Baaltopic
+11
Lotus
Lejow
Chocolate Cookie
May
Serena
Lindsya
Moezie
Makamba
Beachgirl
Arwyn
VeryCherry
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Baaltopic
Heb al de sterkere versie, helpt niet meer . Dusmijn huid is nu droog en schilferig mét pukkels...Giacomo schreef:Beauty Addict schreef:Weer tijd voor een nieuwe...
Waar baal jij vandaag van?
Ik van mijn zwangerschapspukkels, zit er weer helemaal onder
Benzyolperioxide WOOHOO!
Gast- Gast
Ik baal dat ik wederom al de hele ochtend op mn luie kontje zit..
En nu weet ik dat het mag, ik heb immers vakantie.. Maar er is ook zoveel te doen dat ik het eigenlijk weer balen vind...
En nu weet ik dat het mag, ik heb immers vakantie.. Maar er is ook zoveel te doen dat ik het eigenlijk weer balen vind...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Kan je de afzender niet bellen om een schikking te treffen?appeltje schreef:Ik baal dat ik een flinke rekening heb liggen die ik gewoon niet kan betalen
Gast- Gast
Oohhh, ik wil vakantie!!Lejow schreef:Ik baal dat ik wederom al de hele ochtend op mn luie kontje zit..
Gast- Gast
Giacomo schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik baal dat mijn opleiding "pas" over 2 weken begint. Ik zit nu een week (geloof ik?) thuis en ik verveel me kapot. Heb echt niets om handen. En in het huishouden hoef ik ook niets te doen, daar is mam veel te netjes/schoon voor. Die kan ook niks laten liggen ofzo.
Welke opleiding ga je nu doen?
Administratief medewerker!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik baal van het gedoe met DUO, van mezelf, van het hele gedoe met eten en sporten, van het constant moeten huilen, van het nog een paar dagen moeten wachten tot ik met mijn spv'er kan praten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb zo geen zin om straks te gaan werken... hoef pas rond 15.30 weg, maar zit er nu al tegenaan te hikken!!
Gast- Gast
Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
De vooruitzichten zijn dat dat over 3 maanden ongeveer is.. Dus ik zeg
Lejow- Lady Post-a-lot
'Beauty Addict schreef:Heb al de sterkere versie, helpt niet meer . Dusmijn huid is nu droog en schilferig mét pukkels...Giacomo schreef:Beauty Addict schreef:Weer tijd voor een nieuwe...
Waar baal jij vandaag van?
Ik van mijn zwangerschapspukkels, zit er weer helemaal onder
Benzyolperioxide WOOHOO!
Bummer!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Kan je de afzender niet bellen om een schikking te treffen?appeltje schreef:Ik baal dat ik een flinke rekening heb liggen die ik gewoon niet kan betalen
Net al mijn moed bij elkaar geraapt en de afzender gebeld. Wordt vandaag terug gebeld dus ben benieuwd!
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik baal van het gedoe met DUO, van mezelf, van het hele gedoe met eten en sporten, van het constant moeten huilen, van het nog een paar dagen moeten wachten tot ik met mijn spv'er kan praten.
Gast- Gast
Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Waarom ik dit in de baaltopic typ is mij een raadsel, want het is niet om te balen..
Het moest in de dagtopic hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Waarom? Die baby komt er toch niet een dag later al uit...?
Gast- Gast
Balen dat je door het ongeluk een nieuwe auto moet en balen dat je je kinderwens 3 maanden in de ijskast moet zetten?Lejow schreef:Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Waarom ik dit in de baaltopic typ is mij een raadsel, want het is niet om te balen..
Gast- Gast
Zit wat in, de kans dat je gelijk zwanger bent is klein en dan heb je nog 9 maanden...mozzarella schreef:Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Zit wat in, de kans dat je gelijk zwanger bent is klein en dan heb je nog 9 maanden...mozzarella schreef:Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Dat dus. Mij ontgaat de logica .
Gast- Gast
Lejow schreef:Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Wilde net vragen waarom je hiervan baalt... ;-)
Maarre, super.
Ik baal van mijn buik, die doet zeer, bah....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
As said.. verkeerde topic
Het moest in de dagtopic, want ik baal hier helemaal niet van, ik ben hier superblij mee hahahaha
Het moest in de dagtopic, want ik baal hier helemaal niet van, ik ben hier superblij mee hahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
mozzarella schreef:Beauty Addict schreef:Zit wat in, de kans dat je gelijk zwanger bent is klein en dan heb je nog 9 maanden...mozzarella schreef:Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Maar ze zegt toch ook nergens dat ze dan meteen zwanger is. Of ben ik nou zo kippig?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Heb ook weleens zitten twijfelen of het wel de goede tijd was, maar er is altijd wel iets. De auto, de wasmachine, lekkage... noem maar op.mozzarella schreef:Beauty Addict schreef:Zit wat in, de kans dat je gelijk zwanger bent is klein en dan heb je nog 9 maanden...mozzarella schreef:Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Maar ik krijg nu 2 baby's ipv 1 en dat gaan we echt ook wel redden ookal betekend het dubbele uitzet (dus 2x zo duur), dubbele opvang (ook stuk duurder), minder werken (dus minder salaris voor mij)... Meer kosten en minder inkomen, maar dat overleven we vast wel!!
Gast- Gast
Klopt maar dat is ook mijn punt niet, zie mijn volgende postMay schreef:mozzarella schreef:Beauty Addict schreef:Zit wat in, de kans dat je gelijk zwanger bent is klein en dan heb je nog 9 maanden...mozzarella schreef:Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Maar ze zegt toch ook nergens dat ze dan meteen zwanger is. Of ben ik nou zo kippig?
Gast- Gast
Owja, ik baal er nog meer van dat mijn pasje geskimmed is en mijn rekening is leegetrokken...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik snap m ff niet..
Lejow- Lady Post-a-lot
Muppetje schreef: Owja, ik baal er nog meer van dat mijn pasje geskimmed is en mijn rekening is leegetrokken...
Jee dat is echt vervelend! Hopelijk wordt dat snel opgelost voor je door de bank..
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Klopt maar dat is ook mijn punt niet, zie mijn volgende postMay schreef:mozzarella schreef:Beauty Addict schreef:Zit wat in, de kans dat je gelijk zwanger bent is klein en dan heb je nog 9 maanden...mozzarella schreef:Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Oh zo nu snap ik hem hahaha
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: