Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.

+51
Laurientje
Zenna
Steep
Supertalentje
Dennenappel
Linda
Marin
Fortissimo
Takkie
Surya
Sea of Trees
LDJ
Razz
Engelse Drop
Harrison
Caroow
Theeleut
Sophiee
Luce
Urban Naked
mzcharlotte
Maple
Artemis
Shy
Bolleke
holaagirl
Annemie
Floor
xxjojootjexx
Susan
Flower_L
PapillonRose
Pompoen
Lilypie
Filoria
_Poppy_
Paper Crown
SarahKey
Tania
Manderijn
Darius
Mamsie
Charles
Twellie
Silke
Mama_1987
Lonely Goatherd
Vixen
Jazzlyn
Liadan
Printje
55 plaatsers

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel. Empty Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.

Bericht  Printje do 8 aug 2013 - 9:02

Onze R is verliefd.... op smurfin... Hij heeft inmiddels al een knuffel van haar en dat ding wordt overal mee naartoe genomen. Nu heeft hij dus in een speelgoedfolder een broodtrommel gezien, van Smurfin, die hij helemaal geweldig vindt.

Man is het er echter niet mee eens dat onze zoon een roze broodtrommel krijgt. Terwijl het R dus niet om het roze kleurtje gaat maar om zijn grote liefde die erop staat.

Mij interesseert zoiets totaal niet en mag hij hem zo hebben. Overigens hadden ze er meer van maar allemaal roze..

Zouden jullie dat goed vinden?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel. Empty Re: Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.

Bericht  Liadan do 8 aug 2013 - 9:03

Ja hoor, geen probleem.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel. Empty Re: Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.

Bericht  Jazzlyn do 8 aug 2013 - 9:04

Nee haha. Zijn papa zou dat vreselijk vinden. Dan zou ik een broodtrommel laten drukken met plaatje van smurfin erop:lol:
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Vixen do 8 aug 2013 - 9:04

Het zou me echt helemaal niks interesseren als onze dochter een blauwe cars trommel zou willen. Waarom zou je dat nou wat uitmaken? In een rokje naar school kan ik me wat bij voorstellen dat je dat als ouder niet zo'n heel strak plan zou vinden, maar een roze broodtrommel...
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  Lonely Goatherd do 8 aug 2013 - 9:04

Ik zou dat prima vinden en mijn man gelukkig ook.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Printje do 8 aug 2013 - 9:05

Jazzlyn schreef:Nee haha. Zijn papa zou dat vreselijk vinden. Dan zou ik een broodtrommel laten drukken met plaatje van smurfin erop:lol:
Ow maar das nog eens een goed idee hahaha. Doe ik er weet ik hoeveel plaatjes op van Smurfin... probleem opgelost.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mama_1987 do 8 aug 2013 - 9:05

Mijn eerste reactie is denk ik nee. Maar als ik dat verliefde gezichtje zou zien dan kocht ik het ;-)
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Bericht  Silke do 8 aug 2013 - 9:05

Ja hoor, geen probleem. Mijn zoontje is gek van Dora en daar is ook alleen maar meisjesachtig spul van, dus hij loopt met een lichtroze drinkbeker op het kdv.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Twellie do 8 aug 2013 - 9:05

Ik zou het denk ik wel prima vinden.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Charles do 8 aug 2013 - 9:05

Tuurlijk zou ie dat mogen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Printje do 8 aug 2013 - 9:06

Mama_1987 schreef:Mijn eerste reactie is denk ik nee. Maar als ik dat verliefde gezichtje zou zien dan kocht ik het ;-)
hahhaa misschien man dan maar met R naar de winkel sturen... Hij wordt ook helemaal verlegen als hij Smurfin ziet op de film hahah onze kleine held. Hij vindt smurfin mooi, lief en een leuke stem...tsja...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 8 aug 2013 - 9:06

Wij zouden dat beiden geen probleem vinden.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie do 8 aug 2013 - 9:08

Ja tuurlijk mag hij dat.

Maar goed ik heb dan ook mijn zoon een week in meidenkleren naar school laten gaan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje do 8 aug 2013 - 9:08

Ik vind het ook niets voor mijn man eigenlijk, om hier 'moeilijk' om te doen. Maar goed als we in de stad zijn en we lopen tegen die broodtrommel aan krijgt ie hem toch gewoon. Ik vind het onzin om zo naar die kleur te kijken.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Darius do 8 aug 2013 - 9:11

Nee, want ik koop niets wat hij niet nodig heeft. En als hij het heel graag wil, dan koopt hij het van zn eigen geld. Wat hij niet bij zich heeft. Ik ben van mening dat je kinderen ook verwend als je meteen datgene koopt wat ze in een folder zien staan.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Manderijn do 8 aug 2013 - 9:11

Ik zou het raar vinden als benadrukt word dat een roze trommel voor een jongen niet kan. Ons jochie slaapt met hallo Kitty, prima toch. Hij draagt ook wel nagelak, hebben we ook geen moeite mee. Je wil niet weten hoeveel mensen dan zeggen dat dat voor meisjes is.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Tania do 8 aug 2013 - 9:12

Ik zou het op zich prima vinden maar ik vraag me af hoe andere kleuters daar dan op reageren op school? Ik zou het zielig vinden als hij helemaal trots met zijn trommeltje voor het eerst op school komt en hij wordt uitgelachen door andere kindjes.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Printje do 8 aug 2013 - 9:12

ow maar ik koop ook echt niet alles wat hij wil hebben. Maar hij is zo schattig verliefd..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan do 8 aug 2013 - 9:13

Maar je weet toch niet of hij 'm niet nodig heeft. Misschien heeft hij 'm wel nodig, of koopt ze 'm vast voor als hij naar school gaat. Het gaat er in dit topic toch om of je voor een jongen een roze broodtrommel zou kopen met smurfin erop, niet of hij 'm nodig heeft of niet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  SarahKey do 8 aug 2013 - 9:14

Darius schreef:Nee, want ik koop niets wat hij niet nodig heeft. En als hij het heel graag wil, dan koopt hij het van zn eigen geld. Wat hij niet bij zich heeft. Ik ben van mening dat je kinderen ook verwend als je meteen datgene koopt wat ze in een folder zien staan.
Dit dus smile 
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Vixen do 8 aug 2013 - 9:15

SarahKey schreef:
Darius schreef:Nee, want ik koop niets wat hij niet nodig heeft. En als hij het heel graag wil, dan koopt hij het van zn eigen geld. Wat hij niet bij zich heeft. Ik ben van mening dat je kinderen ook verwend als je meteen datgene koopt wat ze in een folder zien staan.
Dit dus smile 
maar hier gaat het niet om. Hier gaat het erom of je wel of geen roze broodtrommel met een meisjessmurf erop voor je zoon zou kopen.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  Darius do 8 aug 2013 - 9:16

Liadan schreef:Maar je weet toch niet of hij 'm niet nodig heeft. Misschien heeft hij 'm wel nodig, of koopt ze 'm vast voor als hij naar school gaat. Het gaat er in dit topic toch om of je voor een jongen een roze broodtrommel zou kopen met smurfin erop, niet of hij 'm nodig heeft of niet.
Dat weet ik ook niet. Maar IK doe het dus niet.

En als hij wel een broodtrommel nodig heeft, doe ik het ook niet. Ik koop liever een gewone waar hij zn hele schoolperiode mee kan doen. Saai en degelijk.

Edit: of het nou smurfin of cars is, ik koop gewoon uniseks.

Laatst aangepast door Darius op do 8 aug 2013 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SarahKey do 8 aug 2013 - 9:17

Vixen schreef:
SarahKey schreef:
Dit dus smile 
maar hier gaat het niet om. Hier gaat het erom of je wel of geen roze broodtrommel met een meisjessmurf erop voor je zoon zou kopen.
Nou nee dus Wink 

Sowieso niet, ik vind een roze smurfen broodtrommel niets voor jongentjes. Sowieso zijn de smurfen een rage, over twee maanden vinden ze dan weer wat anders leuk. Dan zit je te kijken tegen een een roze broodtrommel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Mamsie do 8 aug 2013 - 9:19

Darius schreef:
Liadan schreef:Maar je weet toch niet of hij 'm niet nodig heeft. Misschien heeft hij 'm wel nodig, of koopt ze 'm vast voor als hij naar school gaat. Het gaat er in dit topic toch om of je voor een jongen een roze broodtrommel zou kopen met smurfin erop, niet of hij 'm nodig heeft of niet.

En als hij wel een broodtrommel nodig heeft, doe ik het ook niet. Ik koop liever een gewone waar hij zn hele schoolperiode mee kan doen. Saai en degelijk.
Hahahahhahahaha sorry maar hier moet ik hard om lachen. Weet jij wat er allemaal kwijt raakt op school? Kunnen ze beter een trommel hebben waar ze trots op zijn dan een saai ding.
Mijn kinderen hebben dus met een zelf gekozen plaatje en hun naam erop. Duurder? Ja, maar die willen ze niet kwijtraken!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Paper Crown do 8 aug 2013 - 9:21

Darius schreef:

Edit: of het nou smurfin of cars is, ik koop gewoon uniseks.
Waarom? Wil je je kinderen leren dat materialisme niet nodig is? 

On topic: Ik koop het zo. Mijn kind is ook weird, ik heb monddoekjes van een vriend's dochter, knalroze.. Julian heeft blauwe, als ik met de blauwe aan kom zetten krijst hij, en roze vindt hij prima! Haha, dus hij zou smurfin roze krijgen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: