Slechte weerstand na zwangerschap
+22
Kalishi
Snoes
Susan
Tiara
Muppetje
Sanne
Pien
Novalee
Luce
Printje
Vixen
Robin_
June
Darius
Puggle
Parel
sanne-84
Annie24
Lejow
Esmee
Razz
Linda
26 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Slechte weerstand na zwangerschap
Ik ben me juist aan het verdiepen in het vermijden van geraffineerde suikers, maar kan het niet zijn dat je je nu zo belabberd voelt dat je nu nog steeds afkickverschijnselen ervaart?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, dat heb ik al gehad. Dat afkicken duurde een paar weken. Wat een ramp was dat. Maar daarna voelde ik me wel beter. Ik heb de eerste tijd ook geen suikervervangers gebruikt (geen honing, dadelstroop, pure geconcentreerde sappen). Dat gebruik ik nu wel en dat voelt verder wel goed.Darius schreef:Ik ben me juist aan het verdiepen in het vermijden van geraffineerde suikers, maar kan het niet zijn dat je je nu zo belabberd voelt dat je nu nog steeds afkickverschijnselen ervaart?
Robin,
Energie heb ik er inderdaad helaas nog niet van gekregen, haha. Daar is meer voor nodig, vermoed ik...
Ik mag geen melk, ei, soja en noten. Voor het "gemak" mijd ik ook zaden, pitten en pinda's. Dat wil ik binnenkort wel eens gaan proberen.
Ik had vooraan in de rij gestaan als ik een potje weerstand had kunnen kopen!
En als tweede in de rij als er een aan en uit knop op m'n zoon kon zitten. Printje is me voor.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
En olie? Mag je dat wel hebben? Daar kun je ook gezonde vetten vandaan halen, ook in salades bijvoorbeeld.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Extra vierge olijfolie gaat door de salade. Kokosolie door de pap en de oats. Verder gebruik ik niet echt andere olie. Ik zal me daar eens in gaan verdiepen. Thanx!Vixen schreef:En olie? Mag je dat wel hebben? Daar kun je ook gezonde vetten vandaan halen, ook in salades bijvoorbeeld.
Linda- Ratel
Stefan lijkt me inderdaad de aangewezen persoon om nu advies aan te vragen, hopelijk heeft hij nog tips voor je!
Choco*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 10-08-13
Ja, meer mensen konden hem me aanraden.Choco* schreef:Stefan lijkt me inderdaad de aangewezen persoon om nu advies aan te vragen, hopelijk heeft hij nog tips voor je!
Ik ga trouwens nog wel reageren op je pb hoor. Had er nog even niet de puf voor gevonden, ik reageer nu steeds met m'n telefoon.
Maar bedankt, lief van je!
Linda- Ratel
Hoeft toch ook helemaal niet, en heeft zeker geen haast. Denk eerst maar even aan jezelf, dat is nu het belangrijkste.
Choco*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 10-08-13
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger en een slechte weerstand.
» Weerstand tijdens de zwangerschap..
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Weerstand verhogen? Hoe?
» Hoe weerstand verhogen
» Weerstand tijdens de zwangerschap..