Baaltopic
+11
Lotus
Lejow
Chocolate Cookie
May
Serena
Lindsya
Moezie
Makamba
Beachgirl
Arwyn
VeryCherry
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Baaltopic
O echt? Lijkt me vreselijk!!Muppetje schreef: Owja, ik baal er nog meer van dat mijn pasje geskimmed is en mijn rekening is leegetrokken...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Mijn reactie?Lejow schreef:Ik snap m ff niet..
Alles langs elkaar heen geloof ik
Mijn reactie hoorde hier dus niet.
En nee ik ben (hoogstwaarschijnlijk) niet gelijk in 1 klap zwanger. Ik wil er al wel even voor gaan, maar mijn vriend is meer van de zekerheden. En aangezien hij zeker wilt weten dat we een goede, veilige, gezinsauto onder ons hol hebben voor we voor kindjes gaan, zijn we tot dit besluit gekomen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Snap je wel hoor meis!Lejow schreef:Beauty Addict schreef:Mijn reactie?Lejow schreef:Ik snap m ff niet..
Alles langs elkaar heen geloof ik
Mijn reactie hoorde hier dus niet.
En nee ik ben (hoogstwaarschijnlijk) niet gelijk in 1 klap zwanger. Ik wil er al wel even voor gaan, maar mijn vriend is meer van de zekerheden. En aangezien hij zeker wilt weten dat we een goede, veilige, gezinsauto onder ons hol hebben voor we voor kindjes gaan, zijn we tot dit besluit gekomen!
Gast- Gast
Ik baal ervan dat we ein-de-lijk een wasmachine hebben kunnen krijgen en dat we die niet kunnen aansluiten, de afvoer is dicht.
We wasten altijd bij onze schoonmoeder maar ik BAAAAAL nu zo erg dat we nog niet zelf kunnen wassen!
We wasten altijd bij onze schoonmoeder maar ik BAAAAAL nu zo erg dat we nog niet zelf kunnen wassen!
Gast- Gast
Jezus wat vervelend Storm, is er niemand die die afvoer kan openen? Iemand van de woningbouw misschien?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Met de woningbouw hebben we vaak problemen mee, die zeggen dan dat de vorige bewoners moeten bellen (daar huren wij dit van) en dat ze niks kunnen doen.CherrieLola schreef:Jezus wat vervelend Storm, is er niemand die die afvoer kan openen? Iemand van de woningbouw misschien?
Ik zeg dit al wel op voorhand, maar heb nog niet eens gebeld haha. Maar dat is hoe het meestal gaat, wij worden ook niet uitgenodigd voor vergaderingen o.i.d.
Gast- Gast
Ik baal....dat ik geen leuke baan kan vinden en m'n opleiding pas in september begint, dus moet echt tussentijds iets vinden
Gast- Gast
Storm schreef:Met de woningbouw hebben we vaak problemen mee, die zeggen dan dat de vorige bewoners moeten bellen (daar huren wij dit van) en dat ze niks kunnen doen.CherrieLola schreef:Jezus wat vervelend Storm, is er niemand die die afvoer kan openen? Iemand van de woningbouw misschien?
Ik zeg dit al wel op voorhand, maar heb nog niet eens gebeld haha. Maar dat is hoe het meestal gaat, wij worden ook niet uitgenodigd voor vergaderingen o.i.d.
Ook al zo'n leuke woningbouw dus...
Heb je intussen al een nieuwe bank trouwens?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik baal dat er vanochtend alleen koud water uit de douche kwam. Ik had dus geen zin om daar onder te gaan staan en daarna de fiets op in de kou. Had gister middag nog gedouched dus het is geen ramp, maar ik voel me toch een beetje viezig nu!
Ik hoop dat mijn vriend de technische dienst ingeschakeld heeft en dat het als ik thuis kom lekker gemaakt is. Hij ging er trouwens wel onder staan, kwam er klappertanden onderuit haha.
Ik hoop dat mijn vriend de technische dienst ingeschakeld heeft en dat het als ik thuis kom lekker gemaakt is. Hij ging er trouwens wel onder staan, kwam er klappertanden onderuit haha.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ja, we hebben een bank opgehaald van marktplaatsCherrieLola schreef:Storm schreef:Met de woningbouw hebben we vaak problemen mee, die zeggen dan dat de vorige bewoners moeten bellen (daar huren wij dit van) en dat ze niks kunnen doen.CherrieLola schreef:Jezus wat vervelend Storm, is er niemand die die afvoer kan openen? Iemand van de woningbouw misschien?
Ook al zo'n leuke woningbouw dus...
Heb je intussen al een nieuwe bank trouwens?
Gast- Gast
Ik baal dat ik vandaag geen zelfbeheersing had en op mijn werk o.a. 6 mueslirepen heb weg zitten kanen. Nu ben ik een beetje misselijk...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Beauty Addict schreef:O echt? Lijkt me vreselijk!!Muppetje schreef: Owja, ik baal er nog meer van dat mijn pasje geskimmed is en mijn rekening is leegetrokken...
Ja echt, bah, ik vind het ook echt vreselijk, zal het de komende tijd wel even naar vinden om te pinnen. Gelukkig gaat de bank het allemaal regelen en heb ik het binnen 2 weken terug. Nu maar even de spaarrekening plunderen...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat naar Muppetje... Lijkt me echt vreselijk om mee te maken. Waar is het gebeurd?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Wat naar Muppetje... Lijkt me echt vreselijk om mee te maken. Waar is het gebeurd?
Dat konden ze me niet vertellen, maar het geld is in het buitenland opgenomen.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat raar zeg! Gelukkig krijg jij je geld wel terug...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: