Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forumster wil jij een complimentje geven?

+9
Rush
Jasmine
Poisongirl
Ibbeltje
Antibes
Lejow
Sorella
studiebol
Pien
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke forumster wil jij een complimentje geven? Empty Welke forumster wil jij een complimentje geven?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 7:08

Om alvast in de stemming te komen, morgen is het namelijk Nationale Complimenten dag!

Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forumster wil jij een complimentje geven? Empty Re: Welke forumster wil jij een complimentje geven?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 7:29

Ik wil Lejow een compliment geven omdat ze zich zo sterk houdt en hetzelfde compliment voor mamavan2.
Ik wil Antibes haar mooie gezicht complimenteren.
Stofzuiger omdat je het zo goed doet met je kindjes.

Gast
Gast

Welke forumster wil jij een complimentje geven? Empty Re: Welke forumster wil jij een complimentje geven?

Bericht  Pien wo 29 feb 2012 - 7:32

Lejow en mamavan2, beide 2kanjers die ik meer dan het beste gun!! Denk vaak aan hun....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  studiebol wo 29 feb 2012 - 7:47

Mama van 2 omdat ik haar zo respecteer hoe ze om gaat in deze moeilijke situatie.

Stofzuiger, jou ook. Vind het knap dat je om hulp hebt gevraagd, dat je dat gekregen hebt en dat het volgens mij, zoals ik het begrijp nu ook best goed gaat!

Maar ook Susan om de situatie met E.

(En stiekem wil ik me zelf ook ff een schouderklopje geven. Ik red het goed met die meiden in mijn eentje. Ze zijn dan wel 8 weken te vroeg maar er is vind ik weinig van te merken, ze doen het zooo goed ben er best trots op hoe ik het met ze red)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 7:51

Mamma van 2 voor haar kracht
Marin voor haar stoere foto's, helemaal mijn stijltje
Smikkel voor haar leuke huisje
Powerbabe omdat ze mij het lijstje heeft laten invullen van 20 redenen waarom je gelukkig bent
Goochempie omdat ze een goede hondentrainer is (hahaha, ik moet nog steeds lachen om die foto waar Nala dat kussen had gesloopt... Doet ze nooiiiittt!)

En iedereen die verder een complimentje kan gebruiken heeft er bij deze van mij een gekregen I love you

Gast
Gast

Bericht  Sorella wo 29 feb 2012 - 8:11

Oké, dit kwam als eerst in me op, als ik er langer over na ga denken komt er vast meer Wink

Marin, voor de foto's in het fototopic, ik vind ze heel mooi!

Punk'd, je lijkt me een ontzettend leuke meid en ik vind het leuk om jouw reacties te lezen.

Very Happy
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Lejow wo 29 feb 2012 - 8:50

Ahw pfff.. dit vind ik echt heel lief

Ik wil de leden van dit forum een schouderklopje geven, jullie zijn ZO'N ongelofelijke steun voor me geweest de afgelopen maand, en nog..
Het doet me (en mijn vriend trouwens ook) zo goed, en ik vind het zo fijn!
Echt vanuit de grond van mijn hart, bedankt I love you

En verder voor Mama van 2 en Susan, ik heb respect voor de manier waarop zij in het leven staan en omgaan met beperkingen van hun kids. Jullie kids mogen trots zijn op jullie!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 9:50

studiebol schreef:Stofzuiger, jou ook. Vind het knap dat je om hulp hebt gevraagd, dat je dat gekregen hebt en dat het volgens mij, zoals ik het begrijp nu ook best goed gaat!

(En stiekem wil ik me zelf ook ff een schouderklopje geven. Ik red het goed met die meiden in mijn eentje. Ze zijn dan wel 8 weken te vroeg maar er is vind ik weinig van te merken, ze doen het zooo goed ben er best trots op hoe ik het met ze red)
Niet stiekem Studie, je doet het echt goed met je meiden!! hug

Ja, hier gaat het goed. Net de laatste fles gegeven op ons bed (mijn man is niet thuis), en ze waren in een zeer goed humeur en lagen met z'n 2en te schateren om alles wat ik zei, zo lief I love you I love you

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 29 feb 2012 - 10:03

Hé, wat lief Sunprincess, die had ik niet verwacht!

Ik wil een complimentje geven aan Leaf: omdat ze zo fantastisch doorbikkelt en er nog steeds voor haar vriendinnen (lees mijn studiegezeik) is. Ook ben ik trots op Pompoen die nog heel gezellig en vrolijk is, ondanks alle medische rompslomp van afgelopen tijd. Charlie , omdat ze nog steeds haar nuchtere humor niet verloren is, ondanks dat ze een hoop op haar bordje krijgt en het thuis niet helemaal lekker loopt en tot slot Nour omdat ze zo knap reflecteert en op het juiste moment aan de bel trekt en daar gelijk actief mee aan de slag gaat, dat vergt moed én kracht.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 20:37

Daaaaankje! hug

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 29 feb 2012 - 20:38

Ik wil jullie allemaal een compliment geven voor jullie bijdrage aan het forum. Ik blijf er terug komen dus jullie doen blijkbaar iets goeds Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 20:46

Ibbeltje schreef:Ik wil jullie allemaal een compliment geven voor jullie bijdrage aan het forum. Ik blijf er terug komen dus jullie doen blijkbaar iets goeds Very Happy
+1 smile

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl wo 29 feb 2012 - 20:54

Lejow omdat ze zich zo sterk houdt. Welke forumster wil jij een complimentje geven? 699888

Mamavan2 vanwege de situatie van M.ara Welke forumster wil jij een complimentje geven? 699888Hoe je daarmee omgaat heb ik echt bewondering voor!

Stofzuiger, omdat je hebt durven toegeven hulp nodig te hebben en die hulp ook hebt aangepakt

Susan om hoe zij omgaat met de situatie van E.zra en hoe zij de hele woonkamer zo prikkelarm mogelijk hebben gemaakt voor hem

Mamsie omdat zij het toch maar mooi flikt met de kinderen, ik heb echt bewondering voor je

Studie, idd, precies om de redenen die je zelf aangeeft!

ehm.. en vast nog veel meer, maar dit schiet me zo te binnen
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Jasmine wo 29 feb 2012 - 23:14

Alyssa: omdat zij ondanks alles zó ontzettend positief blijft

2CKC2: om dezelfde reden

Lejow: omdat ze zich er deze weken zo goed doorheen slaat

Eigenlijk gewoon iedereen die het verdient!!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 23:15

Ik wil Charlie een complimentje geven omdat ik het knap vind dat ze een toch best wel vervelende situatie met zoveel humor en zelfspot kan bekijken.

Ik wil Mama van 2 een complimentje geven omdat ze zo sterk is. Dat geldt ook voor Lejow!

Ik wil punk'd een complimentje geven omdat ik het echt knap vind dat jij dingen die je niet lekker zitten in je leven zo goed aanpakt en je jezelf zoveel mogelijk wilt ontwikkelen. Daardoor zit jij lekkerder in je vel en gaat het super goed in je relatie.

Ik wil Antibes een compliment geven omdat ze zo hard aan het studeren/werken is de laatste tijd.

En ik wil mezelf een compliment geven omdat ik al mijn tentamens heb gehaald, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 23:22

Aah wederom dank!

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 29 feb 2012 - 23:32

Powerbabe schreef:Ik wil Charlie een complimentje geven omdat ik het knap vind dat ze een toch best wel vervelende situatie met zoveel humor en zelfspot kan bekijken.
Hier ben ik het helemaal mee eens en dat geldt ook voor CKC, al is die situatie natuurlijk anders.

Mama van 2 en Lejow, omdat ze uber sterke vrouwen zijn in deze moeilijke tijd, waar zoveel tegenslagen komen steeds.

Susan, omdat ik bewondering heb voor de manier waarop zij het haar zoontje (en gezin natuurlijk) 'makkelijker' probeert te maken.

Punk'd omdat ze er altijd zo fabulous uit ziet!

Lotus, omdat ze toch maar mooi even de stap gezet heeft voor een eigen plekje.

Mamsie: 3 koters op zo`n jonge leeftijd en dan ook nog studeren, petje af!

Joan: Omdat ze gewoon heel sexy is en ik altijd m`n verhaal bij haar kwijt kan.

Alex: Omdat haar foto`s zo hot waren en ik hoop dat ze dat ooit zelf ook vol trots kan zeggen!

Maple: You go girl, met je huisje en je nieuwe liefde!

Zelda; M`n excuses voor je vreemde Facebook timeline (haha, even excuses tussendoor)

Sjaan; Ik vind het zo leuk voor je dat je weer leuke kleding en hakken kan dragen, dat staat je super goed!

Powerbabe, dat ze haar tentamens allemaal gehaald heeft :P

Mezelf; omdat ik een vast contract gekregen heb
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush wo 29 feb 2012 - 23:37

Euc; omdat ze gewoon stoer is, ghehe

Youandi; Ik vind het knap hoe je je door de situatie met je zus heen geslagen hebt, gelukkig gaat nu alles weer goed.

Pippa; Ik vind het knap dat je zoveel onderneemt ondanks dat je zo vaak moe bent. Ik lees daar veel minder over, al zal het vast nog wel aanwezig zijn, helaas. Toch vind ik het positief dat je nooit erover zeurt.

VC; Je bent een supermama. N. heeft echt een coole moeder en trek je niks aan van die huismutsen op het schoolplein chick!

Inge; Zo knap dat je zo ontzettend afgevallen bent. Meer dan 40 kilo, echt ongelooflijk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  studiebol do 1 maa 2012 - 0:17

Stofzuiger schreef:
studiebol schreef:Stofzuiger, jou ook. Vind het knap dat je om hulp hebt gevraagd, dat je dat gekregen hebt en dat het volgens mij, zoals ik het begrijp nu ook best goed gaat!

Niet stiekem Studie, je doet het echt goed met je meiden!! Welke forumster wil jij een complimentje geven? 699888

Ja, hier gaat het goed. Net de laatste fles gegeven op ons bed (mijn man is niet thuis), en ze waren in een zeer goed humeur en lagen met z'n 2en te schateren om alles wat ik zei, zo lief I love you I love you

Aah dankjewel Welke forumster wil jij een complimentje geven? 561177 Haha hier lachen ze ook overal om, als ik zeg "mama gaat een banaan eten" Nou dan heb ik twee breed lachende meisjes!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 1 maa 2012 - 0:18

Nou Inge dat ben ik wel met Rush eens... ik heb daar echt respect voor! Super knap van je!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 0:24

studiebol schreef:
Stofzuiger schreef:

Niet stiekem Studie, je doet het echt goed met je meiden!! Welke forumster wil jij een complimentje geven? 699888

Aah dankjewel Welke forumster wil jij een complimentje geven? 561177 Haha hier lachen ze ook overal om, als ik zeg "mama gaat een banaan eten" Nou dan heb ik twee breed lachende meisjes!
Leuk he? Ookal ben je dan moe, als ze zo aan het lachen zijn voel je je toch beter en lach je automatisch terug.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 0:27

Rush schreef:Pippa; Ik vind het knap dat je zoveel onderneemt ondanks dat je zo vaak moe bent. Ik lees daar veel minder over, al zal het vast nog wel aanwezig zijn, helaas. Toch vind ik het positief dat je nooit erover zeurt.

Oké, nu moet ik huilen. Ik heb een rot week en vooral een rotdag door die stomme revalidatie en nu lees ik dit, zo lief I love you Ik probeer inderdaad dingen te ondernemen; en het beste uit mijn leven te halen, om mezelf gelukkig te houden/te maken. Helaas lukt dat deze week wat minder en heb ik bijna alles af moeten zeggen, maar ik wil daar niet over zeuren, omdat ik bang ben dat mensen dat stom vinden Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 0:29

Nou Rush, geen complimentje voor mij? :P haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 0:29

Mama van 2 / Ik hoef niet te zeggen waarom, ze is gewoon een kanjer
Susan / Voor haar geldt hetzelfde, een topvrouw
Lejow / Je zit in zo'n achtbaan en behoudt je humor en liefde voor anderen, en dat vind ik echt top om te zien

Elodie / Omdat ze lief is, en ondanks een druk leven alle liefde voor haar zoon heeft & alle ballen hoog weet te houden
Makamba / Je bent een super vrouw, vergeet dat niet.

Charlie / Omdat ze haar schouders eronder weet te houden
CKC 2 / Wat een positieveling ben jij, echt super om te lezen & te zien

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 1 maa 2012 - 0:29

Antibes schreef:Hé, wat lief Sunprincess, die had ik niet verwacht!

Ik wil een complimentje geven aan Leaf: omdat ze zo fantastisch doorbikkelt en er nog steeds voor haar vriendinnen (lees mijn studiegezeik) is. Ook ben ik trots op Pompoen die nog heel gezellig en vrolijk is, ondanks alle medische rompslomp van afgelopen tijd. Charlie , omdat ze nog steeds haar nuchtere humor niet verloren is, ondanks dat ze een hoop op haar bordje krijgt en het thuis niet helemaal lekker loopt en tot slot Nour omdat ze zo knap reflecteert en op het juiste moment aan de bel trekt en daar gelijk actief mee aan de slag gaat, dat vergt moed én kracht.

Ah wat lief! Dank je!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: