eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
+14
kwak
Famke
Liadan
Darius
SparklingEyes
sheila123
Viva
Annemie
PiP
Kat1980
Thunder
-Ieniemienie-
Wennes
loesje
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
konden jullie verschil merken toen jullie een meisje of een jongen in de buik hadden??
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
Ik heb een zoon en nu zwanger van onze tweede zoon.
De zwangerschappen lijken heel erg op elkaar, al ben ik nu in deze zwangerschap in het begin nog misselijker geweest.
Ik draag nu ook weer netjes naar voren, net zoals bij mijn eerste zoon.
De zwangerschappen lijken heel erg op elkaar, al ben ik nu in deze zwangerschap in het begin nog misselijker geweest.
Ik draag nu ook weer netjes naar voren, net zoals bij mijn eerste zoon.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik was bij dochter veel misselijker dan bij zoon.
Maar of dat toeval is??
Verder niet echt eigenlijk.
Maar of dat toeval is??
Verder niet echt eigenlijk.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Hier twee totaal verschillende zwangerschappen en jawel een zoon en dochter
Gast- Gast
mijn zwangerschap lijkt op de vorige ben alleen iets moeier en mijn smaakverandering is heel anders. bij a was ik verzot op tomaten en nu op stoopwafels en vind bami erg lekker. maar ik denk toch dat ik weer een jongen krijgt ben zo benieuwd!
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Hier was het totaal verschillend, maar heb 2 zoons.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik denk dat ik wel verschil merk ja, maar of dit dat een jongentje zou zijn? 25mei weet ik daar het antwoord op!
Gast- Gast
Rataplan schreef:Hier was het totaal verschillend, maar heb 2 zoons.
+1
Ik was er zo van overtuigd dat de tweede wel een meisje moest zijn, omdat alles zo anders was. Maar bij de 20 weken echo was er echt geen twijfel mogelijk dat het weer een jongetje was!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Beide zwangerschappen lijken op elkaar, maar dit keer ben ik in verwachting van een jongen!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Hier ook verschillende zwangerschappen, maar denk niet dat het komt omdat de eerste een jongen was en de 2de een meid, maar meer omdat het een 2de zwangerschap was en zwaarder was omdat ik al een kindje had rond lopen en daardoor meer last had van bekken/rug/banden.
Gast- Gast
loesje schreef:mijn zwangerschap lijkt op de vorige ben alleen iets moeier en mijn smaakverandering is heel anders. bij a was ik verzot op tomaten en nu op stoopwafels en vind bami erg lekker. maar ik denk toch dat ik weer een jongen krijgt ben zo benieuwd!
Ik ben ook heeel benieuwd.. spannend!! Mijn nicht had ook 2 hele verschillende zwangerschappen, maar toch heeft ze 2 jongens.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Nee. Eigenlijk was alles vrijwel hetzelfde. Alleen had ik bij de meisjes heel erg veel afscheiding, maar dat zal er vast niks mee te maken hebben.
Gast- Gast
Ik voel me nu hetzelfde als bij onze dochter. Mijn voorgevoel zegt ook dat hier weer een meisje inzit.
Maar of dat zo is weten we over een week, of misschien 2 weken ongeveer.
Maar of dat zo is weten we over een week, of misschien 2 weken ongeveer.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hier 2 totaal verschillende zwangerschappen maar toch echt 2 meisjes!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Hier twee totaal verschillende zwangerschappen en buiken en toch twee keer een jongen!
De eerste zwangerschap ben ik zo'n beetje doorheen gefietst. Weinig klachten, alleen vermoeid, droeg heel breed.
Bij de tweede vanaf dag 1 misselijk geweest tot in de 7 maanden, toen ging het over in vreselijk zuur. Ik heb heel veel last gehad van mijn bekkenbodem dit keer en ook de rest van mijn lijf was het er blijkbaar niet echt mee eens dat ik zwanger was. Ben toen wel erg aangekomen wat te zien was in mijn gezicht en mijn benen...
Heb onwijs gelachen om het gezicht van iemand die ik al een hele tijd niet had gezien. Ik stond blijkbaar voor diegene bij de kassa van de supermarkt dus die sprak me aan. ik draai me om en daar kwam mijn giga buik tevoorschijn. Dat gezicht! Je kon aan de achterkant echt niet zien dat ik zwanger was. Benen waren nog van normale proporties en gezicht ook.. Buik was alleen maar flink groot
Dus twee verschillende zwangerschappen, twee jongens!
De eerste zwangerschap ben ik zo'n beetje doorheen gefietst. Weinig klachten, alleen vermoeid, droeg heel breed.
Bij de tweede vanaf dag 1 misselijk geweest tot in de 7 maanden, toen ging het over in vreselijk zuur. Ik heb heel veel last gehad van mijn bekkenbodem dit keer en ook de rest van mijn lijf was het er blijkbaar niet echt mee eens dat ik zwanger was. Ben toen wel erg aangekomen wat te zien was in mijn gezicht en mijn benen...
Heb onwijs gelachen om het gezicht van iemand die ik al een hele tijd niet had gezien. Ik stond blijkbaar voor diegene bij de kassa van de supermarkt dus die sprak me aan. ik draai me om en daar kwam mijn giga buik tevoorschijn. Dat gezicht! Je kon aan de achterkant echt niet zien dat ik zwanger was. Benen waren nog van normale proporties en gezicht ook.. Buik was alleen maar flink groot
Dus twee verschillende zwangerschappen, twee jongens!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Ik had ook twee heel verschillende zwangerschappen. Alleen mijn vroege bekkeninstabiliteit was hetzelfde.
Mijn buik was qua vorm ook heel anders.
Mijn buik was qua vorm ook heel anders.
Gast- Gast
Tot nu toe heb ik niet zulke enorme verschillen gemerkt. Resultaat aan het eind van de rit: 2 jongens en een meisje. Wat klinkt dat gek zeg!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Mijn zwangerschappen waren niet heel verschillend en hier ook een jongen en een meisje.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Bij mij dacht ik eerst dat de tweede wat rustiger was in de buik, maar ik had de placenta helemaal voor. Wat betreft vorm was alles wel hetzelfde, dus niet enorme verschillen. Toch een meisje en een jongen!
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
we zullen het zien, ben nu minder moe dan dat ik dat met D. was.
daar was ik achteraf gezien met 3 week al echt dood moe en nu is het nog wel te doen, maar goed wat niet is kan nog komen
daar was ik achteraf gezien met 3 week al echt dood moe en nu is het nog wel te doen, maar goed wat niet is kan nog komen
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier 2 redelijk gelijke zwangerschappen gehad, bij de 2e had ik dezelfde klachten, alleen dan net even wat erger dan bij de 1e.
Ook de vorm van de buik was hetzelfde, en ik droeg 2x alles naar voren, je zag van achteren niet dat ik zwanger was.
Resultaat: 1 jongen en 1 meid.
Ook de vorm van de buik was hetzelfde, en ik droeg 2x alles naar voren, je zag van achteren niet dat ik zwanger was.
Resultaat: 1 jongen en 1 meid.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Allebei verschillend. Bij de 1e had ik veel last van mijn bekken en wilde ze er niet uit na 42 weken. Werd een meisje.
De 2e had ik veel harde buiken/gevoelige buik en hij wilde er eerder uit. Werd een jongen.
De 2e had ik veel harde buiken/gevoelige buik en hij wilde er eerder uit. Werd een jongen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Darius schreef:Tot nu toe heb ik niet zulke enorme verschillen gemerkt. Resultaat aan het eind van de rit: 2 jongens en een meisje. Wat klinkt dat gek zeg!
Jullie krijgen er een meisje bij? Wat ontzettend leuk!!
Gast- Gast
Darius schreef:Tot nu toe heb ik niet zulke enorme verschillen gemerkt. Resultaat aan het eind van de rit: 2 jongens en een meisje. Wat klinkt dat gek zeg!
Ja een meisje,
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier drie zwangerschappen die ongeveer gelijk waren, en ik heb 2 jongens en een meisje. Wel heb ik bij de jongens veel meer overgegeven. Was wel bij alledrie misselijk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bloedverlies bij eerste zwangerschap, bij tweede ook?
» eerste versus tweede zwangerschap..
» Een tweede zwangerschap...
» Tweede zwangerschap
» Eerste vs tweede bevalling..
» eerste versus tweede zwangerschap..
» Een tweede zwangerschap...
» Tweede zwangerschap
» Eerste vs tweede bevalling..
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: