Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

+52
Enelya
Ella
blondje1313
Melis_je
Harrison
KOL
Tania
girli
Elliot
nina
Feline
Vixen
Twellie
M-G
LDJ
Surya
Printje
Maple
Aggi
Fred
Susan
Engelse Drop
Paper Crown
Artemis
Luce
SarahKey
Sea of Trees
Aagje!
Rush
Blair
Toet
Sterre
Bazinga
Capt'n Zero
Coco
M@niek
Esmee
Davinia
xxjojootjexx
Joan
Caramba
SoGood
Nyx
silly-one
Lynn_
TukTuk
Mamsie
Pitufo
Sneeuwvlok
Penélope
Lejow
ellibre
56 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Davinia ma 12 aug 2013 - 5:23

Ik zou juist helemaal blij zijn voor mijn vriend als hij op deze manier toch kan gaan! smile
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Engelse Drop ma 12 aug 2013 - 5:24

Het kan ook te maken hebben met die Suzanne, die ieder jaar als enige vrouw met de groep mannen mee mag. Misschien is Hanneke het gewoon zat dat haar man altijd maar met die Suzanne gezellig op Lowlands zit, terwijl zij zelf niet mee mag.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Esmee ma 12 aug 2013 - 5:27

Ik zou het juist heel leuk vinden als overige vrienden dat voor mijn man hadden geregeld. Al weet je niet het hele verhaal, het komt nu wel heel fout over.

En daarnaast vind ik Mark ook wel een beetje een loser dat hij zich zo de les laat lezen door zijn vrouw. "Weet Hanneke ervan?", kom zeg.
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  SoGood ma 12 aug 2013 - 5:27

Ik stond te koken en ik heb er nog eens over nagedacht. Nu wordt zij wel weggezet als een zeikwijf maar aan de andere kant kennen we haar verhaal natuurlijk niet. Misschien heeft ze vaak last van paniekaanvallen o.i.d. (ik noem maar wat!) of heeft hij zich de laatste jaren dusdanig misdragen dat ze samen hebben afgesproken dat hij er vanaf ziet voortaan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Luce ma 12 aug 2013 - 5:27

xxjojootjexx schreef:Het ligt compleet aan de hele situatie, maar ik kan mij Hanneke erg goed voorstellen wanneer er reeds andere plannen gemaakt zijn.
Wij mogen ook "alles" van elkaar, maar dat betekent niet dat we ook altijd alles maar doen. Wij overleggen dit met elkaar en zetten elkaar niet zo voor het blok.
Dat ook inderdaad. En ook eens met Susan: we kennen niet het hele plaatje. Voor hetzelfde geld zit het heel anders dan hier nu wordt geschetst. Ik kan me namelijk niet zo goed voorstellen dat zoiets zomaar zonder reden echt ''verboden'' wordt. 9 van de 10 keer zit er toch echt meer achter.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 5:28

Ik vind Mark helemaal geen loser, ik vind het in hun situatie vrij normaal dat je niet zonder enig overleg gaat. Zeker als ze ook nog hebben afgesproken dat er een logé komt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 5:31

SoGood schreef:Ik stond te koken en ik heb er nog eens over nagedacht. Nu wordt zij wel weggezet als een zeikwijf maar aan de andere kant kennen we haar verhaal natuurlijk niet. Misschien heeft ze vaak last van paniekaanvallen o.i.d. (ik noem maar wat!) of heeft hij zich de laatste jaren dusdanig misdragen dat ze samen hebben afgesproken dat hij er vanaf ziet voortaan.
Ja precies, ik kan wel tig dingen bedenken. Hoeft allemaal niet zo te zijn, misschien is ze wel gewoon een zeurpiet die het hem niet gunt, maar ik kan me ook best redenen voorstellen die heel begrijpelijk zijn. Ik vind het ook niet terecht dat ze nu zo wordt neergezet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Engelse Drop ma 12 aug 2013 - 5:32

Nu ik het hele verhaal heb gehoord vind ik het een behoorlijke rotstreek van die Mark. Hij geeft dus gewoon het nummer van zijn vriendin en laat haar voor het blok zetten door een radio-dj. En dan dat gedoe met dat 'ik mag niet van mijn vriendin', dat komt zo onvolwassen over. Alsof hij een klein kind is die niet mag van zijn moeder, hij zou zelf zo verstandig moeten zijn om te weten dat de financiën het dit jaar niet toelaten, maar dit niet afschuiven op zijn vriendin. En dan ook nog dit kunstje flikken, die hele Suzanne vind ik ook een gekke factor, lekker als enige vrouw mee mogen met de mannen. Ik zou dat eerlijk gezegd ook niet al te leuk vinden, als ik zelf ook graag meeging naar Lowlands.

Nou, al met al, denk ik dat dit verhaal veel meer kanten heeft dan je in eerste instantie meekrijgt...
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  M@niek ma 12 aug 2013 - 5:34

super leuk toch dat hij dat kaartje heeft gewonnen...dus ja hij mocht van mij gewoon gaan.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Coco ma 12 aug 2013 - 5:35

Nee, andersom zou hij het ook niet goed vinden. Mijn man zou het ook niet willen en ik ook niet dus dat hoeft ook geen discussie op te leveren. Overigens had het best gemogen als dat in ons leven zou passen en hij alle andere jaren ook ging/gaat. Het komt bij ons vooral doordat uitgaan (om religieuze redenen) niet meer in ons leven past. Als hij met broertjes/vrienden een weekend weg gaat vind ik het prima.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Coco ma 12 aug 2013 - 5:36

.


Laatst aangepast door Coco op ma 12 aug 2013 - 5:37; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 5:36

Engelse Drop schreef:Nu ik het hele verhaal heb gehoord vind ik het een behoorlijke rotstreek van die Mark. Hij geeft dus gewoon het nummer van zijn vriendin en laat haar voor het blok zetten door een radio-dj. En dan dat gedoe met dat 'ik mag niet van mijn vriendin', dat komt zo onvolwassen over. Alsof hij een klein kind is die niet mag van zijn moeder, hij zou zelf zo verstandig moeten zijn om te weten dat de financiën het dit jaar niet toelaten, maar dit niet afschuiven op zijn vriendin. En dan ook nog dit kunstje flikken, die hele Suzanne vind ik ook een gekke factor, lekker als enige vrouw mee mogen met de mannen. Ik zou dat eerlijk gezegd ook niet al te leuk vinden, als ik zelf ook graag meeging naar Lowlands.

Nou, al met al, denk ik dat dit verhaal veel meer kanten heeft dan je in eerste instantie meekrijgt...
Als dat al iets is wat meespeelt dan zal het haar helemaal wel dwarszitten dat het uitgerekend die Suzanne is die hemel en aarde heeft bewogen om hem alsnog mee te krijgen.

Sowieso zat ik ook te bedenken, misschien dat ze samen wel hebben besproken dat Lowlands er dit jaar niet in zit om (een) andere reden(en) en heeft hij dat niet allemaal eerlijk gezegd, maar heeft hij het geld als excuus gebruikt naar zijn vrienden. Dat zou ook verklaren dat hij van tevoren al bang is voor haar reactie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Engelse Drop ma 12 aug 2013 - 5:39

Ja, precies, dat denk ik dus ook! Ik vind die Suzanne sowieso een irritante factor, haha! Ik kan me voorstellen dat als je een leuke man leert kennen en hij gaat al jaren met een groep vrienden en 1 vrouw naar Lowlands, maar jij mag nooit mee, omdat je een vrouw bent, maar die Suzanne mag als enige vrouw wel mee (wat ze ook vol trots vertelt aan de telefoon), dat je daar pissig over bent.

En helemaal als je dan kinderen hebt samen en je zit al niet erg ruim in je geld, dan kan ik me voorstellen dat je het op een bepaald moment gewoon zat bent.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Capt'n Zero ma 12 aug 2013 - 5:40

Met een gratis kaartje valt er makkelijk een compromis te sluiten. Als Mark een beetje in de buurt woont kan hij gewoon tussendoor naar huis gaan en anders zou hij bijv een paar dagen kunnen gaan. 
Je bent niet verplicht om er vanaf donderdag middag tot maandag middag te zitten.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 5:40

Ik heb die Suzanne niet gehoord aan de telefoon, alleen dat fragment dat Domien Hanneke gaat bellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Esmee ma 12 aug 2013 - 5:42

Engelse Drop schreef:Nu ik het hele verhaal heb gehoord vind ik het een behoorlijke rotstreek van die Mark. Hij geeft dus gewoon het nummer van zijn vriendin en laat haar voor het blok zetten door een radio-dj. En dan dat gedoe met dat 'ik mag niet van mijn vriendin', dat komt zo onvolwassen over. Alsof hij een klein kind is die niet mag van zijn moeder, hij zou zelf zo verstandig moeten zijn om te weten dat de financiën het dit jaar niet toelaten, maar dit niet afschuiven op zijn vriendin. En dan ook nog dit kunstje flikken, die hele Suzanne vind ik ook een gekke factor, lekker als enige vrouw mee mogen met de mannen. Ik zou dat eerlijk gezegd ook niet al te leuk vinden, als ik zelf ook graag meeging naar Lowlands.

Nou, al met al, denk ik dat dit verhaal veel meer kanten heeft dan je in eerste instantie meekrijgt...
 Ja, dat bedoel ik.

Voor de rest is het ook maar een beetje gokwerk natuurlijk. Alleen als het echt iets ernstigs zou zijn waardoor hij dit jaar besloten heeft niet te gaan, dan zouden zijn vrienden daar toch ook vanaf weten? Dan regel je zoiets bij voorbaat toch al niet?
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Bazinga ma 12 aug 2013 - 5:43

Alle 'stel dats' en 'ja maar..s' weggelaten; als zijn vrienden toch een kaartje voor hem hadden kunnen regelen, had ik een vriendin uitgenodigd of een familielid of whatever, om met de kids te blijven zitten en hem dat uitje gegund.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 5:45

Waarom zouden die vrienden dat moeten weten dan? Dat kan toch ook gewoon iets zijn tussen Hanneke en Mark?

En om nog even voort te borduren op Engelse Drop, misschien regelt die Suzanne het wel juist als ze weet dat Hanneke het niet leuk vindt, misschien liggen die twee elkaar wel helemaal niet, is Suzanne jaloers of gewoon een vervelende stoker. Allemaal speculatie, ik weet het, maar het irriteert me nogal dat Hanneke nu het zeikwijf is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Sterre ma 12 aug 2013 - 6:12

Ik had het ook niet tof gevonden om zo voor het blok gezet te worden door een DJ. Je maakt samen afspraken over financiën en over planning, en dan kan je in zo'n geval weinig anders meer dan zeggen hoe blij je bent voor hem, omdat dat sociaal wenselijk is. Eigenlijk wel stoer dat ze dat niet gedaan heeft, vind ik.

Natuurlijk, als het puur om het geldgebrek voor het ticket zou zijn gegaan en de drie kindjes waar je dan alleen voor zou moeten zorgen dan had ik ook echt niet moeilijk gedaan en het hem gegund. Maar als er meer speelt zou ik deze actie niet kunnen waarderen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Sea of Trees ma 12 aug 2013 - 6:33

Dit hield me vanmorgen ook bezig.

Ik vond de reactie van Hanneke echt heel raar, hij mocht gewoon pertinent niet mee want ze gingen oppassen dat weekend. Ik denk dan meteen: kom óp zeg! Je vriend wint een keer wat met z'n vriendengroep, wees dan een beetje coulant en gun die vent z'n pleziertje. Maar het was meteen nee, hij gaat niet. Ik vond dat zo raar, dat zij dat meteen voor hem besliste. Het kwam op mij over of Mark ontzettend onder de plak zit bij Hanneke. Dat het onverwachts kwam en dat je dan even moet schakelen, dat snap ik helemaal, maar het leek zelfs wel of ze boos op Mark was. 

Nee ik vond haar reactie heel vreemd en negatief.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Artemis ma 12 aug 2013 - 6:43

Die Suzanne vond ik ook een beetje stom ja, omdat ze ook na het hele voorval een smsje stuurde naar Domien met 'my friend's got a girlfriend and he hates that bitch' 
En Domien dus dat plaatje van THe Offspring draaide , dan wordt je wel heel erg voor lul gezet als vriendin. 

En wie weet hoeveel ruzies er wel niet geweest zijn om dat Lowlands, waardoor het nu een principekwestie is geworden ipv elkaar een leuk weekend gunnen... Dan is het best kut als hij nu alsnog zijn zin krijgt. Als het puur een geldkwestie is en het kaartje is te duur, dan vind ik dat Mark groot gelijk heeft, maar er kan veel meer aan de hand zijn.

 Je kunt als vriendin niet op tegen een hele vriendengroep
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Artemis ma 12 aug 2013 - 6:45

Sea of Trees schreef:Dit hield me vanmorgen ook bezig.

Ik vond de reactie van Hanneke echt heel raar, hij mocht gewoon pertinent niet mee want ze gingen oppassen dat weekend. Ik denk dan meteen: kom óp zeg! Je vriend wint een keer wat met z'n vriendengroep, wees dan een beetje coulant en gun die vent z'n pleziertje. Maar het was meteen nee, hij gaat niet. Ik vond dat zo raar, dat zij dat meteen voor hem besliste. Het kwam op mij over of Mark ontzettend onder de plak zit bij Hanneke. Dat het onverwachts kwam en dat je dan even moet schakelen, dat snap ik helemaal, maar het leek zelfs wel of ze boos op Mark was. 

Nee ik vond haar reactie heel vreemd en negatief.
 En wat nu als hij ooit vreemdgegaan is op zo'n festival, of het liefst elk weekend compleet zat thuiskomt als hij met die vrienden is?
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 6:45

Artemis schreef:Die Suzanne vond ik ook een beetje stom ja, omdat ze ook na het hele voorval een smsje stuurde naar Domien met 'my friend's got a girlfriend and he hates that bitch' 
En Domien dus dat plaatje van THe Offspring draaide , dan wordt je wel heel erg voor lul gezet als vriendin. 

En wie weet hoeveel ruzies er wel niet geweest zijn om dat Lowlands, waardoor het nu een principekwestie is geworden ipv elkaar een leuk weekend gunnen... Dan is het best kut als hij nu alsnog zijn zin krijgt. Als het puur een geldkwestie is en het kaartje is te duur, dan vind ik dat Mark groot gelijk heeft, maar er kan veel meer aan de hand zijn.

 Je kunt als vriendin niet op tegen een hele vriendengroep
Ik begin nu ook wel een heel nare bijsmaak te krijgen bij die Suzanne. Ik snap ook niet goed dat die Domien er zo in meegaat om die Hanneke zo te kakken te zetten.

Verder eens met de rest van je post.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Toet ma 12 aug 2013 - 6:46

Grappig dat iedereen er zo makkelijk over doet, ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als je echt in zo'n situatie komt. Je weet helemaal niet wat er speelt, hoe die drie kinderen zijn, misschien heeft Hanneke ook nog wel andere plannen dit weekend, moet ze nog werken.. Weet jij veel! Ik snap haar reactie best. Oh en ja, ik zou mijn vriend laten gaan hoor, hartstikke leuk, maar ik snap best dat er eerst even wat geregeld/overlegd moet worden.

Ohja, en ook al draait het alleen om het geld.. Je kan het kaartje wel krijgen maar dan ben je er natuurlijk nog lang niet met de kosten (vervoer, 4 dagen eten en drinken op een festival wat hartstikke duur is..)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Artemis ma 12 aug 2013 - 6:53

In mijn situatie: als ik een logeetje zou krijgen en dus 3 kinderen in huis had en mijn man won een kaartje voor Lowlands waar hij heel graag naartoe wilde, en er was verder niets aan de hand, dan zou ik even stevig balen omdat ik ook zou willen, en omdat het dan flink aanpoten wordt dat weekend, maar ik zou hem heus laten gaan hoor, en veel plezier wensen.

 Als datzelfde Lowlands al weken onderwerp van heftige ruzies zou zijn, omdat ik zijn vriendengroep niet vertrouw of omdat we er geen geld voor hebben en hij het er toch aan wil uitgeven, of omdat ik ook weleens wegwil maar hij vertikt het om alleen voor de kinderen te zorgen, of hij brengt elk weekend al dronken in de kroeg door, dan zou ik pertinent weigeren. 

Mijn reactie was eerst ook 'wat een kutwijf, die Hanneke' maar dan ging ik uit van de eerste situatie, waarin er niets anders aan de hand was dan een logeetje krijgen en verder niets. Maar de kans dat er iets uit de tweede reeks voorbeelden aan de hand is natuurlijk best groot.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 2 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum