Klaagtopic
+47
Mida4you
Jasmine
Chocolate Cookie
*Lookie*
Mermaid
Pannetoet
Paper Crown
SarahKey
Lonely Goatherd
Exogenesis
Jeanette
Marie
SDL
Charles
Davinia
Caroow
Joan
Parel
Kowalski
Silver
Japie
girli
SoGood
Zonnetje
Ibbeltje
ExpressoB
Arwyn
Parisienne
Dennenappel
Sea of Trees
Burn
May
Sissi
Tyrael
Middleme
Bolleke
Saga
Dora
Marin
Jezzie
Shisha
Snoes
xxjojootjexx
Gympie
Steep
Fortissimo
Elliot
51 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Klaagtopic
Weet je zeker dat ze vertrokken is?
Niet dat ze thuis nog wat aan het doen is en dus wat later is?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Weet je zeker dat ze vertrokken is?
daar dacht ik ook gelijk aan.. is ze nog langs geweest?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
te klagen;
rot nacht gehad, sliep kwart voor 2 vannacht nog niet, weer helse baarmoederpijn(en heb nog last)
mijn arm doet nog zeer, gisteren prik in mijn bovenarm gehad
rot nacht gehad, sliep kwart voor 2 vannacht nog niet, weer helse baarmoederpijn(en heb nog last)
mijn arm doet nog zeer, gisteren prik in mijn bovenarm gehad
Parel, beterschap!
Forti, is je mams veilig aan gekomen?
ExB, vervelend van al je pijntjes!
Potdomme, ik baal ook m'n knie blessure duurt nou al bijna 2 maanden en de fysio is nog niet tevreden over het herstel. Ik zelf ook niet, dus word ik vanmiddag weer teruggestuurd naar de huisarts en die gaat me dan waarschijnlijk doorverwijzen naar de orthopeed. Potdikkie, ik wilde deze zomer m'n conditie op pijl houden, maar helaas..
Forti, is je mams veilig aan gekomen?
ExB, vervelend van al je pijntjes!
Potdomme, ik baal ook m'n knie blessure duurt nou al bijna 2 maanden en de fysio is nog niet tevreden over het herstel. Ik zelf ook niet, dus word ik vanmiddag weer teruggestuurd naar de huisarts en die gaat me dan waarschijnlijk doorverwijzen naar de orthopeed. Potdikkie, ik wilde deze zomer m'n conditie op pijl houden, maar helaas..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
hmm dat klinkt best wel rot Burn .. sterkte ermee
Burn, wat vervelend zeg! Hopelijk gaat het snel wat beter!
Laatst aangepast door Davinia op do 4 jul 2013 - 3:43; in totaal 1 keer bewerkt
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik klaag ook ff. Mijn contract loopt eind deze maand af en ik vind het zo erg . Er zijn toch collega's bij die ik vreselijk zal missen...een definitief afscheid van wat toch mijn hobby was min of meer. Kreeg gister al bloemen namens de collega's. Een afscheid wil ik niet. Dan ga ik toch alleen maar janken en dat vind ik hypocriet. Heb nu net een mailtje aan alle werknemers gestuurd met een afscheidsboodschap en mijn nieuwe contactgegevens en nu check ik de hele tijd of ik antwoord heb van iemand maar het is zomervakantie en iedereen is me toch al vergeten. En nieuw werk ga ik toch niet vinden.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles, als ze jou al zijn vergeten dan zijn ze het missen niet waard.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ah Charles, dat is balen! Maar hey, kop op! Je collega's zijn je heus niet zomaar vergeten hoor! En je zult vast wel weer een andere baan vinden!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Charles, als het vakantie is, reageren ze misschien niet zo snel! En inderdaad wat SDL ook zegt!
Burn- Lady Post-a-lot
Dankjullie...lieve reacties...ik voel me zo'n sneue trut zit de hele tijd de inbox te verversen terwijl dat helemaal niet hoeft, hij geeft vanzelf aan of er een mailtje binnenkomt.
Charles- Kletskop
Charles schreef:Dankjullie...lieve reacties...ik voel me zo'n sneue trut zit de hele tijd de inbox te verversen terwijl dat helemaal niet hoeft, hij geeft vanzelf aan of er een mailtje binnenkomt.
Gekkie. Ik kan me jouw gedrag en gevoelens daarbij heel goed voorstellen. Het is ook niet niks....
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
jij bent aardig.
Charles- Kletskop
Moeders is terecht. Uiteindelijk heeft ze 35 minuten gedaan over een stukje van max. 15 minuten. Ze moest weliswaar omrijden, maar ze raakt dan compleet over de zeik omdat ze de weg niet kent waar ze dan vervolgens langs moet (gewoon in de buurt hoor!). Naja, het is goed afgelopen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Charles, jij bent echt geen sneue trut hoor! No way!
Gelukkig is moeders weer terecht, Forti!
Gelukkig is moeders weer terecht, Forti!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik had vandaag m'n dag niet. Vannacht hondsberoerd geslapen, vanmorgen álles tegen o weg naar werk, op werk zelf zat alles tegen, liet alles uit m'n handen vallen, moest naar een andere groep en die kinderen waren hyperdepieper, aanvaring met m'n leidinggevende (wel al weer uitgesproken), en op weg terug naar huis zat wederom elk stoplicht, de brug en de spoorwegovergang tegen.
Oh, en mijn collega met wie ik heel goed overweg kan vertelde dat ze zwanger is. Nu vind ik dat eigenlijk vooral heel erg leuk, maar diep van binnen steekt het wel een beetje.
Zo, en nu ik het van me afgeschreven heb hoop ik dat m'n stomme zelfmedelijdenmodus nu weg is.
Oh, en mijn collega met wie ik heel goed overweg kan vertelde dat ze zwanger is. Nu vind ik dat eigenlijk vooral heel erg leuk, maar diep van binnen steekt het wel een beetje.
Zo, en nu ik het van me afgeschreven heb hoop ik dat m'n stomme zelfmedelijdenmodus nu weg is.
Gast- Gast
Oke, ik klaag ook even. Over mezelf weliswaar (nou ja, ook een beetje over mijn docente). Ik moet een opdracht inleveren omdat ik afwezig ben geweest. Nu heb ik hem al drie keer ingeleverd, maar steeds werd ie afgekeurd. Docente wilde/kon me niet verder helpen, dus nu maar andere docente gebeld en die heeft me een heel eind op weg geholpen. Heel erg fijn dus.
Maar het ergste: probeer dus al de hele dag de 'even knallen en dan afhebben' tactiek, maar zit nu er nu nog steeds tegen aan te hikken! Ik ben al op 2/3, dus als ik nu een uurtje hard werk is het af. (Hopelijk nu wel goedgekeurd.)
Maar het ergste: probeer dus al de hele dag de 'even knallen en dan afhebben' tactiek, maar zit nu er nu nog steeds tegen aan te hikken! Ik ben al op 2/3, dus als ik nu een uurtje hard werk is het af. (Hopelijk nu wel goedgekeurd.)
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Niet echt klagen, maar ben wel blij dat ik net thuis ben. Aantal cliënten escaleerden flink waardoor ik nu dood op ben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ook even klagen, ik heb last van m'n oor, vermoedelijk een oorontsteking, en hij doet echt zeer!
Morgen maar even de huisarts bellen..
Morgen maar even de huisarts bellen..
Burn- Lady Post-a-lot
Meegenomen vanuit Kreta? Had mijn vriend ook!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik hoop het niet, maar ben er bang voor!
Burn- Lady Post-a-lot
Heb je neusspray in huis?
Dan nu gelijk gaan gebruiken!
Dan nu gelijk gaan gebruiken!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Heb ik vast wel in huis, maar helpt dat tegen iets met de oren, want m'n hoofd zit verder niet vol ofzo!
Ik zit nu met een watje met olie in m'n oor, volgens mijn moeder moet dat ook helpen!
Ik zit nu met een watje met olie in m'n oor, volgens mijn moeder moet dat ook helpen!
Burn- Lady Post-a-lot
Ja dat helpt want de buis van Eustatius ofzo gaat dan open, en dat neemt de druk en pijn op je oren weer weg! Ook helpt ibuprofen ontstekingsremmend.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: