Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Irritaties topic

+27
Ragazza
Nyx
Tania
Sanne
Shisha
Lynn_
Jeanette
Bazinga
SnowWhite
Elliot
Pannetoet
Ibbeltje
MADDIE
Rose
nijntje4
Snoopy
Sea of Trees
Bubbelicious
Gympie
Blond
Parisienne
Sarah1985
Steep
Pien
Susan
Parel
Arwyn
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Bazinga ma 15 jul 2013 - 1:45

Mijn buurkinderen zitten op hun balkon en proberen Frits' aandacht te krijgen. Hoe? Door friggin' hard

"MIAUHAUWW!! HEY! MIAUW! PSST! POES! MIAAAHAAAAAAAAAAUW!"

Frits zit te gewoon te chillen!! Laat mijn mannetje met rust, idioten :/
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  MADDIE ma 15 jul 2013 - 1:49

Bazinga schreef:Mijn buurkinderen zitten op hun balkon en proberen Frits' aandacht te krijgen. Hoe? Door friggin' hard

"MIAUHAUWW!! HEY! MIAUW! PSST! POES! MIAAAHAAAAAAAAAAUW!"

Frits zit te gewoon te chillen!! Laat mijn mannetje met rust, idioten :/

Dat lijkt me ook mega irritant!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Bazinga ma 15 jul 2013 - 1:52

Nou zelf zet ik de muziek harder, maar Frits vindt 't juist zo lekker om in 't zonnetje te soezen en beetje rond te kijken en dan dat geblèr... Dat is-ie niet gewend en ik vind 't zo sneu voor 'm. Neutral 
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Gast di 16 jul 2013 - 1:22

Ik erger me aan mijn collega die nooit met mij wil ruilen van dienst, alleen als het haar zelf beter uitkomt.
En ik erger me aan mezelf omdat ik wel elke keer flexibel ben en met haar ruil als zij dat vraagt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Ibbeltje di 16 jul 2013 - 1:32

Pritt schreef:Ik erger me aan mijn collega die nooit met mij wil ruilen van dienst, alleen als het haar zelf beter uitkomt.
En ik erger me aan mezelf omdat ik wel elke keer flexibel ben en met haar ruil als zij dat vraagt.

Zou dan ook niet meer ruilen met je collega.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Pannetoet di 16 jul 2013 - 1:37

@ Snoopy: Oooh dat wist ik helemaal niet haha..ik vind het zo raar staan; ''met mekaar..''


Ik erger mij op dit moment aan mijzelf.. haha klinkt heel stom maar ik vind het zo frustrerend dat mijn enkel zo lang duurt (heb 4 weken geleden mijn enkelband gescheurd) en dat ik niet kan sporten..laat staan een half uur lekker wandelen..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Elliot di 16 jul 2013 - 1:43

Ik erger me aan mijn werk! Bah, het komt me zo de strot uit. Ik heb net 15 bewijzen zitten verwerken voor een klant, wil die klant persé dat ik de begeleidende brief daarbij op een specifieke manier opstel (lay-out technisch gezien). Daar kwam ik dus pas achter nadat ik al 15 brieven had gemaakt. Sjongejonge, ik vind dat zo'n gemiep. Wat maakt het nou uit of de plaatsnaam in een adres met hoofdletters of met kleine letters wordt geschreven!?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  SnowWhite di 16 jul 2013 - 5:05

Dat mijn H&M pakket niet alleen wordt omgeleid naar een ander Kiala punt, maar dan ook nog eens naar een Kiala punt in België!! Mad Er heeft duidelijk iemand liggen slapen daar.
Helaas zitten er artikelen bij die nu niet meer verkrijgbaar zijn of in de sale zijn, erg jammer.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Bazinga di 16 jul 2013 - 6:22

Ah balen, Snowwhite!

Mijn tong is kapot :/ Als in, letterlijk, kapot. Ik nam een raketje en die krengen blijven gewoon aan je mond plakken! :/ En dus ook aan je tong. En als je er dan aan trekt, dan maak je je tong kapot. Dat doet pijn en ik wil er nu ijs op doen, maarja...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Sea of Trees di 16 jul 2013 - 22:08

Elliot schreef:Ik erger me aan mijn werk! Bah, het komt me zo de strot uit. Ik heb net 15 bewijzen zitten verwerken voor een klant, wil die klant persé dat ik de begeleidende brief daarbij op een specifieke manier opstel (lay-out technisch gezien). Daar kwam ik dus pas achter nadat ik al 15 brieven had gemaakt. Sjongejonge, ik vind dat zo'n gemiep. Wat maakt het nou uit of de plaatsnaam in een adres met hoofdletters of met kleine letters wordt geschreven!?
Ik zal dan wel een pietlut zijn maar ik vind dat toch best belangrijk, hoofdletter of geen hoofdletter in een plaatsnaam. Dat doe je toch standaard? 
Dat hij het pas zegt na 15 brieven is wel heel apart.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Elliot di 16 jul 2013 - 22:11

SOT, ons systeem genereert automatisch brieven waarop de plaatsnaam volledig in hoofdletters staat (AMSTERDAM), maar deze klant wil persé dat er Amsterdam staat. Gewoon in de adressering op de envelop. Ik vind dat echt niet zo boeiend. Als er nou amsterdam in plaats van Amsterdam zou staan zou ik het wel kunnen begrijpen, want dat staat een beetje knullig. Maar ik vind het zo'n onzin dat onze huisstijl helemaal aangepast moet worden puur en alleen omdat deze klant het niet zo mooi vindt Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Jeanette di 16 jul 2013 - 22:11

Ik wil ook eindelijk naar het strand. Bleh, schijnt het zonnetje niet!:nopompom:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Elliot di 16 jul 2013 - 22:12

Bazinga schreef:Ah balen, Snowwhite!

Mijn tong is kapot :/ Als in, letterlijk, kapot. Ik nam een raketje en die krengen blijven gewoon aan je mond plakken! :/ En dus ook aan je tong. En als je er dan aan trekt, dan maak je je tong kapot. Dat doet pijn en ik wil er nu ijs op doen, maarja...

Ik mag zeker niet lachen? angel
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Sea of Trees di 16 jul 2013 - 22:13

Elliot schreef:SOT, ons systeem genereert automatisch brieven waarop de plaatsnaam volledig in hoofdletters staat (AMSTERDAM), maar deze klant wil persé dat er Amsterdam staat. Gewoon in de adressering op de envelop. Ik vind dat echt niet zo boeiend. Als er nou amsterdam in plaats van Amsterdam zou staan zou ik het wel kunnen begrijpen, want dat staat een beetje knullig. Maar ik vind het zo'n onzin dat onze huisstijl helemaal aangepast moet worden puur en alleen omdat deze klant het niet zo mooi vindt Wink

 Ah oke, dan heb ik het verkeerd begrepen (ik wijd het aan de kater :P ) ik dacht namelijk dat dat het geval was.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Elliot di 16 jul 2013 - 22:18

Ligt niet aan je kater hoor, het staat er ook niet zo duidelijk. Ik was gister kwaad en had geen zin om het verhaal duidelijk te schrijven laughcry
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Lynn_ di 16 jul 2013 - 22:18

Wilde eindelijk gaan zwemmen vandaag, schijnt die stomme zon niet!!!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Shisha di 16 jul 2013 - 22:43

Ik vind mijn 2 katten even irritant. Ze kunnen de laatste tijd niet echt goed overweg met elkaar en vlogen elkaar net dus weer in de haren terwijl ik boven bezig was met D en dus niet zo snel in kon grijpen. En ik kan natuurlijk weer stofzuigen (wat ik dus al had gedaan vandaag) omdat de plukken haar nu in het rond vliegen. :nopompom:
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Sanne wo 17 jul 2013 - 0:00

Ik baal ervan dat ik bijna twee weken terug iets op Marktplaats heb gekocht en ik het nog steeds niet heb ontvangen.
Als het straks weer niet bij de post zit, ga ik er maar eens een e-mailtje aan wagen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Bazinga wo 17 jul 2013 - 0:03

Nou m'n tong is weer genezen, hoor. Dus nu mag je lachen, Elliot..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Tania wo 17 jul 2013 - 0:05

Sanne schreef:Ik baal ervan dat ik bijna twee weken terug iets op Marktplaats heb gekocht en ik het nog steeds niet heb ontvangen.
Als het straks weer niet bij de post zit, ga ik er maar eens een e-mailtje aan wagen.

Ik ook, het is iets voor de nieuwe kamer van mijn zoontje dus ik vind het echt jammer dat het zo lang moet duren. Eerst zou het de dag na mijn betaling op de post gaan, toen vorige week donderdag, toen maandag maar ik heb nog niks. Ik heb gisteren weer gemaild maar nog niks gehoord. Als ik vanavond niks gehoord heb ga ik bellen denk ik, ik zag dat haar telefoonnummer bij de advertentie stond.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Nyx wo 17 jul 2013 - 0:13

Het is wel een behoorlijke irritatie geworden, inmiddels!

Gisteren zat ik met een vriend te praten op Facebook toen het me opeens opviel dat ik een bericht in 'overige' had staan. Ik verwachte spam, maar het bleek een bericht van de ex-vrouw van mijn oom. Of ik mijn moeder even wilde melden dat mijn oom met een hartaanval in het ziekenhuis ligt. Ik was de hele avond al moe en het plan was om 'vroeg' op bed te gaan (het was al half twaalf), maar ik was in één klap wakker.

Heb eerst op de klok gekeken of ik het kon maken om mijn moeder te bellen en toen toch maar gebeld. Of ik haar nummer even wilde doorgeven en dat ze het dan wel hoorde of niet. Ja hé, daar ben ik niet klaar wakker voor geworden. Wat een lauw antwoord! Dus ik heb de ex-vrouw het nummer van moeder maar gegeven met het verzoek contact te zoeken. En daarmee hoort de kous voor mij af te zijn. Maar het irritante is dat de situatie me bezig blijft houden.

Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Ragazza wo 17 jul 2013 - 0:26

Ik vind mezelf nu enorm irritant. Ik heb nog een achterstandje weg te werken op het werk, dus wat doe ik op het forum? Ik vertoon WOG. :nopompom:
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Sanne wo 17 jul 2013 - 0:28

Ai, Nyx, dat is wel een lastige situatie. Kan me wel voorstellen dat het je niet loslaat.

Ragazza, hier hetzelfde probleem. Ik ben dan wel thuis, maar wel met werk bezig, maar ik snap er werkelijk geen hout van en daarom zit ik hier bij te lezen...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  mo-lola wo 17 jul 2013 - 0:53

Dat ik al 2 weken slecht slaapt telkens maar paar uurtjes zelfs met slaappillen.
Nadat ik uit het ziekenhuis ben gekomen is het slaapprobleem begonnen.Evil or Very Mad
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  KOL wo 17 jul 2013 - 2:25

Ik irriteer me aan de buurt waar ik nu woon. Ben bij mijn vriend gaan wonen en hij heeft me meegenomen naar de nieuwjaarsreceptie en daar is ook ons vaste nr. en gezamenlijke e-mail adres doorgegeven. Maar.. bij het minste of geringste wordt hij gebeld op zijn mobiel nr. of als we buiten zijn, wordt er tegen hem gesproken. Net alsof ik er niet bij ben confused  Dan zeg je de goeiedag tegen een buurvrouw en dan zegt ze niks terug. 

Ik raak er nu een beetje enorm geïrriteerd door. Ze weten dat we samenwonen, is het dan zo'n moeite om tegen twee mensen te praten of even gedag te zeggen??
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic - Pagina 2 Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum