Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

+40
_Liv
Exogenesis
Tania
Caro
Ibbeltje
mzcharlotte
Stuiterbal
Steep
Lejow
Happinaz
Surya
Pompoen
Printje
Snoes
Punk'd
Luce
Poubelle
xxjojootjexx
Caroow
Reva
SoGood
Urban Naked
Kowalski
Vixen
Sayuri
Susan
Mamsie
Elliot
Minx
Toet
Mees
Feline
Bliss
Sea of Trees
Charles
Parel
Marin
Pommes
Bazinga
Roza
44 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Caroow vr 28 jun 2013 - 1:39

Ik wil wel de kledingkast van Charles, en doe me haar lichaam er dan maar bij smile 

Als ik weer zwanger zou worden, dan graag met de buik van Vixen (als ik de naamswijziging goed heb tenminste)

Werkt er hier iemand in een lunchroom? Dan wil ik diegene haar baan wel hebben.

En alleen voor een dagje een tweeling, maakt niet uit van wie.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  xxjojootjexx vr 28 jun 2013 - 1:43

Had mij dit 2 jaar geleden gevraagd en ik had van iedereen wat willen hebben. 
Inmiddels ben ik blij met mijzelf, paar puntjes niet, maar daar wordt aan gewerkt;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 2:20

Elliot schreef:
Jip, het lijkt me echt heerlijk als ik alles kon eten zonder dik te worden, maar dat is natuurlijk ook niet gezond. Jij sport heel veel dus het is logisch dat je slank blijft. Ik haat sporten, dus het is ook logisch dat ik niet slank blijf Wink

Ik heb geen aanleg om niet slank te zijn. Toen ik nog niet zoveel sportte woog ik uiteraard wel iets meer, 8 kilo, maar ook toen was ik niet dik.
Ik wil overigens niet op meiden lijken die 'obsessief' met gezond eten bezig zijn. Patat vind ik veel te lekker en ik snoep ook wel graag!

Ik zou wel wat meer willen hebben van bijv Luce die gewoon zegt waar het op staat. Al weet ik niet of ze dat ook in het dagelijks leven doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Poubelle vr 28 jun 2013 - 4:10

Jip83 schreef:
Elliot schreef:
Jip, het lijkt me echt heerlijk als ik alles kon eten zonder dik te worden, maar dat is natuurlijk ook niet gezond. Jij sport heel veel dus het is logisch dat je slank blijft. Ik haat sporten, dus het is ook logisch dat ik niet slank blijf Wink

Ik heb geen aanleg om niet slank te zijn. Toen ik nog niet zoveel sportte woog ik uiteraard wel iets meer, 8 kilo, maar ook toen was ik niet dik.
Ik wil overigens niet op meiden lijken die 'obsessief' met gezond eten bezig zijn. Patat vind ik veel te lekker en ik snoep ook wel graag!

 Maar was jij niet degene die uit dieettopics is weggegaan omdat je je er te obsessief mee ging bezighouden?
Of was dat weer een andere Jip? Ik raak in de war van alle Jips.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 4:13

Poubelle schreef:
Jip83 schreef:
Elliot schreef:
Jip, het lijkt me echt heerlijk als ik alles kon eten zonder dik te worden, maar dat is natuurlijk ook niet gezond. Jij sport heel veel dus het is logisch dat je slank blijft. Ik haat sporten, dus het is ook logisch dat ik niet slank blijf Wink

Ik heb geen aanleg om niet slank te zijn. Toen ik nog niet zoveel sportte woog ik uiteraard wel iets meer, 8 kilo, maar ook toen was ik niet dik.
Ik wil overigens niet op meiden lijken die 'obsessief' met gezond eten bezig zijn. Patat vind ik veel te lekker en ik snoep ook wel graag!

 Maar was jij niet degene die uit dieettopics is weggegaan omdat je je er te obsessief mee ging bezighouden?
Of was dat weer een andere Jip? Ik raak in de war van alle Jips.


Obsessief is een groot woord. Ik werd er ongelukkig van als ik mijn eetpatroon vergeleek met die van andere meiden. Dan vond ik dat ik veel te veel at. Terwijl mijn eetpatroon, inclusief de patat en snoepjes, gewoon prima is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Luce vr 28 jun 2013 - 4:13

xxjojootjexx schreef:Had mij dit 2 jaar geleden gevraagd en ik had van iedereen wat willen hebben. 
Inmiddels ben ik blij met mijzelf, paar puntjes niet, maar daar wordt aan gewerkt;)

smile

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niks kan verzinnen..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Punk'd vr 28 jun 2013 - 4:37

Bedankt voor de lieve complimenten. Vind het echt leuk om dat van vrouwen te horen! :cheering: 

Ik voel me door Jip best wel aangesproken eigenlijk. Maar laat ik nog 1x duidelijk zijn. Ik eet ook gewoon chips (een zak per week), friet (meestal 1x per week met 2 dikke eetlepels mayonaise), chocolade (1 reep per week), slagroom op mijn aardbeien en heel veel mozarella. Als ik nog zin heb in een snickers om 16:00 uur dan pak ik die ook. Maar hou daarnaast toch van gezond eten als het gaat om de hoofdmaaltijden. Ik ben dus echt niet de ergste qua obessief gezond eten maar meer in hoe mijn gewicht is en hoe ik eruit zie. Dat vind ik persoonlijk een hele andere tak van sport laughcry

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 4:43

Vervelend dat je je door mij aangesproken voelt. Dat was niet mijn intentie hoor!
Dus je bent wel obsessief in je gewicht? Jammer, want dat zou helemaal niet hoeven. Je bent prachtig! Ik heb het los gelaten, ik sta wel op de weegschaal, maar meer om te checken dat ik niet te veel afgevallen ben na een training (en dus meer sportvoeding moet nemen tijdens het sporten) en dat ik boven een bepaald gewicht blijf. Zit er nu onder. Kan ik niet heel erg mee zitten, omdat ik weet dat het tijdelijk is, maar het moet niet te gek worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Snoes vr 28 jun 2013 - 5:34

Een combinatie van het uiterlijk van Charles, Carrie, Harrison en Lady4.
Het lieve karakter van Pippa en Parel.
Het goed kunnen verwoorden en discussiëren van Susan.
De positiviteit van Weegschaal.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Bliss vr 28 jun 2013 - 5:38

Reva schreef:Poubelle en Bliss Very Happy

Very Happy I love you  

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Vixen vr 28 jun 2013 - 7:25

Caroow schreef:
Als ik weer zwanger zou worden, dan graag met de buik van Vixen (als ik de naamswijziging goed heb tenminste)


 Dan hoop ik dat je de naamswijziging goed hebt, want ik vind het een leuk compliment:cheering:
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Vixen vr 28 jun 2013 - 7:26

Marin schreef:
Vixen schreef:
Marin schreef:

Vixen, bedoelde jij meer de kant van het onderwijs/taal? Gezien je Charles en Darius ook noemt?

Klopt, die kennis zou ik wel willen hebben!

Is ook heel interessant! Ik ben momenteel een opdracht aan het schrijven over de identiteitsvorming van een persoon in relatie tot taal. Waar je vandaan komt, wie in je sociale groep zitten, wat voor activiteiten je doet, je achtergrond, en onafhankelijke situaties waarin je je bevindt (formeel/informeel etc) bepalen allemaal jouw taalidentiteit.
Allemaal draagt het bij aan wie je bent en wat voor taalgebruik je hebt. Op zich super logisch, maar ik vind het altijd super interessant, met name omdat ik daardoor het gevoel heb dat ik een soort mix aan culturen heb door m'n vele gereis, en dat ik daardoor een soort tweetalige cultuur heb. Maar ik moet nu een opdracht voor studenten daarover maken en dat vind ik heel erg leuk, ik laat op een speelse maar theoretische manier achter hun eigen taalidentiteit komen. Vind ik leuk!

 Ben je een artikel aan het schrijven, of lesmateriaal? Als het een artikel is, dan zou ik 'm wel willen lezen als je 'm af hebt, dit soort dingen vind ik ook onwijs interessant!
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Luce vr 28 jun 2013 - 7:34

Doet me denken aan de theorie van Wittgenstein en zijn 'volgers'. Ken je die theorie van het 'taalspel'?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Vixen vr 28 jun 2013 - 7:43

zegt me helemaal niks Luce..
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Printje vr 28 jun 2013 - 7:50

Elliot schreef:Oehh ik wil het huis van PC, het haar van Parel, een passie voor m'n baan zoals Printje die heeft en ik zou graag qua reacties verwoorden op Artemis of Guatarri willen lijken.

Dank je wel zeg, wat leuk.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Luce vr 28 jun 2013 - 8:03

Nou ja, even kort: hij (en volgers) zegt ook dat welke taal je spreekt je wereld vormt. Ik geloof dat er ooit een onderzoek is geweest die dat onderzocht (staat in mijn studieboeken, maar weet even niet waar dat boek ligt) Zo zeggen Duitsers: 'dem Zug fahrt nach' (de trein rijdt naar). Oftewel ergens heen. Duitsers keken dan ook steeds naar het spoor en de trein (wisselende oogbewegingen). Voor iemand die Engels sprak was dat anders. Hij zegt: 'The train is riding' Bij hen werden deze oogbewegingen lang niet zo gemeten als bij de Duitsers.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Vixen vr 28 jun 2013 - 8:17

ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar 't klinkt wel heel interessant. Ik heb even zitten googlen, maar ik kon zo snel geen jip-en-janneke-uitleg vinden voor op de vrijdagavond. Van de week maar even opnieuw zoeken als ik minder moe ben;)
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Pompoen vr 28 jun 2013 - 8:19

Bliss schreef:Haha Marin, als je je kind zo noemt, moet je wel weer terug verhuizen naar DH!

 Nee man naar 't Gooi! Blaricum vind ik wel wat voor jullie Razz.

Ik wil lijken op:

- Minneke wat werk betreft, ik vind het tof dat ze zo fanatiek is in een totaal andere branche dan haar opleiding
- Charles wat idealisme betreft (al besef ik dat het ook haken en ogen heeft)
- Supergrover qua herseninhoud en discussieskills
- Artemins wat betreft de no nonsens, ik houd er van maar ik denk veel te hard aan wat anderen denken
- Toet wat betreft haar onbezorgdheid


Laatst aangepast door Pompoen op vr 28 jun 2013 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Bliss vr 28 jun 2013 - 8:22

Ja maar hier zit de Frederik Hendriklaan, vandaar Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Pompoen vr 28 jun 2013 - 8:23

Bliss schreef:Ja maar hier zit de Frederik Hendriklaan, vandaar Wink

 Haha, die hebben ze bijna overal hoor!! Ga maar eens googelen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Bliss vr 28 jun 2013 - 8:24

Oh echt, haha weet ik veel Laughing 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Pompoen vr 28 jun 2013 - 8:25

Urban Naked schreef:
Carrie schreef:
Elliot schreef:Maar, en nu ben ik weer serieus, ik heb echt aanleg om dik te worden, dus als ik onder de 60 kilo zou willen wegen zou ik daar écht een strak regime voor nodig hebben. En dat heb ik er niet voor over. Ik heb liever een beetje curves dan dat ik nooit meer een dessert mag eten, dat zou ik echt verdrietig vinden!

Dat ís ook heel verdrietig. Ik wil graag een moment van stilte nemen voor alle vrouwen die nooit meer toetjes eten.
Ik vind toetjes gedoe. Zit je met nóg meer afwas.

 Ik eet ook nooit een toetje, moet je nóg meer bedenken naast wat je voor avondeten wil.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Surya vr 28 jun 2013 - 8:50

Ik zou wel de ogen van Reva willen, al denk ik dat dat er toch anders uitziet in mijn gezicht. En het haar van Zazou!
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Marin vr 28 jun 2013 - 8:54

Vixen schreef:
Marin schreef:
Vixen schreef:
Marin schreef:

Vixen, bedoelde jij meer de kant van het onderwijs/taal? Gezien je Charles en Darius ook noemt?

Klopt, die kennis zou ik wel willen hebben!

Is ook heel interessant! Ik ben momenteel een opdracht aan het schrijven over de identiteitsvorming van een persoon in relatie tot taal. Waar je vandaan komt, wie in je sociale groep zitten, wat voor activiteiten je doet, je achtergrond, en onafhankelijke situaties waarin je je bevindt (formeel/informeel etc) bepalen allemaal jouw taalidentiteit.
Allemaal draagt het bij aan wie je bent en wat voor taalgebruik je hebt. Op zich super logisch, maar ik vind het altijd super interessant, met name omdat ik daardoor het gevoel heb dat ik een soort mix aan culturen heb door m'n vele gereis, en dat ik daardoor een soort tweetalige cultuur heb. Maar ik moet nu een opdracht voor studenten daarover maken en dat vind ik heel erg leuk, ik laat op een speelse maar theoretische manier achter hun eigen taalidentiteit komen. Vind ik leuk!

 Ben je een artikel aan het schrijven, of lesmateriaal? Als het een artikel is, dan zou ik 'm wel willen lezen als je 'm af hebt, dit soort dingen vind ik ook onwijs interessant!


Nee, geen artikel helaas. Ik schrijf modules (vakken) voor een opleiding, dus de lesstof. Dit is een opdracht die studenten moeten gaan uitvoeren. Kan het je niet laten lezen dus sorry.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Marin vr 28 jun 2013 - 8:55

Luce dat is inderdaad onderdeel van die culturele identiteit waar ik op doelde. Lijkt beetje op de Sapir-Whorf hypothese. Super interessant vind ik dat soort concepten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum