Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

+40
_Liv
Exogenesis
Tania
Caro
Ibbeltje
mzcharlotte
Stuiterbal
Steep
Lejow
Happinaz
Surya
Pompoen
Printje
Snoes
Punk'd
Luce
Poubelle
xxjojootjexx
Caroow
Reva
SoGood
Urban Naked
Kowalski
Vixen
Sayuri
Susan
Mamsie
Elliot
Minx
Toet
Mees
Feline
Bliss
Sea of Trees
Charles
Parel
Marin
Pommes
Bazinga
Roza
44 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Roza do 27 jun 2013 - 8:51

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?
Mag qua uiterlijk, baan, karakter, kledingstijl.. Wat dan ook..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Bazinga do 27 jun 2013 - 8:55

RYW, absoluut. Ik weet ook slijmerig dit over kan komen, maar zij weet 't ook dus :P

Ik heb zo'n immens veel respect voor haar, ze is zo sterk, ze heeft doorzettingsvermogen en is zelfstandig, ze is een moeder, maar een hele coole moeder, die haar eigen identiteit niet verloren is. Als ik problemen heb, kan ik bij haar terecht en komt ze altijd met oplossingen of troostende of opbeurende woorden en ik heb gewoon heel veel respect voor haar. Zij is echt een soort rolmodel geworden, al is 't misschien meer in de vorm van grote zus.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Pommes do 27 jun 2013 - 8:56

Punk'd, gave en leuke kledingstijl en een gave baan! Ook haar inrichtingsstijl spreekt mij aan.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Roza do 27 jun 2013 - 8:58

Oh ik nomineer een combinatie van:
Poubelle (voor het figuur/gezond eten)
Punk'd (voor de kleding)
Pippa (het lieve karakter)
Charles (de humor)

Dan zou ik toch echt een stuk leuker zijn Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 9:05

Op Charles, zowel uiterlijk als haar leven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Parel do 27 jun 2013 - 9:06

Ik zou best het mooie lijf en leden van proudmom of Blair willen hebben!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Charles do 27 jun 2013 - 9:09

Marin schreef:Op Charles, zowel uiterlijk als haar leven.
Eeeeeecht? Gek! Waarom? Jij bent veel slimmer, hebt je achtergrond mee, hebt geen vliegAngst en dus veel super reizen gemaakt, hebt 100x mooiere borsten, ben jaloers op jouw armen en schouders, need i go on? Ja ik heb kindjes en een huis. Maar dat is alleen omdat ik ietsje ouder ben!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 9:11

Charles schreef:
Marin schreef:Op Charles, zowel uiterlijk als haar leven.
Eeeeeecht? Gek! Waarom? Jij bent veel slimmer, hebt je achtergrond mee, hebt geen vliegAngst en dus veel super reizen gemaakt, hebt 100x mooiere borsten, ben jaloers op jouw armen en schouders, need i go on? Ja ik heb kindjes en een huis. Maar dat is alleen omdat ik ietsje ouder ben!

Ja nou! Jij hebt weer een mooier gezichtje! En die kinders, oh die kinders I love you
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Sea of Trees do 27 jun 2013 - 9:12

Op Stuiterbal haar karakter en de manier waarop ze dingen voor elkaar en geregeld krijgt. en Pippa haar poets-skills Very Happy
Ook zou ik dolgraag het lichaam van Carrie of Harisson willen hebben.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Charles do 27 jun 2013 - 9:14

Ik heb een pukkelhuid. Jij niet! En je vent verdient denk ik meer dan die van mij hahah. Dus stoppen nu Laughing. Jullie kids gaan ongetwijfeld fabuleus eruit zien. Anna-Charlotte en Frederik-Hendrik.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Parel do 27 jun 2013 - 9:17

Oh ja, harrisons leven wil ik ook wel een dag. Inclusief vriend haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Charles do 27 jun 2013 - 9:21

Lichaam van Harri/Carrie/Jip/Paper Crown.

Borsten van Marin.

Gezicht van Urban Naked.

Haar van Punkd/Parel/Siamsa.

Benen van Lacey.

Garderobe en pinpas van PC.

Humor van Rood.

Brains van antibes.

Zachtheid van Ibbel.

Uitstraling van Pippa en Lady4.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 9:21

Harrison qua optimisme, AnnaK qua brains (verwoorden in reacties) en hoe suf het wellicht ook klinkt; verder hoef ik niet per se op iemand te lijken, omdat ik mezelf steeds meer "waardeer" om wie ik ben. Dat is niet perfect, maar hoeft ook niet. O,ja... de inclusieve blik van Artemis.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 9:23

Charles schreef:Ik heb een pukkelhuid. Jij niet! En je vent verdient denk ik meer dan die van mij hahah. Dus stoppen nu Laughing. Jullie kids gaan ongetwijfeld fabuleus eruit zien. Anna-Charlotte en Frederik-Hendrik.

Hahahahaa oh dear god je weet niet wat je zegt met je Frederik. As we speak is m'n vriend de Sims aan het spelen en drie keer raden hoe z'n sim heet... Oh wacht, wel met ck natuurlijk..Echt, wat is dat toch met die jongen... laughcry

En ik heb ook pukkels hoor ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Bliss do 27 jun 2013 - 9:25

Haha Marin, als je je kind zo noemt, moet je wel weer terug verhuizen naar DH!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Feline do 27 jun 2013 - 9:25

Als ik toch mag kiezen.. Doe me dan maar het lichaam van Harrie! Inclusief de lengte! En het haar van UN. En de droge humor van Carrie!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 9:27

Bliss schreef:Haha Marin, als je je kind zo noemt, moet je wel weer terug verhuizen naar DH!

Als hij ons kind echt zo gaat noemen (never gonna happen) noem ik t kind gewoon Vieze Freddy.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Mees do 27 jun 2013 - 9:28

De haren van UN.
De mond van Harrison.
De kleding van een heleboel meiden.
De kids van Charles!
Het paard van Exo.

Edit: willen lijken klopt niet helemaal geloof ik laughcry. Zou ik willen, klopt beter geloof ik...


Laatst aangepast door Mees op do 27 jun 2013 - 9:35; in totaal 1 keer bewerkt
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Parel do 27 jun 2013 - 9:29

Oh Charles ik wil die outfit van jou, die met die zwart witte stippen legging!

En pc d'r garderobe en toelage inderdaad, alleen dan wil ik ook d'r lijf anders heb ik er zo weinig aan haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Charles do 27 jun 2013 - 9:30

Die is blauw wit en hangt voor nog geen 15  euro bij de h en m!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Sea of Trees do 27 jun 2013 - 9:32

Marin schreef:
Bliss schreef:Haha Marin, als je je kind zo noemt, moet je wel weer terug verhuizen naar DH!

Als hij ons kind echt zo gaat noemen (never gonna happen) noem ik t kind gewoon Vieze Freddy.
Viese Furrr I love you
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Toet do 27 jun 2013 - 9:33

Ik vind het best grappig dat jullie kleding van iemand (punk'd in dit geval) noemen. Waarom zorg je daar dan niet gewoon voor? Dat is een ding in het leven waar je zelf alle invloed op hebt, waarom kijk je op tegen iemand kleding, als je zelf in handen hebt wat je draagt? Zelfde geldt eigenlijk -oké niet in alle gevallen- voor iemands lichaam/figuur.. We weten toch allemaal dat Punk'd, Harri en Poubelle daar ook hard voor werken? Als je het zo graag wil, waarom ga je er dan niet voor zorgen..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Minx do 27 jun 2013 - 9:36

Rood, volgens mij een mooie stabiele persoonlijkheid die weet wat ze wil en zo ook in het leven staat.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Elliot do 27 jun 2013 - 9:36

Oehh ik wil het huis van PC, het haar van Parel, een passie voor m'n baan zoals Printje die heeft en ik zou graag qua reacties verwoorden op Artemis of Guatarri willen lijken.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Feline do 27 jun 2013 - 9:39

Toet, ik moet er zo vies hard voor werken en pijn lijden om zo'n figuur te krijgen. Dat heb ik er niet voor over maar daarom droom ik soms wel een beetje van zo'n mooi lichaam! smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum