Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arm kind

+33
Filoria
Shopaholic
Tiara
banjer49
Jerry
L!ND@
Surya
Susan
SDL
Kalishi
Parisienne
Slakje
Sam
studiebol
Annemie
Puggle
Supertalentje
Antibes
-Ieniemienie-
Aoi
Aimee
Twellie
Clapperdie
Zonneschijn
Liadan
Shy
Tania
Razz
Manderijn
Linda
_Mashimaro_
Vixen
Printje
37 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Razz za 29 jun 2013 - 8:25

Pippa schreef:De vader van het kind heeft het geplaatst op Facebook, hij roept de kinderbescherming eigenlijk op om er iets aan te doen, het is, volgens mij, een Turkse vader die nu niet bij zijn kinderen mag zijn.

Aha dat had ik dan weer niet gezien

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Linda za 29 jun 2013 - 8:26

Ja, dat is inderdaad zo, Aimee.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 8:26

Het zal de wanhoop van de vader zijn geweest, omdat hij niet in de buurt van zijn kinderen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Aoi za 29 jun 2013 - 8:28

Vreselijk, bah ik heb een brok in mijn keel ervan gekregen. Ik snap ook de wanhoop met twee hele slechte eters maar zo ver zou het hier never, never, never nooit gaan. Jeetje.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Aimee za 29 jun 2013 - 8:28

Pippa schreef:Het zal de wanhoop van de vader zijn geweest, omdat hij niet in de buurt van zijn kinderen is.

Ja, om de vrouw zwart te maken voor heel Nederland. Naar mijn idee niet uit wanhoop om het beste voor je kind te willen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  -Ieniemienie- za 29 jun 2013 - 8:29

Ik zit echt met tranen in mn ogen te kijken. Vreselijk!!
Ook vreselijk dat de vader dit zo uitspeeld over de rug van zn kinderen hoor.
Hij was er tenslotte zelf bij en greep ook niet in.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Antibes za 29 jun 2013 - 8:29

Ik vind het veel te ver gaan. Ik kan me de frustratie en onmacht van de moeder heel goed indenken en de oorspronkelijke reactie ook. Ik kan me goed voorstellen dat je even kwaad wordt en die hap naar binnen werkt, dat je schreeuwt.. Maar haar mond dichthouden als het omhoog komt en het uitgespuugde eten weer naar binnen forceren.. Nee, gaat echt te ver. Maar ik vind het wel raar hoe de interactie is tussen moeder en vader. Ze maakt overduidelijk nog lachend contact met degene die filmt. Ik vraag me dus ook erg af of vader dit normaliter goedkeurt en het nu opeens als middel gebruikt in de strijd die duidelijk gaande is tussen beide ouders.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Supertalentje za 29 jun 2013 - 8:30

Wat een wijf zeg. Het eerste dat ik me heb voorgenomen is dat eten geen strijd is of moet worden. En als ik dan deze nare beelden zie en de frustratie van die moeder ben ik blij dat eten me gewoonweg geen frustratie oplevert.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Puggle za 29 jun 2013 - 8:31

Ik kijk het echt niet, word al naar als ik de reacties hier lees! Vind het ook slecht dat fb het erop heeft staan eigelijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 8:32

Ik snap dit niet.
Ik vind het echt vreselijk om te zien, ging er zelf ook bijna van huilen. Maar wie heeft dit gefilmd? Die vader?
Ik vind degene die dit gefilmd heeft namelijk net zo achterlijk als die moeder. Dit laat je toch niet toe? Als mijn partner dit bij mijn kind zou doen, zou ik direct ingrijpen en niet gaan filmen hoe mijn kind mishandeld wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Annemie za 29 jun 2013 - 8:35

Nou ik heb gelezen waar het over gaat, ga ik echt niet kijken. Wat verschrikkelijk!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  studiebol za 29 jun 2013 - 8:38

 Vreselijk... ik vind dit echt schandalig dat die moeder dit zo aanpakt. Belachelijk daar heb ik echt geen goed woord voor over. Arm meisje.. ik heb echt heel veel medelijden met haar.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Tania za 29 jun 2013 - 8:40

Ik heb wat gelezen op die facebookpagina van die vader en er zit wel een heel verhaal achter. In het kort, die vader mag z'n kinderen niet meer zien en heeft nu als laatste wanhopige poging dit op internet geplaatst. Dit filmpje is al van 3 jaar geleden. Dubbel zielig voor die kinderen, eerst doet je moeder dat en dan post je vader het ook nog op facebook.
Wat ik wel schokkend vind is dat de politie gezegd heeft dat dit geen kindermishandeling is...

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 8:44

Maar dan snap ik nog niet dat hij dit zo lang door heeft laten gaan en niet gestopt is met filmen om in te grijpen.
Of überhaupt niet heeft ingegrepen, want blijkbaar is hij dat dus gaan filmen omdat hij wist dat dit vaker gebeurde. Waarom doet zo'n man dan niks en blijft hij dan gewoon aan tafel zitten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Aoi za 29 jun 2013 - 8:46

Ik zat die mevrouw op te zoeken op facebook en heb verschillende gemeenschappelijke vrienden met haar, ze komt hier uit de buurt. Ik ben het er mee eens dat dit nooit online gezet had mogen worden, die vrouw wordt hier voor altijd door achtervolgd, iedereen kan het zien, mensen weten dit zo. Laat staan voor de kinderen die als dit drie jaar geleden is dus ook een beetje de social media leeftijd krijgen (meisje in elk geval).

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 8:48

Ik denk dat hij het is blijven filmen om het te 'bewijzen' dat het gebeurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Tania za 29 jun 2013 - 8:49

Pritt schreef:Maar dan snap ik nog niet dat hij dit zo lang door heeft laten gaan en niet gestopt is met filmen om in te grijpen.
Of überhaupt niet heeft ingegrepen, want blijkbaar is hij dat dus gaan filmen omdat hij wist dat dit vaker gebeurde. Waarom doet zo'n man dan niks en blijft hij dan gewoon aan tafel zitten?

 Hij zegt dat hij is gaan filmen omdat hij gewoon een leuk filmpje wilde maken van zijn kindjes, dus niet bewust om dit op te nemen. En hij heeft niks gedaan omdat zij dreigde dan iets met zijn Nederlandse ID te doen ofzo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 8:54

Tania schreef:
Pritt schreef:Maar dan snap ik nog niet dat hij dit zo lang door heeft laten gaan en niet gestopt is met filmen om in te grijpen.
Of überhaupt niet heeft ingegrepen, want blijkbaar is hij dat dus gaan filmen omdat hij wist dat dit vaker gebeurde. Waarom doet zo'n man dan niks en blijft hij dan gewoon aan tafel zitten?

 Hij zegt dat hij is gaan filmen omdat hij gewoon een leuk filmpje wilde maken van zijn kindjes, dus niet bewust om dit op te nemen. En hij heeft niks gedaan omdat zij dreigde dan iets met zijn Nederlandse ID te doen ofzo.

En heel toevallig deed ze dit toen voor de allereerste keer? En het kwam niet in hem op om te stoppen met filmen en zijn vrouw bij haar positieven te brengen?
Sorry, maar ik word echt kwaad van dit soort dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Sam za 29 jun 2013 - 8:57

Ik kan het filmpje niet zien, maar verwacht dat het dezelfde redenen zijn waarom mijn vriend nu geen gekookte aardappelen en groenten lust Mad
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Slakje za 29 jun 2013 - 9:04

Ik kan me de wanhoop van de moeder goed voorstellen, al is het natuurlijk niet goed wat ze heeft gedaan. Maar goed. Wat die vader doet vind ik eigenlijk nog duizend keer erger. Zo zijn gezin in slecht daglicht zetten ipv gewoon in te grijpen.

Als ik het gemakkelijk om commentaar te geven als je het hele verhaal niet kent.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Parisienne za 29 jun 2013 - 9:41

Tranen in mijn ogen. Ik ben sprakeloos. Arm, arm meisje. Ik vraag me af of ze nog meer van dit soort 'mishandelingen' moet doorstaan.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Kalishi za 29 jun 2013 - 9:50

Arm meisje! Hoe kan je je kindje zo grof behandelen. Wanhopig ok maar zo reageren, gewoon de mond volproppen pffff nee hoe slecht ze ook eet....dit gaat te ver.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  SDL za 29 jun 2013 - 10:09

Misschien zag de moeder door de bomen het bos niet meer en is ze zelf achteraf ook geschrokken van haar optreden. Ik denk dat de moeder wanhopig is geweest en wilde dat haar dochter gewoon eens normaal at. Ik gok dat dit meisje een jaar of vier oud is, stel je voor dat dit meisje het al 3 jaar het vertikt om een hap te eten en elke dag daardoor eten geen gezellig moment is maar hét irritatie moment van de dag. Wetende dat ze het vertikt omdat het haar machtsmiddel is en ze alsnog aandacht weet te krijgen. Wellicht ligt ze s'nachts wel wakker van de honger daardoor en houdt ze haar broertje wakker of heeft de moeder te horen gekregen dat ze haar is wat harder aan moet pakken omdat het kind witjes ziet en te weinig weerstand heeft door het weinige eten en de zachtaardige rol van de moeder. Of weet ik veel.

Ik moedig haar methode niet aan en zou hem ook zeker niet zelf toepassen maar om de dame in kwestie af te wimpelen zoals hier en op facebook wordt gedaan, vind ik ook een beetje makkelijk en kortzichtig.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Susan za 29 jun 2013 - 10:24

Sorry, maar ik heb er echt geen goed woord voor over, ik kan voor sommige situaties best begrip proberen op te brengen, maar dit gaat me tien bruggen te ver. Genuanceerd oordelen, oké, maar er zijn wel grenzen. Dan maar liever 'makkelijk en kortzichtig'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  SDL za 29 jun 2013 - 10:33

Susan, er zijn zeker grenzen. Absoluut! En deze situatie is ook triest. Máár ben jij dan nooit over je grens gegaan? Of andere moeders? Er zijn hier topics in het verleden over geschreven. Wellicht heeft die moeder sávonds ook wel huilend op bed gelegen en besloten dat het nooit meer zo ver mag komen. Ik vind het ontzettend sneu dat zoiets op FB komt te staan.

Dit is gewoon klote, ontzettend zielig voor het meisje maar dit maakt de dame in kwestie niet meteen een slechte moeder, wellicht is het eenmalig en uitzonderlijk en is het verder een schat van een moeder. De vader staat erbij en kijkt ernaar, dat vind ik nog veel erger. Als ik zou zien dat mijn partner te ver zou gaan en hij het niet zou zien, grijp ik in. Nee, wat doet dit malloot, die gaat het filmen.

Als ik zou merken dat mijn partner continue grenzen over gaat en het nijgt naar mishandeling dan zou ik daar aangifte van doen en proberen te zorgen dat hij/zij de kinderen niet meer mag opvoeden. Als dit het geval is, dan hoop ik dat de dame in kwestie haar kinderen niet meer mag opvoeden.


Laatst aangepast door SDL op za 29 jun 2013 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Arm kind - Pagina 2 Empty Re: Arm kind

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum