Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerstand tijdens de zwangerschap..

+5
Printje
Flower_L
Susan
Pussycat
Earane
9 plaatsers

Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:37

Of te wel waar is in hemelsnaam mijn weerstand gebleven...?? Rolling Eyes

Ben nu al een week of zes achtereen snot verkouden... Lijkt t net iets beter te gaan de dag erna weer keelpijn en verkouden...
Laatst een smeurtje buikgriep en noem maar wat op of ik heb t...
Zucht....

Herkenbaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Earane wo 16 nov 2011 - 7:43

Wat vervelend dat je steeds wat onder de leden hebt! Het is niet herkenbaar voor mij want ik vroeg me juist af of de weerstand juist verbetert bij zwangerschap! Normaal gesproken ben ik vaak verkouden, maar sinds ik zwanger ben heb ik nog nergens last van gehad.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:49

Ik had t bij mijn zoontje ook wel maar iets minder vaak meen ik.. (ben je snel weer vergeten hè..) mijn zoontje heeft nu gelukkig wel een weerstand waar je u tegen zegt dus das wel fijn..

Hopelijk krijgt deze baby door mijn gekwakkel ook lekker veel antistoffen mee! Wink

Maar vermoeiend is het wel..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Pussycat wo 16 nov 2011 - 8:18

Haha ik had ook het idee dat mijn dochter al mijn weerstand heeft afgepakt Laughing
Nu nog! Ik ben al vaker verkouden geweest sinds haar geboorte dan zij.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Susan wo 16 nov 2011 - 8:36

De eerste keer was ik niet vaker ziek dan normaal, alleen helemaal in het begin een keer twee daagjes grieperig, maar dat kwam waarschijnlijk ook door vermoeidheid, omdat we aan het eind van de vakantie 's nachts vertrokken. De tweede keer ben ik wel vaker ziek geweest dan normaal, ook twee keer blaasontsteking gehad en heel benauwd geweest waardoor ik naar de weekenddokter moest.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Flower_L wo 16 nov 2011 - 8:39

Tijdens niet, erna wel...aan lopende band. Blaasontsteking hoor je wel veel onder zwangeren.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 8:41

Ik ben ook aan de lopende band ziek, ik denk dat ik zeker een maand écht ziek ben geweest in totaal deze zwangerschap. En dan heb ik nog niet over de verkoudheden die elkaar met tussenpauzes van maar een paar dagen opvolgen de afgelopen maand(en).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Printje wo 16 nov 2011 - 9:25

Ik had juist het gevoel alsof ik veel meer weerstand had.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  SarahKey wo 16 nov 2011 - 9:35

Printje schreef:Ik had juist het gevoel alsof ik veel meer weerstand had.

Dat heb ik ook. Normaal gesproken ben ik om de haverklap verkouden en nu nog nergens last van. Alleen maandje terug weekje misselijk geweest en buikpijn maar voor de rest nog helemaal niets.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Tania wo 16 nov 2011 - 9:37

Ik merk niet echt verschil met als ik niet zwanger ben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  CCC do 17 nov 2011 - 0:11

Ik ben al jaren niet meer ziek geweest, en deze week ziek thuis gebleven met griepachtige verschijnselen... Ging wat beter gisteren dus dan ook besloten vandaag weer aan het werk te gaan, ben ik opeens snot en snotverkouden nu... :shock: Hoop dat ik mijn weerstand een beetje omhoog kan krijgen hierna...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 0:47

Ik ben vanmorgen toch even langs de huisarts gegaan en heb een kuurtje gehad want mijn longen zaten goed vol..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 1:44

Tijdens de eerste zwangerschap ben ik niet ziek of verkouden geweest had een hele goede weerstand.
Maar nu, ben ook om de haverklap verkouden en heb nu mijn 2de buikgriep te pakken :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Supertalentje do 17 nov 2011 - 2:16

Ik heb wel gelezen dat je weerstand minder is als je zwanger bent.

Ik heb alleen in het begin last gehad van een schimmelinfectie en blaasontsteking. Maar ik neem ook Davitamon mama, vitamine C en eet zo gezond dat ik er vanuit ga dat dit mijn eventuele lage weerstand wel weer compenseert ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerstand tijdens de zwangerschap.. Empty Re: Weerstand tijdens de zwangerschap..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum