Spackwerk versus stucwerk
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spackwerk versus stucwerk
Wie heeft wat op de muur, en hoe bevalt het?
Ik ken eigelijk alleen het stucwerk maar we hebben net een kennis gebeld die dit beide zwart doet.
Voor spackwerk hoeven we maar €5.- per m2 te betalen en volgens hem is het net zo mooi en is hij nog
sneller klaar. (Voor stucwerk moeten we 12,50 betalen, scheelt dus wel ruim €750.-)
Ik ken eigelijk alleen het stucwerk maar we hebben net een kennis gebeld die dit beide zwart doet.
Voor spackwerk hoeven we maar €5.- per m2 te betalen en volgens hem is het net zo mooi en is hij nog
sneller klaar. (Voor stucwerk moeten we 12,50 betalen, scheelt dus wel ruim €750.-)
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Spackwerk versus stucwerk
Spackwerk is toch dat spul wat erop gespoten wordt? Dit spuiten ze in nieuwbouwhuizen vaak standaard op plafonds. Wij hebben het ook op het plafond. Op de muren hebben wij spachtelputz, heel fijn korrelig stucwerk wat erop gesmeerd word. Dit vind ik persoonlijk een stuk mooier en strakker.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Spackwerk versus stucwerk
Ik heb stucwerk, volgens mij is spackwerk idd niet helemaal glad en ik wilde het perse helemaal strak en glad hebben. Op mijn plafonds boven zit nog wel spackwerk, dat wil ik ook nog een keer laten stucen. Beneden heb ik dat wel al gedaan en ik vind het toch wel stukken mooier. Ik heb trouwens 14 euro per meter betaald, dus 12,50 voor stucwerk lijkt me ook best een goede prijs.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» BB versus CC
» kramp. bv versus kv
» Positief versus Negatief
» Uiterlijk versus innerlijk
» Holland versus the netherlands
» kramp. bv versus kv
» Positief versus Negatief
» Uiterlijk versus innerlijk
» Holland versus the netherlands
Pagina 1 van 1