Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

+52
Enelya
Ella
blondje1313
Melis_je
Harrison
KOL
Tania
girli
Elliot
nina
Feline
Vixen
Twellie
M-G
LDJ
Surya
Printje
Maple
Aggi
Fred
Susan
Engelse Drop
Paper Crown
Artemis
Luce
SarahKey
Sea of Trees
Aagje!
Rush
Blair
Toet
Sterre
Bazinga
Capt'n Zero
Coco
M@niek
Esmee
Davinia
xxjojootjexx
Joan
Caramba
SoGood
Nyx
silly-one
Lynn_
TukTuk
Mamsie
Pitufo
Sneeuwvlok
Penélope
Lejow
ellibre
56 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Artemis ma 12 aug 2013 - 4:17

http://www.3fm.nl/a/113614


Ik hoorde dit vanmorgen op de radio, en inmiddels is het een ding geworden op Twitter, Fok en Geenstijl.


Persoonlijk vond ik die Hanneke een beetje een stijve muts, alhoewel ook wel weer sneu dat ze zo voor het blok gezet wordt.


Wat vinden jullie? Heeft ze gelijk of niet? 


Samenvatting voor wie het niet kan horen:


Mark gaat al jaren naar Lowlands met vrienden. Dit jaar kon hij niet, ze moesten bezuinigen, de rest van de groep ging wel. Die vonden dat zo sneu dat een vriendin 3 fm heeft bestookt met kaartjes, dat hij een kaartje moest winnen zodat hij mee kon. Hij kreeg  dus dat kaartje in de uitzending vanmorgen. Zijn eerste reactie was 'weet Hanneke er wel van?' Hanneke is zijn vriendin, die dus vond dat ze geen geld hadden voor Lowlands.
Dus de DJ, Domien, belt naar Hanneke, die heel bot reageert met 'nee, gaat niet gebeuren'. Want ' de planning is nu anders' 
Blijkt dat ze samen op een kind zouden passen, naast hun eigen twee kinderen. En dat wilde Hanneke niet alleen doen, dus Mark mocht alsnog niet gaan, met zijn gewonnen kaartje......
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  ellibre ma 12 aug 2013 - 4:20

Voor mij een no-brainer, natuurlijk zou hij mogen gaan. Ik kan me echt absoluut niet in die vrouw verplaatsen...
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Lejow ma 12 aug 2013 - 4:23

Tuurlijk zou hij mogen gaan, is toch alleen maar gaaf dat hij gewonnen heeft?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Artemis ma 12 aug 2013 - 4:23

Nou, er was laatst op de mama-afdeling een hele discussie over alleen een dag of 4 weg... En Lowlands duurt van donderdagavond/vrijdagochtend tot zondagavond/maandagochtend, er waren er best een aantal die het te zwaar vonden om zelfstandig 3/4 dagen voor de kinderen te zorgen. 

Dus ik verwacht dat een reactie als die van Hanneke niet eens zo abnormaal is.


Laatst aangepast door Artemis op ma 12 aug 2013 - 4:26; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Penélope ma 12 aug 2013 - 4:25

Jeetje wat een sneu mens die Hanneke! Ik zou mijn vriend dat weekendje weg gunnen met zijn vrienden zeker als het een traditie van hun is.
Haar excuus dat ze niet alleen wil oppassen vind ik helemaal belachelijk! Dan nodigt ze toch een vriendin uit....
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Sneeuwvlok ma 12 aug 2013 - 4:28

Ik snap dat ze even moet omschakelen maar zeggen dat hij niet mag gaan is echt belachelijk!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Gast ma 12 aug 2013 - 4:30

Ik heb geen kinderen, dus ik weet niet of ik me helemaal in de situatie zou verplaatsen, maar ik zeg nu dat ik er absoluut geen probleem van zou maken! Ik zou het juist superleuk voor hem vinden en zelf mijn planning ook een beetje omgooien dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Pitufo ma 12 aug 2013 - 4:35

Ik weet 100% zeker dat ik in eerste instantie ook zou zeggen dat hij niet mocht gaan. Gewoon omdat het een flinke omschakeling is als je erop gerekend had met z'n tweeën op te passen en je die plannen ineens moet omgooien. Maar dat is meer omdat ik altijd een half uurtje moet wennen aan een change of plans, ook als het een leuke change of plans is. Maar ik denk dat ik dus wel zou bijdraaien in dit geval, want het is hartstikke gaaf natuurlijk dat ie een kaartje gewonnen heeft.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Mamsie ma 12 aug 2013 - 4:36

Hij moest zelfs van me!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Gast ma 12 aug 2013 - 4:37

Mamsie schreef:Hij moest zelfs van me!
 
Haha, precies wat ik dacht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  TukTuk ma 12 aug 2013 - 4:38

Ik had vanmorgen alleen het eerste gedeelte gehoord, vond het echt een super leuke actie! Had niet verwacht dat dit er nog achteraan zou komen. Wat een chagerijnig mens zeg. Als je niet wilt dat je vriend gaat, kom dan niet met het domme excuus dat het vanwege het geld niet kan Rolling Eyes 
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Lynn_ ma 12 aug 2013 - 4:38

Natuurlijk zou hij mogen gaan!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  silly-one ma 12 aug 2013 - 4:44

Ik zou hem er heen schoppen. Echt, ik wil ook vrijheid en dan moet ik die ook geven.
Wat een rare reden ook om niet te mogen gaan, geld oke, maar nu is het kaartje gratis en dan moet hij oppassen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Nyx ma 12 aug 2013 - 4:45

Ik heb het net even geluisterd, maar....

Waarom denkt de vrouw te mogen bepalen wat een ander mag doen? Dat gaat mij nu te ver. Kijk, prima dat er een andere planning is en dat je het niet zitten om alleen met drie kinderen te zitten, maar zonder overleg 'Nee, nee, nee' roepen?

Mocht ik een vriend hebben dan zou hij moeten gaan. En als ik het echt niet zou zien zitten om met drie kinderen te zitten, dan zou ik met hem overleggen of hij misschien niet het hele weekend wil gaan. Want dat is toch ook mogelijk?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  SoGood ma 12 aug 2013 - 4:45

Natuurlijk mocht-ie gaan! Leuk juist! Yes
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Harrison ma 12 aug 2013 - 4:50

Oohh DOOEEIII tuurlijk mag hij! Super te gek toch dat hij dan een kaartje krijgt/wint.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Luce ma 12 aug 2013 - 4:52

Waar haalt hij het geld vandaan voor eten en drinken dan? Want dat hebben ze toch niet?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Caramba ma 12 aug 2013 - 4:53

Tuurlijk zou hij mogen. Ik zou dan een andere oplossing zoeken, misschien wil een vriendin dan mee oppassen?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  SoGood ma 12 aug 2013 - 4:54

Ik ben best een makkelijke vriendin eigenlijk.

Ben nu toch wel benieuwd of Mark gaat hoor!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 5:02

In onze situatie zou ik het wel heel zwaar vinden om een weekend alleen te zijn met de kinderen (laat staan nog met een oppaskind erbij) maar meestal is er aan zulke dingen wel een mouw te passen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Joan ma 12 aug 2013 - 5:04

Ik zou waarschijnlijk, zelf het geld bij elkaar hebben gesprokkeld en het niet eens op een actie aan laten komen. Dus ja, natuurlijk had hij mogen gaan!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Artemis ma 12 aug 2013 - 5:08

Luce schreef:Waar haalt hij het geld vandaan voor eten en drinken dan? Want dat hebben ze toch niet?
 Dat vind ik ook nog wel een ding ja. Je bent toch algauw 100/150 kwijt aan eten en drinken, als het niet meer is. 

Maar aan de andere kant: het was niet dat ze géén geld hebben geloof ik, alleen dat een heel weekend Lowlands te duur was vanwege andere prioriteiten. Als je het kaartje al schrapt en je neemt zelf flink wat eten en drinken mee voor op de camping dan scheelt dat natuurlijk wel.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 5:10

Joan schreef:Ik zou waarschijnlijk, zelf het geld bij elkaar hebben gesprokkeld en het niet eens op een actie aan laten komen. Dus ja, natuurlijk had hij mogen gaan!
Ja, maar ja, misschien moeten zij wel echt ieder dubbeltje omdraaien en moet zij ook tig dingen laten omdat ze geldgebrek hebben, dat weet je natuurlijk niet. Dat ze dat niet heeft gedaan vind ik niet zo raar.

Sowieso is het natuurlijk maar een momentopname en weet je maar een heel klein stukje van het verhaal. Misschien gunt zij hem juist wel heel veel en wil hij altijd overal zijn zin in hebben en is hij andersom degene die altijd moeilijk doet als zij een keertje weg wil. Dan kan ik me best voorstellen dat zij het een keer zat is. Je weet toch nooit de hele situatie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Engelse Drop ma 12 aug 2013 - 5:16

Het is niet aan mij om een volwassen man te vertellen wat hij wel en niet mag doen. Mijn man mag dus alles van mij en ik mag alles van mijn man. Natuurlijk houden we wel rekening met elkaar en hebben we de gezamenlijke zorg voor onze dochter waar we rekening mee te houden hebben. Ik heb alleen moeite met het woordje 'mogen', want dan is het alsof je iemand iets verbiedt, dat zou ik nooit doen, wij houden er beiden gewoon vanzelf al rekening mee dat we een gedeelde zorg hebben voor onze dochter en dat we beiden onze verplichtingen hebben.

In dit geval zou ik alleen maar blij voor mijn man kunnen zijn en zou ik denken dat er altijd wel een mouw aan te passen is. Toch mooi als degene van wie je zoveel houdt, zo'n mooie prijs wint? Ik vind de reactie van die Hanneke nogal egocentrisch.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  xxjojootjexx ma 12 aug 2013 - 5:22

Het ligt compleet aan de hele situatie, maar ik kan mij Hanneke erg goed voorstellen wanneer er reeds andere plannen gemaakt zijn.
Wij mogen ook "alles" van elkaar, maar dat betekent niet dat we ook altijd alles maar doen. Wij overleggen dit met elkaar en zetten elkaar niet zo voor het blok.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum