Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.
+51
Laurientje
Zenna
Steep
Supertalentje
Dennenappel
Linda
Marin
Fortissimo
Takkie
Surya
Sea of Trees
LDJ
Razz
Engelse Drop
Harrison
Caroow
Theeleut
Sophiee
Luce
Urban Naked
mzcharlotte
Maple
Artemis
Shy
Bolleke
holaagirl
Annemie
Floor
xxjojootjexx
Susan
Flower_L
PapillonRose
Pompoen
Lilypie
Filoria
_Poppy_
Paper Crown
SarahKey
Tania
Manderijn
Darius
Mamsie
Charles
Twellie
Silke
Mama_1987
Lonely Goatherd
Vixen
Jazzlyn
Liadan
Printje
55 plaatsers
Pagina 5 van 11
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.
Ik nam vroeger ook altijd melk in een beker mee naar school. Mijn moeder zette die beker halfvol melk de avond van tevoren in de vriezer, de volgende dag deed ze er melk uit de koelkast bij, als het dan lunchtijd was had ik gewoon koude melk. Ging prima zo.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
He, echt? Een koeltasje met koelelementen?Filoria schreef:De melk gaat mee in een koeltasje met koelelementen. Eén keer heeft Tomas op school lunch gekregen (met Pasen), toen was er alleen fristi en chocomel en moest hij huilen omdat hij liever melk (ja, uit zo'n 'vieze' plastic beker) wilde. Smaken verschillen toch? Wij vinden die zoete pakjes juist vies. En ik vind het duur en slecht voor het mileu. Al schijnen koeien ook aardig wat CO2 uit te stoten haha. Trouwens Bolleke: dat van die trauma's was een grapje hoor.
Ik vind die bekers trouwens ook echt ontzettend goor. Ik vind melk al niet lekker en dan helemaal uit zo'n vieze lekbeker met warme melk, ieeuuwww.
Als ik een zoon zou hebben zou hij zeker wel een mooie roze broodtrommel mogen hebben. Ik las laatst trouwens een heel tof artikel over een vader die ook in een rok liep omdat zijn zoon dat graag deed en hij wilde laten zien dat je gewoon aan moest kunnen wat je wilde. Dat vond ik lief <3.
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Is stofzuigen iets typisch voor meisjes?Theeleut schreef:Geen problemen mee. Mijn zoon is gek van kinderwagens, barbies en stofzuigen.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Verder begrijp ik het probleem eigenlijk niet. Dat hele roze/blauw en jongens/meisjes gedoe vind ik zo overtrokken. Ik heb zelf als kind met van alles gespeeld, met auto's, met barbies, echt van alles. Wanneer ik speelgoed koop let ik ook niet zo op voor welk genre het bedoelt is, ik koop gewoon wat ik leuk vindt, soms zijn dat jongensdingen, soms meisjesdingen, daar trek ik me weinig van aan.
Engelse Drop- Prater
Jup, een kinderkoeltasje met kleine koelelementen. Voordeel is dat zijn broodbeleg zo ook goed blijft. Jullie walgen hier allemaal bij die melk uit een beker, ik walg dan weer van zweterige kaas en worst, blegh!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
+1, als mijn zoon blij wordt van een roze broodtrommel of een roze Mega Mindy rugzak nou dan mag hij 'm hebben hoor en ga ik 'm niet pushen van iets van bijv. Cars te nemen omdat dat zo 'hoort'Engelse Drop schreef:Verder begrijp ik het probleem eigenlijk niet. Dat hele roze/blauw en jongens/meisjes gedoe vind ik zo overtrokken. Ik heb zelf als kind met van alles gespeeld, met auto's, met barbies, echt van alles. Wanneer ik speelgoed koop let ik ook niet zo op voor welk genre het bedoelt is, ik koop gewoon wat ik leuk vindt, soms zijn dat jongensdingen, soms meisjesdingen, daar trek ik me weinig van aan.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Wij zouden het geen probleem vinden.
Ons neefje vind het super leuk om met een poppenwagen te spelen, maar van mijn zwager mag hij er geen.
Ons neefje vind het super leuk om met een poppenwagen te spelen, maar van mijn zwager mag hij er geen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Waarom willen die mannen dat niet? Het valt me op dat het vooral mannen zijn die het afkeuren voor hun zonen.
Engelse Drop- Prater
Jaa dat is ook echt goor haha! Ik vind het wel handig zo'n tasje haha. Hebben meer kindjes dat op school?Filoria schreef:Jup, een kinderkoeltasje met kleine koelelementen. Voordeel is dat zijn broodbeleg zo ook goed blijft. Jullie walgen hier allemaal bij die melk uit een beker, ik walg dan weer van zweterige kaas en worst, blegh!
Harrison- Fluisteraar
Ik moest een paar jaar geleden een keer notuleren en had mijn eigen laptop mee, die is roze (met glitters haha) en de man des huize zei sarcastisch van nou dat is een bijzondere laptop. Toen zei ik als blij ei: "nou, mooi he!" Zegt ie: "Als ik dat mooi zou vinden zou ik echt wel een homo zijn." Ik stond met mijn oren te klapperen om de onzin hahaha.Engelse Drop schreef:Waarom willen die mannen dat niet? Het valt me op dat het vooral mannen zijn die het afkeuren voor hun zonen.
Harrison- Fluisteraar
@Harrison: nee, we zijn de enige geloof ik. We hebben nu onderstaand linker koeltasje (is maar iets van 20cm breed), maar voor volgend schooljaar heb ik een wat grotere rugzak met koelvak besteld omdat daar dan ook zijn knutselwerkjes etc. in kunnen.
@Engelse drop: Mijn man vindt de roze broodtrommel van onze zoon geen probleem hoor.
Ook een grappig verhaal: ik was met Tomas naar een dino-knutselmiddag geweest waar je dinomaskers kon knutselen. Er waren ook glitters, heeft Tomas zijn stoere dinomasker helemaal onder de roze glitters geplakt Maar dat vertelt mijn man nu ook aan iedereen, vindt hij alleen maar komisch.
@Engelse drop: Mijn man vindt de roze broodtrommel van onze zoon geen probleem hoor.
Ook een grappig verhaal: ik was met Tomas naar een dino-knutselmiddag geweest waar je dinomaskers kon knutselen. Er waren ook glitters, heeft Tomas zijn stoere dinomasker helemaal onder de roze glitters geplakt Maar dat vertelt mijn man nu ook aan iedereen, vindt hij alleen maar komisch.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik legde de casus 'roze smurfin broodtrommel voor 3 jarige jongen' voor aan mijn man en vroeg of Thije dat van hem zou mogen als hij dat wilde. Zijn reactie: 'huh, waarom niet dan?'
Gelukkig
Gelukkig
Gast- Gast
Hmm...mijn eerste reactie is 'nee'. Gewoon, omdat ik dat toch een beetje apart zou vinden, en ik zou ook wel bang zijn dat hij gepest zou worden ofzoiets
En echt totaal niet dat ik homofoob ben of tegen homo's ofzo, maar toch. Kan er mijn vinger niet op leggen.
En echt totaal niet dat ik homofoob ben of tegen homo's ofzo, maar toch. Kan er mijn vinger niet op leggen.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik vind dat echt een leuke naam Minneke .
Harrison- Fluisteraar
De reactie van mijn man (met verveelde blik en dito toon): 'Wel ja joh.'Minneke schreef:Ik legde de casus 'roze smurfin broodtrommel voor 3 jarige jongen' voor aan mijn man en vroeg of Thije dat van hem zou mogen als hij dat wilde. Zijn reactie: 'huh, waarom niet dan?'
Gelukkig
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Die van mij snapte de vraag niet. "Ja of zakjes, net wat we handig vinden. Hoezo dan?" Het roze ging aan hem voorbijSusan schreef:De reactie van mijn man (met verveelde blik en dito toon): 'Wel ja joh.'Minneke schreef:Ik legde de casus 'roze smurfin broodtrommel voor 3 jarige jongen' voor aan mijn man en vroeg of Thije dat van hem zou mogen als hij dat wilde. Zijn reactie: 'huh, waarom niet dan?'
Gelukkig
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
De reactie van mijn vriend: je zit zeker te forummen? Hahaha. Is ook best een gekke vraag als je geen kind hebt.
Harrison- Fluisteraar
Ja, van mij zou dat mogen. En ik vind het om geen probleem om eens per jaar een nieuwe te kopen.
Drinken krijgt hij gewoon een een pakje en soms een beker met soyamelk. Mijn zoon gruwelt van melk en ik geloof niet ar melk veel gezonder is als een pakje drinken.
Drinken krijgt hij gewoon een een pakje en soms een beker met soyamelk. Mijn zoon gruwelt van melk en ik geloof niet ar melk veel gezonder is als een pakje drinken.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Harrison schreef:De reactie van mijn vriend: je zit zeker te forummen? Hahaha. Is ook best een gekke vraag als je geen kind hebt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb trouwens helemaal niks met melk dus dat zou ik hem sowieso niet aanbieden om te drinken, misschien is mijn mening wat betreft bekers daarom wel wat gekleurd.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend zit net Voetbal International te kijken waar ze de hele uitzending gewijd hebben aan homo's binnen de voetbalwereld. Zijn eerste reactie was denk ik daarom nogal een beetje gekleurd, 'Eh, nee, waarom zou een jongen een roze smurfin-broodtrommel willen?'
Maar hij had oudere kinderen in z'n hoofd, bij een jongetje in de peuter-kleuterleeftijd had hij zoiets van 'Oh, jahoor, moet kunnen'.
Volgens mij dacht hij dat ik het naar aanleiding van het tv-programma vroeg
Maar hij had oudere kinderen in z'n hoofd, bij een jongetje in de peuter-kleuterleeftijd had hij zoiets van 'Oh, jahoor, moet kunnen'.
Volgens mij dacht hij dat ik het naar aanleiding van het tv-programma vroeg
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
hahhaa Maple, hoe kom jij trouwens opeens aan dat twitterding bij je naam? Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Roze, toevallig?Caroow schreef:Ik heb trouwens helemaal niks met melk dus dat zou ik hem sowieso niet aanbieden om te drinken, misschien is mijn mening wat betreft bekers daarom wel wat gekleurd.
Laatst aangepast door Takkie op vr 9 aug 2013 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Maar je kind kan toch ook gewoon echt homo zijn, dat heb je dan toch ook maar gewoon te accepteren (inclusief eventuele roze broodtrommel)?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Gewoon je Twitteraccount invullen Kan bij je profiel.Printje schreef:hahhaa Maple, hoe kom jij trouwens opeens aan dat twitterding bij je naam? Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Pagina 5 van 11
Permissies van dit forum: