Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

+40
_Liv
Exogenesis
Tania
Caro
Ibbeltje
mzcharlotte
Stuiterbal
Steep
Lejow
Happinaz
Surya
Pompoen
Printje
Snoes
Punk'd
Luce
Poubelle
xxjojootjexx
Caroow
Reva
SoGood
Urban Naked
Kowalski
Vixen
Sayuri
Susan
Mamsie
Elliot
Minx
Toet
Mees
Feline
Bliss
Sea of Trees
Charles
Parel
Marin
Pommes
Bazinga
Roza
44 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Sea of Trees do 27 jun 2013 - 9:39

Toet schreef:Ik vind het best grappig dat jullie kleding van iemand (punk'd in dit geval) noemen. Waarom zorg je daar dan niet gewoon voor? Dat is een ding in het leven waar je zelf alle invloed op hebt, waarom kijk je op tegen iemand kleding, als je zelf in handen hebt wat je draagt? Zelfde geldt eigenlijk -oké niet in alle gevallen- voor iemands lichaam/figuur.. We weten toch allemaal dat Punk'd, Harri en Poubelle daar ook hard voor werken? Als je het zo graag wil, waarom ga je er dan niet voor zorgen..
Niet iedereen kan bepaalde dingen dragen en door omstandigheden niet betalen :P ik snap wat je bedoelt, maar ik weet niet of het zo makkelijk is als jij stelt. Je moet je er ook prettig in voelen...
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Elliot do 27 jun 2013 - 9:42

Toet schreef:Ik vind het best grappig dat jullie kleding van iemand (punk'd in dit geval) noemen. Waarom zorg je daar dan niet gewoon voor? Dat is een ding in het leven waar je zelf alle invloed op hebt, waarom kijk je op tegen iemand kleding, als je zelf in handen hebt wat je draagt? Zelfde geldt eigenlijk -oké niet in alle gevallen- voor iemands lichaam/figuur.. We weten toch allemaal dat Punk'd, Harri en Poubelle daar ook hard voor werken? Als je het zo graag wil, waarom ga je er dan niet voor zorgen..
Omdat niet iedereen die discipline kan opbrengen en/of ervoor over heeft. Ik zou ook wel een strak lichaam willen, maar ik zou letterlijk doodongelukkig worden als ik nooit meer kan snoepen en als ik bij alles wat ik in mijn mond stop moet nadenken of het wel gezond is. Dat heb ik er niet voor over. 

En qua kleding, daar moet je ook echt oog voor hebben denk ik.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Toet do 27 jun 2013 - 9:43

Feline schreef:Toet, ik moet er zo vies hard voor werken en pijn lijden om zo'n figuur te krijgen. Dat heb ik er niet voor over maar daarom droom ik soms wel een beetje van zo'n mooi lichaam! smile

Ja, ik weet dat er uitzonderingen zijn (en dat zet ik er ook bij) en dat jij er héél hard voor werkt, maar hallo, jij hebt een toplichaam hoor! Kijk eens even je eigen foto terug van dat feestje vorige week. Wauw!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Mamsie do 27 jun 2013 - 9:50

De poets skills van pippa!
Verder wil ik wel een mooi stel boobs van wie maakt me niet uit! Oké niet groter dan D en niet kleiner dan B.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Toet do 27 jun 2013 - 9:54

Nouja, ik vind het gewoon een beetje schijnheilig allemaal. De ene dag wordt je nog net niet door het forum gediagnosticeerd met orthorexia maar ondertussen droomt wel iedereen van jouw lichaam/uiterlijk. Zelfde geldt voor de discussie over gezond eten, eerst heeft iedereen er commentaar op maar vervolgens zit ineens de helft van het forum aan het speltbrood. Maargoed, kan aan mij liggen en om er nog maar een clicheetje tegenaan te gooien (omg, ik HAAT dit normaal haha): ik zal dit topic niet langer vervuilen met een discussie want daarvoor is het niet bedoeld Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Feline do 27 jun 2013 - 10:06

Dat vind ik lief Toet! Maar helaas komen die tieten er echt niet bij met goede voeding haha

Verder neem ik alles hier met een korrel zout. En inderdaad, je moet maar net de discipline of goede genen hebben. Als ik tegen mensen zeg dat ik uit NL vertrek krijg ik constant te horen: oh wow, dat wil ik ook! En dan denk ik altijd: dan doe je dat toch? En daar heb je niet eens goede genen voor nodig Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Toet do 27 jun 2013 - 10:10

Haha nee inderdaad, ik zou ook wel de borsten van Harri willen maargoed, dat is iets wat je ook echt niet kan veranderen door eigen inzet.
En verder dus wat jij zegt, alleen zeg jij het iets liever Wink Ik word gewoon een beetje moe van mensen die vanalles willen maar niks ondernemen. En qua lichaam/figuur is dat misschien een beetje kort door de bocht, want ik snap ook wel dat je nergens de discipline die ervoor nodig is kan kopen en dat het simpelweg (helaas!) niet voor iedereen weggelegd is  maar jullie snappen m'n punt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 10:26

Maar hier wordt het gevraagd, op wie zou je willen lijken. Dus als ik dan toch mag kiezen op wie ik mag lijken dan kies ik ook wel het figuur van Punk'd of een van die andere meiden. Dat wil niet zeggen dat ik het in het dagelijks leven ook zo belangrijk vind dat ik het ervoor over heb om uren te zwoegen in de sportschool. Ik vind je reactie een beetje overdreven eigenlijk ('moe van mensen die van alles willen maar niks ondernemen'). Als iemand nou een topic opende om te klagen dat het zo oneerlijk is dat ze niet zo'n lichaam heeft terwijl ze nooit sport, dan heb je een punt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Sayuri do 27 jun 2013 - 10:44

Hadden we laatst niet al zo'n topic? Toen zei ik al dat ik op Harrie wilde lijken, maar qua karakter vooral. Zorgeloos, ongecompliceerd, optimistisch en pragmatisch. Lijkt me fijn. Voor de rest zijn er een aantal forumsters die ik bewonder, maar waarop ik niet per se zou willen lijken.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Toet do 27 jun 2013 - 10:45

Oh dus ik heb nu geen punt? Omdat jij het overdreven vindt? Bijzonder. Ik vind dit namelijk wel een erg opvallend en apart iets wat ik vaker opmerk en toevallig zag ik nu het moment mijn mening daarover te geven. Dat jij daar anders over denkt is prima hoor, en ik snap ook echt wel dat het niet zo zwart/wit is (wat ik volgens mij nu ook al meerdere keren benadruk) maar dat houdt toch niet in dat ik het voor me moet houden omdat er niet expliciet naar wordt gevraagd in dit topic?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 10:52

Van mij mag je, maar ik mag daar dan toch op reageren en zeggen dat ik je reactie overdreven vind? Of is het tegenwoordig echt alleen nog maar eenrichtingverkeer op het forum, dat je dus nergens meer tegenin mag gaan?
En nee, in mijn ogen heb je nu dus niet een punt, want zo gaat dat als je het niet met iemand eens bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 17:21

Toet schreef:Oh dus ik heb nu geen punt? Omdat jij het overdreven vindt? Bijzonder. Ik vind dit namelijk wel een erg opvallend en apart iets wat ik vaker opmerk en toevallig zag ik nu het moment mijn mening daarover te geven. Dat jij daar anders over denkt is prima hoor, en ik snap ook echt wel dat het niet zo zwart/wit is (wat ik volgens mij nu ook al meerdere keren benadruk) maar dat houdt toch niet in dat ik het voor me moet houden omdat er niet expliciet naar wordt gevraagd in dit topic?
Je doet nu alsof iedereen massaal jaloers is, terwijl er in dit topic alleen maar gevraagd wordt op wie je zou willen lijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 17:25

Maargoed, ik wil de positiviteit en het haar van Sterremaan, het figuur van Kowalski, de mogelijkheid mezelf te kunnen verwoorden als Susan en de kinderen van Charles. Oh, en de portemonnee van PC Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 17:52

Elliot schreef:
Toet schreef:Ik vind het best grappig dat jullie kleding van iemand (punk'd in dit geval) noemen. Waarom zorg je daar dan niet gewoon voor? Dat is een ding in het leven waar je zelf alle invloed op hebt, waarom kijk je op tegen iemand kleding, als je zelf in handen hebt wat je draagt? Zelfde geldt eigenlijk -oké niet in alle gevallen- voor iemands lichaam/figuur.. We weten toch allemaal dat Punk'd, Harri en Poubelle daar ook hard voor werken? Als je het zo graag wil, waarom ga je er dan niet voor zorgen..
Omdat niet iedereen die discipline kan opbrengen en/of ervoor over heeft. Ik zou ook wel een strak lichaam willen, maar ik zou letterlijk doodongelukkig worden als ik nooit meer kan snoepen en als ik bij alles wat ik in mijn mond stop moet nadenken of het wel gezond is. Dat heb ik er niet voor over. 

En qua kleding, daar moet je ook echt oog voor hebben denk ik.

Dan wil je qua figuur wel op mij lijken. Ik snoep wel lekker en ik denk niet elke keer na over wat ik in mijn mond stop ;-) verder zou je ik niet iets van mij kado willen doen.

Ik zou wel wat op Susan willen lijken. Zij kan altijd alles zo goed verwoorden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Elliot do 27 jun 2013 - 19:16

Toet, ik vind dat je nu enorm overdrijft. En daarbij, dat er forummers zijn die vinden dat bepaalde forummers zijn doorgeslagen qua gezond eten neemt toch niet weg dat zij, ondanks de 'obsessie' voor gezond eten wel een mooi lichaam hebben. Menig vrouw zal jaloers zijn op het lichaam van bijvoorbeeld Punk'd of Harri, maar niet op het strakke regime wat ze daarvoor aanhouden. 

Eens met Susan dus. 

Jip, het lijkt me echt heerlijk als ik alles kon eten zonder dik te worden, maar dat is natuurlijk ook niet gezond. Jij sport heel veel dus het is logisch dat je slank blijft. Ik haat sporten, dus het is ook logisch dat ik niet slank blijf Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 20:23

Oh ik moet zo lachen! Niet sarcastisch lachen maar oprecht lachen! Strak regime? Echt niet hoor Elliot! Er wordt genoeg gesnoept, daar sturen we elkaar zelfs wel eens foto's van. Chips, koekjes, pizza, chocola. Gister had ik weer een 'alles in je mond stoppen dag' en heb ik gesnoept ipv normaal avondeten te eten. Roomboterkoeken, hete rijstzoutjes, Tony Chocelony chocola, hete pinda's en Kettle chips met zeezout.

Maar goed, dat beeld krijg je er toch nooit meer uit denk ik, van dat strakke regime. En wat ook zo is, de een heeft meer aanleg om snel aan te komen dan de ander. Dat is nou eenmaal zo, hoe oneerlijk dat is. Zolang ik 2 of 3 keer in de week een uurtje hardloop hoef ik eigenlijk niet te letten op wat ik eet, qua snoepen. Alles daaromheen eet ik zo puur mogelijk. Heel simpel eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 20:26

Ja, maar dat is waar de discussie juist over ging, dat de meiden die genoemd worden er heel veel voor doen (en laten) en dat je dus niet moet "zeuren" dat je ook zo'n figuur wil als je daar niet toe bereid bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Vixen do 27 jun 2013 - 20:27

Lennox schreef:Maargoed, ik wil de positiviteit en het haar van Sterremaan, het figuur van Kowalski, de mogelijkheid mezelf te kunnen verwoorden als Susan en de kinderen van Charles. Oh, en de portemonnee van PC Wink

Dit lijkt mij ook wel een aardige combi, maar dan zou ik er een combinatie van de kennis/carriere van Marin, Darius en Charles erbij willen.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 20:28

Ja, ik wil wel het succes op fotografiegebied van Marin.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 20:33

Lief, Susan! En wie weet joh, je bent goed aan het investeren. Ik ben ook eerst 10 jaar bezig geweest met fotografie voordat ik er echt mee verder ging he. Dat wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen, maar het is toch ook echt een kwestie van ervaring opbouwen, proberen, proberen, proberen. Ik leer elke keer nog zo veel bij. Ik ben nooit uitgeleerd en zal mezelf altijd willen blijven verbeteren.

Vixen, bedoelde jij meer de kant van het onderwijs/taal? Gezien je Charles en Darius ook noemt?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Charles do 27 jun 2013 - 20:35

Niet iedereen die kritiek levert op dat voedingstopic zegt vervolgens zo'n lijf te willen hè. Ik ben ook erg met voeding bezig, lees met grote interesse mee en zeg dus ook best een Harri body te willen. Maargoed, ik heb een een tweeling gehad en de rest spreekt voor zich dan denk ik. En zo zal iedereen z'n verhaal wel hebben.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 20:38

Susan schreef:Ja, maar dat is waar de discussie juist over ging, dat de meiden die genoemd worden er heel veel voor doen (en laten) en dat je dus niet moet "zeuren" dat je ook zo'n figuur wil als je daar niet toe bereid bent.

Oja, dat is zo. Nou goed als ik voor mezelf spreek ik hoef er niet bijster veel voor te laten. Gewoon alles een beetje in balans houden, niet teveel eten, niet te weinig, regelmatig sporten. Dus het valt nog mee.



Anywayyyyy. Ik zou wel jouw schrijfvaardigheid willen hebben Susan en je toewijding aan je kindjes en man.
Gewoon het hele hoofd en haar en gezicht van Sugarfall Very Happy
Inderdaad de portomonnee (van Chanel) met inhoud van PC.
De intelligentie van SuperGroover of Antibes.
De humor van Charles.
Het oog voor leuke goede en hippe kleding van Punk'd en Toet want dat heb ik zelf niet zo.






Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 20:39

Marin schreef:Lief, Susan! En wie weet joh, je bent goed aan het investeren. Ik ben ook eerst 10 jaar bezig geweest met fotografie voordat ik er echt mee verder ging he. Dat wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen, maar het is toch ook echt een kwestie van ervaring opbouwen, proberen, proberen, proberen. Ik leer elke keer nog zo veel bij. Ik ben nooit uitgeleerd en zal mezelf altijd willen blijven verbeteren.

Het is bij mij ook deels een kwestie van durven, de mensen durven te benaderen.
Ik zag dat er in Amerika voor wat ik zou willen een hele cursus/opleiding bestaat. Daarvan is dat boek dat ik heb besteld. Hier is dat helemaal niet, als dat wel zo was zou ik me zeker inschrijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Kowalski do 27 jun 2013 - 20:40

Ik wil het levensgenieten van Toet! En ja, ook dat is iets waar je zelf voor zou kunnen zorgen, maar niet 1.. 2.. 3.., dus voor nu zou ik dat wel willen smile
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Elliot do 27 jun 2013 - 20:41

Carrie schreef:Oh ik moet zo lachen! Niet sarcastisch lachen maar oprecht lachen! Strak regime? Echt niet hoor Elliot! Er wordt genoeg gesnoept, daar sturen we elkaar zelfs wel eens foto's van. Chips, koekjes, pizza, chocola. Gister had ik weer een 'alles in je mond stoppen dag' en heb ik gesnoept ipv normaal avondeten te eten. Roomboterkoeken, hete rijstzoutjes, Tony Chocelony chocola, hete pinda's en Kettle chips met zeezout.

Maar goed, dat beeld krijg je er toch nooit meer uit denk ik, van dat strakke regime. En wat ook zo is, de een heeft meer aanleg om snel aan te komen dan de ander. Dat is nou eenmaal zo, hoe oneerlijk dat is. Zolang ik 2 of 3 keer in de week een uurtje hardloop hoef ik eigenlijk niet te letten op wat ik eet, qua snoepen. Alles daaromheen eet ik zo puur mogelijk. Heel simpel eigenlijk.

Nu voel ik me belachelijk gemaakt, waarom lach je me nou weer uit? Sad
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum