Irritaties topic
+27
Ragazza
Nyx
Tania
Sanne
Shisha
Lynn_
Jeanette
Bazinga
SnowWhite
Elliot
Pannetoet
Ibbeltje
MADDIE
Rose
nijntje4
Snoopy
Sea of Trees
Bubbelicious
Gympie
Blond
Parisienne
Sarah1985
Steep
Pien
Susan
Parel
Arwyn
31 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Irritaties topic
Dat klinkt wel erg flauw inderdaad! Dat zou ik ook niet leuk vinden.KOL schreef:Ik irriteer me aan de buurt waar ik nu woon. Ben bij mijn vriend gaan wonen en hij heeft me meegenomen naar de nieuwjaarsreceptie en daar is ook ons vaste nr. en gezamenlijke e-mail adres doorgegeven. Maar.. bij het minste of geringste wordt hij gebeld op zijn mobiel nr. of als we buiten zijn, wordt er tegen hem gesproken. Net alsof ik er niet bij ben Dan zeg je de goeiedag tegen een buurvrouw en dan zegt ze niks terug.
Ik raak er nu een beetje enorm geïrriteerd door. Ze weten dat we samenwonen, is het dan zo'n moeite om tegen twee mensen te praten of even gedag te zeggen??
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
KOL, dat is wel heel flauw inderdaad!
Aaargghhh! Vorige maand is mijn auto gekeurd, bleek mijn airco bijgevuld te moeten worden. Naja prima, maar nu doet ie het weer niet!
Aaargghhh! Vorige maand is mijn auto gekeurd, bleek mijn airco bijgevuld te moeten worden. Naja prima, maar nu doet ie het weer niet!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben gister op het strand verbrand op mn rug en nu irriteert het stukje van mn shirt waar het label heeft gezeten....
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik baal dat ik een broekje heb gekocht via Marktplaats, dat ik bijna twee weken na de betaling heb gemaild of het al gepost was en dat de verkoper het toen pas net op de bus had gedaan (zegt ze) en ik nu 5 dagen later nog steeds niets heb ontvangen. Ik geloof er geen hol van dat ze het daadwerkelijk heeft verstuurd.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Daar geloof ik dan ook niks van inderdaad Sanne. Heb ook eens zoiets gehad en toen gemaild dat ik als ik binnen twee dagen niets had het op opgelicht op internet zou zetten, toen kon ze het ineens wel versturen. Meeste mensen willen niet graag met hun naam bekend staan als oplichter
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het irritant dat mijn man vanaf 12 uur zijn telefoon niet opneemt en niet reageerd op appjes, terwijl ik wel zie dat hij online is geweest. Hij moest tot 12.30 werken en ging daarna iets aan de caravan doen, maar ik weet niet meer wat..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Marktplaats-irritaties
» Uitspreken van irritaties
» Stomme irritaties
» OV chipkaart irritaties!
» N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!
» Uitspreken van irritaties
» Stomme irritaties
» OV chipkaart irritaties!
» N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: