en 1 maand cb 800 ook echt zat
De kip Champion soep mis ik ook echt trouwens maar veel vinden de soepen niet lekker
De kip Champion soep mis ik ook echt trouwens maar veel vinden de soepen niet lekker
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Hier vielen de bijwerkingen wel mee!
Kun je niet nog wat soepen haal puur voor de lekker dan?? Af en toe een kopje soep als maaltijd moet kunnen toch.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Reva schreef:Oke, Thanks! Voor die bijwerkingen ben ik ook bang idd, dat houd me tegen eraan te beginnen, al blijft het verleidelijk. Drie maanden shaken vind ik sowieso al een prestatie!
+1, ik vind het ook heel verleidelijk, maar als ik die bijwerkingen lees, dan bedenk ik me weer hoe ongezond het moet zijn.
Dit is overigens niet lullig bedoeld hoor, want ik snap heel goed dat mensen het dieet willen volgen.
Maarja ik moet eerst alle lekkere dingen maar eens leren te laten staan, want ik weet dondersgoed waar het bij mij aan ligt.
Maar toch lonkt dit dieet naar me .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
MissD, wist helemaal niet dat jij ook begonnen was! Hoeveel wil je kwijt? Die 8 kilo?
Doe jij sowieso cb 800?
Lana, ik wil snel gewicht kwijtraken, heb nu vanaf januari geminderd (9 kilo kwijt), maar ben nog steeds verre van tevreden. Daarom wil ik dit een paar weken doen, hopelijk loop ik zo de bijwerkingen een eind mis!
Inge, bedankt voor de tip! Zal je recepten en afwisseling nodig hebben denk ik!
Doe jij sowieso cb 800?
Lana, ik wil snel gewicht kwijtraken, heb nu vanaf januari geminderd (9 kilo kwijt), maar ben nog steeds verre van tevreden. Daarom wil ik dit een paar weken doen, hopelijk loop ik zo de bijwerkingen een eind mis!
Inge, bedankt voor de tip! Zal je recepten en afwisseling nodig hebben denk ik!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Succes Parel
nope mag niet
Minx schreef:Inge schreef:Hier vielen de bijwerkingen wel mee!
Kun je niet nog wat soepen haal puur voor de lekker dan?? Af en toe een kopje soep als maaltijd moet kunnen toch.
nope mag niet
Inge- Ratel
Ik ga morgen bellen voor een intake. Weer dochter van de buurvrouw die er belachelijk goed uit ziet. Ik ga het ook een kans geven. Het is niet de gezondste manier van afvallen, maar dat lukt me gewoon niet en ik wil wel kilo's kwijt. Ik ga het proberen. Het enige waar ik bang voor ben zijn bijwerkingen..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Ik ga morgen bellen voor een intake. Weer dochter van de buurvrouw die er belachelijk goed uit ziet. Ik ga het ook een kans geven. Het is niet de gezondste manier van afvallen, maar dat lukt me gewoon niet en ik wil wel kilo's kwijt. Ik ga het proberen. Het enige waar ik bang voor ben zijn bijwerkingen..
Ja als je dan andere mensen ziet die zoveel met CB zijn afgevallen wil je dat ook he..dan denk je woow wil ik ook!
Heb ik ook hoor.. mensen om me heen zijn 12-14 ermee afgevallen..maar mn zus deed het ook en kreeg na drie dagen al bijwerkingen(bloed plassen etc) het zal wel een okee dieet zijn maar elk lichaam reageert natuurlijk anders! Veel succes!
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Antibes schreef:Ik ga morgen bellen voor een intake. Weer dochter van de buurvrouw die er belachelijk goed uit ziet. Ik ga het ook een kans geven. Het is niet de gezondste manier van afvallen, maar dat lukt me gewoon niet en ik wil wel kilo's kwijt. Ik ga het proberen. Het enige waar ik bang voor ben zijn bijwerkingen..
Succes!! Weet je al wanneer je terecht kan?
Iedereen reageert er weer anders op qua bijwerkingen. Ik vond zelf de bijwerkingen wel meevallen... Mijn 'grootste' bijwerking is dat ik niet meer ongesteld werd, maar dat is een veelvoorkomende bijwerking als je veel afvalt, dat komt niet alleen bij CB voor. Verder heb ik eigenlijk weinig bijwerkingen gehad.
De eerste dagen zijn even doorbijten en afzien, maar daarna wordt het echt beter
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Die zag ik niet aankomen. Heel veel succes, ik zou het niet kunnen hou te veel van lekker eten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hoe was de intake Antibes?
Bij mij vielen de bijwerkingen heel erg mee, ik werd alleen door de pil heen ongesteld (maar kan ook komen omdat ik bezig was met mijn 3e strip achter elkaar) en licht haar uitval
Ow en door de aspartaan een trillend ooglid
Bij mij vielen de bijwerkingen heel erg mee, ik werd alleen door de pil heen ongesteld (maar kan ook komen omdat ik bezig was met mijn 3e strip achter elkaar) en licht haar uitval
Inge- Ratel
Ik kreeg na 2 maanden pas echt flink last van bijwerkingen. Om de week ongesteld ondanks de pil en bij mij was het haaruitval toch echt wel heftig.
Ben vanaf eind juni weer normaal aan het eten en mijn haar is helaas nog steeds niet in de oude staat. Wel flink aan het groeien weer, allemaal korte haartjes bovenop mijn hoofd. Lang leven de anti pluis serums!
Ben vanaf eind juni weer normaal aan het eten en mijn haar is helaas nog steeds niet in de oude staat. Wel flink aan het groeien weer, allemaal korte haartjes bovenop mijn hoofd. Lang leven de anti pluis serums!
Beachgirl- Kletskop
ik wil dit dieet gaan doen vanaf januari maar ik twijfel steeds ? wie doet dit dieet op dit moment. ik wil graag voor mijn verjaardag dat is op 10 april ongeveer 26 kilo zijn afgevallen.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
schuddebuikje schreef:ik wil dit dieet gaan doen vanaf januari maar ik twijfel steeds ? wie doet dit dieet op dit moment. ik wil graag voor mijn verjaardag dat is op 10 april ongeveer 26 kilo zijn afgevallen.
Ik ben bijna 25 kilo afgevallen in 3 maanden tijd, dus zou zeggen wie niet waagt wie niet wint!
Beachgirl- Kletskop
Ik ga zoals het er nu uitziet ook in januari starten. Ik wil 20, max 25 kg afvallen. Maar ik wil wel snel afvallen, maar ook weer niet véél te snel. Ik ben dan ook bang voor slappe huid etc. Dus ik ga wel met CB500 starten, maar misschien dat ik relatief snel overstap op 800.
Antibes- Ratel
Inge schreef:Hoe was de intake Antibes?
Oh, ik heb dit hele bericht nooit gezien haha.. De intake was er dus nooit gekomen, omdat ik tegen die tijd helemaal op mijn eindje liep en bij de huisarts eruit kwam dat ik waarschijnlijk net Pfeiffer gehad had. Heb het nu weer wat rustiger, dus vandaar nu opnieuw een poging.
Antibes- Ratel
Ik heb dit begin dit jaar gedaan, januari t/m maart. 22 kilo afgevallen. Sinds het stoppen en opbouwen is er 2/3 kilo bij (wat normaal is) maar verder stabiel! En ik kan meer eten dan ooit (maar wel gezond uiteraard)
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
En hoe was het bij jou qua andere klachten? Hoeveel woog je voor je begon (als ik dat mag vragen) En hoe is je huid? Ik ben vooral echt bang voor mijn huid, ik ga maar goed smeren en oefeningen doen.
Antibes- Ratel
ik heb vanavond een mail gestuurd voor een intake gesprek voor aankomende vrijdag. ik ben nogal bang dat ik mijn lichaam in een soort onbalans breng en dat ik na dit dieet heel snel weer aankom door het eten.
Beachgirl : blijf jij redelijk op gewicht ?
antibes : ga jij ook binnnenkort een afspraak maken ? wanneer wil je beginnen ?
Gigi: knap zag... dar hoop ik dus ook op.
Beachgirl : blijf jij redelijk op gewicht ?
antibes : ga jij ook binnnenkort een afspraak maken ? wanneer wil je beginnen ?
Gigi: knap zag... dar hoop ik dus ook op.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb vorige week de consulente hier in de buurt gemaild, kan de eerste week van januari terecht.
Antibes- Ratel
Dat aankomen ben ik ook wel bang voor, maar ik ken nu ook al een hoop meiden die het er prima af hebben weten te houden en nu weer normaal eten. Je moet vooral rustig opbouwen en niet erna opeens heel veel koolhydraten gaan eten. Maar ik denk dat het voor mij ook juist wel goed is om 1) af te kicken van suikers (dat wil ik sowieso al tijden) en 2) om mijn normale eetpatroon te doorbreken.
Mijn probleem is echt dat ik heel erg van sugar rush naar sugar rush leef en heel slecht gewoon eten eet. Ik heb vaak geen honger, eet te weinig, word gammel, eet iets met veel suiker, knap op, voel me erna weer slechter.. Het is net drugs.. Ik heb al wel eens geprobeerd te stoppen met suikers, maar dat vind ik ECHT heel lastig. Ik denk dat alles of niets beter werkt voor mij wat dat betreft. En ergens zijn die 3 shakes ook een soort van 3 eetmomenten aanwennen, wat al meer regelmaat is dan ik gewend ben. En dan daarna het eten weer opbouwen.
En ik denk dat dat laatste gewoon beter te doen is voor mij. Heb er nu met twee meiden die het gedaan hebben een hoop over gesproken en ze zeggen eigenlijk beide hetzelfde. Doordat je afvalt en daardoor lekkerder in je velt komt, wordt het ook makkelijker om je schouders eronder te zetten en vooral. Het is makkelijker om te zeggen "Nee ik wil geen koekje, want dan kom ik weer aan" dan "Nee, ik neem nu geen koekje, want ik ben op dieet en ik kom er nu dan wel niet van aan, maar ik hoop over een half jaar 7 kg kwijt te zijn".
Mijn probleem is echt dat ik heel erg van sugar rush naar sugar rush leef en heel slecht gewoon eten eet. Ik heb vaak geen honger, eet te weinig, word gammel, eet iets met veel suiker, knap op, voel me erna weer slechter.. Het is net drugs.. Ik heb al wel eens geprobeerd te stoppen met suikers, maar dat vind ik ECHT heel lastig. Ik denk dat alles of niets beter werkt voor mij wat dat betreft. En ergens zijn die 3 shakes ook een soort van 3 eetmomenten aanwennen, wat al meer regelmaat is dan ik gewend ben. En dan daarna het eten weer opbouwen.
En ik denk dat dat laatste gewoon beter te doen is voor mij. Heb er nu met twee meiden die het gedaan hebben een hoop over gesproken en ze zeggen eigenlijk beide hetzelfde. Doordat je afvalt en daardoor lekkerder in je velt komt, wordt het ook makkelijker om je schouders eronder te zetten en vooral. Het is makkelijker om te zeggen "Nee ik wil geen koekje, want dan kom ik weer aan" dan "Nee, ik neem nu geen koekje, want ik ben op dieet en ik kom er nu dan wel niet van aan, maar ik hoop over een half jaar 7 kg kwijt te zijn".
Antibes- Ratel
Gigi_ schreef:Ik heb dit begin dit jaar gedaan, januari t/m maart. 22 kilo afgevallen. Sinds het stoppen en opbouwen is er 2/3 kilo bij (wat normaal is) maar verder stabiel! En ik kan meer eten dan ooit (maar wel gezond uiteraard)
Ben begin juni gaan opbouwen en er is bij mij ongeveer 4 kilo bijgekomen. Nog steeds redelijk stabiel nu, wel met 2-3 keer per week sporten. Weet niet wat ik ga doen als ik niet meer sport natuurlijk.
Ben nog niet op mn streefgewicht hoor, maar ben toen gestopt vanwege de bijwerkingen en omdat de motivatie minder werd. Wil de maand januari weer starten voor de laatste +/- 8 kilo.
Beachgirl- Kletskop
Pagina 13 van 29 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 29
Pagina 13 van 29
Permissies van dit forum: