Welke forumster wil jij een complimentje geven?
+9
Rush
Jasmine
Poisongirl
Ibbeltje
Antibes
Lejow
Sorella
studiebol
Pien
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke forumster wil jij een complimentje geven?
Om alvast in de stemming te komen, morgen is het namelijk Nationale Complimenten dag!
Gast- Gast
Re: Welke forumster wil jij een complimentje geven?
Ik wil Lejow een compliment geven omdat ze zich zo sterk houdt en hetzelfde compliment voor mamavan2.
Ik wil Antibes haar mooie gezicht complimenteren.
Stofzuiger omdat je het zo goed doet met je kindjes.
Ik wil Antibes haar mooie gezicht complimenteren.
Stofzuiger omdat je het zo goed doet met je kindjes.
Gast- Gast
Lejow en mamavan2, beide 2kanjers die ik meer dan het beste gun!! Denk vaak aan hun....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Mama van 2 omdat ik haar zo respecteer hoe ze om gaat in deze moeilijke situatie.
Stofzuiger, jou ook. Vind het knap dat je om hulp hebt gevraagd, dat je dat gekregen hebt en dat het volgens mij, zoals ik het begrijp nu ook best goed gaat!
Maar ook Susan om de situatie met E.
(En stiekem wil ik me zelf ook ff een schouderklopje geven. Ik red het goed met die meiden in mijn eentje. Ze zijn dan wel 8 weken te vroeg maar er is vind ik weinig van te merken, ze doen het zooo goed ben er best trots op hoe ik het met ze red)
Stofzuiger, jou ook. Vind het knap dat je om hulp hebt gevraagd, dat je dat gekregen hebt en dat het volgens mij, zoals ik het begrijp nu ook best goed gaat!
Maar ook Susan om de situatie met E.
(En stiekem wil ik me zelf ook ff een schouderklopje geven. Ik red het goed met die meiden in mijn eentje. Ze zijn dan wel 8 weken te vroeg maar er is vind ik weinig van te merken, ze doen het zooo goed ben er best trots op hoe ik het met ze red)
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Mamma van 2 voor haar kracht
Marin voor haar stoere foto's, helemaal mijn stijltje
Smikkel voor haar leuke huisje
Powerbabe omdat ze mij het lijstje heeft laten invullen van 20 redenen waarom je gelukkig bent
Goochempie omdat ze een goede hondentrainer is (hahaha, ik moet nog steeds lachen om die foto waar Nala dat kussen had gesloopt... Doet ze nooiiiittt!)
En iedereen die verder een complimentje kan gebruiken heeft er bij deze van mij een gekregen
Marin voor haar stoere foto's, helemaal mijn stijltje
Smikkel voor haar leuke huisje
Powerbabe omdat ze mij het lijstje heeft laten invullen van 20 redenen waarom je gelukkig bent
Goochempie omdat ze een goede hondentrainer is (hahaha, ik moet nog steeds lachen om die foto waar Nala dat kussen had gesloopt... Doet ze nooiiiittt!)
En iedereen die verder een complimentje kan gebruiken heeft er bij deze van mij een gekregen
Gast- Gast
Oké, dit kwam als eerst in me op, als ik er langer over na ga denken komt er vast meer
Marin, voor de foto's in het fototopic, ik vind ze heel mooi!
Punk'd, je lijkt me een ontzettend leuke meid en ik vind het leuk om jouw reacties te lezen.
Marin, voor de foto's in het fototopic, ik vind ze heel mooi!
Punk'd, je lijkt me een ontzettend leuke meid en ik vind het leuk om jouw reacties te lezen.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ahw pfff.. dit vind ik echt heel lief
Ik wil de leden van dit forum een schouderklopje geven, jullie zijn ZO'N ongelofelijke steun voor me geweest de afgelopen maand, en nog..
Het doet me (en mijn vriend trouwens ook) zo goed, en ik vind het zo fijn!
Echt vanuit de grond van mijn hart, bedankt
En verder voor Mama van 2 en Susan, ik heb respect voor de manier waarop zij in het leven staan en omgaan met beperkingen van hun kids. Jullie kids mogen trots zijn op jullie!!
Ik wil de leden van dit forum een schouderklopje geven, jullie zijn ZO'N ongelofelijke steun voor me geweest de afgelopen maand, en nog..
Het doet me (en mijn vriend trouwens ook) zo goed, en ik vind het zo fijn!
Echt vanuit de grond van mijn hart, bedankt
En verder voor Mama van 2 en Susan, ik heb respect voor de manier waarop zij in het leven staan en omgaan met beperkingen van hun kids. Jullie kids mogen trots zijn op jullie!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Niet stiekem Studie, je doet het echt goed met je meiden!!studiebol schreef:Stofzuiger, jou ook. Vind het knap dat je om hulp hebt gevraagd, dat je dat gekregen hebt en dat het volgens mij, zoals ik het begrijp nu ook best goed gaat!
Ja, hier gaat het goed. Net de laatste fles gegeven op ons bed (mijn man is niet thuis), en ze waren in een zeer goed humeur en lagen met z'n 2en te schateren om alles wat ik zei, zo lief
Gast- Gast
Hé, wat lief Sunprincess, die had ik niet verwacht!
Ik wil een complimentje geven aan Leaf: omdat ze zo fantastisch doorbikkelt en er nog steeds voor haar vriendinnen (lees mijn studiegezeik) is. Ook ben ik trots op Pompoen die nog heel gezellig en vrolijk is, ondanks alle medische rompslomp van afgelopen tijd. Charlie , omdat ze nog steeds haar nuchtere humor niet verloren is, ondanks dat ze een hoop op haar bordje krijgt en het thuis niet helemaal lekker loopt en tot slot Nour omdat ze zo knap reflecteert en op het juiste moment aan de bel trekt en daar gelijk actief mee aan de slag gaat, dat vergt moed én kracht.
Ik wil een complimentje geven aan Leaf: omdat ze zo fantastisch doorbikkelt en er nog steeds voor haar vriendinnen (lees mijn studiegezeik) is. Ook ben ik trots op Pompoen die nog heel gezellig en vrolijk is, ondanks alle medische rompslomp van afgelopen tijd. Charlie , omdat ze nog steeds haar nuchtere humor niet verloren is, ondanks dat ze een hoop op haar bordje krijgt en het thuis niet helemaal lekker loopt en tot slot Nour omdat ze zo knap reflecteert en op het juiste moment aan de bel trekt en daar gelijk actief mee aan de slag gaat, dat vergt moed én kracht.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik wil jullie allemaal een compliment geven voor jullie bijdrage aan het forum. Ik blijf er terug komen dus jullie doen blijkbaar iets goeds
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
+1Ibbeltje schreef:Ik wil jullie allemaal een compliment geven voor jullie bijdrage aan het forum. Ik blijf er terug komen dus jullie doen blijkbaar iets goeds
Gast- Gast
Lejow omdat ze zich zo sterk houdt.
Mamavan2 vanwege de situatie van M.ara Hoe je daarmee omgaat heb ik echt bewondering voor!
Stofzuiger, omdat je hebt durven toegeven hulp nodig te hebben en die hulp ook hebt aangepakt
Susan om hoe zij omgaat met de situatie van E.zra en hoe zij de hele woonkamer zo prikkelarm mogelijk hebben gemaakt voor hem
Mamsie omdat zij het toch maar mooi flikt met de kinderen, ik heb echt bewondering voor je
Studie, idd, precies om de redenen die je zelf aangeeft!
ehm.. en vast nog veel meer, maar dit schiet me zo te binnen
Mamavan2 vanwege de situatie van M.ara Hoe je daarmee omgaat heb ik echt bewondering voor!
Stofzuiger, omdat je hebt durven toegeven hulp nodig te hebben en die hulp ook hebt aangepakt
Susan om hoe zij omgaat met de situatie van E.zra en hoe zij de hele woonkamer zo prikkelarm mogelijk hebben gemaakt voor hem
Mamsie omdat zij het toch maar mooi flikt met de kinderen, ik heb echt bewondering voor je
Studie, idd, precies om de redenen die je zelf aangeeft!
ehm.. en vast nog veel meer, maar dit schiet me zo te binnen
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Alyssa: omdat zij ondanks alles zó ontzettend positief blijft
2CKC2: om dezelfde reden
Lejow: omdat ze zich er deze weken zo goed doorheen slaat
Eigenlijk gewoon iedereen die het verdient!!
2CKC2: om dezelfde reden
Lejow: omdat ze zich er deze weken zo goed doorheen slaat
Eigenlijk gewoon iedereen die het verdient!!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik wil Charlie een complimentje geven omdat ik het knap vind dat ze een toch best wel vervelende situatie met zoveel humor en zelfspot kan bekijken.
Ik wil Mama van 2 een complimentje geven omdat ze zo sterk is. Dat geldt ook voor Lejow!
Ik wil punk'd een complimentje geven omdat ik het echt knap vind dat jij dingen die je niet lekker zitten in je leven zo goed aanpakt en je jezelf zoveel mogelijk wilt ontwikkelen. Daardoor zit jij lekkerder in je vel en gaat het super goed in je relatie.
Ik wil Antibes een compliment geven omdat ze zo hard aan het studeren/werken is de laatste tijd.
En ik wil mezelf een compliment geven omdat ik al mijn tentamens heb gehaald, haha!
Ik wil Mama van 2 een complimentje geven omdat ze zo sterk is. Dat geldt ook voor Lejow!
Ik wil punk'd een complimentje geven omdat ik het echt knap vind dat jij dingen die je niet lekker zitten in je leven zo goed aanpakt en je jezelf zoveel mogelijk wilt ontwikkelen. Daardoor zit jij lekkerder in je vel en gaat het super goed in je relatie.
Ik wil Antibes een compliment geven omdat ze zo hard aan het studeren/werken is de laatste tijd.
En ik wil mezelf een compliment geven omdat ik al mijn tentamens heb gehaald, haha!
Gast- Gast
Hier ben ik het helemaal mee eens en dat geldt ook voor CKC, al is die situatie natuurlijk anders.Powerbabe schreef:Ik wil Charlie een complimentje geven omdat ik het knap vind dat ze een toch best wel vervelende situatie met zoveel humor en zelfspot kan bekijken.
Mama van 2 en Lejow, omdat ze uber sterke vrouwen zijn in deze moeilijke tijd, waar zoveel tegenslagen komen steeds.
Susan, omdat ik bewondering heb voor de manier waarop zij het haar zoontje (en gezin natuurlijk) 'makkelijker' probeert te maken.
Punk'd omdat ze er altijd zo fabulous uit ziet!
Lotus, omdat ze toch maar mooi even de stap gezet heeft voor een eigen plekje.
Mamsie: 3 koters op zo`n jonge leeftijd en dan ook nog studeren, petje af!
Joan: Omdat ze gewoon heel sexy is en ik altijd m`n verhaal bij haar kwijt kan.
Alex: Omdat haar foto`s zo hot waren en ik hoop dat ze dat ooit zelf ook vol trots kan zeggen!
Maple: You go girl, met je huisje en je nieuwe liefde!
Zelda; M`n excuses voor je vreemde Facebook timeline (haha, even excuses tussendoor)
Sjaan; Ik vind het zo leuk voor je dat je weer leuke kleding en hakken kan dragen, dat staat je super goed!
Powerbabe, dat ze haar tentamens allemaal gehaald heeft
Mezelf; omdat ik een vast contract gekregen heb
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Euc; omdat ze gewoon stoer is, ghehe
Youandi; Ik vind het knap hoe je je door de situatie met je zus heen geslagen hebt, gelukkig gaat nu alles weer goed.
Pippa; Ik vind het knap dat je zoveel onderneemt ondanks dat je zo vaak moe bent. Ik lees daar veel minder over, al zal het vast nog wel aanwezig zijn, helaas. Toch vind ik het positief dat je nooit erover zeurt.
VC; Je bent een supermama. N. heeft echt een coole moeder en trek je niks aan van die huismutsen op het schoolplein chick!
Inge; Zo knap dat je zo ontzettend afgevallen bent. Meer dan 40 kilo, echt ongelooflijk!
Youandi; Ik vind het knap hoe je je door de situatie met je zus heen geslagen hebt, gelukkig gaat nu alles weer goed.
Pippa; Ik vind het knap dat je zoveel onderneemt ondanks dat je zo vaak moe bent. Ik lees daar veel minder over, al zal het vast nog wel aanwezig zijn, helaas. Toch vind ik het positief dat je nooit erover zeurt.
VC; Je bent een supermama. N. heeft echt een coole moeder en trek je niks aan van die huismutsen op het schoolplein chick!
Inge; Zo knap dat je zo ontzettend afgevallen bent. Meer dan 40 kilo, echt ongelooflijk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Stofzuiger schreef:Niet stiekem Studie, je doet het echt goed met je meiden!!studiebol schreef:Stofzuiger, jou ook. Vind het knap dat je om hulp hebt gevraagd, dat je dat gekregen hebt en dat het volgens mij, zoals ik het begrijp nu ook best goed gaat!
Ja, hier gaat het goed. Net de laatste fles gegeven op ons bed (mijn man is niet thuis), en ze waren in een zeer goed humeur en lagen met z'n 2en te schateren om alles wat ik zei, zo lief
Aah dankjewel Haha hier lachen ze ook overal om, als ik zeg "mama gaat een banaan eten" Nou dan heb ik twee breed lachende meisjes!
studiebol- Ratel
Nou Inge dat ben ik wel met Rush eens... ik heb daar echt respect voor! Super knap van je!
studiebol- Ratel
Leuk he? Ookal ben je dan moe, als ze zo aan het lachen zijn voel je je toch beter en lach je automatisch terug.studiebol schreef:Stofzuiger schreef:Niet stiekem Studie, je doet het echt goed met je meiden!!studiebol schreef:Stofzuiger, jou ook. Vind het knap dat je om hulp hebt gevraagd, dat je dat gekregen hebt en dat het volgens mij, zoals ik het begrijp nu ook best goed gaat!
Aah dankjewel Haha hier lachen ze ook overal om, als ik zeg "mama gaat een banaan eten" Nou dan heb ik twee breed lachende meisjes!
Gast- Gast
Rush schreef:Pippa; Ik vind het knap dat je zoveel onderneemt ondanks dat je zo vaak moe bent. Ik lees daar veel minder over, al zal het vast nog wel aanwezig zijn, helaas. Toch vind ik het positief dat je nooit erover zeurt.
Oké, nu moet ik huilen. Ik heb een rot week en vooral een rotdag door die stomme revalidatie en nu lees ik dit, zo lief Ik probeer inderdaad dingen te ondernemen; en het beste uit mijn leven te halen, om mezelf gelukkig te houden/te maken. Helaas lukt dat deze week wat minder en heb ik bijna alles af moeten zeggen, maar ik wil daar niet over zeuren, omdat ik bang ben dat mensen dat stom vinden
Gast- Gast
Nou Rush, geen complimentje voor mij? haha!
Gast- Gast
Mama van 2 / Ik hoef niet te zeggen waarom, ze is gewoon een kanjer
Susan / Voor haar geldt hetzelfde, een topvrouw
Lejow / Je zit in zo'n achtbaan en behoudt je humor en liefde voor anderen, en dat vind ik echt top om te zien
Elodie / Omdat ze lief is, en ondanks een druk leven alle liefde voor haar zoon heeft & alle ballen hoog weet te houden
Makamba / Je bent een super vrouw, vergeet dat niet.
Charlie / Omdat ze haar schouders eronder weet te houden
CKC 2 / Wat een positieveling ben jij, echt super om te lezen & te zien
Susan / Voor haar geldt hetzelfde, een topvrouw
Lejow / Je zit in zo'n achtbaan en behoudt je humor en liefde voor anderen, en dat vind ik echt top om te zien
Elodie / Omdat ze lief is, en ondanks een druk leven alle liefde voor haar zoon heeft & alle ballen hoog weet te houden
Makamba / Je bent een super vrouw, vergeet dat niet.
Charlie / Omdat ze haar schouders eronder weet te houden
CKC 2 / Wat een positieveling ben jij, echt super om te lezen & te zien
Gast- Gast
Antibes schreef:Hé, wat lief Sunprincess, die had ik niet verwacht!
Ah wat lief! Dank je!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil jij een complimentje geven?
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: