Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.
+51
Laurientje
Zenna
Steep
Supertalentje
Dennenappel
Linda
Marin
Fortissimo
Takkie
Surya
Sea of Trees
LDJ
Razz
Engelse Drop
Harrison
Caroow
Theeleut
Sophiee
Luce
Urban Naked
mzcharlotte
Maple
Artemis
Shy
Bolleke
holaagirl
Annemie
Floor
xxjojootjexx
Susan
Flower_L
PapillonRose
Pompoen
Lilypie
Filoria
_Poppy_
Paper Crown
SarahKey
Tania
Manderijn
Darius
Mamsie
Charles
Twellie
Silke
Mama_1987
Lonely Goatherd
Vixen
Jazzlyn
Liadan
Printje
55 plaatsers
Pagina 4 van 11
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Re: Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.
Elke schooldag een pakje Wicky (of hoe dat spul ook heet) mee naar school... weet je hoeveel suiker je je kind dan geeft en hoeveel verpakkingsmateriaal je verspilt?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Volgens mij zit in 1 pakje 10 of 15 procent van de dagelijkse suikerbehoefte. Zolang het er dus bij 1 blijft zie ik niet zoveel problemen. Verder drinkt ze water, thee en yoghurt. Snoep hebben we niet in huis.Filoria schreef:Elke schooldag een pakje Wicky (of hoe dat spul ook heet) mee naar school... weet je hoeveel suiker je je kind dan geeft en hoeveel verpakkingsmateriaal je verspilt?
Qua verpakking heb je vast gelijk maar ik vind het gewoon makkelijk om tijdens de ochtenstress een pakje of flesje water in haar tas tas te kunnen mikken. Een beker vind ik onhandig en ik herinner me van vroeger dat die dingen altijd lekten.
Gast- Gast
Nee hoor, ik heb een beker van Mepal voor melk en een beker van Sigg voor water (bij het fruit) en allebei nog nooit gelekt.
Filoria- Ratel
Nee dat zou hij niet krijgen, maar hij wil dan ook niks wat roze is.
Christian krijgt zelfs twee pakjes mee naar school. Dat betuttel over wat je ze wel of niet mag mee geven op een school zou voor mij een reden zijn hem van die school af te halen.
Bekers vind ik vies, bah ik herinner me nog die vieze plastic smaak van mijn drinken vroeger.
Christian krijgt zelfs twee pakjes mee naar school. Dat betuttel over wat je ze wel of niet mag mee geven op een school zou voor mij een reden zijn hem van die school af te halen.
Bekers vind ik vies, bah ik herinner me nog die vieze plastic smaak van mijn drinken vroeger.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Van mij zou hij zo'n broodtrommel mogen hebben hoor, ik zie het probleem niet. Als hij dat leuk vind? Mijn man zei nou dan zou ik er wel iets blauws op willen hebben
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Nou nou, wat een jeugdtrauma's allemaal met die bekers!
Filoria- Ratel
Zijn er echt mensen die zo ver gaan dat ze liever speciaal een blauwe broodtrommel laten bedrukken dan dat ze een roze kopen?
Ben je dan gewoon homofoob ofzo? Of bang dat je kind homo wordt? Of gewoon zo ouderwets dat roze niet voor jongens is?
Ben je dan gewoon homofoob ofzo? Of bang dat je kind homo wordt? Of gewoon zo ouderwets dat roze niet voor jongens is?
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ik vond melk naar school zó verschrikkelijk. Sowieso hou ik niet van melk, maar melk uit een glas vind ik dan nog wel te doen. Maar melk uit een beker... Iewl. Zo'n smerige plasticsmaak en half lauwe melk.
Hoe doen ze dat tegenwoordig, gaan die melkbekers nu welde koelkast in tot aan overblijven? Anders zou ik mijn kind geen melk meegeven. Toen ik in de supermarkt werkte mochten dat soort dingen niet langer dan een halfuur buiten de koelkast met het oog op bederven. Dan ga ik m'n kind geen melk geven wat urenlang buiten de koelkast staat.
Hoe doen ze dat tegenwoordig, gaan die melkbekers nu welde koelkast in tot aan overblijven? Anders zou ik mijn kind geen melk meegeven. Toen ik in de supermarkt werkte mochten dat soort dingen niet langer dan een halfuur buiten de koelkast met het oog op bederven. Dan ga ik m'n kind geen melk geven wat urenlang buiten de koelkast staat.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Bij ons gaan de overblijfbekers de koelkast in. Maar ik geef nooit melk mee, zo ranzig....
Hier gewoon ranja, of sap, of een pakje.
De rest wordt vies in een beker.
Hier gewoon ranja, of sap, of een pakje.
De rest wordt vies in een beker.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Oh ja ons jochie heeft wel een roze Polo maar dat vind mijn man toch anders haha. Af en toe begrijp ik mannen niet hoor!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Sinds wanneer heb je meteen een trauma als je drinken uit zo'n beker vies vind? Geen jeugdtrauma's hier hoor Filoria, jij vind toch ook vast dingen vies?
En roze broodtrommels, misschien als ik een kind zou hebben die dat heel graag zou willen, aar dan nog waarom roze als er zoveel verschillende andere trommels zijn. Heeft niets met homofoob te maken.
En roze broodtrommels, misschien als ik een kind zou hebben die dat heel graag zou willen, aar dan nog waarom roze als er zoveel verschillende andere trommels zijn. Heeft niets met homofoob te maken.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Waarom niet? Waarom, als je kind zoon graag een roze broodtrommel zou willen, zou je gaan proberen te stimuleren om toch een andere kleur te kiezen "omdat er zoveel andere kleuren bestaan"?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof trouwens dat mijn vriend het hier zo zou geven hoor, die roze broodtrommel. Tenzij er een barbie op staat, misschien, dan niet. Ik geloof dat ik eerder degene zou zijn die er geen voorstander van zou zijn. Maar aan de andere kant, hoe duur is een broodtrommel nou, wil hij drie maanden later weer een nieuwe blauwe, nou fijn, dan gebruiken we de roze wel als we een dagje weg gaan ofzo.
Maple- Prater
Als mijn vriend daar moeilijk over zou doen zou ik echt met m'n oren staan te klapperen. Hoe bekrompen kun je zijn
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ieuw melk uit een beker! De gruwel.
Idd een pakje per dag is echt niks mis mee. Ze krijgen even wat suiker binnen, nou mooi dan kunnen ze er weer tegenaan.
Idd een pakje per dag is echt niks mis mee. Ze krijgen even wat suiker binnen, nou mooi dan kunnen ze er weer tegenaan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Als zijn zoon die echt graag wilt dan krijgt hij t gewoon van mijn man.
Hij maakte er ook geen probleem van toen de oudste als een meisje gekleed ging. Dat zou ruzie hebben opgeleverd denk ik.
Hij maakte er ook geen probleem van toen de oudste als een meisje gekleed ging. Dat zou ruzie hebben opgeleverd denk ik.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Ieuw melk uit een beker! De gruwel.
Ontopic: ik zou niet weten waarom mijn zoon niet zo'n broodtrommel zou mogen. Hij is laatst ook geschminkt door kwak als prinsesje, dus ach. (geintje) (niet van dat schminken trouwens).
Nee, totaal geen problemen mee.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce, jouw jongste heeft ook roze flessen, toch?
Maple- Prater
Wij zouden het prima vinden.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik snap het probleem niet zo. Het is niet zo dat een jongen er iets aan over houd als hij een roze broodtrommel heeft hoor. Ook niet als hij met barbies speelt, en ook niet als hij een roze shirt draagt.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Geen problemen mee. Mijn zoon is gek van kinderwagens, barbies en stofzuigen. Wij vinden het best hoor. Nu koop ik dat niet daar we dat allemaal al hebben van dochter.
Ik koop ook niet alles wat mijn kinderen willen hebben. Dat ligt inderdaad aan mijn bui, hun bui, wanneer ze voor het laatst iets gekregen hebben enz.
Ik koop ook niet alles wat mijn kinderen willen hebben. Dat ligt inderdaad aan mijn bui, hun bui, wanneer ze voor het laatst iets gekregen hebben enz.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Zoon heeft ook regelmatig nagellak op, de kleur kiest hij zelf, dat kan ook best roze zijn.
Ik zie daar echt het probleem niet in. Man is minder makkelijk, maar laat het wel gaan. Eigen keuze enzo;)
Dochter gaat ook wel eens maf gekleed naar school, in de zomer met snowboots oid, ik laat haar gaan, leg haar alleen wel uit dat andere kinderen er iets over kunnen gaan zeggen wat niet zo leuk is.
Hier zou zoon dus ook rustig een roze trommel krijgen als hij dat graag wil.
Ik zie daar echt het probleem niet in. Man is minder makkelijk, maar laat het wel gaan. Eigen keuze enzo;)
Dochter gaat ook wel eens maf gekleed naar school, in de zomer met snowboots oid, ik laat haar gaan, leg haar alleen wel uit dat andere kinderen er iets over kunnen gaan zeggen wat niet zo leuk is.
Hier zou zoon dus ook rustig een roze trommel krijgen als hij dat graag wil.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Hij mag van mij (en van vriend ook) gewoon een roze trommel. Mijn vriend heeft zelf een paarse En als hij wil mag hij ook wel 2 broodtrommels, als hij daar blij van wordt, prima.
En melk uit een beker ieeuwwwwwwww
Op mijn werk heeft iedereen een eigen plastic beker, gewoon van thuis. Vrijwel iedereen heeft gewoon een simpele van de Hema of Ikea, maar 1 jongen heeft altijd zo'n oranje mepal beker mee, hij is 25! Ik moet altijd aan die vieze lauwe melk denken als ik die beker zie. En hij drinkt er cola uit, de gruwel, volgens mij smaakt dat gewoon ook naar melk.
(Hij heeft dus serieus al 20 jaar dezelfde beker En hij dronk er vroeger melk uit, dat heeft hij al honderd keer verteld, zo zo zo vies!)
Op mijn werk heeft iedereen een eigen plastic beker, gewoon van thuis. Vrijwel iedereen heeft gewoon een simpele van de Hema of Ikea, maar 1 jongen heeft altijd zo'n oranje mepal beker mee, hij is 25! Ik moet altijd aan die vieze lauwe melk denken als ik die beker zie. En hij drinkt er cola uit, de gruwel, volgens mij smaakt dat gewoon ook naar melk.
(Hij heeft dus serieus al 20 jaar dezelfde beker En hij dronk er vroeger melk uit, dat heeft hij al honderd keer verteld, zo zo zo vies!)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
De melk gaat mee in een koeltasje met koelelementen. Eén keer heeft Tomas op school lunch gekregen (met Pasen), toen was er alleen fristi en chocomel en moest hij huilen omdat hij liever melk (ja, uit zo'n 'vieze' plastic beker) wilde. Smaken verschillen toch? Wij vinden die zoete pakjes juist vies. En ik vind het duur en slecht voor het mileu. Al schijnen koeien ook aardig wat CO2 uit te stoten haha. Trouwens Bolleke: dat van die trauma's was een grapje hoor.
Filoria- Ratel
Op mijn vorige werk waren er 2 meer dan volwassen mannen met zo'n beker met idd melk erin en matching broodtrommel erbij ook. Horrible. Ik moest altijd grinniken als ik het zag.Caroow schreef:Hij mag van mij (en van vriend ook) gewoon een roze trommel. Mijn vriend heeft zelf een paarse En als hij wil mag hij ook wel 2 broodtrommels, als hij daar blij van wordt, prima.
(Hij heeft dus serieus al 20 jaar dezelfde beker :OEn hij dronk er vroeger melk uit, dat heeft hij al honderd keer verteld, zo zo zo vies!)
_Poppy_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Pagina 4 van 11
Permissies van dit forum: