Date-topic 2
+31
Capt'n Zero
Mermaid
Carra
Janelie
Harrison
KOL
Caro
Fred
Minx
silly-one
applestar
Bazinga
Burn
Auxo
Joan
Nyx
Victoria-
Derpy
FireButterfly
SuperGrover
Chocolate Cookie
Esperanza
Poubelle
sokpop
_Lacey_
Roos'
Bliss
Toet
Tabbert
June
Punk'd
35 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Date-topic 2
Hmm.. ik vind het altijd zo raar als mensen dan beginnen te twijfelen en anderen ze moeten overhalen. Hoe voel je je daar zelf bij? Ik ken de situatie natuurlijk niet compleet dus misschien zie ik het gewoon fout :-).silly-one schreef:Meneer is nu aan het twijfelen. Wat moet ik er mee. Gelukkig heeft een vriendin weten te bemiddelen en gezegd dat er niks vanaf hangt. Dus dit weekend gaan we iets doen, maar ik heb nog geen idee wat. Ik heb het gisteren gevraagd en vanavond kreeg ik pas reactie. Dat kon ik echt slecht hebben, maar ik mocht van mij zelf niks sturen. Dus dat heb ik ook niet gedaan. Nu alleen nog bedenken wat we kunnen gaan doen en waar. Of het zaterdag of zondag wordt weet ik ook nog niet. Het is allemaal nog lekker vaag dus.
Iemand een tip wat we kunnen doen, regio Nijmegen, Breda of in het midden daarvan.
Ergens dacht ik aan de Efteling, maar ik weet niet of dat nu heel erg leuk is.
Ik ben altijd voorstander van: gewoon normaal iets afspreken. Geen grote druk zoals de Efteling.. dat is én een hele dag, én zo 'gedwongen' het leuk hebben met elkaar. Dan zit je nog met de vrij hoge kosten, en wat als jullie totaal andere attracties willen doen? Ik zou het dus gewoon zo neutraal mogelijk houden. Een rondvaart zou je mij persoonlijk niet blij mee maken, maar wie weet is dat voor jullie heel anders!
Ga gewoon een stad in (Den Bosch is erg leuk hoor), pak een terrasje, slenter wat rond, eet een ijsje en als het bevalt een hapje eten?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap hem wel een beetje, maar ik wil gewoon kijken hoe of wat het nu tussen ons zit. Ik merk gewoon dat er vanuit mij sinds de vierdaagse van Nijmegen een bepaalde spanning is en dat is mij na zondag nog duidelijker geworden. Daarbij komt ook dat er foto's zijn van ons, waar andere zonder dat ik er naar vraag, vragen hoe het tussen ons zit. Dus ik wil gewoon kijken hoe of wat.Caro schreef: Hmm.. ik vind het altijd zo raar als mensen dan beginnen te twijfelen en anderen ze moeten overhalen. Hoe voel je je daar zelf bij? Ik ken de situatie natuurlijk niet compleet dus misschien zie ik het gewoon fout :-).
Ik ben altijd voorstander van: gewoon normaal iets afspreken. Geen grote druk zoals de Efteling.. dat is én een hele dag, én zo 'gedwongen' het leuk hebben met elkaar. Dan zit je nog met de vrij hoge kosten, en wat als jullie totaal andere attracties willen doen? Ik zou het dus gewoon zo neutraal mogelijk houden. Een rondvaart zou je mij persoonlijk niet blij mee maken, maar wie weet is dat voor jullie heel anders!
Ga gewoon een stad in (Den Bosch is erg leuk hoor), pak een terrasje, slenter wat rond, eet een ijsje en als het bevalt een hapje eten?
Hopelijk krijg ik hier van het weekend wat duidelijkheid over. Ik heb ook wel een behoorlijke bom neergelegd hoor, want eigenlijk zonder aanleiding of inleiding heb ik gevraagd of hij dit weekend iets wil gaan doen. Gewoon uit het niets. Dus het kan ook zijn dat het hem behoorlijk heeft overdonderd en dat hij daarom is gaan twijfelen.
Bedankt voor de tips zo ver. Ik moet nu eerst nog van hem weten of hij zaterdag of zondag kan. Zaterdag is Den Bosch wel leuk omdat het dan ook markt is.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Dit weekend is Decibel in Hilvarenbeek / Beekse Bergen, dus dan zou ik niet naar de Beekse Bergen gaan
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Wow, wat ben ik toch verstandig. Heb m'n ex net laten weten dat het geen goed idee is om weer aan de benefits te beginnen, omdat we dan over een paar maanden weer met dezelfde verwarring zitten. Hij wilde niet dat het vooral om de seks zou draaien, maar dat gebeurt dan toch wel weer.
Ik kan maar beter snel een nieuwe scharrel zoeken
Ik kan maar beter snel een nieuwe scharrel zoeken
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Eens met Caro, ik ben ook nooit zo'n fan van dates die gelijk een hele dag weg bevatten. Gewoon ergens de stad in inderdaad. Terrasje pakken, ergens lekker iets eten, dat is toch prima
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Goed bezig Bliss! Lijkt mij een verstandige keuze.
Toet- Lady Post-a-lot
Mee eens, dat soort dates ben ik ook nooit fan van. Als het gezellig is dan kan het altijd nog uitlopen . Is het niets ben je met een paar uur weer weg.
Hier is het nog steeds gezellig. We willen het nou ja ik wil het eigenlijk nog geen relatie noemen. Haha al heb ik zijn vader stiefmoeder en een paar tantes al wel ontmoet. Dus we zitten een beetje in een vage fase haha.
Hier is het nog steeds gezellig. We willen het nou ja ik wil het eigenlijk nog geen relatie noemen. Haha al heb ik zijn vader stiefmoeder en een paar tantes al wel ontmoet. Dus we zitten een beetje in een vage fase haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Eens! Heel verstandig!Toet schreef:Goed bezig Bliss! Lijkt mij een verstandige keuze.
Silly: Als ik jou was, zou ik lekker ergens gaan lunchen. Bijvoorbeeld op de Grote Markt, want daar hebben ze ontzettend leuk personeel!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Hahah in Nijmegen zeker :-)?June schreef:Eens! Heel verstandig!Toet schreef:Goed bezig Bliss! Lijkt mij een verstandige keuze.
Silly: Als ik jou was, zou ik lekker ergens gaan lunchen. Bijvoorbeeld op de Grote Markt, want daar hebben ze ontzettend leuk personeel!
Heel verstandig Bliss!
Caro- Ratel
Welke van de 7 moet ik dan kiezen June. Op zich een leuk idee, maar het is bij mij om de hoek. Letterlijk, dus dat vind ik wat minder leuk. Kijk bijna uit op de grote Markt.
Afhankelijk of ik richting Breda ga of niet zit ik te denken aan een picknick in het park. Dat kan in Breda, maar ook in Nijmegen. Alleen nu zijn de weersverwachtingen niet zo heel geweldig.
Misschien is een lunch/terras wel het beste, maar normaal vind ik dat erg geforceerd. De keren dat ik dat gedaan heb vielen er van die ongemakkelijke stiltes en daar heb ik nu weinig zin in eigenlijk. Maar volgens mij kan je dat toch niet voorkomen als er geen klik is.
Afhankelijk of ik richting Breda ga of niet zit ik te denken aan een picknick in het park. Dat kan in Breda, maar ook in Nijmegen. Alleen nu zijn de weersverwachtingen niet zo heel geweldig.
Misschien is een lunch/terras wel het beste, maar normaal vind ik dat erg geforceerd. De keren dat ik dat gedaan heb vielen er van die ongemakkelijke stiltes en daar heb ik nu weinig zin in eigenlijk. Maar volgens mij kan je dat toch niet voorkomen als er geen klik is.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Bliss, ik wil toch nog even op jouw verhaal reageren. Ik snap dat je je er niet helemaal lekker onder voelt omdat hij getrouwd is. Maar ik snap wel dat je het gedaan hebt. Het is in eerste instantie zijn verantwoordelijkheid, je kent hem verder niet, je kent haar helemaal niet. Jij hebt een leuke avond gehad, je kunt er nu niets meer aan veranderen. Het is toch ergens spannend hè, als het verboden is? Het verdient dus misschien niet de schoonheidsprijs, maar ik vind het eigenlijk toch heel leuk voor je. Zijn wel de leukere herinneringen!
Wat betreft je ex, ik denk dat je er heel goed aan doet om het gewoon bij vrienden (zonder benefits) te laten. Een scharrel zonder al die ingewikkelde gevoelens (en zonder vrouw wellicht :p) is dan beter!
Silly-one: Als er dan veel ongemakkelijke stiltes vallen, weet je wel gelijk dat het niets is en kun je gewoon naar huis gaan. Op een terras heb je wel de gelegenheid om met elkaar te praten. Je zou ook een stadswandeling kunnen maken? Dan is het wat meer ongedwongen.
Minx: Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie! Waarom wil je het nog geen relatie noemen?
En ik ga morgen weer naar Zweden!! Wieeee!
Wat betreft je ex, ik denk dat je er heel goed aan doet om het gewoon bij vrienden (zonder benefits) te laten. Een scharrel zonder al die ingewikkelde gevoelens (en zonder vrouw wellicht :p) is dan beter!
Silly-one: Als er dan veel ongemakkelijke stiltes vallen, weet je wel gelijk dat het niets is en kun je gewoon naar huis gaan. Op een terras heb je wel de gelegenheid om met elkaar te praten. Je zou ook een stadswandeling kunnen maken? Dan is het wat meer ongedwongen.
Minx: Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie! Waarom wil je het nog geen relatie noemen?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Haha SG, thanks voor je reactie. Heb er ook idd leuke herinneringen aan hoor, de nacht spookt nog regelmatig door mn hoofd. Had m begin vd week nog op FB toegevoegd, maar later toch weer t verzoek verwijderd omdat t me toch niet zo handig leek. Maar nu had ie mij toch toegevoegd en heb ik m maar geaccepteerd. Kan m er altijd weer een keer uitgooien.
En nu t volgende avontuur: Lowlands! Heb iig condooms mee haha, kom maar op met die nieuwe scharrel
Veel plezier in Zweden!! Ben benieuwd!
En nu t volgende avontuur: Lowlands! Heb iig condooms mee haha, kom maar op met die nieuwe scharrel
Veel plezier in Zweden!! Ben benieuwd!
Bliss- Lady Post-a-lot
Veel plezier in Zweden, SG.
En jij op Lowlands, Bliss. Je avontuurtje op vakantie heb ik even gemist, geloof ik.
Geen date-verhalen van mijn kant. Wel ga ik binnenkort beginnen met sporten in de sportschool. Wie weet wat voor lekkers en moois er daar rondloopt...
En jij op Lowlands, Bliss. Je avontuurtje op vakantie heb ik even gemist, geloof ik.
Geen date-verhalen van mijn kant. Wel ga ik binnenkort beginnen met sporten in de sportschool. Wie weet wat voor lekkers en moois er daar rondloopt...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ja ik had een heel verhaal getypt, maar er reageerde niemand op en ik wilde t toch niet te lang laten staan, dus heb t weer weggehaald. Korte versie: laatste avond (nacht eigenlijk) op vakantie gezellig biertjes gedronken met de receptionist in t hotel, hele goede gesprekken gehad en uiteindelijk zoende hij me en ging t nog wat verder in de lobby Haha, klinkt zo fout. Maar t meest foute is dus dat ie getrouwd is.
Bliss- Lady Post-a-lot
Je kreeg toch reacties? En weet je.. echt veel erop te zeggen valt er toch niet. Het is gebeurd, je hebt een leuke avond gehad. Verder moet je niet willen nadenken.Bliss schreef:Ja ik had een heel verhaal getypt, maar er reageerde niemand op en ik wilde t toch niet te lang laten staan, dus heb t weer weggehaald. Korte versie: laatste avond (nacht eigenlijk) op vakantie gezellig biertjes gedronken met de receptionist in t hotel, hele goede gesprekken gehad en uiteindelijk zoende hij me en ging t nog wat verder in de lobby Haha, klinkt zo fout. Maar t meest foute is dus dat ie getrouwd is.
Happy humping!! (op LL dan ;-))
SG: veeeeeeeeeeeeel plezier!!!
Caro- Ratel
Minx reageerde idd. Verder was t ook vooral dat ik t ff op moest biechten ofzo. Wilde eerst al in t biechttopic posten
Bliss- Lady Post-a-lot
Daarom had jij laatst maar een date van 2 dagen Haha!Toet schreef:Eens met Caro, ik ben ook nooit zo'n fan van dates die gelijk een hele dag weg bevatten. Gewoon ergens de stad in inderdaad. Terrasje pakken, ergens lekker iets eten, dat is toch prima
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Hoe gaat het met je poes? :pSuperGrover schreef:Bliss, ik wil toch nog even op jouw verhaal reageren. Ik snap dat je je er niet helemaal lekker onder voelt omdat hij getrouwd is. Maar ik snap wel dat je het gedaan hebt. Het is in eerste instantie zijn verantwoordelijkheid, je kent hem verder niet, je kent haar helemaal niet. Jij hebt een leuke avond gehad, je kunt er nu niets meer aan veranderen. Het is toch ergens spannend hè, als het verboden is? Het verdient dus misschien niet de schoonheidsprijs, maar ik vind het eigenlijk toch heel leuk voor je. Zijn wel de leukere herinneringen!
Harrison- Fluisteraar
Haha Ja, die was dan ook bovengemiddeld leuk, juist omdat het niet gepland was. Hij had net zo goed maar een half uur kunnen duren, maar dit was een blijvertjeHarrison schreef:Daarom had jij laatst maar een date van 2 dagen :PHaha!Toet schreef:Eens met Caro, ik ben ook nooit zo'n fan van dates die gelijk een hele dag weg bevatten. Gewoon ergens de stad in inderdaad. Terrasje pakken, ergens lekker iets eten, dat is toch prima
Toet- Lady Post-a-lot
Ja, precies!
Harrison- Fluisteraar
Harrison, haha, goed gelukkig! Echt wel een opluchting hoor, ik reis verdorie niet 1000 km om dan alleen hand in hand te zitten.
Bliss, veel plezier op Lowlands!
Bliss, veel plezier op Lowlands!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn date was er vanavond weer. Was weer net als de vorige keren super gezellig, leuk enzo. Ik vind m steeds leuker worden, haha
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Joepieeeee mijn date komt vandaag 'al' terug van vakantie! Whieeeee
Ik vind het spannend..
SG, heeeel veel plezier in Zweden!
CC, wat leuk! En nu?
Ik vind het spannend..
CC, wat leuk! En nu?
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Joepieeeee mijn date komt vandaag 'al' terug van vakantie! Whieeeee
Ik vind het spannend..
CC, wat leuk! En nu?
Veeeell plezier alvast :-)
CC; klinkt heel leuk! Geniet ervan!
Caro- Ratel
Leukleuk, Toet! Ik zie wel hoe het loopt, maar het zit volgens mij wel goed
Chocolate Cookie- Ratel