Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

+40
_Liv
Exogenesis
Tania
Caro
Ibbeltje
mzcharlotte
Stuiterbal
Steep
Lejow
Happinaz
Surya
Pompoen
Printje
Snoes
Punk'd
Luce
Poubelle
xxjojootjexx
Caroow
Reva
SoGood
Urban Naked
Kowalski
Vixen
Sayuri
Susan
Mamsie
Elliot
Minx
Toet
Mees
Feline
Bliss
Sea of Trees
Charles
Parel
Marin
Pommes
Bazinga
Roza
44 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 7 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  _Liv za 29 jun 2013 - 3:12

Ik zou wel op Rebecca willen lijken. Ik wil ook mooie taarten kunnen maken.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 7 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Arwyn za 29 jun 2013 - 7:30

Ik zou wel wat meer willen lijken op de meiden met doorzettingsvermogen.
Dan denk ik aan bijvoorbeeld voeding/afvallen (ik houd dat misschien eens een week vol).
Daarnaast zou ik wel willen lijken op de meiden met een leuk sociaal leven. Ik mis het wel eens dat ik niet echt vriendinnen heb die ik zo een berichtje kan sturen of ze meegaan iets doen, plan verder ook niet zoveel. Over het algemeen vind ik het prima hoor en vermaak ik goed, maar soms lijkt dat me toch best fijn.

Oh en ik zou heel graag willen lijken op meiden die weten wat ze willen qua werk! Ik ben verdorie 26 en heb echt geen flauw idee wat ik wil doen.. Het lijkt me zo fijn om te weten wat je wil en met dat doel voor ogen aan de slag te kunnen gaan!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 7 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Mermaid za 29 jun 2013 - 7:59

Ik zou soms wel wat van de kracht en het doorzettingsvermogen van pompoen en Sterremaan willen hebben. En idd de creatieve skills van iemand als Rebecca. Ik ben zelf maar een onhandige kluns.

Maar ik vind mijn eigen leven best leuk met alle reizen die ik kan maken en alle variatie die ik heb qua werk (er is weinig zekerheid maar ook weinig saaiheid)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 7 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Blair za 29 jun 2013 - 9:49

Charles of Sea of Trees.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 7 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Sure zo 30 jun 2013 - 22:45

Toet schreef:Ik vind het best grappig dat jullie kleding van iemand (punk'd in dit geval) noemen. Waarom zorg je daar dan niet gewoon voor? Dat is een ding in het leven waar je zelf alle invloed op hebt, waarom kijk je op tegen iemand kleding, als je zelf in handen hebt wat je draagt? Zelfde geldt eigenlijk -oké niet in alle gevallen- voor iemands lichaam/figuur.. We weten toch allemaal dat Punk'd, Harri en Poubelle daar ook hard voor werken? Als je het zo graag wil, waarom ga je er dan niet voor zorgen..

Op zich snap ik wat je bedoelt maar zo makkelijk is het volgens mij niet. Ja, kleding die je mooi vindt kun je aanschaffen. Je moet alleen wel het gevoel voor stijl van deze meiden hebben om soortgelijke leuke outfits bij elkaar te zoeken. Ik ben hier persoonlijk bijvoorbeeld ook niet zo goed in. Niet dat ik er niet uit zie maar het is wel allemaal 'gewoontjes'. Als je wilt afvallen dan kun je - zoals jij ook zegt - daar voor gaan, uitzonderingen daargelaten. Maar de vorm van je borsten, je lengte, etc. heb je niet voor het uitkiezen. Mijn reactie is overigens niet negatief bedoeld! Wilde meer aangeven dat ik wel snap dat ook zulke dingen worden genoemd hier. Het kan ook zijn dat iemand wel weet dat zij er zelf wat aan kan doen maar dat ze denkt: als ik zo even kon kiezen zonder er wat voor hoeven te doen, dan wil ik wel het lichaam van ... Wink

On topic: Ik zou best een dagje met jou willen ruilen! Volgens mij heb je een heel leuk leven met veel feestjes en gezelligheid.
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 7 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Sea of Trees zo 30 jun 2013 - 22:45

Blair schreef:Charles of Sea of Trees.

Thank you sister! I love you
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken? - Pagina 7 Empty Re: Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum