Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.
+51
Laurientje
Zenna
Steep
Supertalentje
Dennenappel
Linda
Marin
Fortissimo
Takkie
Surya
Sea of Trees
LDJ
Razz
Engelse Drop
Harrison
Caroow
Theeleut
Sophiee
Luce
Urban Naked
mzcharlotte
Maple
Artemis
Shy
Bolleke
holaagirl
Annemie
Floor
xxjojootjexx
Susan
Flower_L
PapillonRose
Pompoen
Lilypie
Filoria
_Poppy_
Paper Crown
SarahKey
Tania
Manderijn
Darius
Mamsie
Charles
Twellie
Silke
Mama_1987
Lonely Goatherd
Vixen
Jazzlyn
Liadan
Printje
55 plaatsers
Pagina 9 van 11
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Re: Zou jij dit goed vinden... roze broodtrommel.
Waarom wil hij nog niet?Marin schreef:Een vriend die wil! Gisteren liet ik 'm nog schrikken toen ik zei dat ik NU kindjes wilCaroow schreef:Wat houdt je tegen?Marin schreef:Pfffff ik wil ook een zoontje om Smurfin broodtrommels aan te geven! Babykriebels zijn toch weer enorm!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Spreek je uit ervaring?Charles schreef:Marin, je moet gewoon zeggen dat als hij geen kindjes wil hij voorbehoedsmiddelen moet regelen en je spiraal eruit laten halen. Ben je binnen 4 weken zwanger.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Ja! Maar we hadden toen we al uitgesproken dat we ervoor wilden gaan, maar hij had ff een dip wat dat betreft en vond het toch eng.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Stiekem wil ik hier ook wel een paar dagen de pil 'per ongeluk' vergeten.. :lol:Maar ik zou zo graag een meisje willen. Een mini-me, maar dan zoveel uitbundiger gekleed dan dat ik ben.
Voor nu giet ik nog even een fles wijn naar binnen.
Voor nu giet ik nog even een fles wijn naar binnen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik had mijn vriend net over de streep en ik was al zwanger, en toen vond hij het helemaal geweldig. Gewoon spiraal weg doen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Whaha das wel heel effectief ja!Charles schreef:Marin, je moet gewoon zeggen dat als hij geen kindjes wil hij voorbehoedsmiddelen moet regelen en je spiraal eruit laten halen. Ben je binnen 4 weken zwanger.
Caroow, omdat hij er echt nog niet aan toe is. En ik eerlijk gezegd ook niet hoor. Maar ik wil het zo graag, zeker nu we uit de namen zijn Dan hebben we 't over kleine .... en kleine .... en dat is zo leuk! Maar het komt wel, wellicht kan ik het reduceren naar 2 a 3 jaar
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha wij hebben het nu al over kleine (naam tweede) Dat duurt ook nog wel even, volgende keer maar tegelijk zwanger dan?Marin schreef:Whaha das wel heel effectief ja!Charles schreef:Marin, je moet gewoon zeggen dat als hij geen kindjes wil hij voorbehoedsmiddelen moet regelen en je spiraal eruit laten halen. Ben je binnen 4 weken zwanger.
Caroow, omdat hij er echt nog niet aan toe is. En ik eerlijk gezegd ook niet hoor. Maar ik wil het zo graag, zeker nu we uit de namen zijn Dan hebben we 't over kleine .... en kleine .... en dat is zo leuk! Maar het komt wel, wellicht kan ik het reduceren naar 2 a 3 jaar
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Marin, mannen zijn er zelden aan toe, zien eerder bezwaren dan wij. Dus ja. Dat went wel.
En ik heb aperol gedronken dus aub geen discussie over deze zwart witte post.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Deal! Doe je ook mee Forti?!Caroow schreef:Haha wij hebben het nu al over kleine (naam tweede) Dat duurt ook nog wel even, volgende keer maar tegelijk zwanger dan?Marin schreef:Whaha das wel heel effectief ja!Charles schreef:Marin, je moet gewoon zeggen dat als hij geen kindjes wil hij voorbehoedsmiddelen moet regelen en je spiraal eruit laten halen. Ben je binnen 4 weken zwanger.
Marin- Lady Post-a-lot
Het lijkt me zo leuk een mini Marin
hahaha Charles; met een aperol en chipjes in bed.... klinkt goed!
hahaha Charles; met een aperol en chipjes in bed.... klinkt goed!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ik ging vanmiddag ook maar aan de wijn, omdat de cola anders zo snel op gingCharles schreef:Marin, mannen zijn er zelden aan toe, zien eerder bezwaren dan wij. Dus ja. Dat went wel.
Maar dat denk ik ook hoor, ik ben er sowieso eerder klaar voor dan hij. Het leek hem eerst wel een goed idee als ik rond m'n 34e zwanger zou raken. Ik ben nu 28. Ja dikke doei.
Marin- Lady Post-a-lot
Wat is een aai?Charles schreef:Ok die smurfengrap vind ik minder hilarisch. Maar hier een smurfen, alleen Aais.
_Poppy_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Zeker, als het aan mij ligt wel! Wij zijn ook al zo goed als uit over de namen.. Vooral over de tweede naam voor een meisje. Zou zoooo graag het gezicht van mijn schoonmoeder willen zien, als we vragen of zij het goed vind dat we die naam gebruiken.. :)Alleen daarom wil ik al zwanger wordenMarin schreef:Deal! Doe je ook mee Forti?!Caroow schreef:Haha wij hebben het nu al over kleine (naam tweede) Dat duurt ook nog wel even, volgende keer maar tegelijk zwanger dan?Marin schreef:Whaha das wel heel effectief ja!Charles schreef:Marin, je moet gewoon zeggen dat als hij geen kindjes wil hij voorbehoedsmiddelen moet regelen en je spiraal eruit laten halen. Ben je binnen 4 weken zwanger.
Fortissimo- Kletskop
Haha spannend is dat he Forti Lijkt mij ook ook zo leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Oh trouwens, binnen 3 jaar ben ik echt al wel zwanger (Als het ons gegund is uiteraard!). Dus wel beetje opschieten Marin. Potverdikke.
Fortissimo- Kletskop
Pfff ja man ga jij druk achter 'm zettenFortissimo schreef:Oh trouwens, binnen 3 jaar ben ik echt al wel zwanger (Als het ons gegund is uiteraard!). Dus wel beetje opschieten Marin. Potverdikke.
(maar leuk voor jou! )
Dat vriendinnetje van me dat net getrouwd is ging ook al lekker pushen bij 'm: 'Jaaaa je moet haar echt ten huwelijk vragen hoor, ze wil echt niet zo lang meer wachten, en volgend jaar wil ze dan wel trouwen en dan moet je haar dus eerst wel vragen, gewoon lekker snel, en daarna kunnen jullie kindjes krijgen en dan komen we langs op bezoek met onze kindjes, no pressure'. En ik stond daar zo naast 'ja hoi'.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha wat een geweldige wending heeft dit topic gekregen. Ik vind Pritje haar zoon echt lief met zijn geliefde Smurfin
Ach voor mijzelf; nu eerst trouwen en dan hopelijk er voor gaan!
Bij mij hield dat in weken geen seks meer hebben en een chagrijnige vriend... Ik zit nu weer aan de pil. Daarnaast denk ik heel zwart wit met je mee; ze zijn er nooit klaar voor, altijd bang ervoor, maar als het eenmaal zover is zijn ze er vaak heel blij mee en snappen ze niet dat ze er tegenop zagen.Charles schreef:Marin, je moet gewoon zeggen dat als hij geen kindjes wil hij voorbehoedsmiddelen moet regelen en je spiraal eruit laten halen. Ben je binnen 4 weken zwanger.
Ach voor mijzelf; nu eerst trouwen en dan hopelijk er voor gaan!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Oehh ik wil ook baby's maken.
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Ik ook. Dat de meeste shit maar snel achter de rug mag zijn, dan durven we er weer voor te gaan
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Volgens mij maken jullie hele mooie baby'sHarrison schreef:Oehh ik wil ook baby's maken.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Haha, dat zou leuk zijn
Zo een wil ik wel...
Zo een wil ik wel...
Harrison- Fluisteraar
Hier was het juist mijn vriend die al eerder toe was aan kinderen! Zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders is.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Ik wilde googlen op Blond Jongetje, maar toen voelde het toch een beetje pervers. Ik bedoel, ik vond echt een heel schattig plaatje van een heel schattig jongetje met blonde haartjes en rode polo en hij staat gewoon op internet, maar om dat nou hier te gaan posten? Afijn, zo'n soort jongetje wil ik.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha, waarom blond? Jij bent hartstikke donker!
Harrison- Fluisteraar
Ja maar m'n vriend was vroeger echt onwijs blond en toen ik foto's van hem als kindje zag was dat echt precies zoals ik m'n kindje altijd al voor had gesteld! Dus ik wil gewoon een kopie van hem als kindje. Hij was echt heel schattig blond met bloempotkapsel en heel dun! Heel schattig.Harrison schreef:Haha, waarom blond? Jij bent hartstikke donker!
En mijn ouders zijn ook allebei donker, maar ze hebben toch 1 donker kind en 2 blonde kinders geproduceerd.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Pagina 9 van 11
Permissies van dit forum: