Date-topic 2
+31
Capt'n Zero
Mermaid
Carra
Janelie
Harrison
KOL
Caro
Fred
Minx
silly-one
applestar
Bazinga
Burn
Auxo
Joan
Nyx
Victoria-
Derpy
FireButterfly
SuperGrover
Chocolate Cookie
Esperanza
Poubelle
sokpop
_Lacey_
Roos'
Bliss
Toet
Tabbert
June
Punk'd
35 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Date-topic 2
Jep. Zo jammer dat snedige antwoorden pas in mij opkomen als het te laat is.
BetonBlok is dus ook nog steeds bezig?
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ja.. maar dan bedenk ze maar alvast voor de volgende keer :-). En wat een triest figuur is het toch he.. wáárom denken mannen soms dan zoveel over zichzelf?_Lacey_ schreef:Jep. Zo jammer dat snedige antwoorden pas in mij opkomen als het te laat is.
Ja, BB is flink bezig ja. Ik snap er niks van. Ik ging op vakantie en dat stond natuurlijk op FB, toen kreeg ik al een berichtje:
Hee Caro, misschien vind je het een beetje vreemd dat ik het zeg, maar ja ik blijf gewoon XX,haha , dus bij deze wens ik je oprecht een heerlijke vakantie volop genieten, relaxen, drank, lol en heel veel plezier. Maak er een topvakantie van!!!
Ik heb natuurlijk niet gereageerd maar ik dacht echt eindelijk van hem af te zijn. Niet dus. Toen gingen er toch wel 3 updates van mij overheen en nog steeds geen like oid van hem dus ik dacht echt: topper. Totdat ik dus hier in NL weer was, en op mijn eerste werkdag was er ingebroken in ons pand en ik liep op een gegeven moment nietsvermoedend de keuken in om een blik en veger te halen voor het glas. Staat hij daar: HEEEEE Caro. 'oh hoi' 'en hoe was het?? fijne vakantie gehad??' (en lees dit echt met een enorm enthousiasme van zijn kant) en ik heb serieus alleen maar redelijk mompelend gereageerd maar toen bleef hij me volgen als een puppy. Tot ik weer terug op mijn afdeling was.
En 's avonds:
Hee! Ben je nog vingerafdrukken of voetsporen van mij tegengekomen bij het schoonmaken haha. Ik hoorde dat de inbraak zondag was gebeurd en dat het alarm er af was.......oeps en ik ben op de zaak geweest en heb het alarm afgezet
Wederom: ik heb niet gereageerd. En nu is 13 september een voetbaltoernooi van mijn werk in Duitsland en ik vind dat soort dingen altijd erg leuk. Totdat ik erachter kwam hij dat dus ook gaat.. En nu ben ik dus serieus alweer 'bang' dat ik hem echt niet de hele dag van mem af kan schudden. Maar ik weiger eigenlijk me tegen te laten houden doordat hij ook gaat. Het zal alleen vakkundig ontwijken worden ben ik bang..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Pfff, dóódvermoeiend toch, die BB?! Ik zou echt nu voor eens en altijd duidelijk tegen hem zijn en zeggen dat je niks van hem wil en dat ie moet kappen met dat stalkerige gedrag omdat je er gek van wordt! Come on, dit gaat toch nergens meer over?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dat heb ik mezelf ook voorgenomen. Nog één bericht en hij krijgt werkelijk nu echt een keer botte woorden te horen. Toen ik dus al had gezegd dat er niks meer in zat en geen contact meer wilde, was het dus niet duidelijk genoeg. Vandaar de naam: betonblok...
Maar het is toch te debiel voor woorden dat ik me nu bezwaard voel over het voetballen omdat hij meegaat?? Denk er serieus over te cancellen vanwege hem. Maar dat vind ik ook ergens gewoon nergens over gaan..
Maar het is toch te debiel voor woorden dat ik me nu bezwaard voel over het voetballen omdat hij meegaat?? Denk er serieus over te cancellen vanwege hem. Maar dat vind ik ook ergens gewoon nergens over gaan..
Caro- Ratel
Nee, je moet gewoon lekker gaan Caro! Niet laten weerhouden door BB.
Toen ik een collega vertelde dat buurman naar dezelfde sportschool gaat, zei ze dat ze in mijn geval nooit meer zou gaan. Nou, never nooit niet! Ik mag gaan en staan waar ik wil en juist als ik daar niet meer kom heeft hij zijn zin.
Toen ik een collega vertelde dat buurman naar dezelfde sportschool gaat, zei ze dat ze in mijn geval nooit meer zou gaan. Nou, never nooit niet! Ik mag gaan en staan waar ik wil en juist als ik daar niet meer kom heeft hij zijn zin.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
@ Zero, in welke tent en onder welk optreden heb je staan zoenen? Ik heb wel een paar mensen zien zoenen dus ik ben benieuwd of jij dat wellicht was... lol
Aan de ene kant wel jammer dat ik jullie Zero, Bliss en andere Lowlandsgangers niet ben tegen gekomen. Of misschien ben ik jullie wel tegen gekomen maar heb ik er geen weet van gehad.. Dat kan natuurlijk ook.
Aan de ene kant wel jammer dat ik jullie Zero, Bliss en andere Lowlandsgangers niet ben tegen gekomen. Of misschien ben ik jullie wel tegen gekomen maar heb ik er geen weet van gehad.. Dat kan natuurlijk ook.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Nee dat weet ik. Erg he! Maar ik heb ook geen zin in zijn achterlijke puppy achtige gedrag de hele dag. Het is zó enorm gruwelijk onaantrekkelijk en irritant!_Lacey_ schreef:Nee, je moet gewoon lekker gaan Caro! Niet laten weerhouden door BB.
Nou idd! Je mag gaan en staan waar je wil. Wat je buurman er ook van denkt. Je hebt aan niemand verantwoording af te leggen over waar je gaat sporten. Jammer dat die droeftoeter er rondloopt maar ok. Hoe is het verder met hem eigenlijk? Is hij nog met dat meisje?
Caro- Ratel
Caro, uiteraard laat je je niet door hem weerhouden om te gaan. Wat ik alleen niet helemaal snap, is dat je niet al veel eerder zéér duidelijk naar hem toe hebt uitgesproken dat dit gedrag je absoluut niet aanstaat! Denk echt dat je te geduldig met hem bent, maar pak nou eens die hamer en timmer dwars door dat betonblok voor z'n harses heen!
Bliss- Lady Post-a-lot
Fred schreef:@ Zero, in welke tent en onder welk optreden heb je staan zoenen? Ik heb wel een paar mensen zien zoenen dus ik ben benieuwd of jij dat wellicht was... lol
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik ben het eens met Bliss. Dit lijkt me vreselijk vermoeiend, Caro. Het is toch doodzonde dat hij je zou weerhouden van je plannen?
Zero, leuk zeg! Heb je hem later nog gesproken?
Ik ben dus weer terug uit Zweden. Ik heb het weer absoluut super gehad, hij is ontzettend lief. Het was dit keer ook al iets 'normaler' dan de vorige keer, toen was het zo stuiterdestuiter spannend. Maar jeetje wat is dit lastig. Het afscheid was vreselijk, ik wilde niet weg, hij wilde niet dat ik wegging... En nu zien we elkaar waarschijnlijk echt super lang niet. Ik weet niet hoe het nu verder gaat, onze studies beginnen weer, vijf dagen per week college en pas weer vakantie met Kerst. Maar goed, ik focus me eerst maar op de leuke herinneringen. Super romantische dingen gedaan, zoals eten bij kaarslicht, een wandeling op een bergtop met volle maan, ik heb een roos van hem gekregen de laatste avond...
Ik ben dus weer terug uit Zweden. Ik heb het weer absoluut super gehad, hij is ontzettend lief. Het was dit keer ook al iets 'normaler' dan de vorige keer, toen was het zo stuiterdestuiter spannend. Maar jeetje wat is dit lastig. Het afscheid was vreselijk, ik wilde niet weg, hij wilde niet dat ik wegging... En nu zien we elkaar waarschijnlijk echt super lang niet. Ik weet niet hoe het nu verder gaat, onze studies beginnen weer, vijf dagen per week college en pas weer vakantie met Kerst. Maar goed, ik focus me eerst maar op de leuke herinneringen. Super romantische dingen gedaan, zoals eten bij kaarslicht, een wandeling op een bergtop met volle maan, ik heb een roos van hem gekregen de laatste avond...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ahh dat klinkt echt romantisch SG!
Bliss- Lady Post-a-lot
Het was ook heel romantisch! Over het algemeen tenminste, haha. We hebben ook geblowd, want we waren nieuwsgierig hoe seks zou zijn als je beiden stoned bent. Onze conclusie, er is bestaat niet zoiets als 'stonede seks'. We hadden beiden niet echt nog de energie voor seks, maar de lachstuipen maakte het echt onmogelijk. Dus nee, dat was niet zo romantisch, maar wel echt hilarisch.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
AHHH!! Schattig :-). Ik vind het leuk dat je zo verliefd bent en hopelijk kan je hem gewoon sneller zien dan kerst. Die gedachte is echt deprimerendSuperGrover schreef:Ik ben het eens met Bliss. Dit lijkt me vreselijk vermoeiend, Caro. Het is toch doodzonde dat hij je zou weerhouden van je plannen?
Ja, hij ís ook vreselijk vermoeiend en ik ben iedere keer al angstig als hij naar de kantine komt of niet tijdens het eten. Brrr... ik krijg zó de kriebels van hem. Dus ik weet zeker dat de volgende keer dat hij een kansloos bericht via FB stuurt dat ik echt hard ga zijn. Blijkbaar werkt negeren niet, ook hem vriendelijk vertellen dat ik niet meer wil dan collega's zijn dus wat blijft er dan over? Beter als hij het nog vóór het voetballen doet, want dan heb ik er die dag geen last van ;-).
Caro- Ratel
Caro, wat vreselijk vermoeiend die man.
SG, wat heerlijk om te lezen, jammer dat jullie elkaar nu alleen en hele tijd niet kunnen zien
Minx, fijn dat jullie je zo goed voelen samen, lekker van genieten.
SG, wat heerlijk om te lezen, jammer dat jullie elkaar nu alleen en hele tijd niet kunnen zien
Minx, fijn dat jullie je zo goed voelen samen, lekker van genieten.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Bliss- Lady Post-a-lot
En je weet zeker dat hij je nu niet meer bezig houdt, omdat je het toch even kwijt moet aan ons? Kan hoor, ik heb ook een zwak voor een jongen, al vanaf de eerste klas van de middelbare school, als hij ooit gaat trouwen zal dat misschien ook wel iets met me doen.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Ja, dat weet ik zeker. Maar zoals ik al zei, dit is de man waar ik het grootste zwak ooit voor heb, al vanaf m'n 16e. Als ik hem zie, doet dat altijd wel iets met me, daarom zie ik hem gelukkig bijna nooit meer. Zo lang ik hem niet zie, gaat het prima en houdt hij me niet bezig.
Een andere oude scharrel van me gaat ook trouwen, over twee weken zelfs al, maar dat boeit me dan weer voor geen meter. (maar het is wel de broer van een vriendin van me, dus ik hoor er nog wel wat over uiteraard)
Een andere oude scharrel van me gaat ook trouwen, over twee weken zelfs al, maar dat boeit me dan weer voor geen meter. (maar het is wel de broer van een vriendin van me, dus ik hoor er nog wel wat over uiteraard)
Bliss- Lady Post-a-lot
Vaag idee is dat volgens mij. Zeker omdat je nog een zwak voor hem hebt.
Bliss ff een andere vraag hoe gaat het met je, heb echt het idee dat je de laatste tijd echt heen en weer vliegt qua emoties. Kan zijn dat ik het mis heb hoor.
Bliss ff een andere vraag hoe gaat het met je, heb echt het idee dat je de laatste tijd echt heen en weer vliegt qua emoties. Kan zijn dat ik het mis heb hoor.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Haha Minx, story of my life! Emotioneel flexibel noem je dat Maar waar doel je in dit geval op? Het gaat wel ok met me hoor, maar dingen als mijn aanstaande 30e verjaardag houden me wel bezig. Al heb ik twee dagen geleden besloten dat ik dat nu ga accepteren en dat ik blij moet zijn dat ik 30 mag worden.
Bliss- Lady Post-a-lot
Niet specifiek ergens op hoor, maar las laatst idd dat je het meer los wou laten en dan nu weer dit. Zou het zo zonde vinden je benadeeld jezelf zo. Volgens mij ben je echt superleuk alleen haal je jezelf nog wel eens wat maar beneden. Zo jammer .
Minx- Lady Post-a-lot
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss, ik ben vrijdag voor de derde keer 29 geworden. Werd er instant rustig van.
En wat is geweest, is geweest. Mijn zwak is al jaren getrouwd en al jaren vader van twee bloedmooie kinderen. Had ik ook kunnen hebben, maar we waren elkanders ware niet. Is geweest en klaar.
En wat is geweest, is geweest. Mijn zwak is al jaren getrouwd en al jaren vader van twee bloedmooie kinderen. Had ik ook kunnen hebben, maar we waren elkanders ware niet. Is geweest en klaar.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Heb ik het misschien anders gelezen hoor . Heb je soms.
Met mijn date gaat het prima denk dat we het inmiddels geen date meer kunnen noemen . Hij heeft inmiddels mijn ouders en broertjes gezien en ik tot nu toe zijn vader 2 keer. Gaat gewoon lekker ontspannen. Zit nu weer bij hem thuis, hij zit te kaarten met een vriend van hem en ik zit erbij, beetje Forummen enzo.
Met mijn date gaat het prima denk dat we het inmiddels geen date meer kunnen noemen . Hij heeft inmiddels mijn ouders en broertjes gezien en ik tot nu toe zijn vader 2 keer. Gaat gewoon lekker ontspannen. Zit nu weer bij hem thuis, hij zit te kaarten met een vriend van hem en ik zit erbij, beetje Forummen enzo.
Minx- Lady Post-a-lot
Klinkt goed Minx!
En Nyx, ja, zo kun je het ook doen natuurlijk
En Nyx, ja, zo kun je het ook doen natuurlijk
Bliss- Lady Post-a-lot
Klinkt inderdaad goed, Minx! Blij voor je!
Ja, als 30 me continu kopzorgen bezorgd, waarom dan niet eeuwig 29 blijven? Ik moest opeens denken aan The Nanny en Blanche Deveraux (Golden Girls) en dus blijf ik eeuwig 29. Dan zit er toch ook geen druk meer op van moeten, maar blijf ik in gedachten lekker jong.
Ja, als 30 me continu kopzorgen bezorgd, waarom dan niet eeuwig 29 blijven? Ik moest opeens denken aan The Nanny en Blanche Deveraux (Golden Girls) en dus blijf ik eeuwig 29. Dan zit er toch ook geen druk meer op van moeten, maar blijf ik in gedachten lekker jong.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: