Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
+17
Polly
Raindrop
Poisongirl
Kaboutertje
Dennenappel
Bliss
Snoes
Antibes
Susan
Caramba
RYW
Tania
Mamsie
PluDan
Rush
Marin
Sugarfall
21 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
Ik zou wel eens een dagje Joy willen zijn, omdat ze veel reist en omdat ze mooie foto's kan maken en de wereld dus nauwkeurig weet te bekijken.
Ook zou ik wel eens een dag in de schoenen van Antibes willen staan, omdat zij een erg interessante studie doet en ik wel eens wil weten wat er op een studiedag in haar hoofd omgaat en op welke manier zij leert. Volgens mij is ze namelijk heel wiskundig en ik juist niet..
En jullie? En waarom?
Ook zou ik wel eens een dag in de schoenen van Antibes willen staan, omdat zij een erg interessante studie doet en ik wel eens wil weten wat er op een studiedag in haar hoofd omgaat en op welke manier zij leert. Volgens mij is ze namelijk heel wiskundig en ik juist niet..
En jullie? En waarom?
Gast- Gast
Re: Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
Polly, ze zit nu in zo'n mooi land/mooie stad, volgens mij heeft ze het heel erg naar haar zin, en het lijkt mij gewoon heel gaaf om een tijdje in het buitenland te wonen/werken.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Wat lief Youandi! Maar als je mij tegenwoordig zou zijn, zou je gewoon op de bank zitten en Friends kijken en werkloos zijn. Ook leuk, maar minder stuk spannend
Maar op m'n eerstvolgende reis mag je wel een keertje ruilen
Ik zou graag een keertje Minneke of Susan willen zijn. Allebei twee leuke, slimme vrouwen met twee kinderen (ik zou dat graag willen weten, hoe het is om twee kinderen te hebben). Daarbij denk ik dat Minneke een leuke baan heeft.
En Zero, hoe is het is om fotograaf van beroep te zijn. En wat er nou eigenlijk in dat gekke koppie van haar omgaat
Maar op m'n eerstvolgende reis mag je wel een keertje ruilen
Ik zou graag een keertje Minneke of Susan willen zijn. Allebei twee leuke, slimme vrouwen met twee kinderen (ik zou dat graag willen weten, hoe het is om twee kinderen te hebben). Daarbij denk ik dat Minneke een leuke baan heeft.
En Zero, hoe is het is om fotograaf van beroep te zijn. En wat er nou eigenlijk in dat gekke koppie van haar omgaat
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik wil wel een dagje een mama zijn, welke maakt me niet zoveel uit. Maar gewoon om te kijken hoe het is. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik wil wel een dagje een mama zijn, welke maakt me niet zoveel uit. Maar gewoon om te kijken hoe het is. :-)
Die gedachte had ik ook dus Kijken of ik dan nog het gevoel heb wat ik nu heb
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Rush schreef:Ik wil wel een dagje een mama zijn, welke maakt me niet zoveel uit. Maar gewoon om te kijken hoe het is. :-)
Die gedachte had ik ook dus Kijken of ik dan nog het gevoel heb wat ik nu heb
Dat zou ik ook wel willen.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Studeert er iemand Literatuurwetenschap, Filosofie of diergeneeskunde? Dan wil ik wel een dagje ruilen. Lijkt me heerlijk weer te studeren. Liefst ook iemand die een jaartje of 21 is, dan kan ik ook daarna ook lekker stappen en dan voelt het weer zo groots en spannend.
Gast- Gast
Ik zou wel iemand willen zijn die geen moeder is. Er komen een specifieke namen in me op nu, maar weer even weten hoe het is om écht niks te hoeven bijvoorbeeld, en je gang kunnen gaan.
Gast- Gast
Arden schreef:Ik zou wel iemand willen zijn die geen moeder is. Er komen een specifieke namen in me op nu, maar weer even weten hoe het is om écht niks te hoeven bijvoorbeeld, en je gang kunnen gaan.
Echt niets te hoeven heeft niets te maken met wel of geen moeder zijn. De meeste volwassen mensen hebben elke dag hun verplichtingen.
Gast- Gast
Nou ben ik nog niet helemaal volwassen, haha, maar ik heb af en toe ook wel dagen dat ik echt niets hoef hoor. Als de tentamens net geweest zijn, ik vrij ben, niet hoef te hockeyen, etc. Dan hoef ik helemaal niets te doen. Ik leg mezelf dan vaak alsnog wel dingen op, maar in theorie zou ik dan helemaal niets hoeven doen en kan ik de hele dag in bed blijven liggen als ik dat zou willen.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Nou ben ik nog niet helemaal volwassen, haha, maar ik heb af en toe ook wel dagen dat ik echt niets hoef hoor. Als de tentamens net geweest zijn, ik vrij ben, niet hoef te hockeyen, etc. Dan hoef ik helemaal niets te doen. Ik leg mezelf dan vaak alsnog wel dingen op, maar in theorie zou ik dan helemaal niets hoeven doen en kan ik de hele dag in bed blijven liggen als ik dat zou willen.
Jij bent nog studen, dat maakt het wel iets anders. Ik moet elke dag wel iets en ik denk andere mensen zonder kinderen ook.
Gast- Gast
Ja, dat is waar. Maar toch ben ik het niet helemaal met je eens. Er zijn zat mensen die niet meer studeren, fulltime werken en op zaterdag helemaal niets moeten bijvoorbeeld. Ik denk toch dat het uitmaakt als je echt alleen maar voor jezelf hoeft te zorgen.
Als je een huisdier of kind hebt is het al anders, want die kunnen niet voor zichzelf zorgen.
Ontopic, zou ik wel een keer willen ruilen met een forumster die zwanger is of een kindje heeft. Dat lijkt me leuk! Hoi, rammelende eierstokken.
Als je een huisdier of kind hebt is het al anders, want die kunnen niet voor zichzelf zorgen.
Ontopic, zou ik wel een keer willen ruilen met een forumster die zwanger is of een kindje heeft. Dat lijkt me leuk! Hoi, rammelende eierstokken.
Gast- Gast
Nou heb geen kinderen of huisdieren maar er moet meestal wel iets. Of de was of boodschappen of huishouden of zo.
Gast- Gast
Ja, maar dat moet niet perse op die dag. Je kunt dat ook een dag eerder of later doen. Je kunt niet tegen je kind zeggen hee, ik geef je morgen wel weer te eten. Dat is meer wat ik bedoel.
Gast- Gast
Ja oke maar ja je kan je kind ook naar een oppas brengen dan haha nee snap je wel hoor. Maar ja eigenlijk is er toch van alles te doen zo
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ja, maar dat moet niet perse op die dag. Je kunt dat ook een dag eerder of later doen. Je kunt niet tegen je kind zeggen hee, ik geef je morgen wel weer te eten. Dat is meer wat ik bedoel.
Maar ze schrijft echt niets te hoeven en je gang te gaan. Dat kan dus bij bijna niemand. Niet op het moment dat jezelf wil in ieder geval, want dan loopt alles in het honderd. Als je student bent haal je, je tentamens (of niet want dan herkans je), verdien je geld met je bijbaan en heb je veel vrijheid. Als je een fulltime baan hebt, een huishouden, een partner of andere personen waar je rekening mee moet houden, rekeningen die moeten worden betaald en misschien wel een eigen bedrijf hebt, bestaat echt niets hoeven en je gang gaan ook niet.
Gast- Gast
Jolie2 schreef:Powerbabe schreef:Ja, maar dat moet niet perse op die dag. Je kunt dat ook een dag eerder of later doen. Je kunt niet tegen je kind zeggen hee, ik geef je morgen wel weer te eten. Dat is meer wat ik bedoel.
Maar ze schrijft echt niets te hoeven en je gang te gaan. Dat kan dus bij bijna niemand. Niet op het moment dat jezelf wil in ieder geval, want dan loopt alles in het honderd. Als je student bent haal je, je tentamens (of niet want dan herkans je), verdien je geld met je bijbaan en heb je veel vrijheid. Als je een fulltime baan hebt, een huishouden, een partner of andere personen waar je rekening mee moet houden, rekeningen die moeten worden betaald en misschien wel een eigen bedrijf hebt, bestaat echt niets hoeven en je gang gaan ook niet.
Anders ga je er even diep op in.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ken genoeg werkende mensen die op een zaterdag of zondag ook echt niets kunnen doen, gewoon beetje op de bank een hele dag hangen. Bij een 9 tot 5 baan kan dat echt prima. Die rekeningen kan je ook op donderdagavond doen bij wijze van. Met een kind kan dat niet. Dat is wat Arden en PB bedoelen. Studenten kunnen dat misschien wel meer, aan de andere kant, werken zij vaak juist wél in het weekend om wat bij te verdienen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Niemand eigenlijk.. Elk huisje heeft z'n kruisje
Maar als iemands vriend een look-a-like is van Kellan Lutz dan is 't een ander verhaal.
Maar als iemands vriend een look-a-like is van Kellan Lutz dan is 't een ander verhaal.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Ik ken genoeg werkende mensen die op een zaterdag of zondag ook echt niets kunnen doen, gewoon beetje op de bank een hele dag hangen. Bij een 9 tot 5 baan kan dat echt prima. Die rekeningen kan je ook op donderdagavond doen bij wijze van. Met een kind kan dat niet. Dat is wat Arden en PB bedoelen. Studenten kunnen dat misschien wel meer, aan de andere kant, werken zij vaak juist wél in het weekend om wat bij te verdienen.
Dat kan, ik kan me er in ieder geval niets bij voorstellen. Bij mij is het in ieder geval niet zo, dus ik denk niet dat het per se afhangt van het al dan niet hebben van een kind.
Gast- Gast
Euhm ja. Alsof je zonder kinderen geen alledaagse verplichtingen hebt.Mamsie schreef:Jolie2 schreef:Powerbabe schreef:Ja, maar dat moet niet perse op die dag. Je kunt dat ook een dag eerder of later doen. Je kunt niet tegen je kind zeggen hee, ik geef je morgen wel weer te eten. Dat is meer wat ik bedoel.
Gast- Gast
Nou ik kan met mijn 9 tot 5 baan ook echt niet op zaterdag de hele dag op de bank zitten. Zondags heeeeeeel soms..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lorna mercedez schreef:Euhm ja. Alsof je zonder kinderen geen alledaagse verplichtingen hebt.Mamsie schreef:Jolie2 schreef:Powerbabe schreef:Ja, maar dat moet niet perse op die dag. Je kunt dat ook een dag eerder of later doen. Je kunt niet tegen je kind zeggen hee, ik geef je morgen wel weer te eten. Dat is meer wat ik bedoel.
Ja maar kom op je weet toch wat ze bedoelt.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nouja daar snap ik dus niets van, wat doe je dan met je tijd?! Ik loop nu van half 9 tot half 6 stage, heb minimaal 2 uur reistijd op een dag, studeer er naast, hockey 2 dagen in de week, zie mijn vriendinnen, zorg voor het huishouden, en krijg het nog voor elkaar om niet perse iets te moeten op zaterdag.
Ik weet niet wat jullie onder alledaagse verplichtingen en "moeten" zien. Ik doe elke dag boodschappen, dus ja dat is een alledaagse verplichting, maar ik kan er ook voor kiezen de boodschappen op vrijdag alvast te doen voor zaterdag. En mijn huis is al schoon. Dus wat moet ik dan verder nog perse doen op zaterdag?
Ik zeg niet dat ik elke zaterdag niets te doen heb, maar als ik het zou willen zou het af en toe best kunnen.
Ik weet niet wat jullie onder alledaagse verplichtingen en "moeten" zien. Ik doe elke dag boodschappen, dus ja dat is een alledaagse verplichting, maar ik kan er ook voor kiezen de boodschappen op vrijdag alvast te doen voor zaterdag. En mijn huis is al schoon. Dus wat moet ik dan verder nog perse doen op zaterdag?
Ik zeg niet dat ik elke zaterdag niets te doen heb, maar als ik het zou willen zou het af en toe best kunnen.
Gast- Gast
Mamsie schreef:Lorna mercedez schreef:Euhm ja. Alsof je zonder kinderen geen alledaagse verplichtingen hebt.Mamsie schreef:Jolie2 schreef:Powerbabe schreef:Ja, maar dat moet niet perse op die dag. Je kunt dat ook een dag eerder of later doen. Je kunt niet tegen je kind zeggen hee, ik geef je morgen wel weer te eten. Dat is meer wat ik bedoel.
Ja maar kom op je weet toch wat ze bedoelt.
Nee, want ze schrijft dit:
Arden schreef:
Ik zou wel iemand willen zijn die geen moeder is. Er komen een specifieke namen in me op nu, maar weer even weten hoe het is om écht niks te hoeven bijvoorbeeld, en je gang kunnen gaan.
Ze onderstreept zelfs echt. Dus als je geen moeder bent weet je pas hoe het is om echt niks te hoeven. Dat herken ik gewoon niet. Ik zou willen dat het zo was.
Gast- Gast
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?
» Welke celebrity zou jij qua uiterlijk wel willen zijn?
» Welke kleur, dier, schilderij plaats jij bij de forumster
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster wil jij een complimentje geven?
» Welke celebrity zou jij qua uiterlijk wel willen zijn?
» Welke kleur, dier, schilderij plaats jij bij de forumster
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster wil jij een complimentje geven?
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: