Klaagtopic
+21
Tinus
SoGood
Oasis
Cheesegirl
Pompoen
Jerry
Penny Blossom
Darius
Blair
Ella
Lady4
Blond
Arwyn
Rose
Alex
Rush
ExpressoB
Kowalski
Jade
heartsdale
Lejow
25 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Klaagtopic
Zo, iemand wat te klagen?
- Het is vandaag zomer, waarom hebben we dan geen mooi stabiel zomerweer? Lekker een paar weken lang 23/ 24 graden en zonnig lijkt me heerlijk
- Ik sta stil qua afvallen en er moet nog iets af en het lukt niet, baal ik van
- Ik heb slecht geslapen
- Ik wil salaris en dat duurt nog even en ik heb het nodig
- Het is vandaag zomer, waarom hebben we dan geen mooi stabiel zomerweer? Lekker een paar weken lang 23/ 24 graden en zonnig lijkt me heerlijk
- Ik sta stil qua afvallen en er moet nog iets af en het lukt niet, baal ik van
- Ik heb slecht geslapen
- Ik wil salaris en dat duurt nog even en ik heb het nodig
Gast- Gast
Re: Klaagtopic
Zet maar een grote dikke streep door het afvallen! Je bent echt op een prima gewicht Stoffertje!
Over het zomerweer ben ik het compleet eens IK WIL MIJN OPBLAASZWEMBAD NEER ZETTEN!!!!!
Ik wil dat het 19 juli is, dan worden mijn ogen gelaserd
Over het zomerweer ben ik het compleet eens IK WIL MIJN OPBLAASZWEMBAD NEER ZETTEN!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Zet maar een grote dikke streep door het afvallen! Je bent echt op een prima gewicht Stoffertje!
Dan ben ik jarig!!
Succes dan!
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Ik moet zo naar mn werk, kom net onder de douche weg maar ik krijg mn ene been niet voor het andere.
Ben snipverkouden en heb steeds koude rillingen.
Moet om elf uur beginnen.
En ik wil ook zomer!!
Ben snipverkouden en heb steeds koude rillingen.
Moet om elf uur beginnen.
En ik wil ook zomer!!
heartsdale- Prater
Zal aan je denken Heartsdale Als ik de wereld weer normaal kan zien
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Zal aan je denken Heartsdale Als ik de wereld weer normaal kan zien
Ik hoop het voor je!!
heartsdale- Prater
Stoffie, naar mijn idee ben je oook mooi op gewicht hoor (als ik foto`s van je zie ...)
HD, veel beterschap
Verder ben ik het eens over het weer, maar te warm vind ik nu ook niet fijn
Verder wil ik hier klagen dat ik sommige mensen gewoon niet snap. Koop ik kleding op marktplaats (doos) en gisteren heb ik alles eens uitgezocht. Nou ik denk dat 1/3e gewoon weggegooid kan worden omdat er nog vieze vlekken e.d. in zitten. Ik snap niet dat mensen dat nog durven te verkopen. En dan staat in de advertentie ook nog nette kleding e.d.
HD, veel beterschap
Verder ben ik het eens over het weer, maar te warm vind ik nu ook niet fijn
Verder wil ik hier klagen dat ik sommige mensen gewoon niet snap. Koop ik kleding op marktplaats (doos) en gisteren heb ik alles eens uitgezocht. Nou ik denk dat 1/3e gewoon weggegooid kan worden omdat er nog vieze vlekken e.d. in zitten. Ik snap niet dat mensen dat nog durven te verkopen. En dan staat in de advertentie ook nog nette kleding e.d.
Gast- Gast
Ik ben afgelopen maandag naar de kaakchirurg geweest en heb een ontzettend dikke/blauwe bult op mijn wang! Ik zou die bult er graag van af willen hebben!
Verder wil ik dat ons huis af is! Ik ben zo ontzettend toe aan het verhuizen! Helaas gaat het allemaal nog wel een paar weken duren!
Oja, salaris is ook welkom! gelukkig nog maar een dag of 3.
Verder wil ik dat ons huis af is! Ik ben zo ontzettend toe aan het verhuizen! Helaas gaat het allemaal nog wel een paar weken duren!
Oja, salaris is ook welkom! gelukkig nog maar een dag of 3.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Als het dan toch even mag? Ik slaap verdomme al weken lang niet tot slecht en dat is zó vermoeiend!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
He jakkes Lily! Balen ook!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik baal dat het voor geen meter opschiet met solliciteren. En ik wil ook zomer. En vakantie. En gewoon ijs kunnen eten verdorie (kan niet meer vanwege PDS). Eigenlijk heb ik vandaag onwijs zin om te lummelen maar daar heb ik geen tijd voor.
Gast- Gast
Kowalski schreef:Als het dan toch even mag? Ik slaap verdomme al weken lang niet tot slecht en dat is zó vermoeiend!
Dat is heel rot ja. Melatonine gebruiken?
Gast- Gast
Ik heb eigenlijk gewoon helemaal geen zin meer deze week. Ik wil vrij, lekker thuis op de bank hangen, niks doen en tegelijk van alles te doen hebben. Gewoon even relaxen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Kenya schreef:Ik baal dat het voor geen meter opschiet met solliciteren. En ik wil ook zomer. En vakantie.
Hier sluit ik me bij aan!
En ik heb nog steeds geen geld ontvangen van de Belastingdienst. En de acceptgiro ligt wel al een maand klaar, dan zijn ze wel snel.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Rush schreef:Ik heb eigenlijk gewoon helemaal geen zin meer deze week. Ik wil vrij, lekker thuis op de bank hangen, niks doen en tegelijk van alles te doen hebben. Gewoon even relaxen!
+1! Gelukkig vandaag en morgen een uurtje eerder weg
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik moet echt even klagen over onze onderburen!
Ze hebben een hond die gewoon niet alleen kan zijn. Altijd al hij alleen is, blaft hij de hele buurt bij elkaar. Meestal zijn ze weg tot een uur of 10, wat dan nog te doen is, maar vannacht kwamen ze gewoon pas om 1uur thuis! Hartstikke leuk voor hen, maar hier ging de wekker weer om 6uur. Vriend heeft dankzij hen nog geen 5uur kunnen slapen.
Dat die hond ons (en de rest van de buurt) wakker houdt gebeurd minimaal 1 keer per week en inmiddels wordt het echt ontzettend irritant. Vooral omdat zij altijd lopen te zeiken over andere mensen die zo'n lawaai hebben terwijl er niemand is die daar dan wat van merkt, behalve zij..
Heb echt de neiging om ze eens goed de wind van voren te geven, maar heb ook weer geen zin in burenruzies.
Ze hebben een hond die gewoon niet alleen kan zijn. Altijd al hij alleen is, blaft hij de hele buurt bij elkaar. Meestal zijn ze weg tot een uur of 10, wat dan nog te doen is, maar vannacht kwamen ze gewoon pas om 1uur thuis! Hartstikke leuk voor hen, maar hier ging de wekker weer om 6uur. Vriend heeft dankzij hen nog geen 5uur kunnen slapen.
Dat die hond ons (en de rest van de buurt) wakker houdt gebeurd minimaal 1 keer per week en inmiddels wordt het echt ontzettend irritant. Vooral omdat zij altijd lopen te zeiken over andere mensen die zo'n lawaai hebben terwijl er niemand is die daar dan wat van merkt, behalve zij..
Heb echt de neiging om ze eens goed de wind van voren te geven, maar heb ook weer geen zin in burenruzies.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Kowalski schreef:Als het dan toch even mag? Ik slaap verdomme al weken lang niet tot slecht en dat is zó vermoeiend!
+1. Ik zit er zelfs aan te denken om naar de huisarts te gaan voor slaappillen. Viel gisteren 's middags bijna in slaap boven m'n toetsenbord.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook iets te klagen over mijn buren! Werd net gesmsd door m'n buurman. Of ik mijn tuin even netjes wil maken want meneer heeft vanavond een feestje en het ziet er natuurlijk niet uit dat er een hoop grond in mijn tuin ligt. Terwijl hij weet dat wij bezig zijn met de aanleg van de tuin en daardoor het een en ander hebben moeten wegspitten etc. Ik ga niet 's avonds na mijn werk nog eens grond afvoeren. En daarbij, het is toch niet mijn probleem dat hij een feestje heeft? Als hij er last van heeft schept ie het maar lekker zelf weg!
Gast- Gast
Zoey schreef:Ik heb ook iets te klagen over mijn buren! Werd net gesmsd door m'n buurman. Of ik mijn tuin even netjes wil maken want meneer heeft vanavond een feestje en het ziet er natuurlijk niet uit dat er een hoop grond in mijn tuin ligt. Terwijl hij weet dat wij bezig zijn met de aanleg van de tuin en daardoor het een en ander hebben moeten wegspitten etc. Ik ga niet 's avonds na mijn werk nog eens grond afvoeren. En daarbij, het is toch niet mijn probleem dat hij een feestje heeft? Als hij er last van heeft schept ie het maar lekker zelf weg!
Ja hoor, wat een raar smsje! Lekker niet doen inderdaad.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Hahahaha wat een mafkees!!! Ik zou er niet eens op reageren.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heb ik ook niet gedaan EB Het is sowieso een rare snuiter, hij bemoeit zich overal mee (bijvoorbeeld met de schutting van de overburen, die vond hij lelijk en dus is ie maar gaan klagen..). Hij maakt zich nogal druk om z'n status dus als de buren iets lelijks hebben denkt hij dat de waarde van zijn huis gaat dalen enzo.
Gast- Gast
Whaha, wat een idioot! Wat heb je terug gestuurd?Zoey schreef:Ik heb ook iets te klagen over mijn buren! Werd net gesmsd door m'n buurman. Of ik mijn tuin even netjes wil maken want meneer heeft vanavond een feestje en het ziet er natuurlijk niet uit dat er een hoop grond in mijn tuin ligt. Terwijl hij weet dat wij bezig zijn met de aanleg van de tuin en daardoor het een en ander hebben moeten wegspitten etc. Ik ga niet 's avonds na mijn werk nog eens grond afvoeren. En daarbij, het is toch niet mijn probleem dat hij een feestje heeft? Als hij er last van heeft schept ie het maar lekker zelf weg!
Gast- Gast
Zelda schreef:Whaha, wat een idioot! Wat heb je terug gestuurd?Zoey schreef:Ik heb ook iets te klagen over mijn buren! Werd net gesmsd door m'n buurman. Of ik mijn tuin even netjes wil maken want meneer heeft vanavond een feestje en het ziet er natuurlijk niet uit dat er een hoop grond in mijn tuin ligt. Terwijl hij weet dat wij bezig zijn met de aanleg van de tuin en daardoor het een en ander hebben moeten wegspitten etc. Ik ga niet 's avonds na mijn werk nog eens grond afvoeren. En daarbij, het is toch niet mijn probleem dat hij een feestje heeft? Als hij er last van heeft schept ie het maar lekker zelf weg!
Niks, ik wil iets 'gevats' terug sturen maar ik kan even niets bedenken. Iemand een idee?
Gast- Gast
Sorry, maar ik werk gewoon, ik ga niet na mijn werk de hele tuin nog in orde maken.
Dat had ik teruggestuurd.
Dat had ik teruggestuurd.
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: