Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

+52
Enelya
Ella
blondje1313
Melis_je
Harrison
KOL
Tania
girli
Elliot
nina
Feline
Vixen
Twellie
M-G
LDJ
Surya
Printje
Maple
Aggi
Fred
Susan
Engelse Drop
Paper Crown
Artemis
Luce
SarahKey
Sea of Trees
Aagje!
Rush
Blair
Toet
Sterre
Bazinga
Capt'n Zero
Coco
M@niek
Esmee
Davinia
xxjojootjexx
Joan
Caramba
SoGood
Nyx
silly-one
Lynn_
TukTuk
Mamsie
Pitufo
Sneeuwvlok
Penélope
Lejow
ellibre
56 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Melis_je ma 12 aug 2013 - 21:58

Ik vind het vooral sneu dat dat koppel zo voor schut is gezet op de radio. Misschien vond Mark het wel prima om het weekend thuis te blijven en nu is er flink onrust gestookt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 22:04

Mark geeft in het fragment aan dat hij al ontzettend veel weg is (elk jaar wintersport met zijn vrienden, weekend weg in juli, meerdere keren per week oefenen met zijn band, tenniswedstrijden, et cetera) en dat ze samen in overleg hebben besloten dat hij Lowlands dit jaar een keer zou overslaan omdat het wel erg veel werd. En dat hij het zelf ook met Hanneke eens is.

Ik vind zijn reactie van hem wel top, maar al met al lijkt het me inderdaad wel heel vervelend dat je als stel zo te kijk bent gezet op de radio. Ik vind het echt goed van hem dat hij het zelf nog toelicht en het voor zijn vriendin opneemt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Engelse Drop ma 12 aug 2013 - 22:21

Ik vind het alleen zo kinderachtig om dan als volwassen man tegen je vrienden te zeggen 'ik mag niet van mijn vrouw'. Als mijn man op deze manier zijn verhaal zou doen, dan zou ik dat echt niet op prijs kunnen stellen. Als stel neem je het voor elkaar op, praat je elkaar niet naar beneden in gezelschap van anderen. Al met al hebben ze dus gewoon samen de beslissing gemaakt dat Lowlands er dit jaar niet in zit, omdat Mark liever op wintersport gaat en nog een ander weekend weg, dan naar een festival. Een simpele keuze dus, gemaakt door Mark zelf.

Ik vraag me wel af of Hanneke ook zoveel ruimte heeft om haar eigen dingen te doen. Of zou zij heel de tijd al de kinderen moeten opvangen, terwijl Mark zijn leventje lekker voortzet op de manier waarop hij dit altijd gewend was?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 22:24

Eens, maar Mark vertelt nu wel gewoon eerlijk hoe het zit, misschien heeft hij dat tegen zijn vrienden ook wel gedaan en heeft die Suzanne het gewoon heel vervelend verwoord. Als ze aan de telefoon had gezegd dat Mark en Hanneke samen hadden afgesproken dat hij een keer niet zou gaan dan was de kans dat ze kaartjes zou krijgen veel kleiner en dan had ze ook niet zoveel bijval gekregen.

Ik blijf toch het idee hebben dat zij een beetje een rare streek heeft willen uithalen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  blondje1313 ma 12 aug 2013 - 22:36

Wij gaan met een stel ook elk jaar naar Rock Werchter. Vorig jaar "mocht" mijn broer ook niet mee van zijn vriendin (tenminste, zo noemden wij het), ze gingen namelijk dit jaar trouwen en hij moest van de vele dingen die hij wilde eentje kiezen die dan niet doorging, en dat werd in dit geval Rock Werchter (was een verstandige keus, want het was ook het duurste weekendje).

En ik heb dit jaar tegen mijn man gezegd dat ik niet wilde dat hij voor de geboorte van Niels al een kaartje zou kopen. Ik wilde namelijk eerst afwachten of het een moeilijke baby zou zijn, anders zou ik niet graag alleen met hem en Lotte geweest zijn. Toen er nog maar een paar kaartjes beschikbaar waren heb ik gezegd dat hij maar gewoon moest gaan, maar hij gaf aan liever bij ons thuis te blijven. Maar hoe dat verhaal bij de anderen over is gekomen weet ik ook niet.

Ik heb ook wel eens het idee dat het stoere mannenpraat is om je vriendin de schuld te geven van iets.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Ella ma 12 aug 2013 - 22:44

Ik heb het eens geluisterd. Leuke actie van die vriendin haha. Nee was natuurlijk goed bedoeld. Maar kan me voorstellen als hij thuis gezegd heeft dat hij niet gaat (omdat hij bijv liever de andere dingen wel doet dit jaar) dat hij zich aan zijn belofte houd. En in mijn ogen heeft dat niets te maken met onder de plak zitten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Enelya ma 12 aug 2013 - 23:06

Ik heb de verschillende fragmenten net geluisterd, ook die van vanochtend. Ik vind de reactie van Hanneke eigenlijk nog wel meevallen. Vind niet dat ze als een bitch reageert ofzo. Die Suzanne kan ik minder waarderen. Hij 'mag' niet van zn vrouw, kom op zeg. Zeg dan gewoon dat ze er geen geld voor hebben. Ik heb trouwen niet gehoord dat Mark het nummer van Hanneke heeft gegeven, misschien heeft die Suzanne dat wel gedaan. Uit het fragment van vanmorgen haal ik dat ze blijkbaar hebben afgesproken dat hij 1 weekendje zou overslaan omdat het anders teveel werd. Dat hij nu bij zijn woord blijft, vind ik alleen maar goed.

Even on topic: Mijn vriend zou van mij wel mogen gaan, maar wij hebben geen kinderen dus dat is makkelijk praten.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 23:09

Michiel Veenstra is wel in mijn waardering gestegen na dit gebeuren, hij stond ook achter Hanneke.

Maar goed, het blijft natuurlijk raar, zo'n relatieconflict waar heel Nederland zich mee bemoeit. Mijn vader stond helemaal met zijn oren te klapperen toen ik het hem vertelde, hij zei dat er bij alles zo wordt gezeurd over privacy en over zo'n meningsverschil tussen twee partners wordt gewoon een Twitterwedstrijd gehouden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Toet zo 18 aug 2013 - 3:08

Mark is toch naar Lowlands! Met goedkeuring van hanneke.. Haha ik ben zo benieuwd naar het hele verhaal.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Carra zo 18 aug 2013 - 3:26

Ik zag net de foto voorbij komen. Hanneke is er zelf ook.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Feline zo 18 aug 2013 - 4:09

Hoe weet je dat Hanneke er ook is?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Carra zo 18 aug 2013 - 4:14

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 1011459_10151558356762124_235781400_n
Owh sorry, ik heb niet goed gelezen. Het is Suzanne.

Hanneke heeft wel op de facebook van 3FM dat ze het helemaal goedkeurt.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Susan zo 18 aug 2013 - 4:24

Hij is dus blijkbaar niet het hele weekend geweest, volgens mij alleen vandaag eventjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Gast zo 18 aug 2013 - 5:21

Ja zie net een tweet van Domien

@Domien: Dames en heren: MARK IS OP LOWLANDS!! #teamHanneke #teamMark #3FM #LL13

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Sanne zo 18 aug 2013 - 8:52

Wat gek zeg, zou haast denken dat het allemaal in scène is gezet.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Flower_L zo 18 aug 2013 - 9:23

Sanne schreef:Wat gek zeg, zou haast denken dat het allemaal in scène is gezet.
inderdaad...dat is ook mijn gedachte.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Zenna do 29 aug 2013 - 0:24

Ja, ik zou het juist super leuk voor hem vinden. En ik zou ook balen dat ik nu ineens alleen zou zijn met 3 kinderen dus daar zou (evt.) Samen met hem een oplossing voor zoeken. Maar hem verbieden te gaan? Nee, zeker niet!

Sorry. Enorm mosterd na de maaltijd
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark - Pagina 6 Empty Re: Zou jullie man mogen gaan? Hanneke versus Mark

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum