Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic!

+2
Antibes
Caroow
6 plaatsers

Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Klaagtopic!

Bericht  Caroow za 22 dec 2012 - 1:35

Ik heb een middaghumeur laughcry

We hebben een paar weken terug afgesproken dat de muur in de babykamer vandaag zou worden bahangen. Mijn moeder heeft al heel vaak aangeboden te helpen, maar mijn vriend wilde perse dat zijn moeder het doet. We hadden eind van de ochtend afgesproken, half 1 waren ze hier. Met kleindochter, die moesten ze eten geven en ze wilden koffie en een sigaretje. Toen was het slaaptijd voor haar dus nu zijn ze weg voor haar slaapje, ongeveer anderhalf uur.

Ik zit al sinds 11 uur in mijn kluskleding klaar en er is nog niks gebeurd Evil or Very Mad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Antibes za 22 dec 2012 - 1:37

Ik wil klagen over hoofdpijn.. Sad Ga er de laatste tijd vijf dagen per week mee naar bed en sta er mee op. En als ik beweging kom of moet hoesten knalt mijn hoofd uiteen. Bah, hopeloos!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Charles za 22 dec 2012 - 1:38

Bah wat irritant!

Ik heb eigenlijk niks te klagen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Bazinga za 22 dec 2012 - 1:43

Oh vreselijk, dat uitstellen! Hoewel ik 't zelf ook (te vaak) doe...

Ik heb niet écht iets om te klagen, ja, iets stoms; er zit echt 24/7 kerstmuziek in m'n kop.... Op m'n werk staat Skyradio aan, dus ik luister 9 uur per dag Kerstliedjes en ik word nu wel gek van al die meuk. Werd vannacht wakker met een flippin' kerstliedje in m'n hoofd!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Caroow za 22 dec 2012 - 1:46

Ik hou niet van getreuzel, en helemaal niet als het om iets voor baby gaat. En we hebben zo lang terug al afgesproken voor vandaag omdat vriend en ik maar 1 zaterdag in de 3 weken tegelijk vrij zijn. En nu werden ze gister gevraagd om op te passen en hebben ze dat dus toegezegd. Met het excuus dat dat toch het eerste kleinkind is en ze niet aan de kant wordt gezet voor onze baby Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Parel za 22 dec 2012 - 2:20

Jullie baby 'leeft' voor hun misschien nog niet zo, Caroow, dikke kans dat dat veranderd als jullie zoon geboren is. Dan is hij hun eerste kleinzoon! Ze hadden het niet hoeven vermelden, maar grootouders vinden het nu eenmaal fantastisch om op te passen vaak. Bloedirritant is het wel dat jij zit te wachten en ondertussen geen steek verder komt. Als je alleen je schoonmoeder nodig hebt had zij ook kunnen blijven, bijv.

Ik wil klagen dat mijn schoonzusje graag een foto wilde maken van L. en hun dochter, dit zou ze vandaag komen doen tussen 16-17. Wij ons erop ingesteld, L. 1x naar bed, uitgerekend vandaag een hele lange tuk aan het maken. Nu krijgen wij op ons bord dat haar dochter het niet volhoudt, dus 'dan laten we het maar zitten'. Kan ik stiekem slecht tegen, natuurlijk is het lastig plannen maar dan gooi je haar iets eerder op bed en laat je haar nog een uur slapen ofzo voordat je hierheen komt.. Hun werken met tijden waarop ze eten geven en haar laten slapen en wij doen dat niet, dus dat loopt vaak nogal langs elkaar.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Shisha za 22 dec 2012 - 2:26

Ik kan vandaag een zwangerschapsbox ophalen maar het regent en ik ben moe. Maar ik wil die box plus dat ik dan gelijk boodschappen kan doen. Ik zou er bijna mijn man voor wakker maken om hem te sturen maar ik denk niet dat hij daar blij van wordt (nachtdienst). Klaagtopic! 2474380249
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum