Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.

+51
Laurientje
Zenna
Steep
Supertalentje
Dennenappel
Linda
Marin
Fortissimo
Takkie
Surya
Sea of Trees
LDJ
Razz
Engelse Drop
Harrison
Caroow
Theeleut
Sophiee
Luce
Urban Naked
mzcharlotte
Maple
Artemis
Shy
Bolleke
holaagirl
Annemie
Floor
xxjojootjexx
Susan
Flower_L
PapillonRose
Pompoen
Lilypie
Filoria
_Poppy_
Paper Crown
SarahKey
Tania
Manderijn
Darius
Mamsie
Charles
Twellie
Silke
Mama_1987
Lonely Goatherd
Vixen
Jazzlyn
Liadan
Printje
55 plaatsers

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.

Bericht  Liadan do 8 aug 2013 - 9:41

Nou inderdaad, daar zou ik ook snel klaar mee zijn Darius, dan zou ik haar naam wel op haar appel of banaan schrijven. Maar Y. is zuinig op haar assepoesterbroodtrommeltje en het komt tot nu toe elke keer netjes mee naar huis.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel. - Pagina 3 Empty Re: Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.

Bericht  Printje do 8 aug 2013 - 9:43

Hier mag het brood niet in zakjes, dan heb je toch een 'probleem'

Overigens heb ik ouders van een kind dat echt iedere keer de broodtrommel kwijt was eens geadviseerd om nu het eens van zijn eigen geld te laten kopen.... trommel is nooit meer kwijtgeraakt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Darius do 8 aug 2013 - 9:43

Liadan schreef:Nou inderdaad, daar zou ik ook snel klaar mee zijn Darius, dan zou ik haar naam wel op haar appel of banaan schrijven. Maar Y. is zuinig op haar assepoesterbroodtrommeltje en het komt tot nu toe elke keer netjes mee naar huis.
Prima toch?

Printje: waar heeft R een broodtrommel voor nodig? L pas toen ie 4 werd en naar school ging.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Printje do 8 aug 2013 - 9:44

Darius schreef:
Liadan schreef:Nou inderdaad, daar zou ik ook snel klaar mee zijn Darius, dan zou ik haar naam wel op haar appel of banaan schrijven. Maar Y. is zuinig op haar assepoesterbroodtrommeltje en het komt tot nu toe elke keer netjes mee naar huis.
Prima toch?

Printje: waar heeft R een broodtrommel voor nodig? L pas toen ie 4 werd en naar school ging.
Nergens voor eigenlijk of nou ja, voor als we gaan geocachen bijv. En dat doen we regelmatig en dan nemen we altijd brood mee.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan do 8 aug 2013 - 9:44

Y. neemt alleen fruit mee naar school, een boterhamzakje is geen probleem. Een naam op een stuk fruit en zo in de bak is ook geen probleem.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Darius do 8 aug 2013 - 9:46

Printje schreef:Hier mag het brood niet in zakjes, dan heb je toch een 'probleem'

Overigens heb ik ouders van een kind dat echt iedere keer de broodtrommel kwijt was eens geadviseerd om nu het eens van zijn eigen geld te laten kopen.... trommel is nooit meer kwijtgeraakt.
Ik zou het overleggen met de juf, en dan eens een tijdje zakjes meegeven en wachten tot zn verjaardag/sinterklaas of idd van zn zakgeld laten kopen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012

Bericht  Printje do 8 aug 2013 - 9:47

Ik gooi er maar een andere discussie in;)

zoals jullie misschien nog weten van vorig jaar ( over alleen gezonde voeding mee naar school) is het bij ons nu zo dat er geen pakjes, zakjes etc meer mee genomen mogen worden. Fruit mag wel los natuurlijk, voorzien van naam. Maar drinken uit een beker bijv. en brood in een trommel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen do 8 aug 2013 - 9:48

Mamsie schreef:Ja tuurlijk mag hij dat.

Maar goed ik heb dan ook mijn zoon een week in meidenkleren naar school laten gaan.
 Moest daar bij dit topic ook aan denken. Maar kreeg hij er na een week genoeg van?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Liadan do 8 aug 2013 - 9:49

En wat is de discussie? Wink 
Ik snap dat punt wel Printje en vindt het wel passen bij jullie voedingsbeleid.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie do 8 aug 2013 - 9:49

Pompoen schreef:

Maar goed ik heb dan ook mijn zoon een week in meidenkleren naar school laten gaan.
 Moest daar bij dit topic ook aan denken. Maar kreeg hij er na een week genoeg van?
Ja toen was hij er wel weer klaar mee en besloot dat hij toch gewoon een jongen wilt zijn.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 8 aug 2013 - 9:50

Nutteloze bijdrage, maar ik zie het al helemaal voor me; verliefd op smurfin I love you

Ik heb geen kinderen, maar ik weet nu al dat ik te makkelijk ga zijn. Ik koop voor mezelf ook wel dingen die ik niet nodig heb. En ik weet nog hoe erg ik het vond als kind als ik er niet bij hoorde omdat ik iets niet had. Ja, tuurlijk is dat onzin en zijn er belangrijkere dingen, maar dat beseft een kind niet. Ik zou dus voor de smurfin-broodtrommel gaan! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Mamsie do 8 aug 2013 - 9:52

Printje schreef:Ik gooi er maar een andere discussie in;)

zoals jullie misschien nog weten van vorig jaar ( over alleen gezonde voeding mee naar school) is het bij ons nu zo dat er geen pakjes, zakjes etc meer mee genomen mogen worden. Fruit mag wel los natuurlijk, voorzien van naam. Maar drinken uit een beker bijv. en brood in een trommel.
Ik ben het daar half mee eens, maar dat is omdat ik gruwel van bekers. Hier krijgen ze een pakje in hun trommel en die nemen ze meestal (leeg) weer mee naar huis en dan gooi ik het weg. Ik snap het idee er achter en ik vind dat ook maar die bekers vind ik zo viezig, over het knoeien nog maar niet te spreken.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Pompoen do 8 aug 2013 - 10:01

Mamsie schreef:
Pompoen schreef:

Ja toen was hij er wel weer klaar mee en besloot dat hij toch gewoon een jongen wilt zijn.
 Haha, ik vind het wel stoer dat hij het een week heeft volgehouden! En goed dat hij het heeft kunnen proberen toch! Weet ie het nu zeker!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  PapillonRose do 8 aug 2013 - 10:01

Van mij zou ze dat best mogen hoor, als ze een jongensbroodtrommel zou willen. En ik zie het nut van een broodtrommel ook wel in voor bijvoorbeeld school. Al vond ik het op de middelbare school echt niet meer hip, dus brood in een zakje, maar dat brood kwam altijd geplet en gecrasht uit mijn tas laughcry 
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flower_L do 8 aug 2013 - 10:04

Toch vind ik cars voor meisjes, anders dan barbie voor jongens (bij wijze van).
Ik zou het niet zomaar kopen, maar als hij perse zo'n ding wil en er 1 nodig heeft....prima.

Stel dat zou nu zijn, nee....want l is m.i. nog te jong om achter een eenduidige keuze te staan. Ene dag drinkt hij uit een gele beker, volgende dag wil hij perse blauw want "geel nie mooi"

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje do 8 aug 2013 - 10:13

Jente schreef:Nutteloze bijdrage, maar ik zie het al helemaal voor me; verliefd op smurfin I love you

Ik heb geen kinderen, maar ik weet nu al dat ik te makkelijk ga zijn. Ik koop voor mezelf ook wel dingen die ik niet nodig heb. En ik weet nog hoe erg ik het vond als kind als ik er niet bij hoorde omdat ik iets niet had. Ja, tuurlijk is dat onzin en zijn er belangrijkere dingen, maar dat beseft een kind niet. Ik zou dus voor de smurfin-broodtrommel gaan! :cheering:
Het is ook eigenlijk te schattig. Hij vindt de smurfenfilm ook helemaal geweldig, hij denkt trouwens wel dat de smurfen echt zijn hahaha.

Hij vindt mij ook op smurfin llijken.... Vat het maar op als een complimentje
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 8 aug 2013 - 10:34

Printje schreef:Het is ook eigenlijk te schattig. Hij vindt de smurfenfilm ook helemaal geweldig, hij denkt trouwens wel dat de smurfen echt zijn hahaha.

Hij vindt mij ook op smurfin llijken.... Vat het maar op als een complimentje
Al die schattige verhalen hier zijn niet goed voor mn hormonen :nopompom:

Smurfin is mooi, dus inderdaad een compliment!

Gast
Gast

Bericht  Susan do 8 aug 2013 - 10:38

Ja hoor. En als ze al een broodtrommel hebben en ze zien een broodtrommel waar ze helemaal weg van zijn vind ik het ook geen probleem, dan hebben ze twee broodtrommels, prima. Ik ben daar niet zo principieel in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 8 aug 2013 - 10:40

Mamsie schreef:
Printje schreef:Ik gooi er maar een andere discussie in;)

Ik ben het daar half mee eens, maar dat is omdat ik gruwel van bekers. Hier krijgen ze een pakje in hun trommel en die nemen ze meestal (leeg) weer mee naar huis en dan gooi ik het weg. Ik snap het idee er achter en ik vind dat ook maar die bekers vind ik zo viezig, over het knoeien nog maar niet te spreken.
Helemaal met Mamsie eens. Ik vind het daarnaast echt getrut om moeilijk te doen over pakjes. Hier krijgt dochter of een pakje Wickie mee, of een flesje water.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 aug 2013 - 10:41

Susan schreef:Ja hoor. En als ze al een broodtrommel hebben en ze zien een broodtrommel waar ze helemaal weg van zijn vind ik het ook geen probleem, dan hebben ze twee broodtrommels, prima. Ik ben daar niet zo principieel in.
Amen.

Dochter heeft ook twee prinsessen tassen trouwens. Soms neemt ze de een mee, soms de ander. Zij blij, wij blij.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx do 8 aug 2013 - 12:33

Minneke schreef:
Susan schreef:Ja hoor. En als ze al een broodtrommel hebben en ze zien een broodtrommel waar ze helemaal weg van zijn vind ik het ook geen probleem, dan hebben ze twee broodtrommels, prima. Ik ben daar niet zo principieel in.
Amen.

Dochter heeft ook twee prinsessen tassen trouwens. Soms neemt ze de een mee, soms de ander. Zij blij, wij blij.
Her een prinsessen en een k3 tas, afhankelijk van de bui welke tas mee gaat Yes 

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Floor do 8 aug 2013 - 18:28

Nee ik geloof niet dat we hier die roze broodtrommel hadden gekocht. Mocht hij dan echt zo graag smurfin willen dan laat ik er wel 1 bedrukken met smurfin (nu heeft hij een broodtrommel met woezel en pip en zijn naam erop)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast do 8 aug 2013 - 18:33

Oja, ontopic: ik zou een roze broodtrommel geen probleem vinden.

Gast
Gast

Bericht  Annemie do 8 aug 2013 - 18:38

Jazzlyn schreef:Nee haha. Zijn papa zou dat vreselijk vinden. Dan zou ik een broodtrommel laten drukken met plaatje van smurfin erop:lol:
+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  holaagirl do 8 aug 2013 - 18:52

nee,dat zou hij niet krijgen. Niet vanwege de kleur,maar over 4 weken vindt hij weer een ander mode-ding leuk. 
Ik kies ook voor neutrale dingen...
Hij krijgt bv ook geen cars- kamer.Die houd ik ook liever neutraler.
cars-auto's heeft hij dan weer wel!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: