Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

+52
Enelya
Ella
blondje1313
Melis_je
Harrison
KOL
Tania
girli
Elliot
nina
Feline
Vixen
Twellie
M-G
LDJ
Surya
Printje
Maple
Aggi
Fred
Susan
Engelse Drop
Paper Crown
Artemis
Luce
SarahKey
Sea of Trees
Aagje!
Rush
Blair
Toet
Sterre
Bazinga
Capt'n Zero
Coco
M@niek
Esmee
Davinia
xxjojootjexx
Joan
Caramba
SoGood
Nyx
silly-one
Lynn_
TukTuk
Mamsie
Pitufo
Sneeuwvlok
Penélope
Lejow
ellibre
56 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Artemis ma 12 aug 2013 - 8:11

Susan schreef:Gewonnen? Hij had helemaal niks gewonnen.
 Jawel. Er werden kaartjes weggegeven, die kon je winnen, soms met een prijsvraag, soms met een ludieke actie,  maar doordat die Suzanne 25 kaarten had gestuurd naar 3 fm om die Mark naar Lowlands te krijgen, won hij ze.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 8:13

Artemis schreef:
Susan schreef:Gewonnen? Hij had helemaal niks gewonnen.
 Jawel. Er werden kaartjes weggegeven, die kon je winnen, soms met een prijsvraag, soms met een ludieke actie,  maar doordat die Suzanne 25 kaarten had gestuurd naar 3 fm om die Mark naar Lowlands te krijgen, won hij ze.
Oh nou ja, dan vind ik eerder dat Suzanne ze voor hem heeft gewonnen. In elk geval heeft zij het voor hem geregeld, dat vind ik anders dan dat je zelf met iets hebt meegedaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Maple ma 12 aug 2013 - 8:14

Susan schreef:Die Suzanne had toch bij 3FM gezeurd of hij dat kaartje mocht krijgen?
Whaha, dat vind ik ook winnen smile Al die andere luisteraars moeten een reden voor zichzelf invullen waarom zij vinden dat ze naar Lowlands horen te gaan en dan winnen ze met een beetje mazzel ook een kaartje. Die Suzanne heeft 25 redenen voor Mark op de post gedaan, dus dat is evengoed winnen, vind ik, volgens de regels van het spel Wink
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Engelse Drop ma 12 aug 2013 - 8:16

Surya schreef:Via via kun je wel korter naar LL en ik ben het met ED eens dat je het relatief goedkoop kunt houden.
Wij namen altijd een hele zooi bier en eten mee en aten en dronken sochtends bij de tent. Smiddags gingen we nog een keer terug en savonds ook. Zeker als je vroeg bent kun je een mooie campingplaats veroveren, dichtbij het terrein.
Precies mijn punt! Als je eenmaal ook de campings beter kent en het terrein en je bent er lekker vroeg bij, dan kun je heel goed inschatten waar je het beste kan gaan staan. Ik vind het juist wel fijn om tenminste eens per dag even terug te lopen naar de camping en daar even wat rust te pakken. Vind het altijd vrij overweldigend al die mensen en dan kan het heerlijk zijn om bij de tent even rustig wat te eten en daarna weer met hernieuwde energie verder te feesten.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Surya ma 12 aug 2013 - 8:18

Precies. Overigens kreeg ik ook altijd wel minimaal een halve liter bier mee het terrein op.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Engelse Drop ma 12 aug 2013 - 8:21

Ja, als je halve literblikken meeneemt, dan giet de organisatie ze over in plastic bekers Very Happy 
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Surya ma 12 aug 2013 - 8:24

Dat en dan had ik er vaak nog een in mijn sok onder mijn wijde broek.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Engelse Drop ma 12 aug 2013 - 8:25

Hahaha, ja precies, je moet gewoon een beetje slim worden en dan kun je prima goedkoop naar Lowlands Very Happy En oja, vriendjes worden met de organisatie heeft het voor mij ook altijd goed gedaan Laughing 
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  LDJ ma 12 aug 2013 - 8:33

Ik zou het juist super leuk vinden voor mijn man als hij toch kon gaan.
Als ik het alleen te zwaar zou vinden met de kinderen, zou ik iemand anders vragen die me zou willen helpen. Deze kans zou ik hem niet af laten pakken. Super gaaf juist.


Laatst aangepast door LDJ op ma 12 aug 2013 - 8:35; in totaal 1 keer bewerkt
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Tania ma 12 aug 2013 - 8:35

Als de situatie echt alleen is dat we geen geld zouden hebben voor een kaartje en dat er toevallig een kindje komt logeren dan zou hij natuurlijk mogen gaan. Maar ik denk dat er in dit geval wel meer achter zit en er zijn ook genoeg situaties te bedenken waarvan ik echt volkomen snap dat Mark niet mag van Hanneke.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  LDJ ma 12 aug 2013 - 8:36

Tania schreef:Als de situatie echt alleen is dat we geen geld zouden hebben voor een kaartje en dat er toevallig een kindje komt logeren dan zou hij natuurlijk mogen gaan. Maar ik denk dat er in dit geval wel meer achter zit en er zijn ook genoeg situaties te bedenken waarvan ik echt volkomen snap dat Mark niet mag van Hanneke.
Ja, je weet natuurlijk niet wat er nog meer achter kan zitten....
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  M-G ma 12 aug 2013 - 11:02

Ja hoor ik zou het alleen maar leuk vinden voor mijn vriend. Die "praktische" problemen rondom het logeetje dat is ook wel op te lossen daar hoeft mijn vriend niet voor thuis te blijven.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Twellie ma 12 aug 2013 - 13:01

Wel als de situatie gewoon zo was dat geldgebrek het probleem was en dat dat probleem dus was weggenomen.

Als er een of andere tuthola in de vriendengroep achter mijn vriend aan zou zitten en mij zwart zou proberen te maken via de radio, terwijl mijn vriend klakkeloos mijn nummer afgeeft aan een dj zou ik er wat minder makkelijk in zijn Evil or Very Mad .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Maple ma 12 aug 2013 - 17:24

Of hij nu wel of niet mag, ik denk dat ik daar op de radio dan niet voor uit was gekomen. Dan had ik het gewoon een beetje zo-zo gehouden, wat leuk voor hem, en blabla, we gaan kijken hoe we dat gaan regelen. Zoiets.

Ik vind het in elk geval bij voorbaat al niet netjes van die Suzanne om een kaartje voor hem proberen te winnen en ze daarbij van tevoren al duidelijk maakt dat ze dat doet omdat hij niet mág van z'n vriendin. Volgens mij heeft ze er totaal niet bij stil gestaan watvoor beeld ze hiermee gecreëerd heeft. Mark komt over als iemand die gigantisch onder de plak zit, Hanneke komt over als een verschrikkelijke kenau en Suzanne is de lachende derde. Lekkere vriendin. En Mark siert het weer niet dat hij het nummer van Hanneke gegeven heeft. Ik vind dus eigenlijk dat ze het alledrie niet netjes aanpakken, maar Hanneke zou ik nog het minste verwijten omdat die gewoonweg overrompeld is geweest.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Vixen ma 12 aug 2013 - 18:14

helemaalveens met maple. Ik zou het een ontzettende naaistreek vinden.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Printje ma 12 aug 2013 - 19:35

Vixen schreef:helemaalveens met maple. Ik zou het een ontzettende naaistreek vinden.
Idd ik ook. Zou ook echt zo pissig zijn op die ' vriendin'.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Elliot ma 12 aug 2013 - 20:15

Ik kan het fragment niet luisteren (zit op mijn werk), maar van wat ik uit de samenvatting opmaak zou ik in eerste instantie ook denken dat Hanneke een zeikwijf is en dat ze niet zo moeilijk moet doen. Maar, als ik er wat meer over nadenk ga ik haar steeds beter begrijpen. Zoals al een aantal keer gezegd is in dit topic; wij kennen de hele situatie niet. En als mijn vriend zou flikken wat Mark hier flikt, zou ik eerlijk gezegd denk ik ook gewoon klaar met hem zijn. Je zet je eigen vriendin toch niet zo voor lul op landelijke radio!?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Feline ma 12 aug 2013 - 20:26

Volgens mij hoor ik net op 3fm dat ze de kaarten opnieuw weg gaan geven omdat Mark niet meer gaat.

Overigens kun je inderdaad, als je connecties hebt, ook 1 of 2 dagen naar Lowlands! Dus ik snap ED haar gedachtegang.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  nina ma 12 aug 2013 - 21:12

Elliot schreef:Ik kan het fragment niet luisteren (zit op mijn werk), maar van wat ik uit de samenvatting opmaak zou ik in eerste instantie ook denken dat Hanneke een zeikwijf is en dat ze niet zo moeilijk moet doen. Maar, als ik er wat meer over nadenk ga ik haar steeds beter begrijpen. Zoals al een aantal keer gezegd is in dit topic; wij kennen de hele situatie niet. En als mijn vriend zou flikken wat Mark hier flikt, zou ik eerlijk gezegd denk ik ook gewoon klaar met hem zijn. Je zet je eigen vriendin toch niet zo voor lul op landelijke radio!?
 Toch reageert ze erg star. Ze kan toch gewoon het verhaal uitleggen maar ik vind dat ze erg bitchy reageert.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Elliot ma 12 aug 2013 - 21:16

Haha Nina, dat kan ik dan weer net niet horen natuurlijk Wink Maar dan nog, als die Suzanne al tijden achter Mark aanzit en zij nu zoveel moeite doet om hem mee te krijgen kan ik me dat starre wel voorstellen. Ik ga vanavond even het fragment luisteren, misschien dat ik er dan anders over denk.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  girli ma 12 aug 2013 - 21:17

nina schreef:
Elliot schreef:Ik kan het fragment niet luisteren (zit op mijn werk), maar van wat ik uit de samenvatting opmaak zou ik in eerste instantie ook denken dat Hanneke een zeikwijf is en dat ze niet zo moeilijk moet doen. Maar, als ik er wat meer over nadenk ga ik haar steeds beter begrijpen. Zoals al een aantal keer gezegd is in dit topic; wij kennen de hele situatie niet. En als mijn vriend zou flikken wat Mark hier flikt, zou ik eerlijk gezegd denk ik ook gewoon klaar met hem zijn. Je zet je eigen vriendin toch niet zo voor lul op landelijke radio!?
 Toch reageert ze erg star. Ze kan toch gewoon het verhaal uitleggen maar ik vind dat ze erg bitchy reageert.
Dat vind ik wel erg makkelijk gezegd. Als we bijv. financiële problemen zouden hebben waardoor hij niet kan gaan, dan hoeft niet heel Nederland te weten. Zoals in dit topic al gezegd, we weten de achterliggende gedachten helemaal niet en ik zou er zelf ook voor passen om dat even met heel NL te delen, omdat je uit het niets spontaan op de radio te horen bent.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Tania ma 12 aug 2013 - 21:18

nina schreef:
Elliot schreef:Ik kan het fragment niet luisteren (zit op mijn werk), maar van wat ik uit de samenvatting opmaak zou ik in eerste instantie ook denken dat Hanneke een zeikwijf is en dat ze niet zo moeilijk moet doen. Maar, als ik er wat meer over nadenk ga ik haar steeds beter begrijpen. Zoals al een aantal keer gezegd is in dit topic; wij kennen de hele situatie niet. En als mijn vriend zou flikken wat Mark hier flikt, zou ik eerlijk gezegd denk ik ook gewoon klaar met hem zijn. Je zet je eigen vriendin toch niet zo voor lul op landelijke radio!?
 Toch reageert ze erg star. Ze kan toch gewoon het verhaal uitleggen maar ik vind dat ze erg bitchy reageert.
Ik zou ook niet als ik zo onverwachts gebeld word door de radio mijn hele verhaal gaan doen hoor. Daar heeft de rest van Nederland toch niks mee te maken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  KOL ma 12 aug 2013 - 21:29

Hij heeft zojuist op 3FM gezegd dat hij niet gaat....
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 21:45

Het is wel een hot item geworden. Ik zou helemaal geen zin meer hebben om dat nog te delen met heel Nederland, ze kunnen die kaartjes toch ook gewoon opnieuw weggeven zonder erbij te zeggen dat ze van Mark zijn?

Trouwens, inderdaad raar dat Suzanne in het eerste telefoongesprek al aangeeft dat Mark niet mag van zijn vriendin. Als het inderdaad met geldgebrek te maken heeft dan is het geen kwestie van mogen, dan heeft HIJ er gewoon geen geld voor. Als het ergens anders mee te maken heeft en zij weet dat dan is het op z'n minst erg ongepast om daar tussen te gaan zitten als gewone vriendin.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Harrison ma 12 aug 2013 - 21:47

Haha, wat een verhaal is het geworden zeg. Arme Mark en vriendin. Ik denk inderdaad dat er meer achter zit. En dan is het sowieso niet tof van die Suzanne, maar wie weet weet zij ook van niks en was het echt goed bedoeld. In alle gevallen is het voor iemand niet leuk in ieder geval.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 5 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum