Klaagtopic
+47
Mida4you
Jasmine
Chocolate Cookie
*Lookie*
Mermaid
Pannetoet
Paper Crown
SarahKey
Lonely Goatherd
Exogenesis
Jeanette
Marie
SDL
Charles
Davinia
Caroow
Joan
Parel
Kowalski
Silver
Japie
girli
SoGood
Zonnetje
Ibbeltje
ExpressoB
Arwyn
Parisienne
Dennenappel
Sea of Trees
Burn
May
Sissi
Tyrael
Middleme
Bolleke
Saga
Dora
Marin
Jezzie
Shisha
Snoes
xxjojootjexx
Gympie
Steep
Fortissimo
Elliot
51 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Klaagtopic
Ik kan er niet zo goed tegen als mensen klagen over de klagende mensen om het weer, that's all :)Niet iedereen houdt van hetzelfde weertje, wat jij fijn vindt, vind een ander misschien wel verschrikkelijk. En dan vind ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk dat die mensen dan meteen de mond gesnoerd wordt, vaak zelfs nog met een 'het is ook nooit goed'. Dat haat ik nou
Gast- Gast
Maar eerlijk, het is toch ook nooit goed hier in Nederland?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik mocht willen dat ik iets mee zou krijgen van het mooie weer. Maar op mijn werkplek is het koud! Zit mijn handen op te warmen aan een kop thee en heb mijn jas maar weer aangedaan, brr.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het ook veel te warm. Ik vind het super voor de mensen die wel van dit weer houden, dat het nu eindelijk een hele poos zo warm blijft maar als ik voor mezelf spreek hou ik toch meer van temperaturen rond de 22 graden. En ik vind het altijd heel fijn als het weer herfst wordt na zo'n warme periode. Ieder zijn ding toch? Je hoort mij niet klagen bij 'gematigd' weer.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Caroow schreef:Maar eerlijk, het is toch ook nooit goed hier in Nederland?
Zoveel mensen, zoveel meningen. Al schijnt Nederland inderdaad wel een klaagland te zijn.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn buren, waarmee ik het goed kan/kon vinden, negeren mij ineens. Dat is op zich al vervelend, maar ze hebben ook mijn huissleutel voor het geval dat er wat gebeurd of vakantie etc. Vind het alleen totaal niet fijn dat ze nu nog mijn sleutel hebben. En ik weet ook niet waarom ze zo doen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik ben eindelijk genoeg afgevallen om een jurkje aan te trekken, vind ik.
Nu heb ik een heel leuk zwart jurkje binnen gekregen, is mijn buik helemaal opgeblazen. Nu durf ik mijn jurkje vandaag niet aan
Tenminste, niet als ik zo de boodschappen ga halen..
Nu heb ik een heel leuk zwart jurkje binnen gekregen, is mijn buik helemaal opgeblazen. Nu durf ik mijn jurkje vandaag niet aan
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Saga schreef:Ik ben eindelijk genoeg afgevallen om een jurkje aan te trekken, vind ik.
Ik denk dat het best mee valt! Zelf weet je natuurlijk waar je op let en hoe het er uit ziet, maar een ander let daar echt niet op. Kijk jij naar de buik van andere mensen in de supermarkt?
Gewoon doen hoor!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
CC, ik zou het ze gaan vragen!
Vanmorgen toch maar even naar de huisarts geweest, heb nu druppels voor mn oor gekregen..
Vanmorgen toch maar even naar de huisarts geweest, heb nu druppels voor mn oor gekregen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben het even helemaal zat. Heb het bloedheet, voel me beroerd en alles doet me zeer. Kan alleen nergens heen om de verkoeling op te zoeken, want na twee minuten fietsen voel ik me nog beroerder. En als ik de vooruitzichten mag geloven worden blijft het de rest van mijn zwangerschap van dit weer.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Een paar weken geleden hadden mijn vader en ik het over mijn oude kapotte laptop. Op het moment dat hij hem zou halen, wilde ik er nog even een doekje overhalen en toen zag ik de stroomkabel liggen en testte nog één keer of hij het echt niet zou doen. Toen ging hij dus aan. Hij was dus niet zo kapot als ik dacht.
Vandaag was ik bij mijn vader om sla te halen en toen belde de man die de laptop onder handen zou nemen. Hij had hem leeggehaald en opnieuw geïnstalleerd en hij werkte volgens hem gewoon goed, al was het wel oppassen met stof. De kosten.... 25 euro.......
Vandaag was ik bij mijn vader om sla te halen en toen belde de man die de laptop onder handen zou nemen. Hij had hem leeggehaald en opnieuw geïnstalleerd en hij werkte volgens hem gewoon goed, al was het wel oppassen met stof. De kosten.... 25 euro.......
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Succes met de laatste loodjes Yasmine!
En Nyx, ik weet even niet of je nu blij bent dat je laptop het weer doet of dat je baalt dat het 25 euro kostte (want in het eerste geval zit je in het verkeerde topic ).
En Nyx, ik weet even niet of je nu blij bent dat je laptop het weer doet of dat je baalt dat het 25 euro kostte (want in het eerste geval zit je in het verkeerde topic ).
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
@ Burn: datzou ik wel willen maar krijg geen enkel contact met ze... :s
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pineco schreef:Succes met de laatste loodjes Yasmine!
Haha!
Ik heb ruim een half jaar geleden een nieuwe laptop gekocht in de veronderstelling dat deze oude kapot was. Dat zeiden de mensen die er verstand van hadden. Repareren kwam boven nieuwprijs van de laptop uit. Geen nut. Ik geef hem mijn vader, want misschien heeft hij er een mannetje voor (zoals hij tegenwoordig overal een mannetje voor heeft) en nu blijkt de laptop het dus gewoon te doen. Niets niet stuk. Schoongemaakt en opnieuw geïnstalleerd. Dus mijn vader heeft een laptop voor 25 euro. Grrrr! En ik heb dus voor niets krom gelegen voor mijn huidige laptop.
Nyx- Kletskop
Ik kan momenteel ook erg slecht tegen deze hitte. En dan ook nog eens met mijn dikke buik. Ik ben niet veel buiten te vinden en heb dan soms ook het idee dat ik mijn dochter tekort doe. Zodra ik binnen zit wil ze ook naar binnen en speelt niet heel veel alleen buiten.... Het is voor haar zulk mooi weer om lekker buiten te zijn maar ik kan het haast niet opbrengen om buiten te zitten....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Nyx schreef:Pineco schreef:Succes met de laatste loodjes Yasmine!
Haha!
Ik heb ruim een half jaar geleden een nieuwe laptop gekocht in de veronderstelling dat deze oude kapot was. Dat zeiden de mensen die er verstand van hadden. Repareren kwam boven nieuwprijs van de laptop uit. Geen nut. Ik geef hem mijn vader, want misschien heeft hij er een mannetje voor (zoals hij tegenwoordig overal een mannetje voor heeft) en nu blijkt de laptop het dus gewoon te doen. Niets niet stuk. Schoongemaakt en opnieuw geïnstalleerd. Dus mijn vader heeft een laptop voor 25 euro. Grrrr! En ik heb dus voor niets krom gelegen voor mijn huidige laptop.
Oh, nu snap ik het, da's inderdaad balen! Maar fijn voor je vader
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ja, het is wel fijn voor mijn vader. Hij is er ook erg blij mee.
Nyx- Kletskop
Ook niet wanneer je gewoon aanbelt?Chocolate Cookie schreef:@ Burn: datzou ik wel willen maar krijg geen enkel contact met ze... :s
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik vind de warmte buiten gelukkig prima te handelen, alleen mijn voeten niet .
Ik zit nu op het kantoor van mijn baas, zonder airco met mijn pootjes in een bak met koud water.. En ik mag nog tot 21 uur.. En het is hier binnen wel zo'n 30 graden..
Ik zit nu op het kantoor van mijn baas, zonder airco met mijn pootjes in een bak met koud water.. En ik mag nog tot 21 uur.. En het is hier binnen wel zo'n 30 graden..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn collega appte me net of ze morgen van dienst kon ruilen met mij, zij een vroege en ik een late, omdat ze haar zoontje vanwege de warmte niet tot 18:00 op het kdv wilde laten. Ik heb nee gezegd, want ze gaf zelf al aan dat haar man hem heel misschien ook wel eerder kon ophalen, en daarnaast wil ze heel vaak ruilen. En ik heb ontzettend veel late diensten gehad de afgelopen weken, was ik blij om uitgerekend morgen met de warmte een vroege te hebben, en is dit ook nog eens mijn enige vroege dienst deze week. En ik vind het gewoon helemaal niet zo leuk dat ik daarvoor op m'n laatste vakantiedag geappt word, ik wil nog helemaal even niet met werk bezig zijn, dat komt morgenochtend wel weer. Al met al genoeg redenen om nee te zeggen, heb ik ook gedaan, maar ik voel me nu alsof ik iets tegen de regels gedaan heb ofzo, en nu zit ik steeds te denken of ik er misschien niet op terug moet komen en toch maar moet ruilen. Nee zeggen is soms best moeilijk
Gast- Gast
@lennox wat een slechte reden ook. Dat kindje heeft het heus niet warmer op het kdv dan thuis.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nouja, op de groep waar hij zit, zitten er aan twee kanten over de volledige zijkant ramen, het oosten en het zuiden. Dus die groep is echt wel warm, heeft hele dag zon, dat begrijp ik wel. Hoewel het de laatste jaren meevalt omdat we eindelijk de klimaatbeheersing een beetje onder controle krijgen. Screens dicht, ventilatoren aan. Kinderen in hun luier/ondergoed laten rondlopen en dan overleven ze het inderdaad wel. Vroeger was het écht loeiheet. Moet wel zeggen dat datgene wat jij nu zegt ook door m'n hoofd blijft spoken, hoor. Warm hebben we het allemaal...
Gast- Gast
Idd, en kinderen hoeven niet te werken. Ik was vandaag ook liever om 8 uur begonnen zodat ik om 12 uur klaar was. Nu moet ik om half 12 beginnen en ben ik om half 5 klaar. Kan dat toch niet veranderen. Als ik dit zo lees vind moeders het gewoon fijner en gebruikt ze haar kind als smoes,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik baal er van dat de site van het UWV er weer eens uit ligt. Ik ben al te laat met aanvragen omdat hij er vorige week ook uit lag en ik geen tijd had om te bellen omdat ik de vierdaagse liep. Echt een vriendin die vorige week bij mij was had hetzelfde probleem. Kon het ook niet aanvragen. Ik loop nu ook precies bij dezelfde vraag vast als zij. Dat het UWV eens een keer een werkende site heeft.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Dat idee hebben we wel vaker bij haarMinx schreef:Idd, en kinderen hoeven niet te werken. Ik was vandaag ook liever om 8 uur begonnen zodat ik om 12 uur klaar was. Nu moet ik om half 12 beginnen en ben ik om half 5 klaar. Kan dat toch niet veranderen. Als ik dit zo lees vind moeders het gewoon fijner en gebruikt ze haar kind als smoes,
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: