Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+31
Capt'n Zero
Mermaid
Carra
Janelie
Harrison
KOL
Caro
Fred
Minx
silly-one
applestar
Bazinga
Burn
Auxo
Joan
Nyx
Victoria-
Derpy
FireButterfly
SuperGrover
Chocolate Cookie
Esperanza
Poubelle
sokpop
_Lacey_
Roos'
Bliss
Toet
Tabbert
June
Punk'd
35 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 8:39

Ik heb trouwens nog wel een keer gratis speeddaten open staan, wat ik ergens dit jaar nog een keer 'moet' doen. Maar goed, dat neem ik toch niet zo serieus eigenlijk smile 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 25 aug 2013 - 8:46

Niet om er verder over te gaan maar Bliss ik vind het altijd hartstikke mee vallen dat je er zo enorm mee bezig bent. Ik heb dat ook wel gehad. Ik denk dat iedereen gewoon anders in elkaar zit wat dat betreft. Ik heb een tijdje met een vriendin samengewoond en zij was zoveel relaxter dan ik. Maar dat zat gewoon in haar, net als dat het in mij zat om me wel heel erg ergens mee bezig te houden. Sowieso als je ex/zwak/scharrel gaat trouwen kan je dat best wel even raken. 

Ik vond speeddaten echt tof :cheering:
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 25 aug 2013 - 9:00

Ik herken het ook wel. Ik had ook een zwak; nooit aan mezelf toegegeven overigens en nooit gedacht dat hij wat in mij zou kunnen zien. Hij had altijd een vriendin, rare relatie. Ging trouwen, nog gekker. Kreeg vervolgens een bloedmooi kind. Elke keer als ik hem tegen kwam maakt ik dat ik zo snel mogelijk weg kwam, ik wist niks te zeggen. Jaren, jaren later staat hij dan ineens voor je deur. Hij gaat scheiden en geeft aan altijd al een zwak voor mij te hebben gehad scratch. Weirdest thing ever!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 9:01

Ha dat is ook gek, Iemand. Hoe heb je gereageerd?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 25 aug 2013 - 9:12

Ik ben heel boos geworden laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 25 aug 2013 - 9:16

Als mijn 'zwak' dat zou doen laat ik hem waarschijnlijk nog binnen ook...
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 25 aug 2013 - 9:50

Carra schreef:Als mijn 'zwak' dat zou doen laat ik hem waarschijnlijk nog binnen ook...
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan dan angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 25 aug 2013 - 9:53

Haha, en? Heb je dat gedaan?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet zo 25 aug 2013 - 10:28

Wow vet spannend dit Iemand! Ik wil het wetennnnn
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 25 aug 2013 - 10:36

Ja, dat heb ik gedaan. Het is allemaal heel gek om mee te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 25 aug 2013 - 21:07

Wij willen meer info Iemand! Spannend dit.

Ik heb trouwens een nieuwe date. En ik heb kriebels... vind het best eng om mezelf open te stellen merk ik.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 25 aug 2013 - 21:33

Tabbert, ik zag gisteren een caravan met Tabbert op de achterkant. Als merk of zo. Het was op de snelweg dus kon geen foto maken.

Vertel over je date!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 25 aug 2013 - 22:22

Carra schreef:Tabbert, ik zag gisteren een caravan met Tabbert op de achterkant. Als merk of zo. Het was op de snelweg dus kon geen foto maken.

Vertel over je date!
hahah klopt: Tabbert is een caravanmerk :-). 

Iemand: Ik wil ook details!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover zo 25 aug 2013 - 22:27

Iemand, vertel verder!!

Tabbert: Leuk dat je een date hebt. Ik snap je kriebels, maar kijk gewoon hoe het loopt, het is maar een date. Hoe ken je hem?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 22:29

Volgens mij heeft Iemand een relatie, dus ik ben nu benieuwd of dat dan toch met deze man is! smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 26 aug 2013 - 0:10

Leuk Tabbert! Laat het gewoon over je heenkomen smile Komt goed, wanneer zie je hem?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 26 aug 2013 - 0:32

Ik heb m'n zwak een bericht op FB gestuurd om hem te feliciteren, moest dat toch even doen ofzo. Krijg net een korte reactie. Eén dezer dagen ga ik hem weer uit m'n hoofd bannen, want zodra hij daar weer in zit, houdt ie me toch bezig, merk ik nu.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 26 aug 2013 - 2:07

Toet schreef:Leuk Tabbert! Laat het gewoon over je heenkomen smile Komt goed, wanneer zie je hem?
Het feit is: dat heb ik dus nog niet toegestaan Laughing Conclusie: ik vind hem bijzonder haha. 

Heb hem leren kennen via vrienden op een feestje (was vorige week). Nu al heel het weekend gezien en dus ook blijven slapen (ja, echt, alleen slapen). We hebben het al over serieuze dingen en dat hij ook mij heel leuk vindt en dat in combi met mijn (positieve) kriebels, krijg ik ook de kriebels ervan en wil ik wegvluchten pale 

Vanavond gaat dit caravanmerk maar eens tegen haar scharrel vertellen dat die overeenkomst niet meer kan doorgaan. Pff zo heb je niets, zo heb je er meer (4 keer mee uitgevraagd afgelopen vrijdag haha). 

@Bliss: ik snap je helemaal. En vind niet dat je van hort naar her gaat met je emoties. Hoe dol ik ook kan zijn op iemand, als m'n zwak me zou bellen met dat nieuws zou ik denk ik de telefoon door het raam gooien! 

@SG: wat super leuk om te horen! Jullie zijn gewoon meant to be. Dan overleven jullie die tijd tot de kerst ook wel. Plus: Zweden is romantisch in de sneeuw.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 aug 2013 - 4:14

Nee, ik heb geen relatie maar begrijp wel waarom je dat denkt. Dat ging over een ex. Maar goed, wat voor details? Hij ligt inmiddels in scheiding en we zien elkaar stiekem af en toe. Stiekem omdat ik (en hij ook natuurlijk) hun scheiding niet wil beïnvloeden. Ik ben niet de reden van zijn scheiding en dat wil ik niet worden ook. En ja, ik weet zeker dat hij aan het scheiden is, ik heb de papieren gezien smile. Het voelt heel onwerkelijk om met hem te zijn. Ik heb nooit met hem gescharreld zoals bv Bliss met haar zwak. Ik heb er zelfs nooit aan toegegeven dat ik hem überhaupt leuk vond/ vind ondanks dat er weleens wat ongemakkelijke momenten en rare voorvallen zijn geweest. We konden met elkaar lezen en schrijven maar creëerden toch een veilige afstand naar elkaar. Maar die band, die was er altijd wel. En nu mag ik hem gewoon aanraken haha :cheering: .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 26 aug 2013 - 6:49

Joeee ik heb even jullie advies nodig! Met mijn vorige date is het dus over, heel erg jammer, ik vond/vind het ook best kut maargoed. Hij zei vorige week al dat hij het wel heel leuk vond om me te blijven spreken/appen. Ik heb toen gezegd dat ik daarover na moest denken.. Er gingen 2 of 3 dagen voorbij waarin we elkaar nog steeds de hele dag appte.. Toen heb ik afgelopen donderdag tegen hem gezegd dat ik hem niet meer wil spreken omdat het te verwarrend voor me is. Daarna hebben we elkaar dus 4 dagen niet gesproken en het gaat gewoon goed met mij, ik denk niet heel veel aan hem en ben ook niet echt verdrietig ofzo, heel af en toe schiet er even een 'jammer' door m'n hoofd maar thats it. Nou goed, vandaag stuurde ik hem een felicitatie via whatsapp omdat hij jarig is en nu appen we alweer de hele middag/avond. Ik vind het zo leuk om hem te spreken maar het is niet slim hè? :nopompom:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 26 aug 2013 - 7:10

Toet schreef:Joeee ik heb even jullie advies nodig! Met mijn vorige date is het dus over, heel erg jammer, ik vond/vind het ook best kut maargoed. Hij zei vorige week al dat hij het wel heel leuk vond om me te blijven spreken/appen. Ik heb toen gezegd dat ik daarover na moest denken.. Er gingen 2 of 3 dagen voorbij waarin we elkaar nog steeds de hele dag appte.. Toen heb ik afgelopen donderdag tegen hem gezegd dat ik hem niet meer wil spreken omdat het te verwarrend voor me is. Daarna hebben we elkaar dus 4 dagen niet gesproken en het gaat gewoon goed met mij, ik denk niet heel veel aan hem en ben ook niet echt verdrietig ofzo, heel af en toe schiet er even een 'jammer' door m'n hoofd maar thats it. Nou goed, vandaag stuurde ik hem een felicitatie via whatsapp omdat hij jarig is en nu appen we alweer de hele middag/avond. Ik vind het zo leuk om hem te spreken maar het is niet slim hè? :nopompom:
Maar waarom was het nu over? Het is misschien niet zo slim, maar wel begrijpelijk! Je vindt hem leuk, het contact is leuk dus dan snap ik het. Bouw het gewoon anders af voor je gevoel.. Ipv direct te reageren, wacht je een half uur. En zo verder?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 26 aug 2013 - 7:15

Ja waarom het nou precies over is..

Hij ging op vakantie voor 3,5 week en vanaf het begin van zijn vakantie was het al kut. Hij bleef wel contact houden maar steeds kortaf en afstandelijk. In het begin nog allemaal leuk, want ja, hij is op vakantie en ik begrijp best dat je dan geen zin hebt om uitgebreid te gaan appen maar na 3,5 week was ik het wel zat. Toen kwam hij dus terug en ik merkte gewoon heel erg dat zijn enthousiasme (interesse in mij?) verdwenen was. Hij was al een paar dagen terug en we hadden elkaar nog steeds niet gezien, terwijl we elkaar voor zijn vakantie super vaak zagen. Toen heb ik gezegd dat ik er zo geen zin in had en uiteindelijk is er van hem nog wel een verhaal uitgekomen dat hij er ook niet meer zo'n zin in had ofzo. Niet echt iets concreets.

Afbouwen is inderdaad wel een goed idee denk ik, ik zie ook wel hoe het loopt. Het probleem is een beetje dat ik mezelf nu alweer valse hoop aan het geven ben; (zie je wel, hij appt me de hele tijd) dat idee. En dat is natuurlijk niet chill, al vind ik het ook zonde om nu het contact helemaal te verbreken.


Laatst aangepast door Toet op ma 26 aug 2013 - 7:17; in totaal 3 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 26 aug 2013 - 7:15

Bijzonder verhaal Iemand. Leuke nick, ben je een oude bekende?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 aug 2013 - 8:35

Toet, ik zou eerlijk gezegd denken dat er op vakantie iets is voorgevallen misschien met een ander meisje. Dat hij zich schuldig voelt en zich ongemakkelijk voelde bij het contact. Dus niet zozeer jou kwijt wil maar het voor zijn gevoel niet kan maken met je verder te gaan. Puur gissen wat ik doe hoor maar is dat niet in jou opgekomen? Als hij zeker is van zijn beslissing dan zou ik ook proberen het contact te minderen want je merkt zelf ook verschil hoe het met je gaat als je wel of geen contact hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 26 aug 2013 - 9:25

Oh ja dat denk ik ook Iemand, ik weet het haast wel zeker zelfs.. Ik vraag me dan ook wel heel erg af in hoeverre hij nu nog contact heeft met dat andere meisje. Waarom zou hij de hele tijd met mij willen appen? Het gaat niet om een paar berichtjes per dag maar gewoon de hele tijd. Ik zou echt geen zin hebben zoveel tijd in iemand te steken als ik er verder geen toekomst in zie.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum