Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 14 van 29
Pagina 14 van 29 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 29
Re: Cambridge dieet
Hoelang krijg je eigenlijk begeleiding bij dat opbouwen?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Hoelang krijg je eigenlijk begeleiding bij dat opbouwen?
Ik tot ik de opbouwweken had gehad en weer helemaal normaal at... week of 6 a 8 nog geloof ik.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kreeg begeleiding totdat ik aangaf dat het niet meer nodig was.
Wel ontzettende haaruitval gehad, echt de helft van mijn haar kwijt. Handen vol met haar bij het wassen etc.
Dit gebeurde wel pas op het moment dat ik ging opbouwen. Gelukkig groeit het allemaal wel weer terug.
Verder eigenlijk helemaal nergens last van!
Wel ontzettende haaruitval gehad, echt de helft van mijn haar kwijt. Handen vol met haar bij het wassen etc.
Dit gebeurde wel pas op het moment dat ik ging opbouwen. Gelukkig groeit het allemaal wel weer terug.
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi_ schreef:Ik kreeg begeleiding totdat ik aangaf dat het niet meer nodig was.
Haaruitval heb ik ook heel erg gehad. Begon na een maand of 2 bij mij. Duurt wel lang voordat het weer een beetje teruggegroeid is, het is bij mij nu pas weer redelijk de oude hoeveelheid. Ook werd ik nog wel es ongesteld door de pil heen terwijl het nog geen stopweek was. Verder weinig klachten.
Merk alleen nu dat mijn hormoonspiegel wel veranderd is maar of dat door Cambridge komt? Heb ineens veel meer acne, ook op mn rug enzo. Daar had ik voorheen nooit last van.
Beachgirl- Kletskop
Ik ben 6 kilo afgevallen in een week of 4. Grotendeels in de eerste 2 weken afgevallen, daarna stond ik namelijk stil, en dat was ZO frustrerend. Inmiddels zit er weer 4 kilo aan
Echt zwaar respect voor de mensen die zoveeeeeeeel zijn afgevallen zeg! Ik vond het heel moeilijk om vol te houden en heb me onbewust echt een beetje geisoleerd van de buitenwereld.
Echt zwaar respect voor de mensen die zoveeeeeeeel zijn afgevallen zeg! Ik vond het heel moeilijk om vol te houden en heb me onbewust echt een beetje geisoleerd van de buitenwereld.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
de eerste consulent heeft pas weer plek op 9 januari. ik heb nu de 2de consulente bij mij in de buurt gemaild. die heeft beperkte tijden en dat is met wisseldiensten niet makkelijk. maar ik ga wel horen of we dat op kunnen lossen.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb 2 januari een intake gesprek bij een ' straight away' consulente. Dat schijnt ' het nieuwe' cambridge te zijn, met meer vitaminen en zonder spartaam geloof ik.
Ik wil zo'n 20 kilo kwijt, dan pas ik weer in mijn 'pre-zwagerschap' kleding zeg maar...
Ik ben benieuwd, heb wel zijn om er mee aan de slag te gaan.
Ik wil zo'n 20 kilo kwijt, dan pas ik weer in mijn 'pre-zwagerschap' kleding zeg maar...
Ik ben benieuwd, heb wel zijn om er mee aan de slag te gaan.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
aanstaande vrijdag om 17:20 heb ik een intake bij consulent... heb er helemaal zin in. uiteindelijk wil ik van 91 naar 61 met een lengte van 1.70 M.
schuddebuikje- Prater
schuddebuikje schreef:aanstaande vrijdag om 17:20 heb ik een intake bij consulent... heb er helemaal zin in. uiteindelijk wil ik van 91 naar 61 met een engte van 1.70 M.
Spannend! Is dat ook het cambridge dieet of straight away? Veel consulenten zijn de afgelopen tijd namelijk overgestapt.
Ik start,.zoals het nu staat, op 11 januari. Kan niet wachten tot het zover is.
Mijn schoonzusje trouwt in mei en ik wil dan minimaal 20 kilo kwijt zijn.
Misschien kunnen we elkaar in dit topic wat op de hoogte houden en steunen? Lijkt me leuk.
Laat je even weten hoe de intake ging?
Pandora- Prater
dit is het cambridge dieet. ik heb al veel informatie van mijn buurvrouw. die heeft dit ook gevolgd en was 10 kilo kwijt in 6 weken tijd.
schuddebuikje- Prater
Ik zit heel erg te twijfelen of ik de laatste 15 kilo ook nog kwijt wil met cambridge.
Maar dan pas vanaf februari of maart.
Aan de ene kant vond ik het echt zo makkelijk en fijn, aan de andere kant heb ik er weer zin en motivatie voor om weer te gaan shaken... twijfeltwijfeltwijfel
Aan de ene kant vond ik het echt zo makkelijk en fijn, aan de andere kant heb ik er weer zin en motivatie voor om weer te gaan shaken... twijfeltwijfeltwijfel
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Ik zit heel erg te twijfelen of ik de laatste 15 kilo ook nog kwijt wil met cambridge.
Jeetje, wil je echt nog zoveel kwijt?
Gast- Gast
Reva schreef:Inge schreef:Ik zit heel erg te twijfelen of ik de laatste 15 kilo ook nog kwijt wil met cambridge.
Yupz zou eigenlijk heel graag onder de 70 willen wegen aangezien ik nu nog steeds de zwaar ben
Inge- Ratel
Inge schreef:Reva schreef:Inge schreef:Ik zit heel erg te twijfelen of ik de laatste 15 kilo ook nog kwijt wil met cambridge.
Yupz zou eigenlijk heel graag onder de 70 willen wegen aangezien ik nu nog steeds de zwaar ben
Dan blijft er niets van je over! Hoe zwaar ben je nu dan?
Pandora- Prater
inge : gebruikte jij fibre ??
schuddebuikje- Prater
Pandora schreef:Inge schreef:Reva schreef:Inge schreef:Ik zit heel erg te twijfelen of ik de laatste 15 kilo ook nog kwijt wil met cambridge.
Dan blijft er niets van je over! Hoe zwaar ben je nu dan?
Maar Inge is volgens mij best klein toch? Ik ga ook voor 70-75 kg en dat is voor mij een gezond gewicht ergens op 22/23 BMI. Dus ik kan me best voorstellen dat Inge naar de <70 wil eigenlijk, heb niet het idee dat er dan niets van haar over blijft.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Inge ik snap je twijfel. Als je hoofd er naar staat gewoon doen! Denk dat je voor jezelf een heel realistisch doel hebt. Zou denk ik alleen in feb al starten. Hoe eerder klaar hoe eerder verder met andere plannen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik snap haar ook wel hoor, ik ben zelf 172 en wil ook weer zo'n 70 kilo wegen, maar ik vind haar nu al zo mooi en echt een top prestatie van haar. Dat bewonder ik enorm, ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
Ben je er al uit Inge wat je gaat doen?
Ben je er al uit Inge wat je gaat doen?
Pandora- Prater
Ik weeg nu nog steeds rond de 85 dus helaas nog steeds te zwaar. Ben ook maar 1m70
Ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen. Ik twijfel :-)
Sowieso gaat het dan pas feb of maart worden. Wil het graag eerst nog even op eigen manier proberen vanaf januari!
Schuddebuikje, nee nooit gebruikt!
Ik weeg nu nog steeds rond de 85 dus helaas nog steeds te zwaar. Ben ook maar 1m70
Sowieso gaat het dan pas feb of maart worden. Wil het graag eerst nog even op eigen manier proberen vanaf januari!
Inge- Ratel
Mijn kapster volgt ook deze methode, behalve in de weekenden. Zij is in een half jaar tijd (ging langzamer omdat zij in het weekend niet deed) 25 kg afgevallen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Inge schreef:Thanks :-)
Ik wil ook nog steeds ruim 10 kilo kwijt en twijfel er ook over om weer te gaan beginnen half jan/begin feb.
Beachgirl- Kletskop
vandaag een intake gesprek gehad en een hele tas met shakes, soepen, shake beker, kant en klare pakjes, en 2 pakken met mondverfrissers meegekregen.
me eerst volgende afspraak is op 4 januari. dus ik begin vol goede moed op 28 december.
gewicht= 91.6
vetpercentage= 46
bmi= 31
metabolische leeftijd= 41
ideaal gewicht= 63,6
ik ben officieel 26 jaar oud en wil graag naar de 61 kilo. voordat ik zwangner werd woog ik 85 toen ben ik afgevallen tot 77. daarna werd ik zwagner en ben bij 104 gestopt met wegen. na de bevallig viel ik af tot 91 zonder wat te doen. ik ben zelf weer afgevallen tot 85. maar ik groeide dus weer naar 91.6. ik heb er heel veel zin in en ben ook wel een beetje zenuwachtig. heb alle smaken mee.
me eerst volgende afspraak is op 4 januari. dus ik begin vol goede moed op 28 december.
gewicht= 91.6
vetpercentage= 46
bmi= 31
ideaal gewicht= 63,6
ik ben officieel 26 jaar oud en wil graag naar de 61 kilo. voordat ik zwangner werd woog ik 85 toen ben ik afgevallen tot 77. daarna werd ik zwagner en ben bij 104 gestopt met wegen. na de bevallig viel ik af tot 91 zonder wat te doen. ik ben zelf weer afgevallen tot 85. maar ik groeide dus weer naar 91.6. ik heb er heel veel zin in en ben ook wel een beetje zenuwachtig. heb alle smaken mee.
schuddebuikje- Prater
schuddebuikje schreef:vandaag een intake gesprek gehad en een hele tas met shakes, soepen, shake beker, kant en klare pakjes, en 2 pakken met mondverfrissers meegekregen.
gewicht= 91.6
vetpercentage= 46
bmi= 31
ideaal gewicht= 63,6
Heel veel succes toegewenst! Ik hoop dat het je gaat lukken.
Houd je ons op de hoogte hoe je eerste week verlopen is?
Pandora- Prater
@schuddebuikje; hoe zijn je eerste dagen verlopen? Is het wat vol te houden? En bevalt het je? Ik heb morgen mijn intake gesprek.
Pandora- Prater
Dames, heel veel succes!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 14 van 29 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 29
Pagina 14 van 29