Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slechte weerstand na zwangerschap

+22
Kalishi
Snoes
Susan
Tiara
Muppetje
Sanne
Pien
Novalee
Luce
Printje
Vixen
Robin_
June
Darius
Puggle
Parel
sanne-84
Annie24
Lejow
Esmee
Razz
Linda
26 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Slechte weerstand na zwangerschap  - Pagina 4 Empty Re: Slechte weerstand na zwangerschap

Bericht  Darius wo 21 aug 2013 - 7:51

Ik ben me juist aan het verdiepen in het vermijden van geraffineerde suikers, maar kan het niet zijn dat je je nu zo belabberd voelt dat je nu nog steeds afkickverschijnselen ervaart?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte weerstand na zwangerschap  - Pagina 4 Empty Re: Slechte weerstand na zwangerschap

Bericht  Linda wo 21 aug 2013 - 9:00

Darius schreef:Ik ben me juist aan het verdiepen in het vermijden van geraffineerde suikers, maar kan het niet zijn dat je je nu zo belabberd voelt dat je nu nog steeds afkickverschijnselen ervaart?
Nee, dat heb ik al gehad. Dat afkicken duurde een paar weken. Wat een ramp was dat. Maar daarna voelde ik me wel beter. Ik heb de eerste tijd ook geen suikervervangers gebruikt (geen honing, dadelstroop, pure geconcentreerde sappen). Dat gebruik ik nu wel en dat voelt verder wel goed.

Robin,
Energie heb ik er inderdaad helaas nog niet van gekregen, haha. Daar is meer voor nodig, vermoed ik...
Ik mag geen melk, ei, soja en noten. Voor het "gemak" mijd ik ook zaden, pitten en pinda's. Dat wil ik binnenkort wel eens gaan proberen.
Ik had vooraan in de rij gestaan als ik een potje weerstand had kunnen kopen! Very Happy 
En als tweede in de rij als er een aan en uit knop op m'n zoon kon zitten. Printje is me voor.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Vixen wo 21 aug 2013 - 9:04

En olie? Mag je dat wel hebben? Daar kun je ook gezonde vetten vandaan halen, ook in salades bijvoorbeeld.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  Linda wo 21 aug 2013 - 9:12

Vixen schreef:En olie? Mag je dat wel hebben? Daar kun je ook gezonde vetten vandaan halen, ook in salades bijvoorbeeld.
Extra vierge olijfolie gaat door de salade. Kokosolie door de pap en de oats. Verder gebruik ik niet echt andere olie. Ik zal me daar eens in gaan verdiepen. Thanx!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Choco* wo 21 aug 2013 - 9:19

Stefan lijkt me inderdaad de aangewezen persoon om nu advies aan te vragen, hopelijk heeft hij nog tips voor je!
Choco*
Choco*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 10-08-13

Bericht  Linda wo 21 aug 2013 - 9:22

Choco* schreef:Stefan lijkt me inderdaad de aangewezen persoon om nu advies aan te vragen, hopelijk heeft hij nog tips voor je!
Ja, meer mensen konden hem me aanraden.
Ik ga trouwens nog wel reageren op je pb hoor. Had er nog even niet de puf voor gevonden, ik reageer nu steeds met m'n telefoon.
Maar bedankt, lief van je!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Choco* wo 21 aug 2013 - 9:25

Hoeft toch ook helemaal niet, en heeft zeker geen haast. Denk eerst maar even aan jezelf, dat is nu het belangrijkste.
Choco*
Choco*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 10-08-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: