Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+31
Capt'n Zero
Mermaid
Carra
Janelie
Harrison
KOL
Caro
Fred
Minx
silly-one
applestar
Bazinga
Burn
Auxo
Joan
Nyx
Victoria-
Derpy
FireButterfly
SuperGrover
Chocolate Cookie
Esperanza
Poubelle
sokpop
_Lacey_
Roos'
Bliss
Toet
Tabbert
June
Punk'd
35 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly zo 18 aug 2013 - 1:39

Bliss, ook ik snap dat het zo spannend is als iemand verboden is. Ik ben zelf net een paar dagen terug van een week terug van watersport vakantie. Daar liep een ontzettend knappe instructeur rond. Echt wat een mooie vent om te zien. Ik heb flirtgedrag vertoond ondanks dat ik wist dat hij bezet is. Hij ging er nog op in ook. Ik heb een geweldige week gehad. Het enige wat ik over zijn vriendin had gehoord, was allesbehalve positief. Omdat we heel veel met elkaar gemeen hebben, zouden we gaan mailen. Alleen ik heb nu al 5 pogingen gedaan om een mail te typen maar het lukt me gewoon niet. Ik voel me zo schuldig.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Janelie zo 18 aug 2013 - 2:30

Ik zou niks meer van me laten horen firebutterfly. Het enige wat er kan gebeuren is dat hij je pijn gaat doen. Hij is schijnbaar niet te vertrouwen en hij praat negatief over z'n huidige vriendin en dat vind ik persoonlijk wel een afknapper. Ik zou het bij een vakantieflirt houden.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Carra zo 18 aug 2013 - 2:32

Eens met Janelie. Ik zie niet in waarom je hem zou mailen. Je kan er toch niks mee, want hij is bezet. Gewoon laten gaan. Het was leuk op vakantie, maar dit is geen vent waar je iets mee zou moeten willen beginnen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bazinga zo 18 aug 2013 - 5:59

Ik heb geleerd dat een date waar m'n hond bij is, niet goed werkt..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  FireButterfly zo 18 aug 2013 - 6:02

Bazzinga, vertel. 

Carra en Janniele, het is en blijft zijn probleem wat er is gebeurd. Als je dat soort dingen doet, zit er volgens mij iets niet goed in je relatie. Hij heeft dingen gedaan waar hij niet trots op is op vakantie. Ik heb hetzelfde. De behoefte aan mailen heb ik nu in ieder geval niet.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Bazinga zo 18 aug 2013 - 6:07

De hond blijkt nogal beschermend en bezitterig te zijn! Dus samen op de bank zitten om een film te kijken is leuk, maar Axel kwam steeds met z'n kop overal bij en tussen. En omdat-ie zo hoog is, kan-ie gewoon over de rugleuning komen met z'n kop. Dus tot zover de romantiek Wink Ik probeerde m weg te sturen, maar hij kwam steeds weer terug, zeker als m'n date iets zei.

En bij afscheid gaf ik m'n date een kus op de mond, maar voor dat 't ook maar iets meer kon worden, stond de hond er gewoon weer tussen! Date mocht 'm niet aanhalen of zo, hij stond alleen maar tegen mij aangeleund...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  FireButterfly zo 18 aug 2013 - 6:20

Heeft je date het je kwalijk genomen?
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Bazinga zo 18 aug 2013 - 6:25

Neee, welnee, helemaal niet. Ik had 'm ook gewaarschuwd voor Axels formaat en daar was-ie wel beetje van onder de indruk (geen huisdieren-mens) Merkte wel dat-ie beetje baalde, maar verder niks! (Of hij hield 't goed verborgen)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Mermaid zo 18 aug 2013 - 6:36

Ahw Bazinga ik moet stiekem een beetje lachen om je hond. Ook al is het eigenlijk niet heel leuk natuurlijk. Volgende keer geen date met hond.

De hond van mijn schoonouders is trouwens net zo, als ze hier logeert en vriend en ik hebben het te gezellig komt ze er ook bij.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga zo 18 aug 2013 - 6:53

Ja, ik moest er ook wel om lachen, hoor! Volgens mij vond hij dát dus nog erger, maar ach. 't Is sowieso een beetje verlegen, zachtaardige jongen. Maar komt nog wel een date smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one zo 18 aug 2013 - 9:51

Klinkt leuk Banzinga. Op zich wel lief de hond zo.

IK heb vandaag een hele leuke dag gehad. We zijn samen naar de Efteling geweest. Het was gelijk wel een hele dag, maar we kennen elkaar al 1,5 jaar en ik wist wel dat we sowieso wel een gezellige dag zouden hebben. 
Er is niks gebeurd maar we hebben echt gelachen en alletwee een keer lief geweest voor elkaar. We hebben echt ons het eerste uur ingehouden met het plaatsen van scherpe opmerkingen tegen elkaar maken. We spraken het ook echt uit, even opmerking inslikken hoor. We moesten echt even ons best doen om lief te zijn tegen elkaar. We hebben de hele dag door leuke gesprekken gehad en eigenlijk denken we over een hele hoop dingen hetzelfde. Over veel dingen die ook ver van elkaar af staan. 

We zitten in elk geval nu goed bij elkaar in de friend zone en we kijken nu wel hoe het verder gaat. Beide de komende weekenden een druke agenda en door de weeks iets afspreken is lastig, aangezien we 100 km van elkaar af wonen en hij gewoon full-time voor de klas staat. Dus even iets in de avond gaat niet snel lukken. Plus we hebben beide een drukke agenda door de weeks. Op zich wel goed dat het rustig gaat, maar het geintje dat hij nog welkom was met kerst viel nog goed haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Minx zo 18 aug 2013 - 11:29

Silly klinkt als een geslaagde date smile.

Bazinga fijn zo'n hond maar leuk dat er een tweede date komt.

Ik ben inmiddels weer een uurtje thuis, was totaal niet de planning dat het zo zou lopen. Mijn idee was ik ga donderdagavond met hem mee wakeboarden en dan rij ik vrijdag weer naar huis omdat het hier in de stad gezellig was 's avonds en daar wou ik graag heen. Nou ja dat plan is dus omgegooid en we zijn samen hier heen gereden en ook weer terug. Overdag zijn we nog met vrienden van hem wezen shoppen en waveboarden. Echt heel leuk om te doen en dat ging een stuk beter dan het wakeboarden van de avond ervoor.
Zaterdag kon ik vervolgens niets meer want had echt ontzettende spierpijn, dus hebben we een lekker dagje op de bank gehangen en films gekeken. 'S avonds zou ik naar een verjaardag en die afgezegd.
Vanochtend heerlijk uitgeslapen en rustig ontbeten, en vandaag aan het eind van de middag zijn we weer met wat vrienden van hem gaan wakeboarden. Dit keer ging het gelukkig een stuk beter en heb ik heel wat minder water gehapt als donderdag.
Nou ja tussendoor natuurlijk een hoop geknuffeld en gepraat. Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat we elkaar zo leuk vinden dat we bang zijn dat het ergens nog tegen gaat vallen en er daardoor nog geen stempel op durven te plakken. Beetje vreemde situatie dus zeg maar, maar het voelt onwijs goed en ontspannen als we samen zijn :cheering: :cheering: 
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Bliss ma 19 aug 2013 - 0:48

Goed zo Minx!

Ik had 'mijn' receptionist een paar dagen geleden nog ff een bericht gestuurd op FB, dat ik het leuk vond hem te ontmoeten en dat ik een erg leuke avond met hem heb gehad. Niks gehoord, volgend mij heeft ie t nog niet eens gelezen trouwens.  Op LL niemand gescoord, wel wat leukerds rond zien lopen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro ma 19 aug 2013 - 1:37

FireButterfly schreef:Bazzinga, vertel. 

Carra en Janniele, het is en blijft zijn probleem wat er is gebeurd. Als je dat soort dingen doet, zit er volgens mij iets niet goed in je relatie. Hij heeft dingen gedaan waar hij niet trots op is op vakantie. Ik heb hetzelfde. De behoefte aan mailen heb ik nu in ieder geval niet.
Dat is het ding.. dat wéét je niet of het wel of niet goed zit. Sommige mannen hebben deze aandacht gewoon nodig, zullen nooit zonder kunnen en zullen dus altijd tegen een ander klagen over hun vriendin. En oh wat zijn ze zielig.

Bottom line: je kan er niks mee. Ook al zit zijn relatie niet goed, blijkbaar is er wel nog iets dat hem bij haar houdt. Dus hoe dan ook: JIJ schiet er niet zoveel mee op. En dan kan mailen verleidelijk, spannend en leuk zijn.. bedenk je wel dat voornamelijk jouw hart op het spel staat!

Dus goed dat je die behoefte nu niet hebt :-). Mocht hij nog komen, proberen de kop in te drukken ;-)

Minx: wat klinkt dat leuk (en jaloersmakend) zeg!!!!!!!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  FireButterfly ma 19 aug 2013 - 1:54

Caro schreef:
FireButterfly schreef:Bazzinga, vertel. 

Dat is het ding.. dat wéét je niet of het wel of niet goed zit. Sommige mannen hebben deze aandacht gewoon nodig, zullen nooit zonder kunnen en zullen dus altijd tegen een ander klagen over hun vriendin. En oh wat zijn ze zielig.

Bottom line: je kan er niks mee. Ook al zit zijn relatie niet goed, blijkbaar is er wel nog iets dat hem bij haar houdt. Dus hoe dan ook: JIJ schiet er niet zoveel mee op. En dan kan mailen verleidelijk, spannend en leuk zijn.. bedenk je wel dat voornamelijk jouw hart op het spel staat!

Dus goed dat je die behoefte nu niet hebt :-). Mocht hij nog komen, proberen de kop in te drukken ;-)

Minx: wat klinkt dat leuk (en jaloersmakend) zeg!!!!!!!!
Vanochtend / vanmiddag was hij online op FB. Ik heb gewoon helemaal niks gezegd of wat dan ook. Nou ik was niet de enige tegen wie over z'n relatie werd geklaagd. Ook als hij er met andere mensen bij zaten, ving ik dat soort dingen op.
Daarnaast heb ik superveel lol met hem gehad, waar het me om ging.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Capt'n Zero di 20 aug 2013 - 0:17

Ik heb met een leuke jongen gezoend op Lowlands Date-topic 2 - Pagina 5 3920004554 hihi
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Bliss di 20 aug 2013 - 0:19

Capt'n Zero schreef:Ik heb met een leuke jongen gezoend op Lowlands Date-topic 2 - Pagina 5 3920004554 hihi
Leuk!! Nog contact mee? En hoe kwam je daar met hem in contact?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 0:23

Yeah captain, yeah captain, yeah yeah yeah :cheering: 
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Capt'n Zero di 20 aug 2013 - 0:32

Ja nummers uitgewisseld en zo nerd 

Gevonden op de dansvloer, ik was mijn capt'n Zero moves aan het doen en blijkbaar is dat nu opeens wel sexy. 
Alle andere jaren was ik een kneus, maar deze hele editie stond in het teken van het tegenovergestelde.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Bericht  Caro di 20 aug 2013 - 0:33

Capt'n Zero schreef:Ik heb met een leuke jongen gezoend op Lowlands Date-topic 2 - Pagina 5 3920004554 hihi
Dit is de enige, en enige reden Capt'n, dat het geoorloofd is 'hihi' te zeggen!!Very Happy 

Verder doe ik: :cheering: :cheering:
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 20 aug 2013 - 0:34

Capt'n Zero schreef:Ja nummers uitgewisseld en zo nerd 

Gevonden op de dansvloer, ik was mijn capt'n Zero moves aan het doen en blijkbaar is dat nu opeens wel sexy. 
Alle andere jaren was ik een kneus, maar deze hele editie stond in het teken van het tegenovergestelde.
Dan was het een goede editie dus :dance: Alleen gezoend of ook horizontaal verder gedanst in je tent?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 0:37

Lowlands is gewoon je juiste publiek Zero! Das duidelijk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Capt'n Zero di 20 aug 2013 - 0:48

@ Marin : dat zei ik ook al jaren, maar eens moest het er toch een keer van komen nerd 

@ Bliss : Geen horizontale dans gedaan, ik deelde mijn tent (plus dat ik wat had gedronken en ik nog wel kan herinneren dat ik dronken dat soort dingen niet meer moet doen Date-topic 2 - Pagina 5 827601)
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Bericht  _Lacey_ di 20 aug 2013 - 23:20

Leuk leuk leuk!

Echt, die buurman van mij heeft waanideeën: sinds maandag sport ik bij de sportschool bij mij in de buurt en wie kom ik daar tegen? Juist...

Nu vindt hij dat ik expres daar ben gaan sporten. scratch

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Caro wo 21 aug 2013 - 0:31

_Lacey_ schreef:
Leuk leuk leuk!

Echt, die buurman van mij heeft waanideeën: sinds maandag sport ik bij de sportschool bij mij in de buurt en wie kom ik daar tegen? Juist...

Nu vindt hij dat ik expres daar ben gaan sporten. scratch
Zegt dat tegen je? Wat een idioot. 

De enige updates hier gaan over BetonBlok (ja.. mét hoofdletters ja!)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud