Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.

+51
Laurientje
Zenna
Steep
Supertalentje
Dennenappel
Linda
Marin
Fortissimo
Takkie
Surya
Sea of Trees
LDJ
Razz
Engelse Drop
Harrison
Caroow
Theeleut
Sophiee
Luce
Urban Naked
mzcharlotte
Maple
Artemis
Shy
Bolleke
holaagirl
Annemie
Floor
xxjojootjexx
Susan
Flower_L
PapillonRose
Pompoen
Lilypie
Filoria
_Poppy_
Paper Crown
SarahKey
Tania
Manderijn
Darius
Mamsie
Charles
Twellie
Silke
Mama_1987
Lonely Goatherd
Vixen
Jazzlyn
Liadan
Printje
55 plaatsers

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel. - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.

Bericht  Filoria do 8 aug 2013 - 19:01

Elke schooldag een pakje Wicky (of hoe dat spul ook heet) mee naar school... weet je hoeveel suiker je je kind dan geeft en hoeveel verpakkingsmateriaal je verspilt?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel. - Pagina 4 Empty Re: Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.

Bericht  Gast do 8 aug 2013 - 19:09

Filoria schreef:Elke schooldag een pakje Wicky (of hoe dat spul ook heet) mee naar school... weet je hoeveel suiker je je kind dan geeft en hoeveel verpakkingsmateriaal je verspilt?
Volgens mij zit in 1 pakje 10 of 15 procent van de dagelijkse suikerbehoefte. Zolang het er dus bij 1 blijft zie ik niet zoveel problemen. Verder drinkt ze water, thee en yoghurt. Snoep hebben we niet in huis.

Qua verpakking heb je vast gelijk maar ik vind het gewoon makkelijk om tijdens de ochtenstress een pakje of flesje water in haar tas tas te kunnen mikken. Een beker vind ik onhandig en ik herinner me van vroeger dat die dingen altijd lekten.

Gast
Gast

Bericht  Filoria do 8 aug 2013 - 19:11

Nee hoor, ik heb een beker van Mepal voor melk en een beker van Sigg voor water (bij het fruit) en allebei nog nooit gelekt.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Bolleke do 8 aug 2013 - 20:52

Nee dat zou hij niet krijgen, maar hij wil dan ook niks wat roze is.
Christian krijgt zelfs twee pakjes mee naar school. Dat betuttel over wat je ze wel of niet mag mee geven op een school zou voor mij een reden zijn hem van die school af te halen.
Bekers vind ik vies, bah ik herinner me nog die vieze plastic smaak van mijn drinken vroeger.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy do 8 aug 2013 - 21:28

Van mij zou hij zo'n broodtrommel mogen hebben hoor, ik zie het probleem niet. Als hij dat leuk vind? Mijn man zei nou dan zou ik er wel iets blauws op willen hebben Laughing 
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria do 8 aug 2013 - 21:32

Nou nou, wat een jeugdtrauma's allemaal met die bekers!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Artemis do 8 aug 2013 - 21:32

Zijn er echt mensen die zo ver gaan dat ze liever speciaal een blauwe broodtrommel laten bedrukken dan dat ze een roze kopen? 

Ben je dan gewoon homofoob ofzo? Of bang dat je kind homo wordt? Of gewoon zo ouderwets dat roze niet voor jongens is?
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Maple do 8 aug 2013 - 21:34

Ik vond melk naar school zó verschrikkelijk. Sowieso hou ik niet van melk, maar melk uit een glas vind ik dan nog wel te doen. Maar melk uit een beker... Iewl. Zo'n smerige plasticsmaak en half lauwe melk.
Hoe doen ze dat tegenwoordig, gaan die melkbekers nu welde koelkast in tot aan overblijven? Anders zou ik mijn kind geen melk meegeven. Toen ik in de supermarkt werkte mochten dat soort dingen niet langer dan een halfuur buiten de koelkast met het oog op bederven. Dan ga ik m'n kind geen melk geven wat urenlang buiten de koelkast staat.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Artemis do 8 aug 2013 - 21:35

Bij ons gaan de overblijfbekers de koelkast in. Maar ik geef nooit melk mee, zo ranzig....

Hier gewoon ranja, of sap, of een pakje.

De rest wordt vies in een beker.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Shy do 8 aug 2013 - 21:47

Oh ja ons jochie heeft wel een roze Polo maar dat vind mijn man toch anders haha. Af en toe begrijp ik mannen niet hoor!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466

Bericht  Bolleke do 8 aug 2013 - 22:16

Sinds wanneer heb je meteen een trauma als je drinken uit zo'n beker vies vind? Geen jeugdtrauma's hier hoor Filoria, jij vind toch ook vast dingen vies?
En roze broodtrommels, misschien als ik een kind zou hebben die dat heel graag zou willen, aar dan nog waarom roze als er zoveel verschillende andere trommels zijn. Heeft niets met homofoob te maken.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  mzcharlotte do 8 aug 2013 - 22:32

Waarom niet? Waarom, als je kind zoon graag een roze broodtrommel zou willen, zou je gaan proberen te stimuleren om toch een andere kleur te kiezen "omdat er zoveel andere kleuren bestaan"?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Maple do 8 aug 2013 - 22:36

Ik geloof trouwens dat mijn vriend het hier zo zou geven hoor, die roze broodtrommel. Tenzij er een barbie op staat, misschien, dan niet. Ik geloof dat ik eerder degene zou zijn die er geen voorstander van zou zijn. Maar aan de andere kant, hoe duur is een broodtrommel nou, wil hij drie maanden later weer een nieuwe blauwe, nou fijn, dan gebruiken we de roze wel als we een dagje weg gaan ofzo.
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Urban Naked do 8 aug 2013 - 22:43

Als mijn vriend daar moeilijk over zou doen zou ik echt met m'n oren staan te klapperen. Hoe bekrompen kun je zijn smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Mamsie do 8 aug 2013 - 22:43

Ieuw melk uit een beker! De gruwel. pale 

Idd een pakje per dag is echt niks mis mee. Ze krijgen even wat suiker binnen, nou mooi dan kunnen ze er weer tegenaan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Mamsie do 8 aug 2013 - 22:45

Als zijn zoon die echt graag wilt dan krijgt hij t gewoon van mijn man.

Hij maakte er ook geen probleem van toen de oudste als een meisje gekleed ging. Dat zou ruzie hebben opgeleverd denk ik.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Luce do 8 aug 2013 - 22:49

Mamsie schreef:Ieuw melk uit een beker! De gruwel.  pale 

Idd een pakje per dag is echt niks mis mee. Ze krijgen even wat suiker binnen, nou mooi dan kunnen ze er weer tegenaan.
 Laughing 

Ontopic: ik zou niet weten waarom mijn zoon niet zo'n broodtrommel zou mogen. Hij is laatst ook geschminkt door kwak als prinsesje, dus ach. (geintje) (niet van dat schminken trouwens).

Nee, totaal geen problemen mee.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Maple do 8 aug 2013 - 23:06

Luce, jouw jongste heeft ook roze flessen, toch? Wink
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Sophiee do 8 aug 2013 - 23:18

Wij zouden het prima vinden.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Manderijn do 8 aug 2013 - 23:34

Ik snap het probleem niet zo. Het is niet zo dat een jongen er iets aan over houd als hij een roze broodtrommel heeft hoor. Ook niet als hij met barbies speelt, en ook niet als hij een roze shirt draagt.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Theeleut do 8 aug 2013 - 23:40

Geen problemen mee. Mijn zoon is gek van kinderwagens, barbies en stofzuigen. Wij vinden het best hoor. Nu koop ik dat niet daar we dat allemaal al hebben van dochter.

Ik koop ook niet alles wat mijn kinderen willen hebben. Dat ligt inderdaad aan mijn bui, hun bui, wanneer ze voor het laatst iets gekregen hebben enz.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  xxjojootjexx vr 9 aug 2013 - 1:17

Zoon heeft ook regelmatig nagellak op, de kleur kiest hij zelf, dat kan ook best roze zijn.
Ik zie daar echt het probleem niet in. Man is minder makkelijk, maar laat het wel gaan. Eigen keuze enzo;)
Dochter gaat ook wel eens maf gekleed naar school, in de zomer met snowboots oid, ik laat haar gaan, leg haar alleen wel uit dat andere kinderen er iets over kunnen gaan zeggen wat niet zo leuk is.
Hier zou zoon dus ook rustig een roze trommel krijgen als hij dat graag wil.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caroow vr 9 aug 2013 - 1:27

Hij mag van mij (en van vriend ook) gewoon een roze trommel. Mijn vriend heeft zelf een paarse Very Happy En als hij wil mag hij ook wel 2 broodtrommels, als hij daar blij van wordt, prima.

En melk uit een beker ieeuwwwwwwww

Op mijn werk heeft iedereen een eigen plastic beker, gewoon van thuis. Vrijwel iedereen heeft gewoon een simpele van de Hema of Ikea, maar 1 jongen heeft altijd zo'n oranje mepal beker mee, hij is 25! Ik moet altijd aan die vieze lauwe melk denken als ik die beker zie. En hij drinkt er cola uit, de gruwel, volgens mij smaakt dat gewoon ook naar melk.

(Hij heeft dus serieus al 20 jaar dezelfde beker :O En hij dronk er vroeger melk uit, dat heeft hij al honderd keer verteld, zo zo zo vies!)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Filoria vr 9 aug 2013 - 5:22

De melk gaat mee in een koeltasje met koelelementen. Eén keer heeft Tomas op school lunch gekregen (met Pasen), toen was er alleen fristi en chocomel en moest hij huilen omdat hij liever melk (ja, uit zo'n 'vieze' plastic beker) wilde. Smaken verschillen toch? Wij vinden die zoete pakjes juist vies. En ik vind het duur en slecht voor het mileu. Al schijnen koeien ook aardig wat CO2 uit te stoten haha. Trouwens Bolleke: dat van die trauma's was een grapje hoor.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  _Poppy_ vr 9 aug 2013 - 5:56

Caroow schreef:Hij mag van mij (en van vriend ook) gewoon een roze trommel. Mijn vriend heeft zelf een paarse Very Happy En als hij wil mag hij ook wel 2 broodtrommels, als hij daar blij van wordt, prima.

En melk uit een beker ieeuwwwwwwww

Op mijn werk heeft iedereen een eigen plastic beker, gewoon van thuis. Vrijwel iedereen heeft gewoon een simpele van de Hema of Ikea, maar 1 jongen heeft altijd zo'n oranje mepal beker mee, hij is 25! Ik moet altijd aan die vieze lauwe melk denken als ik die beker zie. En hij drinkt er cola uit, de gruwel, volgens mij smaakt dat gewoon ook naar melk.

(Hij heeft dus serieus al 20 jaar dezelfde beker :OEn hij dronk er vroeger melk uit, dat heeft hij al honderd keer verteld, zo zo zo vies!)
 Op mijn vorige werk waren er 2 meer dan volwassen mannen met zo'n beker met idd melk erin en matching broodtrommel erbij ook. Horrible. Ik moest altijd grinniken als ik het zag.
_Poppy_
_Poppy_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: