Klaagtopic
+47
Mida4you
Jasmine
Chocolate Cookie
*Lookie*
Mermaid
Pannetoet
Paper Crown
SarahKey
Lonely Goatherd
Exogenesis
Jeanette
Marie
SDL
Charles
Davinia
Caroow
Joan
Parel
Kowalski
Silver
Japie
girli
SoGood
Zonnetje
Ibbeltje
ExpressoB
Arwyn
Parisienne
Dennenappel
Sea of Trees
Burn
May
Sissi
Tyrael
Middleme
Bolleke
Saga
Dora
Marin
Jezzie
Shisha
Snoes
xxjojootjexx
Gympie
Steep
Fortissimo
Elliot
51 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Klaagtopic
Ja, voor de mevrouw in kwestie was het even zo lullig hoor, gelukkig heb ik nog wel netjes terug gereageerd en uitgelegd dat ik toch echt niet zwanger was, ipv boos te worden. Ze zegt het ook alleen maar met de beste bedoelingen natuurlijk.
Ik denk dat m'n jas gewonnen beetje apart zat ofzo, die is een beetje de ruime kant.
Ik denk dat m'n jas gewonnen beetje apart zat ofzo, die is een beetje de ruime kant.
Gast- Gast
Ik baal er van dat mn knieblessure nog steeds niet over is..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben helaas afgewezen voor een sollicitatie die ik maandag heb gehad. Het was echt een hele leuke functie, voor stage (begeleider in de psychiatrie) maar uiteraard was er iemand met net meer ervaring dan ik heb. Die vrouw benadrukte dat ze het echt heel jammer vond en dat ze me zó had aangenomen, en dat het echt niet aan mij lag want ik had de sollicitatie goed gedaan - maar toch, het blijft balen.
Morgen weer een sollicitatie in dezelfde sector, hopen dat deze wel wat wordt.
Morgen weer een sollicitatie in dezelfde sector, hopen dat deze wel wat wordt.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Burn schreef:Ik baal er van dat mn knieblessure nog steeds niet over is..
Hier nog eentje, ik vind dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ah jammer Sea of Treas, hopelijk vandaag meer geluk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dochter is vannacht van 00.30 tot 04.30 wakker geweest. Zelfs bij mij in bed is ze niet terug in slaap gevallen. Ik snap er niks van. Nu ben ik doodmoe!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oef, Parisienne, kan me voorstellen dat je dan moe bent!
Ik baal een beetje.. Allemaal feesten hier in de stad deze week. Gister was er een band die ik graag wilde zien, dus bij een vriendin en bij vriend gepolst of ze mee wilden. Zij niet helemaal fit, hij heeft deze week te lange dagen op het werk. Oké, jammer, maakt niet uit. Vanavond zou ik met 2 collega's, dus kon me er niet zo druk over maken. Nou is 1 collega niet fit en appt de ander dat als een niet gaat, zij ook niet gaat.. Dat vind ik dan dus wel erg jammer, had er echt zin in!
Ik baal een beetje.. Allemaal feesten hier in de stad deze week. Gister was er een band die ik graag wilde zien, dus bij een vriendin en bij vriend gepolst of ze mee wilden. Zij niet helemaal fit, hij heeft deze week te lange dagen op het werk. Oké, jammer, maakt niet uit. Vanavond zou ik met 2 collega's, dus kon me er niet zo druk over maken. Nou is 1 collega niet fit en appt de ander dat als een niet gaat, zij ook niet gaat.. Dat vind ik dan dus wel erg jammer, had er echt zin in!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ja vind het ook jammer, maar niks aan te doen heb om 12:00 nog een gesprek, wish me luck!Snoes schreef:Ah jammer Sea of Treas, hopelijk vandaag meer geluk!
Sea of Trees- Kletskop
Succes!!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Het ging de laatste tijd een stuk beter met haar 'slaapgedrag'. We maakten tenminste weer een beetje fatsoenlijke nachten, waarbij ze weer sneller insliep. Als er dan weer zo'n nacht als vroeger tussenzit.. pff! Dan snap ik niet hoe we dat die 2,5 jaar volgehouden hebben.Arwyn schreef:Oef, Parisienne, kan me voorstellen dat je dan moe bent!
Ook jammer bij jou zeg, kan me voorstellen dat jij ook baalt! Je verheugt je op iets, wordt er afgezegd. En ook nog een erg lullige reden: 'als die niet gaat, ga ik ook niet'. Jij bent er toch?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
SoT wat balen zeg Ik duim voor je voor vandaag!
Ik klaag even dat ik het kut vind voor de moeder en een kindje op mijn werk dat haar man is overleden gisteren Wat een verdriet heeft ze de afgelopen tijd meegemaakt al. Zo naar. Hij was al ziek maar het ging tijdje goed en nu dus weer niet Zo erg dat het kindje nou papa kwijt is
Ik klaag even dat ik het kut vind voor de moeder en een kindje op mijn werk dat haar man is overleden gisteren Wat een verdriet heeft ze de afgelopen tijd meegemaakt al. Zo naar. Hij was al ziek maar het ging tijdje goed en nu dus weer niet Zo erg dat het kindje nou papa kwijt is
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh bah, Ibbel!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Sea of Trees schreef:Ja vind het ook jammer, maar niks aan te doen heb om 12:00 nog een gesprek, wish me luck!Snoes schreef:Ah jammer Sea of Treas, hopelijk vandaag meer geluk!
Good luck!!
Snoes- Lady Post-a-lot
Sea of Trees schreef:Ja vind het ook jammer, maar niks aan te doen heb om 12:00 nog een gesprek, wish me luck!Snoes schreef:Ah jammer Sea of Treas, hopelijk vandaag meer geluk!
Heel veel succes!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik heb te klagen dat ik me nu eigenlijk helemaal niet zo happy voel. Ik heb eigenlijk geen idee waar het vandaan komt. En mijn vriend is er ook nog eens niet om tegen aan te zeuren, die is bij z'n moeder...
Gast- Gast
Zit hij vast ook niet op te wachten? zeur je er toch hier lekker op los.
Oh, normaal zit hij er prima op te wachten, hoor Maar heb geen idee wat me dwars zit, dus daar ga ik jullie dan ook niet mee lastigvallen.
Gast- Gast
Dank jullie wel!Zonnetje schreef:Sea of Trees schreef:Ja vind het ook jammer, maar niks aan te doen heb om 12:00 nog een gesprek, wish me luck!Snoes schreef:Ah jammer Sea of Treas, hopelijk vandaag meer geluk!
Heel veel succes!
Ik heb geen idee hoe het gesprek is gegaan, heb er een wisselend gevoel bij. Het is een hele heftige stageplaats met een heftige doelgroep. Ik hoor morgen of ik aangenomen wordt.
Sea of Trees- Kletskop
Expresso, waarom zou een partner daar niet op zitten te wachten dan? Mijn vriend wil liever dat ik het hem gewoon vertel, logisch toch?
Gast- Gast
Pippa schreef:Expresso, waarom zou een partner daar niet op zitten te wachten dan? Mijn vriend wil liever dat ik het hem gewoon vertel, logisch toch?
Nou kan zo zijn toch.. hoeft niet
Ik vond het wel een beetje een vreemde opmerking idd, alsof m'n vriend een botte hork is en het hem niet zou interesseren in wat er in me omgaat. Als je zo'n relatie hebt, zit er toch iets niet goed, ben ik bang Mijn vriend wil juist dat ik meer praat over wat er in me omgaat, want dat doe ik echt te weinig.ExpressoB schreef:Pippa schreef:Expresso, waarom zou een partner daar niet op zitten te wachten dan? Mijn vriend wil liever dat ik het hem gewoon vertel, logisch toch?
Nou kan zo zijn toch.. hoeft niet
Pippa:
Gast- Gast
slechte ervaring mee gezien mijn laatste relatie dus kwam er in die gedachte uit..
Sea of Treas, ik hoop dat je een positief bericht krijgt vandaag!
Snoes- Lady Post-a-lot
NEEEE! Strooi ik i.p.v. kaneel, knoflookpoeder over mijn latte macchiato!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik klaag dat ik me enorm brak voel en vanmiddag een wedstrijd heb. En ik voel me huilerig
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: