Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BB versus CC

5 plaatsers

Ga naar beneden

BB versus CC Empty BB versus CC

Bericht  Marin do 29 aug 2013 - 6:02

Mijn BB creme van Clinique is bijna op (vervelend spul, veel te vet, ik meng 'm altijd met zachte serum). Nou zie ik ook ineens dat er CC cream bestaat. Wat is het verschil? Wat is lekkerder voor iemand die niet van vettige maar zachte creme's houdt?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BB versus CC Empty Re: BB versus CC

Bericht  pomsky do 29 aug 2013 - 6:18

BB versus CC Sye1

Ik heb deze, op zich fijn spul maar vind het niet echt een creme. Er zitten een soort bolletjes in die verdwijnen als je hem uitsmeert. Het werkt wel heb ik het idee, de roodheid verdwijnt wat. Maar dat heb ik ook wel bij BB cream.
pomsky
pomsky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 25-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

BB versus CC Empty Re: BB versus CC

Bericht  SuzieQ vr 30 aug 2013 - 8:56

Ik zweer bij mijn poeder van sisley. Ik gebruik lekker mijn fijne crème en dan doe ik camouflagestick op plekjes die net wat meer nodig hebben en dan gebruik ik de poeder over mijn hele gezicht en een bronzer (die zit er bij). Dat dekt voor mij voldoende en ik vind het er ook heel natuurlijk uitzien. Ik ging om een natuurlijk uitziende BB Cream te kopen maar de verkoopster liet me die poeder proberen en ik was meteen om.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

BB versus CC Empty Re: BB versus CC

Bericht  Tiara vr 30 aug 2013 - 9:16

Volgens mij is de cc echt meer voor corrigeren van de toon van de huid , die groene van loreal corrigerend voor roodheid en de oranje voor vermoeidheid.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BB versus CC Empty Re: BB versus CC

Bericht  Isabel_ vr 30 aug 2013 - 20:33

Volgens mij is de CC cream van Clinique een stuk vetter dan de BB cream. Wat ik uit reviews heb gelezen op diverse beautyblogs is dat de CC cream van Clinique een stuk glanzender is dan de BB cream. Als je ontevreden bent over de BB cream (ik heb hem ook, maar ik heb een droge huid en vindt deze wel fijn) zou ik dus niet voor de CC cream gaan. 

Je kunt ook voor een zachte dagcrème en een foundation kiezen. Poeder je de BB cream wel af? Dat zorgt ook voor minder glans.

Isabel_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

BB versus CC Empty Re: BB versus CC

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum