Date-topic 2
+31
Capt'n Zero
Mermaid
Carra
Janelie
Harrison
KOL
Caro
Fred
Minx
silly-one
applestar
Bazinga
Burn
Auxo
Joan
Nyx
Victoria-
Derpy
FireButterfly
SuperGrover
Chocolate Cookie
Esperanza
Poubelle
sokpop
_Lacey_
Roos'
Bliss
Toet
Tabbert
June
Punk'd
35 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Date-topic 2
Cc klinkt goed mooi dat het gezellig was.
Ik heb morgen mijn tweede date het is zo'n schatje eerste date duurde echt ontzettend lang. Konden elkaar bijna niet loslaten echt onwijze aantrekkingskracht. Heel erg bizar om dit zo te voelen.
Ik heb morgen mijn tweede date het is zo'n schatje eerste date duurde echt ontzettend lang. Konden elkaar bijna niet loslaten echt onwijze aantrekkingskracht. Heel erg bizar om dit zo te voelen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk voor je Minx, klinkt goed! Veel plezier!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Leuk, Minx! Veel plezier morgen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Minx: Ik wil trouwens nog iets zeggen. Ik hoop dat je het positief opvat, zo is het namelijk bedoeld! Ik vind je veel leuker en positiever overkomen sinds het uit is met je ex. Net alsof je veel meer leuke dingen ziet en doet. Echt leuk en ik hoop dat deze date een echte leuke man is voor jou!
June- Kletskop
Oh en nog iets.
Sorry voor duizend keer het woord 'leuk'.
Sorry voor duizend keer het woord 'leuk'.
June- Kletskop
Haha dat lijkt niet alleen zo dat is ook zo . Voel me zo veel beter, kies weer voor mezelf. Het is echt een van de betere keuzes geweest in mijn leven. Mijn ex is een prima kerel maar niet voor mij. Behoorlijk dominant en alles wat niet in zijn straatje paste kon hij ontzettend chagerijnig om worden.
Maar het klopt dus wel, niets geks aan dat het opvalt .
En nu kan ik niet slapen haha, lig echt onwijs te stuiteren in mijn bed. Mijn planning was eigenlijk om nog wat langer te wachten maar werd al verdrietig bij het idee er aan. Dus nu morgen lekker daar langs.
Maar het klopt dus wel, niets geks aan dat het opvalt .
En nu kan ik niet slapen haha, lig echt onwijs te stuiteren in mijn bed. Mijn planning was eigenlijk om nog wat langer te wachten maar werd al verdrietig bij het idee er aan. Dus nu morgen lekker daar langs.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ga in september met een man op date die ik via internet ken. Heel spannend maar ook heel veel zin in.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Leuk, wat gaan jullie doen?
Gisteren hebben we elkaar nog eventjes gezien, als het weer meezit komend weekend strand maar het wordt een stuk koeler zag ik
Enige waar ik nog een beetje over twijfel is zijn leeftijd, ik ben 24, hij is 35.
Gisteren hebben we elkaar nog eventjes gezien, als het weer meezit komend weekend strand maar het wordt een stuk koeler zag ik
Enige waar ik nog een beetje over twijfel is zijn leeftijd, ik ben 24, hij is 35.
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Roos': Naar mijn mening is leeftijd gewoon een getal. Als jullie het écht zo leuk hebben zou ik het niet daardoor laten tegenhouden
Chocolate Cookie- Ratel
Inderdaad, leeftijd is niet het belangrijkste
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Dat leeftijdsverschil kan best!
Ik heb op Paiq ingevuld dat locatie me niets uitmaakt. Wat mij betreft woont ie op Terschelling, als ik dan maar niet steeds van die Mister Bean-types krijg. Misschien moet ik toch vaker gaan stappen of in m'n eentje gaan zwemmen.
Ik heb op Paiq ingevuld dat locatie me niets uitmaakt. Wat mij betreft woont ie op Terschelling, als ik dan maar niet steeds van die Mister Bean-types krijg. Misschien moet ik toch vaker gaan stappen of in m'n eentje gaan zwemmen.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Vooral daardoor niet tegen laten houden. Als je het leuken samen hebt is dat toch belangrijker. Als je 60 en 71 bent merk je daar toch ook niets meer van
Minx- Lady Post-a-lot
Hier ff een update, denk dat ik verliefd ben en hij ook . Kom er net weer vandaan en heb wat vrienden van hem gezien. Was erg gezellig. Al is het allemaal nog wel wat onwerkelijk maar het voelt erg goed . Geen idee wanneer ik hem weer zie hebben we het eigenlijk niet eens over gehad haha. Zal vast niet heel lang duren .
Minx- Lady Post-a-lot
Wat leuk Minx!!!
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Wat leuk voor je, Minx!
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik ga vrijdag op date met een collega Ik werk er al 2 hele dag en heb de pauzes bij hem gezeten en hij is heel leuk en vooral zo lief... Wat ik er zo van merk, tenminste Donderdag heb ik 'm mss 20 minuten gesproken en na 't werk kwam ik 'm tegen in de supermarkt en toen liep ie met me mee, al kletsend en hij wilde m'n boodschappen dragen (leek een zware tas) Zo schattig!
Afijn, we zouden elkaar pas volgende week weer zien, vond 't wel jammer maarja. Had me al bedacht dat ik 'm dan zou gaan uitvragen! Tenminste, ik zou iets meer flirterig gaan doen en kijken of er respons was... En toen voegde hij me opeens toe op FB en na paar berichten over muziek en films (zelfde smaak! ) vroeg ie me mee uit. Zo leuk!
Afijn, we zouden elkaar pas volgende week weer zien, vond 't wel jammer maarja. Had me al bedacht dat ik 'm dan zou gaan uitvragen! Tenminste, ik zou iets meer flirterig gaan doen en kijken of er respons was... En toen voegde hij me opeens toe op FB en na paar berichten over muziek en films (zelfde smaak! ) vroeg ie me mee uit. Zo leuk!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wat super leuk voor jullie Minx! Fijn gevoel is het hè? Bij mij gaat het ook super goed, nog anderhalve week geduld tot mijn *hoe moet ik hem eigenlijk noemen?* van vakantie terugkomt woeeeee. Ik ben echt benieuwd of het dan nog steeds hetzelfde is.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Leuk Minx, Bazinga en Toet!
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Way to go meiden!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb mijn date deze week ondertussen 3x gezien, haha. We hebben het echt super leuk. Zal hem vast snel weer zien.
Chocolate Cookie- Ratel
Cc klinkt goed veel plezier er mee.
Minx- Lady Post-a-lot
Ah wat een leuke berichten hier!!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
AHH hij is zo cute en lief!! Echt heel, heel, heel erg lief... En cute.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:AHH hij is zo cute en lief!! Echt heel, heel, heel erg lief... En cute.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: